Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

tako se ne radi "extender" jer onda drugi ruter radi svoj NAT na NAT koji vec radi prvi ruter, a i mreza nije "kompatibilna" sa originalnom jer se koristi drugaciji opseg LAN ip adresa (pa je ne mozes nazvati isto kao i originalnu za neki automatski switchover)...
taj Netis WF2780 je vishe da se koristi kao samostalni ruter ne kao extender
bolje bi bilo da ga prebacis u WIFI AP mod (stavis mu LAN IP da bude u istom opsegu originalnog huawei-a ali ne neki koji je vec u upotrebi, ugasis na njemu DHCP server, kabl iz Huawei-a ubacujes u netis-ov LAN port, a ne WAN) jer onda nema duplog NATa a i sve je jedna mreza, ne 2 posebne
+ nesto sto samo originalni huawei extender moze da uradi je da i IPTV i Internet mrezu prenese preko wifi, a IPTV onda pretvori u ethernet kabl koji moze da koristi Iris STB... zato se on i uzima (ili on, ili PLA adapter samo za IPTV mrezu), tako da nisi dobio celu funkcionalnost koju bi dobio sa huawei extenderom
 
Poslednja izmena:
tako se ne radi "extender" jer onda drugi ruter radi svoj NAT na NAT koji vec radi prvi ruter, a i mreza nije "kompatibilna" sa originalnom jer se koristi drugaciji opseg LAN ip adresa (pa je ne mozes nazvati isto kao i originalnu za neki automatski switchover)...
taj Netis WF2780 je vishe da se koristi kao samostalni ruter ne kao extender
bolje bi bilo da ga prebacis u WIFI AP mod (stavis mu LAN IP da bude u istom opsegu originalnog huawei-a ali ne neki koji je vec u upotrebi, ugasis na njemu DHCP server, kabl iz Huawei-a ubacujes u netis-ov LAN port, a ne WAN) jer onda nema duplog NATa a i sve je jedna mreza, ne 2 posebne
+ nesto sto samo originalni huawei extender moze da uradi je da i IPTV i Internet mrezu prenese preko wifi, a IPTV onda pretvori u ethernet kabl koji moze da koristi Iris STB... zato se on i uzima (ili on, ili PLA adapter samo za IPTV mrezu), tako da nisi dobio celu funkcionalnost koju bi dobio sa huawei extenderom

Znam. Rekao sam im to. Netis ima i podešavanja za IPTV, ali bi umesto "automatic disabled", trebalo podesiti bridge mode i 802.1Q Tag VLAN. Pošto nije tako ja ne mogu da tražim treći dodatni STB za TV dole u dvorišnoj nus prostoriji, jer nema načina da se LAN kabl razvuče na toliku daljinu osim možda kroz vazduh.

Što se rutera i njegovog rada tiče, u pravu si. Sigurno tako radi Yettel usluga na Telekomovoj infrastrukturi, jer Yetel konfiguriše svoje rutere iza kojih stoji ONT. Ali zato Yettel i jeste druga mreža.

Ganjaću ja mts još ako mi ne dozvole da sam podesim ruter. Hvala ti, @rajkosto na strpljenju da pročitaš šta sam sve iskuckao i naravno na opširnom odgovoru
 
Poslednja izmena:

Identity provider- Prevedeno sa engleskog: Dobavljač identiteta je sistemski entitet koji kreira, održava i upravlja informacijama o identitetu za principale i takođe pruža usluge autentikacije pouzdanim aplikacijama u okviru federacije ili distribuirane mreže. Provajderi identiteta nude autentifikaciju korisnika kao uslugu.​

Ovde ima više detalja - https://forum.benchmark.rs/threads/instalacije-hipernet-usluga-i-prenos-optike-u-yettel.484115/
 
Pritužba Ratelu nije instant stvar. Može i da potraje. Ako dodje do toga da provajder popusti, kontaktiraće te provajder direktno. Od Ratela naknadno stiže statusni odgovor, i nekoliko meseci kasnije. Preporučeno, na kućnu adresu.
meni ugovor sa operaterom istice u maju, ne vredi cekati ratel i odgovor na kucnu adresu, u digitalnom dobu :)
 
meni ugovor sa operaterom istice u maju, ne vredi cekati ratel i odgovor na kucnu adresu, u digitalnom dobu :)

Mislim da grešiš, i da itekako vredi!

Sem, ako ti, iz bilo kog razloga, nije cilj da olakšaš život Ratel-u. 🙄

Što više ljudi traži zaštitu svojih prava, to je teže manipulisati sistem.

Sličan primer imaš sa osiguravajućim kućama, koje će te često na prvi zahtev za obeštećenje "otkačiti" sa nekim minimalnim iznosom, i gde ćeš realan iznos dobiti tek posle prve ili druge žalbe i pretnje pritužbom Nbs.

Nažalost ovo im prolazi jer većina samo odgunđa sebi u bradu i prihvati prvi iznos.

Pošalji pritužbu, ništa te ne košta.
 
meni ugovor sa operaterom istice u maju, ne vredi cekati ratel i odgovor na kucnu adresu, u digitalnom dobu :)
Slazem se da ne vredi, ja imao prituzbu, me ja mislim da sam cekao na njihov odgovor 3,4 meseca da ne tvrdim mislim da je 3, uglavnom ja platio jos dva racuna nakon tog spornog a oni napisali sta im je rekao Mts, a nisu ni proverili ono sto sam im ja pisao, sad da ja njima opet nesto pisem i da cekam jos 5 meseci sta mi vredi prezalio, platio i guram dalje, zavrnuse me za 3000 ali sta vredi kad je ovo Srbija i ne postuju se prava dveju strana, ovo sa Ratelom i ovom organizacijom za potrosace, je cista gluma i ne radi bar u mom slucaju negde nesto i odrade(verovatno) da bi opravdali svoje postojanje i svoje enormne plate.
Meni nista nisu pomogli, a siguran sam i vecini, bar licno koje poznajem i imali istu/slicnu situaciju ni Ratel ni ta nesretna organizacija nista nisu pomogli iako smo svi bili u pravu u odnosu na ISPa ili prodavaca, tako da moj savet(bar u Srbiji) batali te gluposti samo se iznerviras ocekujes pravdu a dobijes...
 
Mislim da grešiš, i da itekako vredi!

Sem, ako ti, iz bilo kog razloga, nije cilj da olakšaš život Ratel-u. 🙄

Što više ljudi traži zaštitu svojih prava, to je teže manipulisati sistem.

Sličan primer imaš sa osiguravajućim kućama, koje će te često na prvi zahtev za obeštećenje "otkačiti" sa nekim minimalnim iznosom, i gde ćeš realan iznos dobiti tek posle prve ili druge žalbe i pretnje pritužbom Nbs.

Nažalost ovo im prolazi jer većina samo odgunđa sebi u bradu i prihvati prvi iznos.

Pošalji pritužbu, ništa te ne košta.
jesam, ali dva puta dobio automatski odgovor :) hocu da kazem da ne vredi cimanje jer ne verujem da ce isplatiti za placene racune do isteka ugovora 😀
 
Чуо сам да ће Бокс пакети да искупе, Бокс 4 црвени иде на 5300.
 
Mene zvali preksinoc nude 7 meseci 50% reko ne hvala, kaze mozete vratiti opremu, posle tofa mi stize sms sa brojem da pozovem ako sam zainteresovan za ponude
Znaci, nakon 15 godina koriscenja ADSLa i mobilnog broja (dva odvojena ugovora na moje ime) zavrsio sam sa njima.
 
Tako sam i ja sa dva velika boxa, par mobilnih brojeva i izdvojen iptv na trećoj lokaciji ostao na 2 fixna broja kod MTSa… do gašenja istih… sad je internet na optici i TV van mreže… mobilni brojevi na 50% negde drugde… :)
 
Mene zvali preksinoc nude 7 meseci 50% reko ne hvala, kaze mozete vratiti opremu, posle tofa mi stize sms sa brojem da pozovem ako sam zainteresovan za ponude
Znaci, nakon 15 godina koriscenja ADSLa i mobilnog broja (dva odvojena ugovora na moje ime) zavrsio sam sa njima.
To im je standardna priča. Tako su i mene. Onda sam podne zahtev za idp broj, zvali me za 3 dana i ponudili 50% za 24 meseca
 
Ima optika do 200m od centrale, ostali nemaju.
Signal svih operatera je takođe slab, tako da Telekom drži monopol
 
Мени Бокс 4 истиче за два месеца, тренутно плаћам 4000, имао сам 12 месеци сам по 1 дин. У згради (Блок 70а) имам СББ, мислим да је и Теленор имао неко плакат.
Пре пар дана ме звали из СББ, нуде 12 месеци по 1 дин.
У сваком случају ми више одговара Телеком због мобилног.

Надам се да могу добити 24х50%.
 
A to za poskupljenje, hoće li se odnositi i na one koji već imaju ugovornu obavezu ili samo na nove korisnike i one kojma je istekla uo?
Ne znam kao to inače ide kod svih provajdera kad se radi o promeni cene.
 
Ako i kad bude poskupljenja onda isto kao i do sada - ne važi za korisnike sa aktuelnom ugovornom obavezom, odnosno važiće i za njih kada produže ugovore i naravno važi za nove korisnike i one kojima istekla UO.
 
Kolko ja znam zakon kaze ako si potpisao ugovor na 24m ta cena se ne menja.
A ukoliko im i padne napamet imas pravo raskida bez penala.
Znaci ta nova cena vazi samo za nove korisnike i one kojima je istekla UO.
 
Zakoni su odlična stvar, koja kod nas važe za one koji nisu država.

U teoriji ti je situacija sledeća: Važi za sve, i za one pod ugovornom obavezom i one koji nisu pod ugovornom obavezom. Oni koji su pod ugovornom obavezom mogu biti izuzeti od poskupljenja ako provajder tako proceni (Telekom MTS obično tako proceni) i ti korisnici nemaju osnova za raskid ugovora po Zakonu o telekomunikacijama (član 107). Ako provajder zaista i kaže da su oni pod ugovornom obavezom izuzeti, tražiti od njih napismeno (može i mail, samo da ima napismeno) da to tako i napišu, inače sledeći mesec se može desiti Orion situacija.

Načelo je... ne verujte nikome na "majke mi", nego negde nešto da piše da bi imali neki osnov za reklamaciju ako bude problema.
 
Sto puta su do sada podizali cene i uvek je bilo ovako...bespredmetna ''rasprava''. Čim nekome istekne UO sledi mu nova cena ili raskid ugovora ili već kako ko šta želi i hoće. Valjda prošlog maja ili već kad beše ona frka kada su stare korisnike prebacivali na nove tarife pa je bilo kao mnogo nedoumica a na kraju se sve svelo na isto.

NE važi za SVE, odnosno neće važiti za one koji su pod UO i tu se nema više šta ni dodati ni polemisati.
 
Nazad
Vrh Dno