Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

I kod mene je sve ostalo isto kako je i bilo 160-602-16

Mada plaćam karticom na portalu...
 
Evo i kod mene opet pa neki skroz drugi broj računa...

mts broj računa.jpg
 
Istekao mi je ugovor za Box 4 pre desetak dana.Prvo su mi ponudili 1+1 mesec,pa posle je moj ćale otišao u poslovnicu i tamo nekim čudom mu obećali 8 meseci popusta.
Sada čekamo da pošalju ugovor iz centrale.
Ali danas mi kaže sestra da ima zaduženje za mobilni ,pošto ona koristi omoriku ,2000 dinara .I vidim da stoji da je imala samo 3gb interneta a posle što je koristila verovatno se naplaćivalo
extra.Dakle onih 100gb ne postoje
Mislio sam kad istekne ugovor automatski produže za mesec dana po punoj ceni i tako dok se ne potpiše nov ugovor.
Ali mi sada nije jasno koliko mogu da očekujem račun za ovaj mesec ,da li svaku uslugu posebno ili će na onih 5000 dinara da dodaju tih 2000....
 
Budi siguran da ce ti dobro naplatiti vreme provedeno bez UO, sve sto mogu da naplate ocekuj po punoj ceni za paket koji imas pa zbirno broju dana bez ugovora. To ce te skuplje kosta nego ceo mesec dok si bio pod ugovorom.
 
Pa i ne baš, u mom slučaju su ta dva meseca dok smo pregovarali za novih 24 meseca, korigovali na iznos kao da sam bio pod UO. Jeste da sam posle morao da intervenišem za sledeći račun jer su zaboravili da oduzmu višak, ali ok, sređeno za dan.
 
Evo i kod mene opet pa neki skroz drugi broj računa...

Pogledajte prilog 386513
Lokacija: Novi Sad.

Ovo su brojevi računa na koje ide svaka moja uplata od septembra 2022. godine.

Za Box4 paket: 205-506102-26. (isti broj računa je svakog meseca i za E-mail + nalog, uslugu koja je van paketa, ali mi je nisu ukinuli kad sam potpisao za Box4. I dalje je redvno naplaćuju po ceni 42 dinara mesečno)

Za mobilni van Box-a koji koristi moja majka: 170-30013706003-58

Mislim da je drugačiji broj računa u zavisnosti od toga kojoj mrežnoj grupi pripada fiksni broj korisnika. Oni koriste upravo broj fiksnog telefona, kao sredstvo za idemtifikaciju korisnika, a ne broj ugovora kao većina ostalih provajdera, odnosno operatora.
 
Mislim da je drugačiji broj računa u zavisnosti od toga kojoj mrežnoj grupi pripada fiksni broj korisnika. Oni koriste upravo broj fiksnog telefona, kao sredstvo za idemtifikaciju korisnika, a ne broj ugovora kao većina ostalih provajdera, odnosno operatora.
Ja uopšte nemam fixni telefon a ni BOX paket, tj. taj broj računa se nalazi u računu u kome se nalaze samo četiri mobilna broja.
 
Ja uopšte nemam fixni telefon a ni BOX paket, tj. taj broj računa se nalazi u računu u kome se nalaze samo četiri mobilna broja.



Назив банке Јединствени идентификациони број


UNICREDIT BANK SRBIJA, AD, BEOGRAD170




KOMERCIJALNA BANKA , AD, BEOGRAD205


Ostali detalji su dostupni ovde.
 
Baš se trudim da ne popunjavam više ni jedan račun. Ili skeniranje ili na portalu 🙂
IPS QR kod je najbolje i najjednostavnije rešenje i nema mogućnosti za grešku.

Na moj.mts.rs portalu dostupno je plaćanje karticom bez provizije. Tako sam platio račun za mart, jer mi je nekom greškom dostavljen račun bez QR koda.
 
Мени је за Бокс 4
160-602-16, то је било и за оморику.
Али сад плаћам кроз апликацију.
 
Za box 4 tr 160-640-96 racun Inteza banke, za omoriku tr 170-30013706003-58 racun Unikredit banke.
Na drugoj adresi (drugi grad) za fiksni tel. isti racun kao za box 4 tr 160-640-96.
 
Da li moze da se za mob br koji je bio u box 4 paket, nakon raskida predje u omoriku ili neku drugu postpaid tarifu ?
 
Da li moze da se za mob br koji je bio u box 4 paket, nakon raskida predje u omoriku ili neku drugu postpaid tarifu ?
Trebalo bi da može, ali verovatno tek nakon isteka ugovorne obaveze za Box paket. Raskid podrazumeva plaćanje ugovorne naknade štete, ili što bi se reklo kraće - ugovornih penala. Tu opasno pokušavaju da love u mutnom.

Ja sam dva put obnavljao ugovor po pravilu prelaska na paket veće vrednosti od prvobitno ugovorenog (bio je plavi lite, zatim plavi i sada beli). Pri tom su mi svaki put fakturisali ugovornu naknadu štete, pa sam ulagao prigovor koji je pozitivno po mene kao korisnika rešen u roku od 10 dana, tako što bih umesto storniranog računa, dobio novi sa korigovanim iznosom i produženim rokom za uplatu.
 
vec zamisljam izvod sa samo jednog racuna i knjigovodstveni program koji to mora da rasknjizi. sto vise racuna manja je mogucnost greske da vi platite a da vasu uplatu ne evidentiraju.
 
Trebaju da naprave sistem smislenog poziva na broj i rese problem, tipa 123456-04-24
 
I ja bih u tom slučaju to i uradio, odnosno već sam uradio pre dve ipo godine samo što je u pitanju bio SBB i nisu se tada ni potrudili da pitaju zašto. Samo sam rekao, OK, hvala i zbogom...

Posle me u poslovnici kada sam vraćao opremu, bukvalno molili da ostanem i davali neke silne ponude ali je ostalo hvala i zbogom...

I sada često pozovu da me podsete da sam bio kod njih i da imam razne povoljnosti kao novi korisnik, koje trenutno svakako ne mogu da ostvarim kod mts ali nije sve ni u parama tako da je i dalje ono hvala i zbogom...
 
Nznm koja je procedura sada
Ali kada odes u poslovnicu i zatrazis IDP broj , bilo je da ne mogu oni da ti daju , vec da ce te neko zvati iz centrale za neki dan . Kod mene je tako bilo i posle 2 pitanja se dogovorili 24 x 50 %
Tako je bilo krajem decembra . Morao je ugovor da ti istekne , da odes do poslovnice i zatrazis IDP broj . Nista preko maila ili telefonski , samo licni odlazak u poslovnicu .
 
Poslao mejl, napisao da po isteku ugovora hocu raskid, potao odmaha za idp. Odgovorili zvacemo vas. I danas samo dobio sms da mogu da raskinem ugovor u poslovnici i vratom opremu.
Da li ste dobili idp broj? Ako niste, onda je ta poruka samo blef.
Kao što reče kolega iznad, samo u poslovnicu i tražiti idp broj.
Inače ne vraća se oprema dok se ne dobije idp broj jer je postupak takav da se tek kad yetel montira svoju opremu vraća mts-ova. Da ne bi došlo do prekida usluge
 
Danas su mi u Beogradu(Vračar) uveli internet i televiziju preko fiksne linije. Paket je Box 3 Fiksna + Net 50/Net 400 + TV Plus, gde mi garantuju internet do 50/8Mb/s jer optiku nažalost nemam. E sad, problem je što internet ne prelazi 20Mb/s i slika je u SD rezoluciji što je katastrofa. Tehničar mi je rekao da se javim sutra korisničkom i da će mi pustiti HD sliku. Da li možda neko zna više i ima slična iskustva. Da li mogu internet da ubrzaju barem na nekih 40Mb/s i da mi puste HD kanale ili da to raskidam u narednih 14 dana?
 
@tifoso_SF U sred Beograda nema uslova za optiku? Čemu onda ostali van Beograda da se nadaju. A lepo su ti rekli, garantuju ti internet "do" 50. A 20 je "do" 50. A koliki ti je upload? Ako je "do" 4, onda su ti pustili 20/4, a ne 50/8, što je u Srbiji u velikim slučajevima tužna istina.
 
Danas su mi u Beogradu(Vračar) uveli internet i televiziju preko fiksne linije. Paket je Box 3 Fiksna + Net 50/Net 400 + TV Plus, gde mi garantuju internet do 50/8Mb/s jer optiku nažalost nemam. E sad, problem je što internet ne prelazi 20Mb/s i slika je u SD rezoluciji što je katastrofa. Tehničar mi je rekao da se javim sutra korisničkom i da će mi pustiti HD sliku. Da li možda neko zna više i ima slična iskustva. Da li mogu internet da ubrzaju barem na nekih 40Mb/s i da mi puste HD kanale ili da to raskidam u narednih 14 dana?
Posto se ovde radi IPTVu + 50/8 tebi konekcija VDSLa sa MTSom mora da bude tehnicki veca od 50 da bi ti i IPTV prosao i da bi imao brzinu neta 50/8. Ukoliko ti je max negde oko 55 onda nije ni cudo sto to ti imas samo 20. Pored ovoga imao sam priliku da vidim da namerno postavljaju gusavac na 50/8 da bi otprilike dobio oko 30 a onih 20 da se iskoristi za IPTV i ako bi konekcija recimo mogla i do 80-90 da ide sa MTSom.
 
@tifoso_SF U sred Beograda nema uslova za optiku? Čemu onda ostali van Beograda da se nadaju. A lepo su ti rekli, garantuju ti internet "do" 50. A 20 je "do" 50. A koliki ti je upload? Ako je "do" 4, onda su ti pustili 20/4, a ne 50/8, što je u Srbiji u velikim slučajevima tužna istina.
Ma zgrada je u pitanju, ludnica sa upravnikom i komšijama... Znam da garantuju 'do' 50 i SBB mi je garantovao 'do' 200 pa je radilo na 170, 180 što je više nego prihvatljivo. I upload je bio mali, tako da ću danas zvati da ispitam šta se dešava i pratiću narednih par dana da li će da pojačaju brzinu. Ako ništa ne bude od povećanja protoka i HD slike otkazaću nažalost.
Posto se ovde radi IPTVu + 50/8 tebi konekcija VDSLa sa MTSom mora da bude tehnicki veca od 50 da bi ti i IPTV prosao i da bi imao brzinu neta 50/8. Ukoliko ti je max negde oko 55 onda nije ni cudo sto to ti imas samo 20. Pored ovoga imao sam priliku da vidim da namerno postavljaju gusavac na 50/8 da bi otprilike dobio oko 30 a onih 20 da se iskoristi za IPTV i ako bi konekcija recimo mogla i do 80-90 da ide sa MTSom.
Ne znam šta da radim iskreno. Da li tehnički postoji mogućnost za povećanje brzine i za HD sliku?
 
Imaš sve o tome u temi za MTS/Telekom vdsl.
Pogledaj prvo tako kako da proveriš parametre. Onda može dalje da se nagađa šta da radiš kada se vidi šta je linija sposobna da isporuči.
 
Nazad
Vrh Dno