phoboskv
Slavan
- Učlanjen(a)
- 09.12.2007
- Poruke
- 692
- Poena
- 425
Oni su na bacili pare na evroligu u basketu.😁Zašto onda SBB me snižava cene,mislim nisu bacili pare na Premijer ligu???
Oni su na bacili pare na evroligu u basketu.😁Zašto onda SBB me snižava cene,mislim nisu bacili pare na Premijer ligu???
Placa Sautempton valjda ce ostati u ligi ):Zašto onda SBB me snižava cene,mislim nisu bacili pare na Premijer ligu???
Rekla kazala ili negde zvanično objavljeno? Prihod ili profit?Telekom zavrsava godinu sa preko milijardu eura prihoda .Tako da im se Premijer liga vec isplatila .Inace i dalje moze da se ispregovara benefit i za nove a i za stare korisnike talk za je ponudu MTS i dalje najpoviljnija na trzistu .Steta sto se u trgivinakim lancima nije desio Telekom da isto mozemo da biramo i da se takmice za korisnike
Malo teže sa tim preko milijardu eura prihoda. Nema od toga ništa.Telekom zavrsava godinu sa preko milijardu eura prihoda .Tako da im se Premijer liga vec isplatila .Inace i dalje moze da se ispregovara benefit i za nove a i za stare korisnike talk za je ponudu MTS i dalje najpoviljnija na trzistu .Steta sto se u trgivinakim lancima nije desio Telekom da isto mozemo da biramo i da se takmice za korisnike
Moje pare su one koje plaćam za uslugu koju koristim ili trošim u trenutnim mogućnim uslovima. Sve ostalo je čista glupost, politika i laž.
Nije unazadjena ali je ogranicena, to sirenje optike o kojem pricas gde se desava? Svi veci gradovi su odavno pokriveni ali cak ni veci gradovi nisu pokriveni u podpunosti.Unazadjenje usluga..Nije zdrava konkurencija??? Sirenje optike je po tebi "unazadjenje"? Povecevanje brzine interneta je "unazadjenje"? Sve veci izbor tv kanala..ni to ti ne odgovara? A na sve to niza cena za svaki novi ugovor.
Hajde sad pročitaj još jednom pažljivo čitav komentar, možda ti se kaže samo na šta sam mislio.Unazadjenje usluga..Nije zdrava konkurencija??? Sirenje optike je po tebi "unazadjenje"? Povecevanje brzine interneta je "unazadjenje"? Sve veci izbor tv kanala..ni to ti ne odgovara? A na sve to niza cena za svaki novi ugovor.
I to je tebi u normalnoj zemlji normalno - da se nakon svakog perioda zezam po mesec dana da bi bio "novi korisnik"? Sva sreća pa sam prošao mnoge zemlje gde sam video kako izgleda normalno funkcionisanje i normalna konkurencija da bih znao da je ovo sve osim toga. I poenta je u njihovom odnosu prema tim starim korisnicima a ne o načinu ko će da koga da prevesla i zaobiđe pravila što se izgleda smatra normalnim ovde na brdovitom Balkanu dok se u svetu bore da zadrže starog korisnika. Poenta je da se ne odjavljuješ-prijavljuješ nakon mesec dana ili menjaš provajdera na svake dve godine, već da ako novim korisnicima za potpis ugovora daju 12 meseci po 1 dinar starom ponude sami recimo 6 meseci po 1 dinar a ne da se licitira i pogađa kao na pijaci. Ali izgleda da džaba pričam kad svako razume kako mu odgovara a ne kako je napisano.Svakom je omoguceno da RASKINE ugovor i posle mesec dana dobije sve benefite kao novi korisnik
Nije mi jasno to "stari korisnik" kukanje-ko te tera da budes stari korisnik ?
Ko je zavistan od provajdera i ne moze mesec dana bez istog neka placa sta traze
Apsolutno se slažem. Problem naših ljudi je to što ne razumeju da su pare iz budžeta ili bilo koje državne firme ustavri naše pare. To je taj mentalitet koji Srbi nemaju, a razvijene zemlje imaju. Upravo zato smo mi tu gde jesmo, a oni tu gde jesu. Svaki Srbin gleda samo svoj novčanik i svoj uski, najuži, interes, a za ostalo ga nije briga jer jadan ne razume da su i u budžetu njegove pare.Ne baš, korportativne obveznice koje je Narodna banka Srbije otkupila od Telekoma prošle godine su delimično i tvoje pare.
da, sad taj rts dobija lovu i iz budzeta i od svih nas, a pritom nikome ne treba ni za ... .osim njihovim sluzbenicima.Kad je svojevremeno bila ukinuta pretplata za RTS, a umesto toga se RTS finansirao iz budžeta to je bio baš populistički potez. Svi su se obradovali što manje plaćaju ne shvatajući, jadni, da je isto da li davali svoje pare ili iz budžeta. Država će to što ne daju za pretplatu svakako uzeti na drugi način od tih istih ljudi jer moraju da popune to što su dali iz budžeta
Može ali gubiš sve benefite kreće nova UO od 24meseciPoštovani,
Obaveštavamo Vas da promena brzine u okviru postojećih paketa nije moguća bez novog aneksa ugovora na 24 meseca.
Novim anaksom ugovora izgubili bi benefite koji je ostvareni po postejećem ugovoru.
Ukoliko ste zainteresovani za prelazak na viši paket uz novi aneks ugovora, molimo Vas da nam se ponovo obratite i potvrdite isto uz dostavljanje kontakt mobilnog telefona.
СББ чак нуди 18х1 + 12х редовна цена.Мени СББ већ нуди да се вратим код њих за 12х1, а имам и Yettel 15х1 + 6х1990.
To znači da će prestati da pružaju uslugu a ne raskid ugovora.Moze neko objasni sta se desava ako korisnik dobije "Opomena" PRED POSTUPAK TRAJNOG PREKIDA PRUZANJA USLUGA
Ne bih da fotkam tudju muku ali navedena su 3 racuna do kraja februara u iznosu od 100e
Da li to znaci i prekid ugovora ako se ne izmiri taj iznos , naravno to mora da se plati sto je navedeno za 3 meseca.
Otkad to? Martovski račun je bio istiSamo da vam skrenem pažnju, ukoliko plaćate račune elektronski i imate sačuvan šablon za plaćanje BOX paketa i fiksnog telefona, promenili su broj računa za plaćanje
na drugu banku i novi broj:
105-00......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari