Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Dobro si prošao. Ćaletu nakon raskida Box4 (gde je tražio da gase internet i IPTV usluge) evo sad lepo dostavljaju račun za fantomski Box2 (fixni + TV) sa fantomskom TV uslugom. A ruter i STB vraćeni u januaru 🤬
Takvi računi se obavezno reklamiraju call centru, preko neta u poslovnici. samo treba biti uporan i dosađivati im. To je njihov lov u mutnom... Kad sam prelazio sa box 4 plavi lite, na paket više vrednosti - box4 plavi, najpre su mi dostavili račun sa penalima u iznosu od skoro 53.000 dinara, jer sam navodno raskinuo ugovor za mobilni broj. Naravno greška u sistemu. Posle su tu budalaštinu stornirali i više puta me molili za izvinjenje samo da me ne izgube kao korisnika.

Od tada do danas ih povremeno gnjavim za neke stvari, ali uvek su sa mnom ljubazni i predusretljivi. Najviše volim kad zabeležim broj nekog njihovog terenskog radnika u svoj mobilni, i onda ni taj čovek, niti bilo ko od njih, nemaju nikakvu šansu za bezobrazluk.
 
Reklamirao sam putem mail-a jer im sinoć online formular za "Prigovor na račun" nije funkcionisao. Prvi odgovor na taj mail jutros je bio gde neka Biljana traži tj moli za podatke koje sam naveo jasno u mailu na koji mi odgovara (ime, broj telefona, šifu korisnika...).
Ovde nisu nikako mogli da smisle "penale" s obzirom da je tom Box4 paketu ugovorna obaveza istekla u februaru 2022.

Na MojMTS vidim da su kreirana 3 tiketa za "smetnje" na fixnoj linji, jedan je kao rešena i stigao mi je mail da će računi za januar i februar biti korigovani (a računi za januar naravno plaćeni već), druga 2 su "preuzet" a ne spominje niko ništa u vezi fantomske TV usluge i ona i dalje postoji vidiljiva na MojMTS portalu. Čekam sad dan-dva-tri da vidim hoće li odgovarati Biljana uopšte i da li će da bude nešto konkrektno i pametno i da im dam prilike da zatvore sve tikete i "smetnje" pa ću da bacim pogled da li na MojMTS i "u sistemu" i dalje imamo TV uslugu ako ima ćeraćemo se naravno dalje sve dok ne reše "propust".

Neću sigurno da čekam april da vidim i račun za mart da li takođe ponovo ima nepostojeću TV uslugu naplaćenu pa da ponovo se jurimo za korekciju računa i tako u nedogled. Ja sam već početkom februaru primetio na MojMTS da stoji taj Box2 i da su januarski računi razbucani na delove od kojih je jedan zbirni račun za fixni + TV uslugu, ali sam pretpostavljao tj nadao se da su neki gremlini klase "mora tako da bi mogli da oštampaju poslednji račun za taj 1 dan januara" i zato nisam odmah krenuo u raspavu sa njima još u februaru. Međutim kad videh PDF računa za mart da naplaćuju i dalje onda nema druge nego ajmo reklamacije i raspravljanje (odakle Box2 bez potpisivanja ugovora, aneksa...?).
 
Poslednja izmena:
To je sve moguće da probaju, ali u nekim slučajevima prvi i poslednji put.

Meni optika nije štucnula od 19 septembra 2022. (od tad se pridržavaju svih odredbi ugovora), do danas, 06.03.2023. Između 16 i 17 časova signal se tri puta gubio, ali od kad se vratio sve je kao i ranije. Ne znam imali neke veze sa očekivanim Iris 2.0 ažuriranjem, ali to je već druga tema.

Nego, u vezi računa imam još jedan dodatak: ne mrzi ih do pored računa za Box paket, uredno šalju još jedan račun za dodatni mail nalog. Zatrebalo mi je odavno E-mail + nalog. Ta usluga i danas košta 42 dinara mesečno i za taj iznos uvek dobijam poseban račun, jer nije predviđeno da i to bude deo paketa. Nema mnogo logike, jer može 4 STB tv uređaja, a ne može - dve različite mail adrese. Ali neka bude kako god bilo, samo dok je sve u funkciji koja je očekivana.
 
Kakva je sada ovo gl#@()*!?
Ranije sam mogao da proverim na sajtu da li postoje uslovi za uvođenje optike i pisalo je da nema mogućnosti, kada sam proveravao komšiju za kojeg sam znao da ima u ul. par brojeva dalje pisalo je da ima uslova...

Sada se pojavljuje poruka u oba slučaja: Za Vašu adresu je potrebna dodatna provera. Bićete kontaktirani od strane agenta nakon što podnesete zahtev.

Ne želim da unapred podnosim nikakve zahteve, da bih dobio informaciju ima ili nema, imaju oni moj "zahtev" tj. interesovanje zabeležen sistemu još od pre 5 god.
tada je bilo interesovanje za BOX4, sada će ako bude biti BOX3. Jednostavno, želim ako napuštam SBB, da znam na šta idem tj. na optiku, pre bilo kakvog razgovora i sa jednima i sa drugima. Hoću da uporedim sve. Moraću tražiti javnu IP, jer je ovde imam, ne bih da se posle neprijatno iznenadim,.

A inače postali su jako navalentni za prelazak. Pošto kroz ulicu je prošao SBB, Supernovu su razvuki pre 2-3 god. I sada su postavili dodatne stubove i kablove za MTS optiku.

Btw, TV uglavnom ne gledam i briga me za kanale koji jedni ili drugi daju.
 
Потписао сам уговор за BOX 4 у којем је Оморика 12
Када се улогујем на MojMTS преко мобилног пише ми да имам 23326 MB.

e7RNHHK.jpg


У чему је овде реч када пише толико мегабајта?
 
Потписао сам уговор за BOX 4 у којем је Оморика 12
Када се улогујем на MojMTS преко мобилног пише ми да имам 23326 MB.

e7RNHHK.jpg


У чему је овде реч када пише толико мегабајта?

Потписао сам уговор за BOX 4 у којем је Оморика 12
Када се улогујем на MojMTS преко мобилног пише ми да имам 23326 MB.


У чему је овде реч када пише толико мегабајта?
Prenose ze megabajti u naredni mesec.
 
Ima li neko da je raskidao ugovor sa mts ali ne zbog ovih kanala nego da mu je prosla ugovorna obaveza i da je raskinuo? Ako ima neko ako moze da mi se javi u privatnoj poruci.
 
Ima li neko da je raskidao ugovor sa mts ali ne zbog ovih kanala nego da mu je prosla ugovorna obaveza i da je raskinuo? Ako ima neko ako moze da mi se javi u privatnoj poruci.
Ja sam upravo juce podneo zahtev, istekao mi ugovor za BOX3, kao dogovorio sam se da ga produzim, prvo mi nudili jedan mesec 50% umanjenje, kada sam rekao pa cekajte ja sam kod vas skoro 15 godina dajte bar 3 meseca, proverio operater i rekao moze.
Medjutim, ja tu vise ne zivim, zive moji roditelji i sestra, posto daju novim korisnicima 12 meseci po dinar, ugovor koji je dosao juce na potpis nisam potpisao, otisao sam da podnesem u poslovnici zahtev za raskid.
Rekose da period raskida traji 30 dana, u tom periodu pozvace me kolege da donesem opremu.
Vrlo bezobrazno i ocigledno je to standard da novim korisnicima das mnogo bolje pogodnosti nego li vec postojecim.
 
Meni uredno naplatili (doduse nesto sitno) za Apollon.
Nisam ga sam aktivirao, sami su. Kazu imate promo period, pre isteka sam ga odjavio i opet stize uz racun "naknada za Apollon SVOD".
Naravno da sam im pisao prigovor, stvarno ga preteruju.
Meni su par meseci Apollon naplacivali po dinar.Nisam ih cimao jer me je mrzelo. U januaru dosao racun veci za 300 i kusur dinara zbog tog servisa. Odmah sam im pisao mail i trazio da mi iskljuce uslugu koju nisam ni trazio i da mi smanje racun. Uvazili su zahtev,korigovali racun. Posle sam ih ganjao da mi dostave korigovan racun. Prvi put su mi poslali racun od nekog lika iz drugog mesta. Reklamirao pa su mi poslali pravi korigovani racun. Smehotres su oni. Supernova je u pitanju ali je to isto.
 
Када ми је истекао уговор за бох 3,отишао сам у пословницу и понео опрему да вратим. Попунио сам захтев за ИДП број,али опрему нису хтели примити назад. Ракли су да ћу добити идп број за око 5 дана, а после тога имам 7 дана рок за враћање опреме. У међувремену ме звали и нудили 50% попуст за цело време уговорне овавезе за бох 3.Захтев сам предао 18-ог,22-ог добио идп број а 23-ег монтери Yettela поставили опрему. Нема отказног рока ако је уговор истекао. Рекли су ми да ако желим променити име корисника и користити повољности као нов корисник морам имати паузу, (без услуге) , од 30 дана. Некоректно је да су период од 22-31 наплатили по пуној цени (1400 дин)иако сам користио један дан. На рекламацији су ми одговорили да они нису искључили сигнал и да је мој избор што нисам користио услугу до краја месеца. А само дан после почео сам користити јетел??
 
Ни Yettel није коректан, све обећа док не пристанете да пређете код њих.
Договорио сам хипернет М са додатком за нет као посебну понуду а добио рачун за хипернет Л и додатак 1000 мб/с. Није велика разлика у цени па нисам правио питање. Првих 12 месеци плаћам 1999(цена додатка за нет) а у другој години 3988 дин, нема фиксног телефона, брзина је 940/485,нема никаквих проблема.
 
Kupovinom box paketa dobio sam Huawei HG8245W5-6T, noviji ruter od onog sto su davali pre, nisam uspeo da nadjem super admin sifru kao za prethodni, da li je pominjano, odnosno da li je neko zna, treba mi da prenamenim LAN portove da ne budu za TV, potreban mi je 3. LAN port. Hvala
 
Kupovinom box paketa dobio sam Huawei HG8245W5-6T, noviji ruter od onog sto su davali pre, nisam uspeo da nadjem super admin sifru kao za prethodni, da li je pominjano, odnosno da li je neko zna, treba mi da prenamenim LAN portove da ne budu za TV, potreban mi je 3. LAN port. Hvala
Username: admin
Password: 20HWont17. (Pazi: i tačka na kraju je deo passworda)
 
Ugovor za Box 4 potpisao sam 22.03.2021,posle mesec i po dana kupujem telefon na 24 rate.Danas odem u poslovnicu da se raspitam oko raskida ugovora i umalo nisam pao u nesvest kada su mi rekli da mi ugovor za Box istice 11.05 znaci mesec i po dana mi produzuju ugovor zbog kupovine telefona cija je inace rata oko 1000 din.Postoji li bilo kakva mogucnost da se ovakav lopovluk spreci?
 
Jesi potpisao ugovor?
 
Ugovor za Box 4 potpisao sam 22.03.2021,posle mesec i po dana kupujem telefon na 24 rate.Danas odem u poslovnicu da se raspitam oko raskida ugovora i umalo nisam pao u nesvest kada su mi rekli da mi ugovor za Box istice 11.05 znaci mesec i po dana mi produzuju ugovor zbog kupovine telefona cija je inace rata oko 1000 din.Postoji li bilo kakva mogucnost da se ovakav lopovluk spreci?
Tebi su bar dozvolili da kupiš telefon. Kada sam ja potpisao ugovor rekli su mi da neću moći da kupim telefon dok ne isteknu ta 24 meseca, bez obzira na to što mi već u aprilu prestaje naplata mesečnih rata za strai telefon kupljen 18.03.2021.godine. Nemam pravo na novi telefon sve do 19.09.2024. godine.
 
Ugovor za Box 4 potpisao sam 22.03.2021,posle mesec i po dana kupujem telefon na 24 rate.Danas odem u poslovnicu da se raspitam oko raskida ugovora i umalo nisam pao u nesvest kada su mi rekli da mi ugovor za Box istice 11.05 znaci mesec i po dana mi produzuju ugovor zbog kupovine telefona cija je inace rata oko 1000 din.Postoji li bilo kakva mogucnost da se ovakav lopovluk spreci?
Kada si uzeo telefon dobio si novi ugovor u paketu, tako da tu nema sta cudno.
 
Oduvek je tako bilo, nevezano da li je telefon uzet 5,15 ili 45 dana po potpisivanju inicijalnog uvogora i onda se za toliko i produžuje isti. Barem u mom slučaju i u slučajevima ljudi meni bliskim.
 
Video sam i ja danas u ugovoru o kupovini telefona dopisano da ugovor za box vazi 24 meseca od kupovine telefona.To je po meni pravi debilizam i lopovluk,ali ja sam kriv sto sam verovao na rec ljudima iz poslovnice da po isteku ugovora za Box nastavljam da placam samo rate za telefon.U svakom slucaju u maju zavrsavam svaku pricu sa MTS-om.
 
Video sam i ja danas u ugovoru o kupovini telefona dopisano da ugovor za box vazi 24 meseca od kupovine telefona.To je po meni pravi debilizam i lopovluk,ali ja sam kriv sto sam verovao na rec ljudima iz poslovnice da po isteku ugovora za Box nastavljam da placam samo rate za telefon.U svakom slucaju u maju zavrsavam svaku pricu sa MTS-om.
Samo mala anegdota sa moje strane, moj komega je radio u MTS-u i jedne godine sam obnavljao ugovor za VDSL i donosi mi na potpisivanje i kaze baci autogram dole, reko ne, dok ne procitam ne potpisujem nista ma kao jedi go*na znamo se, reko bas zato sto se znamo cu ga procitam od slova do slova sta je napisano. Reko sutra ako nesto ne bude uredu a ti ne budes tu ili ne budes vise radio ja treba da ispastam zbog tog znamo se. Reko posao je posao a druzenje je nesto drugo.

Poenta je da ne verujes nikada nikome.
 
Da li je neophodno da ugovorna obaveza istekne da bi se tražio IDP broj? Imam još nedelju dana ugovorne obaveze pa bih ako mogu da to rešim danas sutra, da vidim hoće li zvati da ponude 50% po 24m.
 
Da li je neophodno da ugovorna obaveza istekne da bi se tražio IDP broj? Imam još nedelju dana ugovorne obaveze pa bih ako mogu da to rešim danas sutra, da vidim hoće li zvati da ponude 50% po 24m.
U tvom slučaju ne bi ni penali koštali mnogo, ako obračunaju samo 7 dana. Možda ipak sačekaj da ugovor istekne, da oni ne bi imali nijedan argument protiv tvog zahteva.
 
Da li je neophodno da ugovorna obaveza istekne da bi se tražio IDP broj? Imam još nedelju dana ugovorne obaveze pa bih ako mogu da to rešim danas sutra, da vidim hoće li zvati da ponude 50% po 24m.
Neophodno je, ne moze se podneti zahtev za IDP dok ne istekne, cim istekne, mozes odmah sutradan. Juce je drugar dobio 50% na 24m na isti taj nacin, a pokusali smo pre isteka par dana traziti IDP i nije moglo.
 
Narode ,uskoro mi istice ugovor za box 4 plavi, sta mogu u najboljem slucaju ocekivati u vidu benefita, ima li nekakvih pogodnosti, ili stare korisnike ne fermaju uopste?Hvala
 
Najbitnije je da napišeš da li je optika ili ne, nebitno koji box...

Ako je optika, možeš 50% popusta dobiti na ceo ugovor.

U suprotnom baš jadna ponuda za stare. Od jednog meseca do svega par sa 50% popusta.
 
Ako je box 4 mislim da se 50% ne odnosi na mobilnu tarifu. Znači dobijaš popust 50% kao da imaš box3, a mobilnu plaćaš punu cenu.
Bar je tako bilo za nove korisnike, grejs period se nije odnosio na mobilnu tarifu pa verujem da postojeći ne mogu dobiti bolje od novih. U svakom slučaju treba proveriti
 
Ako je box 4 mislim da se 50% ne odnosi na mobilnu tarifu. Znači dobijaš popust 50% kao da imaš box3, a mobilnu plaćaš punu cenu.
Bar je tako bilo za nove korisnike, grejs period se nije odnosio na mobilnu tarifu pa verujem da postojeći ne mogu dobiti bolje od novih. U svakom slučaju treba proveriti

Može li neko od starih pretplatnika koji su dobili 50% na 24 meseca da ovo potvrdi/opovrgne?
 
Nazad
Vrh Dno