Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@ironmanbg MTS banka je pre pripajanja Postanskoj Stedionici davala visoke kamete koje PS naravno mora da ispostuje, ali posto ti prekidas ugovor i razorocavas sredstva pre roka bice ti isplacena kamata po trenutnom cenovniku Postanske Stedionice. Sve i da nije MTS banka pripojena Postanskoj Stedionici, a u slucaju raskida ugovora bilo bi ti isplaceno po novom/aktuelnom cenovniku ako je do promena doslo.
 
Od jutros ne mogu da platim nista preko QR koda. Ucita podatke za uplatu ali sledeci korak prsne sa razlicitim porukama. Jel se ponasa jos nekom tako?
 
Po aktuelnom cenovniku daju 3,8% za 36 meseci, ja razročavam nakon 50+ meseci i nude mi 0,8%.
 
Да ли још неко има проблем са нестизањем порука док је у ромингу? Не стижу ми поруке о одливима, што је мало иритантно. Али огроман проблем ми ствара што ми не стижу поруке са кодовима. Рецимо, када правим налог у локалној апликацији за превоз.

А оно што је најдиректније везано за тему овог форума јесте што ми не стижу Mastercard SecureCode поруке. Буквално ништа не могу да платим онлајн док сам ван Србије. Да ли постоји неки начин да добијем ове поруке? Не видим да може да се угаси 3DS заштита.

Бивша МТС банка је у питању, а МТС је број телефона, ако је битно. Не могу да нађем на интернету да је неко имао сличан проблем.
 
Mastercard secure mi radi sve kako treba, mada sada u ovom trenutku ne znam kako je u romingu jer sam u Srbiji ali radilo je sve kako treba pre od prilike mesec dana.
Što se tiče sms-a o prilivu/odlivu trenutno primećujem kašnjenje, nekad sat vremena, nekad po dan.
 
Neko ovde sa sličnim problemom ko i dalje koristi bpš ex mts?
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-04-12-11-10-42-710_com.google.android.apps.messaging-edit.jpg
    Screenshot_2023-04-12-11-10-42-710_com.google.android.apps.messaging-edit.jpg
    102.7 KB · Pregleda: 58
Stize 4 iste poruke i za priliv, nikako da srede ta obavestenja
 
Identicna stvar i kod mene sa obavestenjima. I jos iritantnija, nakon nekog novcanog prilliva ako se zadesite u prodavnici i platite, redovno odbija transakciju. Pise nema sredstava i zabode aplikacija. Objasnjenje, desava se sistem da odbije karticu ako je bio nedavni priliv pa mora se sacekati pola sata da to sve "legne"... Jezivo sta reci...
 
Da li je neko imao problem da pri kupovini, prijavi se greška da CVV nije tačan?
Konkretno imam problem prilikom kupovine Xbox Game Pass-a, na linku ispod.
 
Na drugim sajtovima i prodavnicama nisam nikad imao problem, samo na ovaj Microsoft store, i to sa dva različita naloga.
Moram da probam sa drugom karticom.
 
Pre mesec dana sam probao za TR GPU i nije htela da prodje, i to više puta u par sati...
Uzeo debit od Kombanke i iz prve prošla...
 
Kada plaćam neke račune putem uplatnice na šalterima Pošte koristeći karticu preko Računa+, da li se plaća provizija u visini od 60 RSD po transakciji ili to za korisnike BPŠ to ne važi? I kada uplaćujem ili isplaćujem RSD na svoj sopstveni račun koji kreće sa 360 u Poštama, da li za to ima provizije ili ne? Ako nbi neko mogao da mi objasni taj deo vezan za usluge koje možemo u Poštama da završimo baš bi mi značilo. ✌️
 
@Milos996 usluge bez provizije su uplata na protočni 360-0669990000006-61 uz poziv na broj tvog tekućeg računa bez crtica i podizanje preko POS terminala (isplata gotovine). Updata nalozima košta po svakom nalogu koliko košta po tarifi i provlačenje kartice bi imalo istu važnost kao da si sve naloge sa provizijama pojedinačno platio kešom. Ukratko, koristi elektronska plaćanja i čekiraj hitno za korišćenje instant naloga (koji su takođe besplatni i rade 24/7, van radnog vremena, vikendom, praznicima, itd).
 
Platio pre dva dana normalno sa mastercard.
Meni malo pre šalju odgovor na mail gde sam im pisao o svom problemu, odgovaraju, "Наведени сајт је блокиран због могуће злоупотребе".
Izgleda da ih ne zanima da vide u čemu je problem, nego eto tako odgovaraju generično.
 
Posle par maila, omogućili su mi kupovinu na Xbox Game Pass store, kao sajt je sporan.
 
@Milos996 usluge bez provizije su uplata na protočni 360-0669990000006-61 uz poziv na broj tvog tekućeg računa bez crtica i podizanje preko POS terminala (isplata gotovine). Updata nalozima košta po svakom nalogu koliko košta po tarifi i provlačenje kartice bi imalo istu važnost kao da si sve naloge sa provizijama pojedinačno platio kešom. Ukratko, koristi elektronska plaćanja i čekiraj hitno za korišćenje instant naloga (koji su takođe besplatni i rade 24/7, van radnog vremena, vikendom, praznicima, itd).
Hvala ti puno na informacijama! :D
 
  • Like
Reagovanja: uji
Problem je sledeći. Oročio sam u mts banci pre 24 meseca sredstva i to se sad prililo sa štednog na tekući. U međuvremenu broj telefona koji je bio vezan za mbankig više ne koristim i ne mogu sad online da prebacim novac na drugi račun i zatvorim ovaj račun plus. Dobio sam odgovor da oni ne mogu da promene broj preko kontakt centra, već da moram u ekspozituru koja radi sa klijentima mts banke, a ona mi je na 60km. Imam ekspozituru poštanske štedionice u gradu, ali ne radi sa mts korisicima. Moje je pitanje vama da li mogu da se podignu pare u poštanskoj štedionici koja nema šalter za mts korisnike ili da podižem sa bankomata po malo?
 
Ja sam novac podizao i uplacivao na salteru Postanske Stedionice, i ako sam korisnik MTS banke, takodje u mom mestu nema poslovnice MTS banke, pa sve sto mora zavrsavam u Jagodini.
 
Ja sam novac podizao i uplacivao na salteru Postanske Stedionice, i ako sam korisnik MTS banke, takodje u mom mestu nema poslovnice MTS banke, pa sve sto mora zavrsavam u Jagodini.
Da, samo što je Jagodina na spisku ekspozitura poštanske koje imaju šalter za korisnike bivše mts banke, a Kikinde nema.
1682580623889.png
 
@@tomic

Posto su banke spojene i posto je to sada sve Banka Postanska Stedionica ,
iscimaj sluzbenicu na salteru ( ako tvrdi da nije moguce / ne moze da uradi po tvom zahtevu )
da pozove sefa ekspoziture i zavrsi sve sto treba u Kikindi.
 
@@tomic
Posto su banke spojene i posto je to sada sve Banka Postanska Stedionica ,
iscimaj sluzbenicu na salteru ( ako tvrdi da nije moguce / ne moze da uradi po tvom zahtevu )
da pozove sefa ekspoziture i zavrsi sve sto treba u Kikindi.
E, to mi treba, ako su već imali takvu praksu i mogućnost u sistemu da obave isplatu.
 
Da li mogu da se podignu pare u poštanskoj štedionici koja nema šalter za mts korisnike?
Sa dinarskog računa može, s tim što se koristi mogućnost upotrebe platnih kartica na šalteru (isto kao što bi to učinio i u pošti). Devizne partije nisu obuhvaćene sistemom Poštanske. Ukratko, kombinuj maksimalne dnevne limite sa šaltera i bankomata.
 
Zvao sam ekspozituru, mogli bi da isplate, ali im trenutno ne rade POS terminali, tako da će moći tek posle praznika, ili, ako mi je hitno, put pod noge pa u drugi grad. :rolleyes:
Bankomat poštanske štedionice limitiran je na 50k dnevno, tako mi reče radnica, a za moneyget ne zna koliki je limit.
Da li znate koliki je limit na moneyget bankomatima?
 
Mislim da je isti, jer stari tip učitava softver Poštanske štedionice (noviji ostaje u Moneyget interfejsu). Eventualno probaj uporedo i sa poštinog bankomata da podigneš.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno