Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

zanima me da li mogu da koristim drugi STB uredjaj na spratu bez kabla tj samo sa wifi konekcijom
da li moze to da se odradi i kako ?>
 
Koliko sam ja upućen, trenutno ne može nikako.
 
Može ako imaš optiku i huawei ruter.

Neka javi neko ako uspe da izboksuje 12 meseci za dinar u narednom periodu.
 
Уколико корисник прекине коришћење услуга МТС-а (нпр. Бокс пакета) након завршетка уговорне обавезе да ли му и даље остаје имејл адреса са доменом @mts.rs коју је добио приликом почетка коришћења услуге?
 
Уколико корисник прекине коришћење услуга МТС-а (нпр. Бокс пакета) након завршетка уговорне обавезе да ли му и даље остаје имејл адреса са доменом @mts.rs коју је добио приликом почетка коришћења услуге?
Vlasnik stana gde živim je ukinuo usluge da bi ja prebacio na sebe i njemu su ugasili mts mail koji je imao.
 
Следеће године када ми истекне уговор пребацићу се у СуперНову која је у власништву МТС-а. Да ли ће ми онда обрисати имејл адресу?
 
Vrlo verovatno da hoće jer supernova paketi i mts paketi nisu isto.
 
Bilo bi dobro da njih konkretno pitas, iako je praktično sigurno da će je obrisati pri prelasku na Supernovu, a jedino sigurno je da se ne treba oslanjati na privremene mail adrese koje ti dodeljuju operatori :)
 
Mene je predstavnik MTS kontaktirao 31.05 i nudio 12 meseci za 1 dinar ali sam jos pod ugovorom sa SBB do 18.06, obecao je da ako prihvatim odmah imacu po ti uslovima. Nisam jos potpisao ugovor ali je rekao da je pustio nalog sa obecanjem da ce me monteri kontaktirati sto kasnije u toku meseca da mi se ne preklapaju oba operatera!
 
Mene je predstavnik MTS kontaktirao 31.05 i nudio 12 meseci za 1 dinar ali sam jos pod ugovorom sa SBB do 18.06, obecao je da ako prihvatim odmah imacu po ti uslovima. Nisam jos potpisao ugovor ali je rekao da je pustio nalog sa obecanjem da ce me monteri kontaktirati sto kasnije u toku meseca da mi se ne preklapaju oba operatera!
pa sta ako ti se preklapa plaćas 1 dinar
jezivo skupo
:censored:
 
Isto i meni se preklopilo mesec dana sam imao oba oparatera,slobodno zovi ih da dodju,a ovima moras das prekid ugovora bez obzira sto ti istice.
 
Уколико корисник прекине коришћење услуга МТС-а (нпр. Бокс пакета) након завршетка уговорне обавезе да ли му и даље остаје имејл адреса са доменом @mts.rs коју је добио приликом почетка коришћења услуге?
Nama je ukinuta tačno sedam dana posle raskida ugovora
 
Nisma direktno korisnik MTS (box) pa ako neko zna da me uputi, nedelja je ne rad call centar izgleda ...
Po isteku ugovora, zar ne bi trebalo da je cena paketa ona koja je vazila u momentu potpisivanja za period nakon isteka UO- sada su nesto vise cene?
Dodatni box je sad izgleda 300 din, bio je 150. Jel to 150 bila cena samo uz UO, il je to bila stara cena?
Radi se o box2, tv+tel. Kod majke je istekao ugovor, nisam imao kad da se bavim, realno joj ni to ne treba, a dodatni box je eto placan da ima kad dodje unucad u goste.
Vrlo je nedefinsano ono sto im u cenovnkiku pise pod "cene starih box paketa ...";

Hvala
 
Mislim da je to u sklopu prebacivanja svih korisnika koji više nisu pod ugovornom obavezom na nove pakete i cene, kao što je pisano na forumu nakon njihovog obaveštenja na sajtu :)
 
Veća je cena nakon isteka. Bilo je oko 300 dinara ranije, mada zavisi od tarife.
Dodatno, plaća sve što je išlo besplatno u sklopu cene dok je bila pod ugovorom. Ne znam za taj box sigurno ali trebalo bi da je dodatni stb uvek plaćala.
Pogledaj malo detaljnije račun, imaš sve po stavkama šta je naplaćeno.
 
Sigurno da je veća nakon isteka ugovorne obaveze i mislio sam da u odnosu na to, što se podrazumeva, navodi veću cenu paketa :)
 
Hvala svakao @iOS, @nesa69;
Dobih ja ipak call centar i sad kao "objavili smo na sajtu". Evo cak i mene su morali da navode gde je objavljeno, a Ratelu sam uputio zahtev za misljenjem da li je to legalno, koji Zakon omogucuje i ako omoguje da je vreme da se menja. Nemaju svi ni prisutp internetu. Najovije statistike akzu da je to 80% domacinstava, ali sam vrlo skeptican. Realnije je drugo istrazivnaje koje kaze da tek oko polovine korisnika starosti 16-74 ima osnovne vestine (slanje maila, pretraga, editvanje teskta). Dakle svodi se na "umem na FB i sl".

Ne samo da su dodaci/uredjaji skuplji vec je i nejasno da li prebacena na skuplji, a isti, paket BOX2 od 01. juna. Tako sam saznao i da je moja postpaid tarifa sa isteklim ugorom "mozda prebacena na neku drugu". Dakle oni su "negde objavili" da binro menjaju uslove potpisanog ugovora, nevezano za minimalni rok trajanja tog ugovora.
Nedopustivo, a ja sam za sebe samo bio lenj mesecima da predjem kod drugih, dok sam za BOX i zaboravio potpuno.
 
Poslednja izmena:
Upravo na to misli i pisano je o tome ovde u temi :)

 
Dakle oni su "negde objavili" da binro menjaju uslove potpisanog ugovora, nevezano za minimalni rok trajanja tog ugovora.
Ne menjaju oni potpisani ugovor. Ugovor je istekao, na tebi je da preduzmeš korake, potpišeš novi, pređeš negde drugde, ugasiš uslugu.
Neće oni to umesto tebe da urade.
Pretplata je standardno skuplja bez ugovorne obaveze u mts-u.
 
Nije istekao ugovor, isteklo je minimalno vreme trajanja ugovora. U ugovoru je precizirano kolika je cena nakon isteka minimalnog trajanja ugovora.
To su promenili. Sporan, cak i najvise u svemu, je nacin na koji su navodno obavestili korisnike.
 
Filozofiraš. Nemaš više nikakvu ugovornu obavezu prema njima, naplaćuju svoje usluge koje pružaju i van ugovorne obaveze. Tvoja je neodgovornost što se nisi raspitao a ne njihova što dižu cene. Ako ti se ne sviđaju njihovi uslovi pređeš negde drugde.
Po isteku ugovora, zar ne bi trebalo da je cena paketa ona koja je vazila u momentu potpisivanj
 
Poslednja izmena:
zanima me da li mogu da koristim drugi STB uredjaj na spratu bez kabla tj samo sa wifi konekcijom
da li moze to da se odradi i kako ?>
Pisano je više puta u ovoj temi. Preko wifi-a samo sa Huawei ONT-om i wifi extender-om. Univerzalno rešenje je powerline adapter (ethernet preko strujnih vodova). Ovako nešto:
 
Pisano je više puta u ovoj temi. Preko wifi-a samo sa Huawei ONT-om i wifi extender-om. Univerzalno rešenje je powerline adapter (ethernet preko strujnih vodova). Ovako nešto:
I ne bilo kojim Huawei ont-om, vec samo Q11 cini mi se. Ovaj noviji sto ja imam ne moze.
 
Mene je predstavnik MTS kontaktirao 31.05 i nudio 12 meseci za 1 dinar ali sam jos pod ugovorom sa SBB do 18.06, obecao je da ako prihvatim odmah imacu po ti uslovima. Nisam jos potpisao ugovor ali je rekao da je pustio nalog sa obecanjem da ce me monteri kontaktirati sto kasnije u toku meseca da mi se ne preklapaju oba operatera!
da meni sad to ponude (sbb mi istice 31.05.2023.) ja bih potpisao i placam 12 meseci dinar a sledece godine samo odjavim sbb......nema te ponude vise, sad sam se cuo sa agentom mts, tako da cu morati da cekam sledecu godinu.....nadam se da ce biti takva akcija.
 
Imam par pitanja u vezi BOX paketa:

1. Buduci da su u ponudi nove brzine interneta koje se nude uz paket da li one bivaju primenjene i na postojece korisnike ili je ta praksa samo kod SBB-a?
2. Poludecu sa ovim STB uredjajem i razlicitom jacinom zvuka od kanala do kanala pa me interesuje da li se to moze nekako resiti?
3. Generalno mi smeta sto jacinu zvuka na STB moram da drzim na preko 50 da bi se ista culo opet pitanje ima li leka za ovaj problem?

Onako uzgred bio sam prilicno iznenadjen da se pozivi ka tehnickoj podrski naplacuju, jednako kao sto sam bio iznenjadjen kojom brzinom su nestali mnogi kanali iz ponude i to nakon dva mesece od potpisivanja ugovora.
 
Odgovoricu ti na prvo pitanje, ako si vec pod ugovorom onda se ove brzine ne odnose na tebe, to je samo za one koji sada potpisu novi ugovor.
 
Imam par pitanja u vezi BOX paketa:

1. Buduci da su u ponudi nove brzine interneta koje se nude uz paket da li one bivaju primenjene i na postojece korisnike ili je ta praksa samo kod SBB-a?
2. Poludecu sa ovim STB uredjajem i razlicitom jacinom zvuka od kanala do kanala pa me interesuje da li se to moze nekako resiti?
3. Generalno mi smeta sto jacinu zvuka na STB moram da drzim na preko 50 da bi se ista culo opet pitanje ima li leka za ovaj problem?

Onako uzgred bio sam prilicno iznenadjen da se pozivi ka tehnickoj podrski naplacuju, jednako kao sto sam bio iznenjadjen kojom brzinom su nestali mnogi kanali iz ponude i to nakon dva mesece od potpisivanja ugovora.
I mene zanima ovo pod stavkom 2. Moze li se podesiti ?
 
Nazad
Vrh Dno