Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni isto ne radi. Koje verzije app imate, vama što radi? Meni je ona najstarija (crvena), sa kojom nikada problema nije bilo.
Nauči nas kako da vidimo koju verziju imamo instaliranu?
Ja izgleda imam poslednju (nema update-a u Play Store-u) i na A10 sve radi kako treba.
 
I kod mene plava tj. poslednja verzija radi normalno...
Samsung A71, Android 13 One UI 5.
 
Meni isto ne radi. Koje verzije app imate, vama što radi? Meni je ona najstarija (crvena), sa kojom nikada problema nije bilo.
Ja imam ovu poslednju verziju, koja je plava i ima logo Poštanske štedionice. Iskreno, do sada nijednom nisam imao problema sa njom, koristim je na iOS-u, verzija je 3.2 (pre mesec dana je bio update).
 
3.1

Radi sve normalno. SMS obavestenja kasne, ali na to sam se navikao. Iznenadim se kada stignu.
 
Odradio update, uneo podatke za registraciju kao postojeći korisnik, ali ne prolazi kod promene PINa. Reinstaliram, ponovo unesem name/pass, traži promenu PINa, da li uneo drugi ili postojeći PIN, uporno izbaca "Došlo je do greške... bla bla... pokušajte ponovo".

@bakara ?
 
Isto. Crvena poslednja verzija prestala da radi, a nakon instalacije bpš plave ni plava neće.
Odgovor banke

Поштовани,
Корисници који су дозволили ажурирање апликације имају проблем да поново користите своје апликације.
Проблем је пријављен и ради се на решавању истог.Замолићемо Вас за стрпљење.За коришћење Вам је доступан ебанкинг. Срдачан поздрав Ваша Банка Поштанска Штедионица


Dakle, banka forsira apdejt i nova aplikacija ne radi. Svaka čast.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-02-02-23-11-42-964-edit_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2023-02-02-23-11-42-964-edit_com.google.android.gm.jpg
    278.3 KB · Pregleda: 33
Koliko se secam, uradi se clear data/cache, i posle sve radi ok. To je bilo kad smo prelazili na plavo :)
 
Azurirao i ja i prosao proces aktivacije, ali kod kreiranja pina izbaci da je doslo do prekida i da pokusam ponovo...

i tu se vrtimo u krug, dalje od toga nece, e banking radi.

Razmisljam sta je bilo u glavi onog ko je napravio poruku "doslo je do prekida"?
sta u opste znaci ta poruka kada se nista tu nije prekinulo?
 
Bojim se da ćemo na sledeći apdejt koji će ispraviti greške sačekati.
 
Jedna od negarivnih recenzija:
20230203_100931.jpg
Oni nisu normalni ako je ovo uzrok.
Kod mene je Galaxy S9+, Android 10.

Nema šta da bude čudno, skroz mi realna situacija. Ispašće, ili da menjam telefon, ili preko browsera, ili da se rastajemo. Njima svejedno, boli ih uvce.
 
Ne brate ovo nije moguce. Jel si u aplikaciji izbrisao cash i data? Pa je pokrenuo opet?
 

Prilozi

  • Screenshot_20230203_102042_Settings.jpg
    Screenshot_20230203_102042_Settings.jpg
    29.6 KB · Pregleda: 23
Ma nije tacno, ja imam android 12 i ne radi napisao sam gore sta pise.
Jedna od negarivnih recenzija:
Pogledajte prilog 374388
Oni nisu normalni ako je ovo uzrok.
Kod mene je Galaxy S9+, Android 10.

Nema šta da bude čudno, skroz mi realna situacija. Ispašće, ili da menjam telefon, ili preko browsera, ili da se rastajemo. Njima svejedno, boli ih uvce.
 
Onda ok.
Ma jesam brisao data/cash, resetovao telefon, 6 puta reinstalirao app, ne znam šta sve nisam probao.
 
Android 12, najnovija apk, obrisan cash i data i kada unesem pin dobijam ovo
Verovatno je u pitanju ovo sto je @miki92 gore okacio, za nas koji smo azurirali tek sada ne radi aplikacija.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-02-03-10-33-25-98_b8f3c3998a9a58560c1bf9c7da63b64a.jpg
    Screenshot_2023-02-03-10-33-25-98_b8f3c3998a9a58560c1bf9c7da63b64a.jpg
    48.2 KB · Pregleda: 21
  • Screenshot_2023-02-03-10-33-20-04_b8f3c3998a9a58560c1bf9c7da63b64a.jpg
    Screenshot_2023-02-03-10-33-20-04_b8f3c3998a9a58560c1bf9c7da63b64a.jpg
    40.8 KB · Pregleda: 37
Stvarno su amateri.
 
Stiže rešenje. Kakva neprofesionalnost.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-02-03-10-47-26-394-edit_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2023-02-03-10-47-26-394-edit_com.google.android.gm.jpg
    206.6 KB · Pregleda: 46
Ja se ne šalim. U sklopu računa plus za koji plaćamo održavanje navedeno je da je uključeno mobilno bankarstvo. Isto ne možemo da koristimo, zato..
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-02-03-11-00-40-535-edit_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-02-03-11-00-40-535-edit_com.android.chrome.jpg
    217.9 KB · Pregleda: 42
Evo uradio mali eksperiment.

Obrisao aplikaciju, obrisao sačuvani telefon na nalogu, i uradio instaliranje i aktivaciju ponovo. I sve je prošlo bez problema, odnosno dva puta mi je prlikom određivanja pina izbacilo “molimo vas da pokušate ponovo” i treći put je prošlo. I aplikacija evo radi normalno. Telefon je iphone ako to nešto menja.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno