Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Telekom zavrsava godinu sa preko milijardu eura prihoda .Tako da im se Premijer liga vec isplatila .Inace i dalje moze da se ispregovara benefit i za nove a i za stare korisnike talk za je ponudu MTS i dalje najpoviljnija na trzistu .Steta sto se u trgivinakim lancima nije desio Telekom da isto mozemo da biramo i da se takmice za korisnike
Rekla kazala ili negde zvanično objavljeno? Prihod ili profit?
 
Telekom zavrsava godinu sa preko milijardu eura prihoda .Tako da im se Premijer liga vec isplatila .Inace i dalje moze da se ispregovara benefit i za nove a i za stare korisnike talk za je ponudu MTS i dalje najpoviljnija na trzistu .Steta sto se u trgivinakim lancima nije desio Telekom da isto mozemo da biramo i da se takmice za korisnike
Malo teže sa tim preko milijardu eura prihoda. Nema od toga ništa.
 
Dobar broj Članova ovde ne razume ništa u vezi ovih investicija, bilo kog provajdera. Samo se "truća", i prenosi vest sa nekih "skandal" medija, koje imamo sa obe strane. Vreme će pokazati, kao i uvek. Vrlo brzo. Konkurencija je jedina i najbitnija stvar za nas krajnje korisnike. To sad postoji. Do sad je nije bilo. Telekom je uradio dobru stvar za nas, voleli mi to ili ne, i od nule prilično poboljšao uslugu. Da nije tako ovi drugi ne bi koristili ova sretstva koja trenutno koriste. A to čije su naše pare, pustite to. Moje pare su one koje plaćam za uslugu koju koristim ili trošim u trenutnim mogućnim uslovima. Sve ostalo je čista glupost, politika i laž. To postoji na celoj planeti. Možda na nekoj drugoj nema toga.:D
 
Sve je to OK samo što ja ne bih rekao da imamo konkurenciju ili bar ne zdravu konkurenciju pošto zdrava konkurencija podrazumeva poboljšanje usluga kod svih (ili barem većine) firmi a mi ovde imamo poboljšanja na kašičicu i konstantno podmetanje pločica u točkove jedni drugima.

To što nude 12 meseci po 1 dinar novim korisnicima za prelazak kod njih dok stare ko j**e isto ne bih nazvao konkurentnošću već mazanjem očiju i prividom iste. Umoran sam od obećavanja kula o gradova a onda menjanja uslova usred ugovora (izbacivanja kanala, ukidanje mogućnosti gledanja Irisa za korisnike koji nisu kod mts mobilne, stavljanje iza CG MAT kod drugih i slično) čak i uz "velikodušnu" mogućnost da se raskine ugovor bez penala. Hoću konkurentnost koja donosi poboljšanja i mogućnost izbora bolje opcije a ne unazađenje u uslugama uz opasku da uvek imamo izbor da pređemo kod drugih gde se bira manje lošija opcija... Tražim li previše? Ja ne mislim da tražim, mada...
 
Poslednja izmena:
Unazadjenje usluga..Nije zdrava konkurencija??? Sirenje optike je po tebi "unazadjenje"? Povecevanje brzine interneta je "unazadjenje"? Sve veci izbor tv kanala..ni to ti ne odgovara? A na sve to niza cena za svaki novi ugovor.
 
Svakom je omoguceno da RASKINE ugovor i posle mesec dana dobije sve benefite kao novi korisnik

Nije mi jasno to "stari korisnik" kukanje-ko te tera da budes stari korisnik ?

Ko je zavistan od provajdera i ne moze mesec dana bez istog neka placa sta traze
 
Unazadjenje usluga..Nije zdrava konkurencija??? Sirenje optike je po tebi "unazadjenje"? Povecevanje brzine interneta je "unazadjenje"? Sve veci izbor tv kanala..ni to ti ne odgovara? A na sve to niza cena za svaki novi ugovor.
Nije unazadjena ali je ogranicena, to sirenje optike o kojem pricas gde se desava? Svi veci gradovi su odavno pokriveni ali cak ni veci gradovi nisu pokriveni u podpunosti.

Sve veci izbor kanala, sta ce meni ili bilo kome u programskoj semi 500 kanala kad od tih 500 kanala ja cu da svedem svoju listu na 20 kanala i tih 20 kanala ce mi biti previse. Neka oni meni daju izbor da ja napravim svoju listu kanala koju zelim, da mi daju onoliko interneta koliko meni treba a ne da mi oni odredjuju u ovom paketu ce te imati 300 Mbps a u drugom ce te imate 450.

Neka mi daju izbor da ja sam napravim paket kakav zelim i neka na osnovu toga mi skroje cenu a ne da mi oni daju avione kamione ako to meni ne treba.

A da ne pricamo za tu nizu cenu jer bi mi trebalo ceo dan da pisem da kazem sta sve imam. Napisacu da to njihovo nize nikada nije nize nego u globalu izadje na kraju skuplje.
 
Unazadjenje usluga..Nije zdrava konkurencija??? Sirenje optike je po tebi "unazadjenje"? Povecevanje brzine interneta je "unazadjenje"? Sve veci izbor tv kanala..ni to ti ne odgovara? A na sve to niza cena za svaki novi ugovor.
Hajde sad pročitaj još jednom pažljivo čitav komentar, možda ti se kaže samo na šta sam mislio.

Unazađenje recimo u smislu da u svetlu zdrave konkurentnosti zarad manje cene pređem iz mts u sbb/yettel i tamo zaradim CG NAT. Isto tako pređem iz sbb gde sam bez problema koristio mobilnu aplikaciju za gledanje TV u pokretu u mts gde ti uz ugovor nude istu tu aplikaciju a onda ti je usred ugovorne obaveze ukinu jer si non-mts mobilni korisnik. Tamo gde ti svako malo izbace neki od programa iako si možda došao kod njih baš zbog toga... A uz sve to ide priča "možete da raskinete ugovor u svakom trenutku i pređete kod drugih i to nas zabole"...

E upravo o tom unazađenju kada ti je opcija da prelaziš kod drugih gde jedno dobijaš a drugo gubiš i gde u svakom momentu bilo ko može bez problema da ti ukine bilo koju uslugu kojom te je možda prethodno privukao sam govorio. A to što neko ne pravi razliku između konkurencije i zdrave konkurencije gde se sve strane trude da što više poboljšaju usluge - to već nije moj problem.
Svakom je omoguceno da RASKINE ugovor i posle mesec dana dobije sve benefite kao novi korisnik

Nije mi jasno to "stari korisnik" kukanje-ko te tera da budes stari korisnik ?

Ko je zavistan od provajdera i ne moze mesec dana bez istog neka placa sta traze
I to je tebi u normalnoj zemlji normalno - da se nakon svakog perioda zezam po mesec dana da bi bio "novi korisnik"? Sva sreća pa sam prošao mnoge zemlje gde sam video kako izgleda normalno funkcionisanje i normalna konkurencija da bih znao da je ovo sve osim toga. I poenta je u njihovom odnosu prema tim starim korisnicima a ne o načinu ko će da koga da prevesla i zaobiđe pravila što se izgleda smatra normalnim ovde na brdovitom Balkanu dok se u svetu bore da zadrže starog korisnika. Poenta je da se ne odjavljuješ-prijavljuješ nakon mesec dana ili menjaš provajdera na svake dve godine, već da ako novim korisnicima za potpis ugovora daju 12 meseci po 1 dinar starom ponude sami recimo 6 meseci po 1 dinar a ne da se licitira i pogađa kao na pijaci. Ali izgleda da džaba pričam kad svako razume kako mu odgovara a ne kako je napisano.
 
Poslednja izmena:
Ne baš, korportativne obveznice koje je Narodna banka Srbije otkupila od Telekoma prošle godine su delimično i tvoje pare.
Apsolutno se slažem. Problem naših ljudi je to što ne razumeju da su pare iz budžeta ili bilo koje državne firme ustavri naše pare. To je taj mentalitet koji Srbi nemaju, a razvijene zemlje imaju. Upravo zato smo mi tu gde jesmo, a oni tu gde jesu. Svaki Srbin gleda samo svoj novčanik i svoj uski, najuži, interes, a za ostalo ga nije briga jer jadan ne razume da su i u budžetu njegove pare.
Kad je svojevremeno bila ukinuta pretplata za RTS, a umesto toga se RTS finansirao iz budžeta to je bio baš populistički potez. Svi su se obradovali što manje plaćaju ne shvatajući, jadni, da je isto da li davali svoje pare ili iz budžeta. Država će to što ne daju za pretplatu svakako uzeti na drugi način od tih istih ljudi jer moraju da popune to što su dali iz budžeta
 
Kad je svojevremeno bila ukinuta pretplata za RTS, a umesto toga se RTS finansirao iz budžeta to je bio baš populistički potez. Svi su se obradovali što manje plaćaju ne shvatajući, jadni, da je isto da li davali svoje pare ili iz budžeta. Država će to što ne daju za pretplatu svakako uzeti na drugi način od tih istih ljudi jer moraju da popune to što su dali iz budžeta
da, sad taj rts dobija lovu i iz budzeta i od svih nas, a pritom nikome ne treba ni za ... .osim njihovim sluzbenicima.
 
Neverovatno je da postoje ljudi koji neznaju da ... treba svima! (sa bilo koje strane) Neverovatna je stvar da posle totalne dominacije jednog provajdera(na kablu) , drugi dostigne neke osnovne norme, napravi kakvu takvu konkurenciju, i da se to ovde pljuje. Neverovatno je da ja hoću svoj paket, sa 3 kanala, i netom od 10000/10000 za novac koji ja odredim! Mnoge stvari su kod nas za ludilo, ne za čuđenje. Kad nemaš gde i gubiš tlo pod nogama, onda ideš na pljuvanje onog drugog, možda pomogne? Obe strane to rade. Velike su pare u pitanju, ne DEMOKRATIJA. Prestanite više. Lično sam ostao na SBB-u i ne prelazim na Telekom. Dobio sam dobru ponudu u zadnjem trenutku. Telekom ima trenutno jedinstvenu ponudu, i da je nema ja ne bi dobio ovu koju sam potpisao sa SBB-om. Ako idemo iskreno , Telekom optika je daleko kvalitetnija što se tiče protoka, a to znači i sve ostalo kasnije. A to šta je naše? Ništa više nije naše! Obrišite, premestite,...
 
Da li je neko skoro uspeo da produži ugovor sa optikom na uslove koji su bili pri potpisivanju 12m/1 din. ili mora da se raskida i prebacuje ugovor na nekog drugog?
 
Pozdrav. Zna li neko da li ćemo biti prebačeni na nove boks pakete sa većom brzinom ili ljudi sa postojećim ugovorom ostaju na starim brzinama?
 
Dok ne istekne ugovorena obaveza imas brzinu koju si dobio kada si potpisivao taj ugovor. Novu brzinu tek po isteku UO ili ako sada predjes na skuplji paket sto nikako ne savetujem jer onda od promocija i pregovaranje za bolje uslove nema nista.

Davno je proslo vreme adsl-a kada je telekom svima povecavao brzine.
 
Hvala. Koliko vidim ista je cena koju placam sada za manju brzinu na box 3. Probacu da potpisem i predjem na novi paket.
 
Ako nemas UO obavezno trazi da te pozove neko u vezi nove UO pa cuj sta nude ali dobro sagledaj sve i nemoj da pristanes odmah nego kazi da moras da vidis koja ti je bolja ponuda, blefiras da su te vec zvali iz sbb i yettela ako imas mogucnost optike ili sbb-a na svojoj lokaciji pa trazis da te pozovu sutra da vide sta si odlucio pa mozda mts da jos bolju ponudu.
 
Pitao sam ih, kažu nije moguće preći na novi ekvivalentni BOX paket sa većim brzinama ako postoji ugovorna obaveza. Nego tek 3 meseca pred istek da se javim.
 
Poštovani,

Obaveštavamo Vas da promena brzine u okviru postojećih paketa nije moguća bez novog aneksa ugovora na 24 meseca.

Novim anaksom ugovora izgubili bi benefite koji je ostvareni po postejećem ugovoru.

Ukoliko ste zainteresovani za prelazak na viši paket uz novi aneks ugovora, molimo Vas da nam se ponovo obratite i potvrdite isto uz dostavljanje kontakt mobilnog telefona.
Može ali gubiš sve benefite kreće nova UO od 24meseci
 
Moze neko objasni sta se desava ako korisnik dobije "Opomena" PRED POSTUPAK TRAJNOG PREKIDA PRUZANJA USLUGA
Ne bih da fotkam tudju muku ali navedena su 3 racuna do kraja februara u iznosu od 100e

Da li to znaci i prekid ugovora ako se ne izmiri taj iznos , naravno to mora da se plati sto je navedeno za 3 meseca.
 
Мени СББ већ нуди да се вратим код њих за 12х1, а имам и Yettel 15х1 + 6х1990.
СББ чак нуди 18х1 + 12х редовна цена.
Више ми МТС одговара због Бокс 4 пакета
 
Moze neko objasni sta se desava ako korisnik dobije "Opomena" PRED POSTUPAK TRAJNOG PREKIDA PRUZANJA USLUGA
Ne bih da fotkam tudju muku ali navedena su 3 racuna do kraja februara u iznosu od 100e

Da li to znaci i prekid ugovora ako se ne izmiri taj iznos , naravno to mora da se plati sto je navedeno za 3 meseca.
To znači da će prestati da pružaju uslugu a ne raskid ugovora.

Isključiće tv i net, pokrenuti postupak preko prinudne naplate (meseci koji nisu plaćeni plus do kraja ugovorne obaveze ili popust koji je iskorišćen) i odraće kožu tome što duguje.
Ja bi platio odmah dok nisu prosledili dug uterivačima.
 
Samo da vam skrenem pažnju, ukoliko plaćate račune elektronski i imate sačuvan šablon za plaćanje BOX paketa i fiksnog telefona, promenili su broj računa za plaćanje
na drugu banku i novi broj:
105-00......
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno