Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

za mobilni je lako, samo odes u yettel i trazis prenos tvog broja kod njih na prepaid (jer imaju popust od 50% kada predjes sa prepaid na bilo koju postpaid tarifu), kada mts zove da potvrdi odobrenje prenosa broja nudice ti dodatne gigabajte i popust pretplate za mobilne tarife da bi ostao kod njih (zato je meni mobilni van BOX-a)
 
Narode ,uskoro mi istice ugovor za box 4 plavi, sta mogu u najboljem slucaju ocekivati u vidu benefita, ima li nekakvih pogodnosti, ili stare korisnike ne fermaju uopste?Hvala
Послао сам мејл и добио 6 месеци 50% попуста. Телефоном или у пословници би ти понудили само један месец са 50%.

Немам оптику, нема ни СББ-а у згради тако да нисам могао ни да блефирам раскидом уговора.
Бокс 4 црвени.
 
za mobilni je lako, samo odes u yettel i trazis prenos tvog broja kod njih na prepaid (jer imaju popust od 50% kada predjes sa prepaid na bilo koju postpaid tarifu), kada mts zove da potvrdi odobrenje prenosa broja nudice ti dodatne gigabajte i popust pretplate za mobilne tarife da bi ostao kod njih (zato je meni mobilni van BOX-a)

Da nekima ne treba onih 100GB koji mogu da se dele iz BOX-a 4, ovo bi bilo izvodljivo... 😉
Kakve popuste uopšte nudi Mts na mobilne tarife?
 
U mom slučaju ovog meseca plaćam poslednju ratu za telefon. Ako hoću novi uređaj, ugovorni period se obnavlja od trenutka aktivacije Postpaid tarife u box4 paketu. A ponuda je 50% popusta samo 1 mesec, na cenu ugovorenog box paketa, ne računajući iznos prve rate za uređaj. Srećom po mene, takva vrsta nepovoljne ponude za kupovinu mi sigurno neće trebati dok god je trenutni ugovor na snazi.
 
Može li neko od starih pretplatnika koji su dobili 50% na 24 meseca da ovo potvrdi/opovrgne?
Evo mogu ja. Dobio sam 50% popusta na celih 24 meseca ugovorne obaveze za box 3. Morao sam da podnesem zahtev za idp broj da bih to dobio. Pre toga su mi nudili samo 8 meseci 50%.

Edit: Izvinjavam se, tek sad vidim da je ovo bio odgovor na moj post
 
Poslednja izmena:
U mom slučaju ovog meseca plaćam poslednju ratu za telefon. Ako hoću novi uređaj, ugovorni period se obnavlja od trenutka aktivacije Postpaid tarife u box4 paketu. A ponuda je 50% popusta samo 1 mesec, na cenu ugovorenog box paketa, ne računajući iznos prve rate za uređaj. Srećom po mene, takva vrsta nepovoljne ponude za kupovinu mi sigurno neće trebati dok god je trenutni ugovor na snazi.

Nije to pitanje sreće - izbor je jednostavan - ako je nepovoljno, onda ne uzimam 😉
 
Послао сам мејл и добио 6 месеци 50% попуста. Телефоном или у пословници би ти понудили само један месец са 50%.

Немам оптику, нема ни СББ-а у згради тако да нисам могао ни да блефирам раскидом уговора.
Бокс 4 црвени.
Sasvim si u pravu.

Najbolji i najduži popust dobiju oni koji izraze želju da migriraju sa mts optike na yettel hipernet. Ipak Telekom više voli da uzme novac direktno od korisnika, nego od kompanije sa kojom je u poslovnom odnosu kao nad-provajder.

Zato je idp migracioni kod, uvek dovoljan razlog da umesto odobrenja datog yettelu, korisniku Telekom ponudi 50% popusta na paket svojih usluga u toku celog perioda ugovornog odnosa.
 
Da li je neko imao problem sa Huawei HG8245W5-6T sledece prirode.?

Preko lan porta je povezan drugi ruter, oba rutera imaju gigabitne portove. Posle nekog vremena se zagupi DHCP, i ruter broj 2 ne moze da dobije IP adresu.

Ruter broj 2 je Xiaomi AC ruter i nije bilo problema s njim do sada, cackao sam podesavanja ali uvek ista prica. Huawei HG8245W5-6T promenim port na kom je povezan Lan kabl koji ih spaja, instant se odglupi Ruter 2, posle nekog vremena opet ista prica.
 
Najbolje dodeli drugom ruteru statičku ip adresu. I na njemu isključi dhcp (osim ako ti treba da imaš 2 dhcp servera u mreži - malo verovatno).
 
Za box pakete NEMA. Koriste se popusti koje daje sam MTS za sve korisnike

Za fiksni ima 50% na pretplatu.

Za tv uslugu mislim da isto ima 50% popusta za paket.

Za internet ima 50% od cene internet paketa.

Ovih 50% imaju OSI sa 100% invaliciteta i mislim tuđom negom, da li imaju i koliki popsut on preko 80% ili preko 60% invaliditeta ne znam, nazovi pa pitaj ili u samoj poslovnici pitaj.
Ponesi resenje o invaliditetu gde se vidi % i ako ima da se vidi da tuđu negu i pomoć prima osi.
Ne znam da li moze neko u ime osi da sklopi ugovor i ne znam da li roditelji mogu na osnovu deteta koje je osi da dobiju popuste.

Popusti se daju na pojedinačnu uslugu, nema popusta na box pakete.
@Zeha
Dali ovo važi i za SUPERNOVU
ili samo za MTS.
Molio bih vas da mi pojasnite sve u vezi ovog, hvala unapred na pomoći.
Za MTS mi je jasno oko ovoga ali me interesuje za SUPERNOVA sada su valjda pod MTS ujedinjeni. Pa me zanima
dali OSI ("invalidi" ili osobe sa invaliditetom) imaju kod SUPERNOVE popust neki na internet i tv. I koliko posto%? je to? Dali imaju popust za (SVE PAKETE) ili šta i kako? Svaki info bi mi bio značajan. Osoba sam sa (100%) invaliditetom i sve oko ovog me interesuje i zanima šta i kako ide.
 
Dali imaju popust za (SVE PAKETE) ili šta i kako? Svaki info bi mi bio značajan. Osoba sam sa (100%) invaliditetom i sve oko ovog me interesuje i zanima šta i kako ide.
To je samo za mts adsl i vdsl uslugu 50% na net, 50% na tv, 50 na fixni telefonski priključak. Nema vremenski određenog ugovornog perioda. Ugovor se zaključuje na neodređeno vreme i može se u svakom trenutku raskinuti bez posledica.

Na mobilni priključak i Box pakete nema popusta ni za koga. Nažalost, optički internet se može dobiti samo u box paketima.

Supernova ne daje nikakav popust na svoje usluge. Da nije tako, odavno bih bio njihov korisnik, na osnovu toga što živim u domaćinstvu sa punoletnom osobom kod koje je 100% invaliditet prisutan od rođenja, jer je nastao upravo kao posledica prevremenog porođaja.

Nije nikakav problem da nosilac ugovora bude punoletna osoba sa invaliditetom, ali ni u takvim slučajevima popusta nema uvek i svuda.
 
Može internet na optici i bez BOX paketa, doduše brzine su male, a i cene "fine".
 
Narode treba mi mail gde da pisem ovoj bagri.
Podneo sam zahtev za prekid saradnje, istekao mi ugovor oni ponudili 3 meseca po 50%, ja reko saljite ugovor, medjutim posto ja tu ne zivim vise zive moji roditelji i sestra, posto novi korisnici imaju 12 meseci po dinar, da ja prekinem saradnju a sestra uzme na njeno ime, vratim opremu, oni uzmu novu opremu ova je ionakos tara minimum 6 ako ne i 8 godina.
Podneo prosle srede mislim, u petak zovu sestru iz tehnicke sluzbe da pitaju jel ima tu fiksni ona akze ima ali uredjaj je iskljucen ne koristi se skoro godinu dana, isto je zove druga zena u ponedeljak i isto pita.
U ponedeljak popodne nestaje net i TV, sestra prijavi kvar, ja odem u poslovnicu i pitam jel to iskljucena usluga, kaze operater nije, iskljucuje se kada vratite opremu.
Juce bio jedan majstor, video da je sa instalacijom sve ok u kuci, podneo zahtev da se proveri centrala i bandera, danas bili i opet nsita, u medjuvremenu neko zove sestru na mobilni iz centrale i kaze na vas fiksni se javlja neka starija zena, sestra ukljuci telefon u zid, okrene brroj i javi se prva komsika.
Cimali smo rodjaku koja radi u telekom ona nam dala broj neke sefice koja je zaduzena za taj sektor i navodno ona ce da reaguje da danas bude reseno.
Ta komsika ima drugi broj, mi taj broj imamo skoro 30 ako ne i vise godina, kako su oni dal liniju ili paricu ili sta vec prebacili na komsiku ja ne znam? Mi nismo nikada imali dvojnika jer mi je deda radio kao tt monter i on je licno uvodio telefon i pobrinuo se da nemamo dvojnika.
Sta ovi ljudi rade koliki je bol u mosnicama to je strasno, ja sam cekao 3 dana da mi iz Supernove(bivsi exe) dodju da vide zasto mi ne radi ruter srecom d asam imao adapter rezervni.
Pa ranije se bre pisala izjava sefu ako smetnju neotklonis za jedan dan, to mi deda prica.
 
Meni se danas posle dve nedelje "neuspesnih pokusaja" javili iz MTS i nude mi 9 meseci 50% na ugovornu obavezu za BELI BOX4 paket.Pitala me je li to konacna odluka ili cu da razmislim. Ja sam rekao konacna i rekao da podnosim zahtev za prenos idp broja ona mi rekla da odem u poslovnicu i podnesem zahtev. Posle toga ce me zvati radi dalje procedure.Mislim da nema nista od 50% na celu ugovornu obavezu ako mi ne uspe to idem ja u Yetell :)
 
Poslednja izmena:
Meni se danas posle dve nedelje "neuspesnih pokusaja" javili iz MTS i nude mi 9 meseci 50% na ugovornu obavezu za BELI BOX4 paket.Pitala me je li to konacna odluka ili cu da razmislim. Ja sam rekao konacna i rekao da podnosim zahtev za prenos idp broja ona mi rekla da odem u poslovnicu i podnesem zahtev. Posle toga ce me zvati radi dalje procedure.Mislim da nema nista od 50% na celu ugovornu obavezu ako mi ne uspe to idem ja u Yetell :)
Samo trazi IDP i dobices 50% na celu UO…
 
Meni se danas posle dve nedelje "neuspesnih pokusaja" javili iz MTS i nude mi 9 meseci 50% na ugovornu obavezu za BELI BOX4 paket.Pitala me je li to konacna odluka ili cu da razmislim. Ja sam rekao konacna i rekao da podnosim zahtev za prenos idp broja ona mi rekla da odem u poslovnicu i podnesem zahtev. Posle toga ce me zvati radi dalje procedure.Mislim da nema nista od 50% na celu ugovornu obavezu ako mi ne uspe to idem ja u Yetell :)
Moras ici u poslovnicu i zatraziti zvanicno IDP broj
Reci ce ti da ce zahtev proslediti dalje i da ce ti odgovoriti
U roku par dana posto ide vikend nazvace te i ponuditi 50% na celokupni box paket
 
Supernova ne daje nikakav popust na svoje usluge. Da nije tako, odavno bih bio njihov korisnik, na osnovu toga što živim u domaćinstvu sa punoletnom osobom kod koje je 100% invaliditet prisutan od rođenja, jer je nastao upravo kao posledica prevremenog porođaja.
Ne, moram da vas demantujem,
evo danas sam pisao mejlom direktno Supernovoj i evo pročitajte sa slike njihov odgovor. Tako da, pozovite ili idite do njih lično i popričajte.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230316_151734.jpg
    Screenshot_20230316_151734.jpg
    139 KB · Pregleda: 78
Hvala na podatku. To nije bilo aktuelno ranije kada sam pričao sa njihovim agentima prodaje. Odgovor koji ste vi dobili baš liči na onaj popust kakav recimo znam da daje SBB. Da je bilo tako nikad ne bih potpisao ovaj ugovor za mts box4. Ali sada su mi "vezane ruke", dok god je ovaj ugovor na snazi. Čak iako mts daje neki popust na box pakete, sada verovatno ne bi pristali na promenu osobe koja je nosilac ugovora, a da pritom ne platimo penale. Tačno je da SBB-u mismo plaćali TV uslugu, ali samo internet i fiksna telefonija koštali su nas prosečno 2800 dinara mesečno. Zato sam se i odlučio za box4 i optiku, jer pod uslovima koji su važili u trenutku potpisivanja ugovora, cena paketa koji koristim je bila 6000 dinara, a to znači 1500 po usluzi. Pritom, naravno, kod SBB-a nikada nije bila u ponudi usluga mobilne telefonije.
 
Najbolje dodeli drugom ruteru statičku ip adresu. I na njemu isključi dhcp (osim ako ti treba da imaš 2 dhcp servera u mreži - malo verovatno).

To nije moguće uraditi sa ovim Netis WF2780 ruterom koji je meni mts dodelio na zahtev kao extender signala. LAN 4 port je mesto gde je povezan sa ONT-om. ONT to vidi kao još jedan "wired device". Dok ruter koristi drugačiji ip opseg od ONT-a. Ako se isključi DHCP na ruteru, uopšte onda nema konekcije. Zapravo je u mom slučaju obrnuta situacija od one koja je najčešće podrazumevana. Ruter stoji iza ONT-a, umesto HG8245W5-6T iza rutera.

Gateway rutera je sa dvojkom (192.168.2.1) i to se vidi kao sasvim drugačija dual band wifi mreža sa dva SSID-a: netis_2.4G i netis_5G. Sve radi kako je mts zamislio, ali bilo šta osim passworda da se promeni, oni vrate podešavanja na "standardna" putem TR-069 admin kontrole. Ali hajde da se ne bunim imam jednak nivo wifi signala u kući i dvorištu, a upravo mi je sa tom namenom ovaj uređaj dodeljen.

Mada sam siguran da je jednostavnije koristiti echolife wa8021v5, ali eto tog uređaja trenutno nema na stanju u poslovnicama mts-a u Novom Sadu. Pa su mi tako dali ono što imaju.

Zato sam i za TV uslugu dobio Q11, umesto još jednog HP4024, jer je i za"android kutije" momentalno nestašica u gradu.

Kako oni kažu: "Znate, gospodine, glavno je i najbitnije da box paket funkcioniše na način koji je predviđen ugovorom, a sporedna je stvar uz pomoć koje opreme se to postiže".
 
Nazad
Vrh Dno