Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Dzaba da baratamo bilo kakvim datumima kada je u pitanju drzavna banka i cijim zaposlenima jednostavno nije u interesu da nesto zavrse na vreme. Oni tu rade da bi docekali penziju, eventualno ugurali nekog svog kao sto je davno neko njih, a ne da bi napredovali, usavrsavali se, mozda naucili nesto novo i aktuelno...

U vise navrata su ljudi ovde pominjali problematiku vezanu za prenos broja u drugu mrezu kada moramo da zovemo banku koja treba da nam regulise ovu izmenu. Juce rano ujutru zovem baba Postansku, pa deo namenjen za ex mts da im kazem da sam preneo broj u A1 jer sam vec citao i druge uvek savetovao ovde da zovu u tom slucaju i ne cekaju i ne nerviraju se kada im ne stizu OTP kodovi i SMS o stanju racuna nakon prenosa broja.

Operaterka upise moj zahtev i kada sam je pitao da li mogu da racunam u toku dana da ce ovo biti obavljeno (znaci pozvao sam cim je pocelo raZno vreme call centra), ona mi ladno kaze u fazonu - "petak je danas, ovo ce kolege srediti pocetkom naredne nedelje...."

Sta covek da komentarise dalje? Ne daj Boze da ti nesto zatreba u petak sabajle, a oni jos ni masnim burekom nisu izmazali tastature i telefone valjano, pa od toga nema nista dok se ne zaukcu tamo negde oko utorka naredne nedelje. Subota jeste zvanicno radni dan banke, ali subota je zapravo zabranjena rec kada su u pitanju klijenti, nemoj subotu da im diras ni za zivu glavu.

Dzaba da se covek nervira kada znamo da ce tako uvek biti jer jednostavno taj sistem drzave u malom je takav i nepopravljiv.
Interesantno je da sam pri prelazu iz mts-a u Globaltel koji je prakticno A1 jer koristi istu infrastrukturu prosao bez ikakvih problema i o tome sam pisao vise puta ovde da nema pravila bukvalno, jer u Globaltelu mi je sve uredno stizalo, dakle bez ijednog poziva i obavestenja banke o tom prenosu broja. Sada cekam ceo vikend + ko zna koliko od naredne nedelje da bi neka vrednica iz baba Postanske upisala A1 kao mobilnu mrezu i kliknula na "Ažuriraj - KLIKNI OVDE", jer možemo da zamislimo kakav bi tek haos bio da je softver kojim slucajem na engleskom...tada bi ovo spajanje trajalo bar deceniju dok zaposleni u PS ne odrade valjano vecernje skole engleskog jezika u toku te decenije 😉

Sa druge strane poruke su makar stizale uredno do tog prenosa broja, sta god da su drndali onda kada smo nedelju dana bili odseceni od svega maltene, nakon toga se koliko sam zapazio situacija sredila po pitanju servisa. E, sad sto za nesto za sta im realno treba par minuta moras da cekas recimo 4 dana i da si pritom blokiran po pitanju online placanja i SMS servisa uopste, to su vec teme za poduze diskusije i sta cemo pa mi da menjamo mrezu za vreme ovih svetskih kriza gde padaju berze, nestaju milioni bitcoina, poskupeo taxi, gradski prevoz, auto skole, Toplana, sva moguca poskupljenja u najavi...ma svi su jedva docekali da se pozovu na poskupljenje goriva, samo plate nikako i nikada da isprate taj rast 🥴
 
Poslednja izmena:
Ma da, nema od toga najverovatnije jos uvek nista. Kakvo crno njihovo spajanje, izgleda da su ovi teski amateri. Ne znam da li ste primetili ali aplikacija za Android vec nekoliko dana ne postoji na Google Play-u. Smem da se kladim da oni o tome nemaju pojma. Ono mrzi me i da im kazem. Zivo me interesuje kad ce da izvale...
Ja sam bas danas primetio, reko mozda ima neki update, jer postojeca verzija prilicno lose radi. Stalno imam problem da treba nekoliko puta da kliknem na neku opciju da bi mi se otvorila. Takodje mi se desava da popup prozori iskacu tako da ne mogu da kliknem na njih, kao sto se vidi na slici. Onda moram da restartujem aplikaciju, pa sve ispocetka.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-05-14-07-38-08-316_rs.mts.banka.jpg
    Screenshot_2022-05-14-07-38-08-316_rs.mts.banka.jpg
    57.7 KB · Pregleda: 47
@emv412 treću vrednost animacija postavi na 0.5x i nećeš više imati problema sa blokadom popup-ova.
IMG_20220514_090745.jpg
 
Dzaba da baratamo bilo kakvim datumima kada je u pitanju drzavna banka i cijim zaposlenima jednostavno nije u interesu da nesto zavrse na vreme. Oni tu rade da bi docekali penziju, eventualno ugurali nekog svog kao sto je davno neko njih, a ne da bi napredovali, usavrsavali se, mozda naucili nesto novo i aktuelno...

U vise navrata su ljudi ovde pominjali problematiku vezanu za prenos broja u drugu mrezu kada moramo da zovemo banku koja treba da nam regulise ovu izmenu. Juce rano ujutru zovem baba Postansku, pa deo namenjen za ex mts da im kazem da sam preneo broj u A1 jer sam vec citao i druge uvek savetovao ovde da zovu u tom slucaju i ne cekaju i ne nerviraju se kada im ne stizu OTP kodovi i SMS o stanju racuna nakon prenosa broja.

Operaterka upise moj zahtev i kada sam je pitao da li mogu da racunam u toku dana da ce ovo biti obavljeno (znaci pozvao sam cim je pocelo raZno vreme call centra), ona mi ladno kaze u fazonu - "petak je danas, ovo ce kolege srediti pocetkom naredne nedelje...."

Sta covek da komentarise dalje? Ne daj Boze da ti nesto zatreba u petak sabajle, a oni jos ni masnim burekom nisu izmazali tastature i telefone valjano, pa od toga nema nista dok se ne zaukcu tamo negde oko utorka naredne nedelje. Subota jeste zvanicno radni dan banke, ali subota je zapravo zabranjena rec kada su u pitanju klijenti, nemoj subotu da im diras ni za zivu glavu.

Dzaba da se covek nervira kada znamo da ce tako uvek biti jer jednostavno taj sistem drzave u malom je takav i nepopravljiv.
Interesantno je da sam pri prelazu iz mts-a u Globaltel koji je prakticno A1 jer koristi istu infrastrukturu prosao bez ikakvih problema i o tome sam pisao vise puta ovde da nema pravila bukvalno, jer u Globaltelu mi je sve uredno stizalo, dakle bez ijednog poziva i obavestenja banke o tom prenosu broja. Sada cekam ceo vikend + ko zna koliko od naredne nedelje da bi neka vrednica iz baba Postanske upisala A1 kao mobilnu mrezu i kliknula na "Ažuriraj - KLIKNI OVDE", jer možemo da zamislimo kakav bi tek haos bio da je softver kojim slucajem na engleskom...tada bi ovo spajanje trajalo bar deceniju dok zaposleni u PS ne odrade valjano vecernje skole engleskog jezika u toku te decenije 😉

Sa druge strane poruke su makar stizale uredno do tog prenosa broja, sta god da su drndali onda kada smo nedelju dana bili odseceni od svega maltene, nakon toga se koliko sam zapazio situacija sredila po pitanju servisa. E, sad sto za nesto za sta im realno treba par minuta moras da cekas recimo 4 dana i da si pritom blokiran po pitanju online placanja i SMS servisa uopste, to su vec teme za poduze diskusije i sta cemo pa mi da menjamo mrezu za vreme ovih svetskih kriza gde padaju berze, nestaju milioni bitcoina, poskupeo taxi, gradski prevoz, auto skole, Toplana, sva moguca poskupljenja u najavi...ma svi su jedva docekali da se pozovu na poskupljenje goriva, samo plate nikako i nikada da isprate taj rast 🥴
Sve sto vam kazu u baba Postanskoj uzimajte sa velikom dozom rezerve. Sve moramo sami da proverimo po stotinu puta, jer oni masovno sire dezinformacije na svakom koraku.

U petak su mi rekli da ce pocetkom naredne nedelje da mi srede posao od pola minuta, tipa samo da oznace da sam u drugoj mrezi. Rekli su da ce da me obaveste mail-om ili SMS-om kada ovo bude sredjeno i da od tada mogu da racunam da SMS servisi i OTP kodovi rade. Jutros probam da platim kevi dopunu online i prodje bez problema, sada kupih nesto na POS terminalu u prodavnici i stize SMS.... U petak i juce nista nije radilo naravno.

Tako da sve u svemu, baba Postanska je tezak cirkus kome nema kraja ni u najavi.. 😉
 
Pokušavam da se ulogujem na online banking što retko činim, ali moram da bih proverio neke starije uplate.
Stoga nisam ni siguran u lozinku, ostala je neka upamćena u browseru i stalno mi traži da unesem kod sa slike, da li je to redovna procedura ili lozinka nije dobra?
 
@ironmanbg
***, to ti je baš amaterski. Ok da zaboraviš lozinku za nebitnu stvar, ali za banku...
Nije redovna procedura. Ako misliš na captcha code, on izlazi posle nekoliko neuspešnih logovanja.
 
Ја сам заборавио пин за дина картицу. Нисам је користио пар месеци и заборавио сам пин. Сад морам да зовем кол центар да будим каква је процедура
 
Ја сам заборавио пин за дина картицу. Нисам је користио пар месеци и заборавио сам пин. Сад морам да зовем кол центар да будим каква је процедура
Odrapice te za reizdavanje novog PIN-a. Pitanje koliko je to u baba Postanskoj, po ostalim bankama je 200+ RSD zavisi kako gde. Svakako zovi sutra pa taman da javis koliko je to zadovoljstvo koje nadam se nece vise nikom trebati.

Potpuno razumem situaciju jer sam i ja PIN za Dinu zaboravio posto sam ga samo jednom i ukucao da proverim da li radi. Srecom moja keva koristi tu karticu pa ona i pamti taj PIN posto kartica nije beskontaktna kao MC i mora da se kuca pri svakoj kupovini...
 
Ja jos uvek nemam tu Dinu ali zar ne postoji mogucnost da u aplikaciji promeni PIN ili ta mogucnost ima samo za Master?
 
Ja jos uvek nemam tu Dinu ali zar ne postoji mogucnost da u aplikaciji promeni PIN ili ta mogucnost ima samo za Master?
Samo MC karticu mozes full da kontrolises preko sajta/mobilne, Dina maltene nema poentu ako ne uzimas nesto na rate, das je nekom i time ne moras da vuces tog istog u baba Postansku zbog ovlascenja ili placas njome u prodavnicama gde ces svaki put morati da unosis PIN zato sto ti neki korumpirani politicar predlaze da to radis bajagi jacajuci nasu privredu koja ne postoji tipa od raspada Elektronske industrije i ostalih giganata 🥴
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ja jos uvek nemam tu Dinu ali zar ne postoji mogucnost da u aplikaciji promeni PIN ili ta mogucnost ima samo za Master?
Ne postoji. Samo kada se ubaci mts Master u bankomatu Poštanske, javlja se mogućnost promene PIN-a. Živi dokaz da je banka to osposobila, ali zašto nije dostupno i za ostale kartice, ostaje enigmatično. Čak je i Raiffeisen na kraju uvela, doduše za 150 dinara, ali bitno da to je kod njih sada moguće.
 
Cudno je to sa Postanskom i Dinom. Ako je strane banke maksimalno sabotiraju, Postanska kao drzavna banka bi trebalo da je maksimalno gura i promovise. Umesto toga, ona nekim sitnim glupostima (tipa nemogucnosti promene PINa) odbija ljude, pored vec utvrdjenih kapitalnih nedostataka (beskontaktno placanje). Sa druge strane, to je mozda i stvar prioriteta. Promena PINa nije bitna narocito velikom broju ljudi, nekom prosecnom korisniku, ali je zato Dina Postanske ubedljivo najbolja sto se tice kupovine na rate, a to je ljudima jako bitna stvar, ako ne i najbitnija. Do 6 rata bez kamate i skrivenih troskova, a imaju ugovore sa bas dosta prodavnica. Super stvar, a posebno mi se svidja sto moze ime na cirilici.

PS banka je jedan komican i neobjasnjiv miks odsustva standardnih funkcija koje danas svi imaju i nekih odlicnih koje drugi nemaju. Nesto kao Citroen, savrsena plivajuca hidraulika, ali zato ne mozes da nadjes levi zmigavac.
 
У кол центру ми рекли да на сајту може да се промени пин дина картице и онда да се преко банкомата активира
 
Imam Račun plus MTS banke. Ranije se nije naplaćivalo mesečno održavanje ako nema priliva u toku meseca.
Poslednja 2-3 meseca sam uplaćivao na taj račun neku siću, skidalo mi se 250 dinara za mesečno održavanje. Ovog meseca nije bilo priliva - da li će mi naplatiti održavanje računa?
Unapred hvala na odgovoru!
 
У кол центру ми рекли да на сајту може да се промени пин дина картице и онда да се преко банкомата активира
Dobro su ti rekli, a ja tek sad prvi put vidim tu opciju koja postoji iskljucivo u okviru web aplikacije, ali ne i u okviru mobilne. Znaci, ulogujes se na web app, biras u meniju tab "Kartice" pa onda u dropdown listi "Upravljanje platnom karticom". Tu postoji lista aktivnih kartica i kod mene recimo postoje 2 Dine i jedna MC jer mi ta prva Dina nikad nije stigla pa sam ih terao da posalju direktno u filijalu i ona je oznacena kao istekla kartica.

Kao sto vidis u dijalogu na slici u prilogu ovog posta, kako stoje stvari je promena PIN-a Dine besplatna i ovo je veliki + za baba Postansku koja je definitivno banka krajnosti kao sto rece jedan od forumasa, neke proste i jednostavne stvari ne rade, a tipa postoje ovako neki benefiti. Oni su bas drzava u malom jer sve pocnu, a nista ne zavrse kako valja pa i ovaj konkretni primer kada ova opcija promena PIN-a preko web app ocigoledno postoji i za sada je to cak i besplatno, a tipa te opcije uopste nema u mobilnoj app...

U svakom slucaju, upravo sam uspesno promenio PIN preko web app, kada se saglasis sa uslovima, unosis 2x novi PIN i onda ti salju autorizacioni kod putem SMS-a, nakon cega je promena izvrsena, ali da bi ovo radilo naravno mora da se proba na bankomatu...

P.S. Menjajte PIN-ove za neke koji se lakse pamte dok ovo ne roknu na 300 RSD recimo, uz izgovor da je poskupelo gorivo, pa mora i promena PIN-a ;)
 

Prilozi

  • promena_pina.PNG
    promena_pina.PNG
    46.7 KB · Pregleda: 27
Nije mi jasno šta planiraju da rade sa Računom Plus. Na sajtu BPŠ i dalje je na naslovnoj strani link za Račun Plus, tako da mi ne deluje kao da je nešto što žele da sakriju pod tepih. Međutim ništa ne ulažu u poboljšanje usluge, ako vidim dobro i dalje nema aplikacije u Google Play prodavnici. Od integracije i prebacivanja korisnika na 200 i dalje nema ništa.
 
Lično mislim da je Google uklonio aplikaciju, jer skrinšotovi ne odgovaraju pravom izgledu. Drugo je kad, se to malo kiti pa ih postavljaju dijagonalno iz ptičje perspektive, dok oko njih stoji jednobojna pozadina i promo tekst, ali nadasve to prikazano odgovara stvarnom stanju. Kako bilo, ima je barem na AppGalery.
 
Lično mislim da je Google uklonio aplikaciju, jer skrinšotovi ne odgovaraju pravom izgledu. Drugo je kad, se to malo kiti pa ih postavljaju dijagonalno iz ptičje perspektive, dok oko njih stoji jednobojna pozadina i promo tekst, ali nadasve to prikazano odgovara stvarnom stanju. Kako bilo, ima je barem na AppGalery.
Moguce da je to sto kazes, mada na GP ima sjaset aplikacija kod kojih se screen shot-ovi ne poklapaju sa izgledom samih aplikacija. Zasto su uopste postavljali te "nove" screen shotove to samo oni znaju naravno.

Ja bih pre rekao da su razocarani klijenti toliko puta prijavili app u fazonu samo da je oznace kao "Flag as inappropriate" zbog nezadovoljstva i zalepe keca pride kao recenziju, a ne bi me cudilo ni da je GP sam banovao dok je ne srede, jer ona nama zavrsava posao, ali znamo i sami koliko zna da zabije tako da u tamo nekoj konzoli odavno prevazilazi gornju granicu onoga sto svrstavaju pod "Android Vitals" recimo.

Ne pamtim kada sam poslednji put pogledao sajt sa reklamom za "Racun Plus" i stvarno kada covek procita ovo pomisli paket racuna boli glava, ali glava zaista krece da boli kada isti otvori i krene aktivno da koristi 😉.

Pored App Gallery (Huawei) Store-a, apk za mts banku se moze naci i ovde:


I to je ovaj isti koji je zadnji put azuriran pre maltene 2 godine. Totalna sprdnja od banke i prosto mi je komicno i neverovatno koliko nisko mogu da idu i koliko nezainteresovani za bilo sta mogu da budu u pogledu neprofesionalnosti, neazurnosti, bahacenja... Ne smem ni da pomislim da obrisem mobilnu app jer verovatno nikada vise ne bih mogao sa se ulogujem ako je instsliram opet, a stvarno mi je zavrsila mnogo posla za sve vreme koriscenja i pored toga sto je baba Postanska potpuno upropastila ono sto je mts banka nekada bila.

Za divno cudo web aplikacija radi valjano, iako i laici mogu da vide da je B produkcija sto se tice kvaliteta, ali opet kazem zavrsava posao onda kada servisi rade.

@Korean_MCG Verovatno nikada nece biti promena brojeva racuna na 200 tako da zapravo nikada nece ni biti integracija onako kako je odavno trebala da bude, samo se nadam da ce makar naci za shodno da odrzavaju ovo na ovom nivou i da se ne srozaju jos vise jer onda ce bukvlno rasterati i šačicu nas klijenata koji se sa ovim bakćemo mahom samo zato što neko ima kredit koji otplaćuje, odgovara mu plaćanje Dinom na rate ili želi paket računa + ostale benefite (koje često NEMA) po pristojnoj ceni od 250 kinti...

P.S. Da li treba očekivati i poskupljenja održavanja računa u našim bankama u narednom periodu? Ako raste cena gDrive benzina, a pritom menadžer ili jedan od mnogobrojnih nazovi direktora banke to isto sipa svaki dan u svoju bemveru, valjda je za očekivati da ovaj odliv novca u rezervoar nadomesti povećanjem bar mesečnog održavanja računa u dogovoru sa pajtosima iz ostalih banaka-zelenaša 😎
 
Poslednja izmena:
Nekako mi malo verovatno deluje da neće nikada preći na 200, i dalje imaju jasno istaknut Račun Plus na naslovnoj strani sajta BPŠ i primaju nove klijente. Moguće je da imaju neke planove za nas ali nikako da nađu vremena.

Takođe ne bih preporučio preuzimanje aplikacije za mbanking sa bilo kog drugog mesta osim sa zvanične prodavnice, kada i ako bude ponovo postavljena.
 
Da li postoji jos uvek neki kontakt od neke mts banke filijarel. Hteo bih da pozovem da vidim da li oni znaju detaljnije dokle je stiglo prispajanje. Ovi iz PS nemaju pojma.
 
"Prispojili" su oni nas odavno, evo gotovo punih godinu dana i nikako da nas "odspoje" jer propadosmo od kada smo sa njima u kompletu...

@Miki_ Tesko buraz da ces dobiti tu informaciju od bilo koga, a kamo li od salterusa u ex mts filijalama, jer tu rade isti oni ljudi koji su radili i pre pripajanja naravno.
Ali zato me ne bi cudilo da kada pozoves neku od filijala pitaju tebe da li si siguran u to sto pricas jer oni nisu ni culi da su prispojeni i blage veze nemaju o cemu se tu zapravo radi 😉
 
  • Like
Reagovanja: uji
Takođe ne bih preporučio preuzimanje aplikacije za mbanking sa bilo kog drugog mesta osim sa zvanične prodavnice, kada i ako bude ponovo postavljena.
Zato sam i spomenuo AppGallery, jer je to maltene druga zvanična. Izvori treće strane za koje sam 100% siguran da ne moduju apk potpise i direktno fetch-uju sa Play Store-a su ApkPure i UpToDown. Da nije tako, update na Play prodavnici u nekom trenutku za njih ne bi bio dostupan. Naziv apk je rs.mts.banka pa neki od alternativnih eksternih sajtova koji takođe grab-uju aplikacije je verovatno ima.
Da li postoji jos uvek neki kontakt od neke mts banke filijarel. Hteo bih da pozovem da vidim da li oni znaju detaljnije dokle je stiglo prispajanje. Ovi iz PS nemaju pojma.
Celokupna imovina mts banke je prenešena na Poštansku i svi brojevi su pogašeni, izuzev 0800/103-103, što je bio kontakt centar mts banke, u kome pretpostavljam, radi deo bivših zaposlenih. Jedino bankomati su ostali u vlasništvu Telekoma, tj. služe sada kao informatori mts usluga u tih par poslovnica.
 
Spajanje ne može biti okončano bez minimum godinu dana, a kada je Poštanska u pitanju odmah računajte duplo. Problem je što nisu stavili nikakvo obaveštenje šta korisnici mtsBanke treba da očekuju.

Recimo pogledajte u slučaju Raiffeisen banka koja je kupila Crédit Agricole banku. Obaveštenje i odgovori šta klijenti CA mogu da očekuju po ovom pitanju. I tamo stoji da će spajanje biti okončano krajem drugog kvartala 2023.

A meni ovde sve više miriše na to da se sprema prodaja i Poštanske i da se zato ništa i ne dešava.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ko zna sta je sve tu moguce, ja ne verujem da ce drzavna banka ikada biti prodata jer ne postoji ona ladno 100 godina bez razloga i sve vreme je u drzavnom vasnistvu... U svakom slucaju, baba Postanska je na ivici sto se "Racun Plus" klijenata tice, znaci udarila je u beton i nadam se samo da ce biti dovoljno ljudi da odrzavaju bar ovo ovakvo kako je sada jer inace cemo i mi svi ostali otici glavom bez obzira cim isteknu rate i krediti. Sada funkcionise ok, servisi uredno rade, SMS dolazi na vreme jedino koce ove glupave filijale i generalno je najveca muka kada moras fizicki da ides do banke pa je uvek preporuka ko moze da ode u filijalu ex mts banke ako je ima na raspolaganju u gradu recimo.

Jer ovo ako se pogorsa onda bukvalno nema smisla ostati ovde i trpeti ove nebuloze kad je totalni raspad sistema. Vec sam pominjao situaciju kada je AIK kupila Sber banku i vrlo brzo su svi klijenti Sber banke dobili SMS-ove o tome da mogu da obavljaju svoja poslovanja u filijalama AIK banaka kao i u Sber i tim spajanjem su klijenti Sber banke samo u plusu jer su dobili znatno vise filijala i znatno vise bankomata u bilo kom gradu... To spajanje nije dovelo (makar do sada) do povecanja cena i sve je suprotno od onoga kako je to odradila baba Postanaka koja je instant podigla cenu na 250 kinte, ogranicila nas bankomatima, a sve ostale usluge srozala potpuno jer od kada je mts banka nastala nikad gore nije bilo nego zadnjih evo jos malo pa godinu dana...

Iako je ovo Srbistan ako podignes nesto sa 100 na 250 kinte valjda mozemo da ocekujemo makar da to radi regularno kao i pre tog ogromnog povecanja, a ne da upropastis sve sto je do tada radilo bukvalno i to isto ne mozes da zakrpis gotovo godinu dana i dodatno se ne zna uopste da li ce se nekada srediti citava situacija. Ali, bitno da si obezbedio kintu od mesecnog odrzavanja, tj. da uzmes koliko mozes dok god ne razjuris i one koji bukvalno moraju da budu tu gde jesu jer bi te inace pozdravili glavom bez obzira i ako im treba isto presli u Mobi na Progresiv+ za 300 kinte ili testo tog tipa.
 
Poslednja izmena:
Spajanje ne može biti okončano bez minimum godinu dana, a kada je Poštanska u pitanju odmah računajte duplo. Problem je što nisu stavili nikakvo obaveštenje šta korisnici mtsBanke treba da očekuju.

Recimo pogledajte u slučaju Raiffeisen banka koja je kupila Crédit Agricole banku. Obaveštenje i odgovori šta klijenti CA mogu da očekuju po ovom pitanju. I tamo stoji da će spajanje biti okončano krajem drugog kvartala 2023.

A meni ovde sve više miriše na to da se sprema prodaja i Poštanske i da se zato ništa i ne dešava.

Znaci pisi propalo,sad kad mi najvise treba novac nemogu da ga podignem.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno