Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Dodali su Kuvo HD kanal, esport domaće produkcije
 
Supruga je pod ugovorom, trenutno plaća 1.500 din. Omorika 1. Ugovor je do marta. Ako bi potpisao ugovor za box 4 plavi da li mogu njen br da ubacim u box i kako bi islo oko plaćanja?
 
Potpisuje se novi ugovr za box4 sa tim brojem od supruge i to ti je to... S tim što je ona potpisnik ugovara. Plaćaš samo cenu boxa posle toga...
 
Poslednja izmena:
Ja prelazim sa SBB-a i dobih 6+2 meseca gratis za box3 optika doduse preko akvizitera.
Odmah sutra dan me pozvali za instalaciju al sam ih pomerio za 15 dana dok istekne SBB otkazni rok.
Ako nekom treba kontakt za mts akvizitera mogu da dam kontakt na PP.
 
Znaci ostatak ugovora do marta se ne plaća? Sokratbg, posalji meni br na PP.
 
Kakvi me maleri prate *mjau**mjau**mjau* .Pre deset dana crkne mi zte h168 ,dodju ovi klosari i zamene mi sa hg 630 (krs od rutera )i evo vec deset dana ratujemo ,2x prijavim kvar za usporenje neta jer pravi grske u velikom broju ,dodju kod mene likovi i mere brzinu -kazu dobra brzina ja ih isteram odmah,poslao sam im mail da u sto kracem roku srede ili raskid ugovora ,necu vise da se *****avam sa njima to su indijanci kakve odavno nisam video ,posebno ova garnitura u zadnjih 3do4 godine ,pa likovi blage veze nemaju ,kakva je lepa saradnja bila pre 7 godina i vise ,izgleda da su tada radili ljudi koji znaju svoj posao ,a sada pravi amaterizam od firme su postali .Problem koji sada imam je down snr na ovom krs ruteru hg 630 sada je 3.5 db ,sve radi ali ne bas kako treba veza puca 1dnevno ,na zte h168 snr margina je bila 14 db ,trazio sam promenu ovog rutera ,radnici kazu da imaju samo gore rutere od ovog .Trenutno stanje :DSL synchronization status Up
DSL up time 07:45:05

Line Status
Help
Line standard ADSL2+
Downstream line rate (kbit/s) 16380
Upstream line rate (kbit/s) 1021
Downstream max rate (kbit/s) 23852
Upstream max rate (kbit/s) 1233
Downstream SNR (dB) 3.4
Upstream SNR (dB) 13.2
Downstream line attenuation (dB) 15
Upstream line attenuation (dB) 8.1
Downstream output power (dBmV) 19.2
Upstream output power (dBmV) 12.1
Downstream CRC 14
Upstream CRC 0
Downstream HEC 32
Upstream HEC 0
Downstream FEC 542843
Upstream FEC 0
Za dan ili dva ako ne rese ovo da bude trajno kako treba idem da raskinem ugovor necu vise da se *****avam sa *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*ma .
 
Nov sam korisnik MTS optike i BOx 4 plabog paketa, mozete li mi reci moze li se na MTS-u napraviti lista kanala kao kod Posta net-a ili Sbb-a, a do nije uz pomoc omiljenih kanala? Da se proberu kanali iz ponude, te da ostale preskace?
Takodje moze li se iksljuciti info bar koji se pojavljuje pri prelasku na novi kanal?
 
Nov sam korisnik MTS optike i BOx 4 plabog paketa, mozete li mi reci moze li se na MTS-u napraviti lista kanala kao kod Posta net-a ili Sbb-a, a do nije uz pomoc omiljenih kanala? Da se proberu kanali iz ponude, te da ostale preskace?
Takodje moze li se iksljuciti info bar koji se pojavljuje pri prelasku na novi kanal?

Nije moguce prvo da imas kao na sbb-u jer im je softver takav (pitao support).
Drugo i mene nervira sto pokriva titl na nekoliko sekundi (a nema ili nisam nasao podesavanja trajanja te trake kao na sbb-ovom softveru)
 
Sad me je zvao prodavac, na brdu sam i ubacili su optiku, spremaju od ponedeljka akciju godinu dana dzabe. Jbm mu mater sad me bas zaintrigiralo iako mi svi preporucuju da ostanem na sbb, koji nema optiku ovde. Tako da ko se aprema da predje na mts, neka pita, ovaj je kao dobio info od svog supervizora.

Ovo je sad jasno da se spremaju da uniste sbb ako mogu zbog politike.


Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Koristi dok mozes,to je sad i nikad vise,pusti ove dezurne lozace

Isto sam dobio ponudu Supernova optika 12m po dinar na sve pakete

Kad se proda Telekonj 12m po dinar bice istorija
 
Poslednja izmena:
Samo sto se Telekom nece nikada prodati, da su hteli da ga prodaju do sada su mogli vec ko zna koliko puta da ga prodaju ali gusku koja nosi zlatna jaja tesko da ce prodati.

Sasa38 ne znam jesi ti svestan da je Supernova ustvari Telekom? Tako da jednu firmu uzdizes a drugu pljujes a ustvari ujedas ruku koja ce ti pruza uslugu i od koje ces da dobijes 12 meseci za dz.
 
Za nekih mesec-dva ce biti navodno nekih boljih promocija u Mts-u. Tako mi danas rece neki komercijalista. Dal me lozi da cekam jos da konacno puste optiku ili zaista ce zaista nesto biti ko zna :)
 
Moje iskustvo i zbog čega preporučujem izbegavanje Telekoma. Pisao sam nešto u drugoj temi, ali drugačija je namena.

Korisnik njihovog Interneta sam barem 15 godina (od kada su ponudili ADSL), a mobilnog 20 godina. Nekada je bila milina. Sve je radilo, a to retko što bi se javio neki problem odmah sutradan dođe ekipa i menja ruter. Malo je bilo duže oko problema sa naglim padom brzine jednom prilikom, ali i to su rešili. Ali, kako neko reče, ovaj Telekom je kao da su pre godinu i po dana otpustili sve ljude koji su imali pojma (ili su oni pobegli), pa zaposlili stranačke kadrove.

U februaru 2019. uzeo Box 4 crveni paket. Mislim da je trebalo da imam 4 meseca gratis, a onda su sami dali 6.
1. Menjaju neki sistem već jedno dve godine i u potpunom su rasulu.
2. Pred letovanje prošle godine uplatim avansno, da mi ne isključe dok nisam kod kuće, ne lupe kamatu i ne pošalju još i kriminalce izvršioce. Dođem kući i zateknem račun na pun iznos, istekao rok plaćanja. Idi u poslovnicu nekoliko puta, objašnjavaj, gubi vreme i živce. "Sve će biti u redu". Sledeći mesec opet pun iznos. Opet gubi vreme i živce, objašnjavaj. Na kraju službenica zvala telefonom nekoga, preračunali koliko sam uplatio avansno i koliko treba da dodam da se sve raščisti. Ali, da trčim odmah da uplatim. Ajde i to. Sledeći mesec - kamata zato što one avansne uplate nisam platio na vreme (i pritom bio evidentiran prigovor na vreme)!? Opet vreme i živci (a vreme je i novac, naravno).
3. U januarskom računu traže da platim HBO paket koji nikada nisam aktivirao. Oni aktivirali u nekoj akciji i kad je akcija istekla niti su me obavestili, niti su pitali da li želim da nastavim uz plaćanje. Opet vreme i živci. Raspravimo, kaže sačekajte korigovani račun. Stiže februarski račun, OPET ISTO!? Paket su isključili tek kada sam ja prijavio problem, a tada je već bio februar. Da sačekam korigovani račun.
4. U martu saznam da mi možda i godinama cenzurišu e-mail poruke koje šaljem (mahom prijateljima). Navodno su spam. "Ćao, jesi li čula za onu vest?" Spam. Već 6 meseci odbijaju da kažu od kada to traje, koliko mojih poruka tako nisu poslali i da kažu koji je kriterijum na primeru bilo koje poruke. Samo me spamuju globalnim pravilima koja se ne odnose ni na jednu moju poruku (a i nisu uopšte normalni kriterijumi). I dalje ne mogu da koristim e-mail naloge koje uredno plaćam. Možda sam ostao i bez nekih poslova zbog toga tokom svih ovih godina.
5. Negde u junu na račun mi dodaju neku dodatnu uslugu za mobilni koju, naravno, nikada nisam aktivirao. Opet vreme i živci. Da sačekam korigovani račun.
6. Korigovani račun za januar (!) stiže u petak, 24. jula, bez najave, sa rokom plaćanja 27. jula što je praktično JEDAN RADNI DAN! Inače sam više puta u poslovnicama prijavljivao da računi često debelo kasne. Totalno ih ne zanima, rekli su mi da je moj prigovor neosnovan, jer su oni račun odštampali još 7-8. jula. Nisu mi odgovorili na komentar da činjenice ne mogu da budu neosnovane.
7. Imao sam neke zaostale račune za dodatnu e-mail adresu (koju ne mogu da koristim). Oni kažu da uplatim sve na prvi račun po kom je postojao dug (decembar). Uplatim početkom jula dovoljno para za više od 10 meseci (barem tri meseca viška). Treba da im se pošalje skeniran račun!? Slikam, pošaljem na mail i objasnim šta da rade sa tim parama. Nema komentara. Pošaljem opet mail, opet muk. U avgustu stiže račun za jul opet na pun iznos! Odem u poslovnicu, pokažem i uplatnicu, oni je skeniraju, napišu neku prijavu u "sistem" i kažu biće sve u redu. Pre neki dan stiže avgustovski račun - opet na pun iznos! Uradili su ono što je bilo aktuelno samo u trenutku kada sam bio u poslovnici - očistili sve stare račune i sad opet treba ja da im prijavljujem da sam platio, kada sam platio, da šaljem slike uplatnice, da idem do poslovnice verovatno pet puta... Nikada nisu ponudili ni neki popust za maltretiranje i iživljavanje, kamoli obeštećenje. To im je sve normalno.

Apsolutno jedina srećna okolnost je što nisam imao problema sa Internetom. Imam onaj H168N ruter, vidim po nekom komentaru da me to izgleda spasilo.

Elem, u tri meseca ove godine pokušali su da mi naplate dodatne usluge koje nikada nisam tražio. Dve avansne uplate su ignorisali skroz, čak i posle mojih bezbrojnih odlazaka u poslovnice (kao da mi je to posao). Morao sam da podnosim prigovore skoro svakog meseca. E-mail naloge koje plaćam ne mogu da koristim, jer bez ikakvog dokaza i objašnjenja tvrde da su neke poruke spam i samo ih ne isporuče, a mene ne obaveste. A nisam ni pomenuo problem kada mi zaključaju e-mail nalog(e) zbog navodnog hakerskog napada, pa onda u nedogled nemam ni pristup serveru niti mogu da tražim da odblokiraju. (srećom, to se više ne dešava, ali jedno vreme je bilo svakodnevno i to po nekoliko puta tokom dana).

Dakle, ko neće da koristi njihov e-mail, neće da plaća avansno i neće da prijavljuje nikakav problem, a ne smeta mu da plaća usluge koje nije tražio (plaćanje računa bez gledanja) možda i može da živi sa Telekomom. Ja svima preporučujem da se drže što je moguće dalje.
 
Ako ja dobro razumem, ti se zalis na njihovu administraciju a ne na usluge - internet, tv, telefon?!
 
Poslednja izmena:
Ja prelazim sa SBB-a i dobih 6+2 meseca gratis za box3 optika doduse preko akvizitera.
Odmah sutra dan me pozvali za instalaciju al sam ih pomerio za 15 dana dok istekne SBB otkazni rok.
Ako nekom treba kontakt za mts akvizitera mogu da dam kontakt na PP.

Posalji molim te i meni kontakt na PP, hvala.
 
Moje iskustvo i zbog čega preporučujem izbegavanje Telekoma. Pisao sam nešto u drugoj temi, ali drugačija je namena.

Korisnik njihovog Interneta sam barem 15 godina (od kada su ponudili ADSL), a mobilnog 20 godina. Nekada je bila milina. Sve je radilo, a to retko što bi se javio neki problem odmah sutradan dođe ekipa i menja ruter. Malo je bilo duže oko problema sa naglim padom brzine jednom prilikom, ali i to su rešili. Ali, kako neko reče, ovaj Telekom je kao da su pre godinu i po dana otpustili sve ljude koji su imali pojma (ili su oni pobegli), pa zaposlili stranačke kadrove.


5. Negde u junu na račun mi dodaju neku dodatnu uslugu za mobilni koju, naravno, nikada nisam aktivirao. Opet vreme i živci. Da sačekam korigovani račun.

Takođe sam jako dugo korisnik. Evo šta se meni desilo. Pre nego što je istekao ugovor za mobilni dogovorim da mi smanje račun sa 1.500,00 dinara na 1.200,00. meni dođe račun na 1.500,00 dinara. Odem da poslovnice i kažu mi da sam dogovrio 3 meseca po 1 dinara. Ja napišem prigovor. Dok sam pisao prigovor ovaj dečko vidi šta je dogovoreno i navodno ispravi - napiše reklmaciju za mene. Juče mi stiže odgovor

"Poštovani Vladimire,

Zahvaljujemo se na obraćanju.

Utvrdili smo da je Vaš prigovor rešen i da ste obavešteni SMS porukom o rešenju.

Ukoliko niste dobili odgovor, u nastavku Vam prosleđujemo:

Postovani, obavestavamo Vas da je Vas prigovor broj 1-29619598848 rešen neosnovano. Dodeljuje Vam se poklon 1GB mesečno.
Vaš MTS

Budite slobodni da nam se obratite u vezi sa korišćenjem naših usluga.



Srdačan pozdrav"

Da li su oni normalni ? Kao što je napisao neko, ja ovakve probleme nisam imao nikada sa njima. Mada i dalje mislim da je im je tehnička podrška najbolja u našoj zemlji. Prešao bih na SBB, ali nisam siguran kako radi u Jagodini, i da li imaju tehničku podršku u gradu. Ova MTS ova optika stvarno ubija. Imam 210/75 što je baš dobro. ping 5 (moglo je i bolje).
 
Sa kojih brojeva su te zvali? Možda su one teledirekt i slične firme koje nude 2 meseca. Probaj da ih zoveš ili preko mejla. Ja sam dobio 7 meseci bez optike, box plavi...
Slao im mail, dobio povratni mail da će me zvati sa skrivenog broja blabla.
Sutradan me zovu sa 011735 nešto i opet nude 2 za dinar, pa sledeći dan sa drugog sličnog broja i opet isto nude.
Tu sam već popizdeo i rekao da prelazim kod konkurencije i da me više ne zovu.


Sent from my moto g(6) using Tapatalk
 
Ako ja dobro razumem, ti se zalis na njihovu administraciju a ne na usluge - internet, tv, telefon?!

Može se reći da je najviše administracija, ali je u pitanju i odnos prema korisniku. Tretiraju te kao budalu.
Takođe, veliki je problem u vezi usluga, jer dva e-mail naloga ne mogu da koristim, a plaćam. I nijednom nisu rekli "au, stvarno, vidi ovaj naš sistem je lud skroz, pa ne može ovako, daj da namestimo i čoveku izađemo u susret, damo mu sve odgovore i ponudimo besplatno x meseci" nego kažu "ko te j".
- Poruke su spam ako mi kažemo da su spam. A to kažemo ako poruke nemaju Subject.
- Moje poruke imaju Subject.
- Poruke su spam ako mi kažemo da su spam. A to kažemo ako poruke nemaju Subject.
- Dobro, koja moja poruka nema Subject?
- Poruke su spam ako mi kažemo da su spam. A to kažemo ako poruke nemaju Subject.
(oivo uopšte nije iskarikirano nego samo pojednostavljen/skraćen proces stvarne komunikacije sa njima)

Dakle, (izuzetno bitnu) uslugu ne mogu da koristim, a dobijam i poruke za koje oni tvrde da njihov sistem prepoznaje kao spam. Pozivaju se na ugovor i opšte uslove u kojima se nigde ne pominje da imaju pravo to da rade.

IPTV ume da zeza i da traži restart, ali TV više uopšte i ne gledam. Ima i dosta nekih sitnih mana, ali kako nisam TVfil nije mi značajno. Osim što daljinski guta baterije kao lud. U daljinskom za TV baterije mi trajale i više od 10 godina, ovde menjao već dvaput za godinu i po.

Na mobilnom se desi da ne pozvoni, a stiže poruka o propuštenom pozivu, ali to je sporadično i nije mi veliki problem. A telefon koristim samo za pozive i poruke i za kratku proveru mail-a (što se tiče provajdera) tako da nisam reper za to kako i koliko dobro im radi mobilna telefonija. Meni je ok.

Na fiksnom ni u 2020. godini ne daju besplatnu identifikaciju poziva. Što se ostalog tiče, valjda radi, fiksni praktično ne koristim.
 
Amin. Mada ni sbb nije mnogo daleko odmakao. Zrtve smo duopolne utakmice dva nizerazredna igraca na terenu koji je za sve samo ne za igru.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
+1
Nije tema, ali da sutra ponude sve besplatno SBB me sigurno ne bi video. Bagra bili još mnogo pre Telekoma.
A igraju obe kompanije nego je igra ko će da napravi veći profit kroz iživljavanje nad korisnicima i čist kriminal. Ne kroz bolji odnos prema korisnicima, bolje usluge i niže cene.
 
Da se telekom pito verovatno bi još bili na Dial-up tu im je bila najbolja zarada ovako ih je taj sbb ipak natero da ulažu.
Mada ovo rasipanje para i poslovanje bez profita zbog želja da se po svaku cenu pridobiju sbb korisnici davanjem i po 12 meseci po 1 dinar dugoročno ne vodi ničemu dobrom kad tad će to pući preko leđa korisnika.
 
To sam i ja pitao skoro... Juce su mi u poslovnici rekli da moze, ali ide puna cena BOX paketa, za crveni 4500.
 
Odlicno, onda ako mi je dobra racunica isplativije je tako uzeti nego box + telefon sa KP.
 
Zanima me da li skuplji paketi imaju 72 sata unazad na svim kanalima ili je za sve isto?
Imam BOX 3 (Fiksna + Net 200 (optika) + TV Plus HD) i ta usluga ulazi u paket, ali nemam je na svim kanalima.
 
Imao sam problem sa pucanjem interneta i sporijom brzinom poprilično dugo (unutrašnjost Srbije). Svaki poziv operaterima se završavao tako što su radnici dolazili kod mene kući i praktično ništa nisu uradili osim da konstatuju da mi internet radi. Ja sam zamenio kablove, znači sve do mene je bilo ok. Nakon daljih poziva, jedni radnici su se usudili da se popenju na obližnju banderu i provere situaciju, ponovo ništa nisu uradili. Nakon njih i mog novog poziva su došli drugi radnici na istu tu banderu i zaključili da je grom spržio kablove i da je to povod loše veze za celu ulicu (što znači da oni prvi radnici nisu hteli da se bakću). Zadržali se nešto preko 2 sata tu i kod mene, zamenili na banderi šta treba i od tada radi sve maksimalnom brzinom.

Tako da, ako imate sličnih nerešivih problema, probajte nekako da ih naterate da provere sve bandere od vas pa do baze... znam da je to gotovo nemoguće ali meni kad su jednom to uradili ni jednom nakon toga nisam imao prekid u vezi niti usporavanje brzine... mada zvao sam ih krš puta i namaltretirao se, moram da priznam.
 
Zanima me da li skuplji paketi imaju 72 sata unazad na svim kanalima ili je za sve isto?
Imam BOX 3 (Fiksna + Net 200 (optika) + TV Plus HD) i ta usluga ulazi u paket, ali nemam je na svim kanalima.

Nema na svim kanalima
I nije 72 sata, nego 7 dana
 
Vrh Dno