m_antic87
Slavan
- Učlanjen(a)
- 05.01.2013
- Poruke
- 439
- Poena
- 215
Dzaba da baratamo bilo kakvim datumima kada je u pitanju drzavna banka i cijim zaposlenima jednostavno nije u interesu da nesto zavrse na vreme. Oni tu rade da bi docekali penziju, eventualno ugurali nekog svog kao sto je davno neko njih, a ne da bi napredovali, usavrsavali se, mozda naucili nesto novo i aktuelno...
U vise navrata su ljudi ovde pominjali problematiku vezanu za prenos broja u drugu mrezu kada moramo da zovemo banku koja treba da nam regulise ovu izmenu. Juce rano ujutru zovem baba Postansku, pa deo namenjen za ex mts da im kazem da sam preneo broj u A1 jer sam vec citao i druge uvek savetovao ovde da zovu u tom slucaju i ne cekaju i ne nerviraju se kada im ne stizu OTP kodovi i SMS o stanju racuna nakon prenosa broja.
Operaterka upise moj zahtev i kada sam je pitao da li mogu da racunam u toku dana da ce ovo biti obavljeno (znaci pozvao sam cim je pocelo raZno vreme call centra), ona mi ladno kaze u fazonu - "petak je danas, ovo ce kolege srediti pocetkom naredne nedelje...."
Sta covek da komentarise dalje? Ne daj Boze da ti nesto zatreba u petak sabajle, a oni jos ni masnim burekom nisu izmazali tastature i telefone valjano, pa od toga nema nista dok se ne zaukcu tamo negde oko utorka naredne nedelje. Subota jeste zvanicno radni dan banke, ali subota je zapravo zabranjena rec kada su u pitanju klijenti, nemoj subotu da im diras ni za zivu glavu.
Dzaba da se covek nervira kada znamo da ce tako uvek biti jer jednostavno taj sistem drzave u malom je takav i nepopravljiv. Interesantno je da sam pri prelazu iz mts-a u Globaltel koji je prakticno A1 jer koristi istu infrastrukturu prosao bez ikakvih problema i o tome sam pisao vise puta ovde da nema pravila bukvalno, jer u Globaltelu mi je sve uredno stizalo, dakle bez ijednog poziva i obavestenja banke o tom prenosu broja. Sada cekam ceo vikend + ko zna koliko od naredne nedelje da bi neka vrednica iz baba Postanske upisala A1 kao mobilnu mrezu i kliknula na "Ažuriraj - KLIKNI OVDE", jer možemo da zamislimo kakav bi tek haos bio da je softver kojim slucajem na engleskom...tada bi ovo spajanje trajalo bar deceniju dok zaposleni u PS ne odrade valjano vecernje skole engleskog jezika u toku te decenije 😉
Sa druge strane poruke su makar stizale uredno do tog prenosa broja, sta god da su drndali onda kada smo nedelju dana bili odseceni od svega maltene, nakon toga se koliko sam zapazio situacija sredila po pitanju servisa. E, sad sto za nesto za sta im realno treba par minuta moras da cekas recimo 4 dana i da si pritom blokiran po pitanju online placanja i SMS servisa uopste, to su vec teme za poduze diskusije i sta cemo pa mi da menjamo mrezu za vreme ovih svetskih kriza gde padaju berze, nestaju milioni bitcoina, poskupeo taxi, gradski prevoz, auto skole, Toplana, sva moguca poskupljenja u najavi...ma svi su jedva docekali da se pozovu na poskupljenje goriva, samo plate nikako i nikada da isprate taj rast 🥴
U vise navrata su ljudi ovde pominjali problematiku vezanu za prenos broja u drugu mrezu kada moramo da zovemo banku koja treba da nam regulise ovu izmenu. Juce rano ujutru zovem baba Postansku, pa deo namenjen za ex mts da im kazem da sam preneo broj u A1 jer sam vec citao i druge uvek savetovao ovde da zovu u tom slucaju i ne cekaju i ne nerviraju se kada im ne stizu OTP kodovi i SMS o stanju racuna nakon prenosa broja.
Operaterka upise moj zahtev i kada sam je pitao da li mogu da racunam u toku dana da ce ovo biti obavljeno (znaci pozvao sam cim je pocelo raZno vreme call centra), ona mi ladno kaze u fazonu - "petak je danas, ovo ce kolege srediti pocetkom naredne nedelje...."
Sta covek da komentarise dalje? Ne daj Boze da ti nesto zatreba u petak sabajle, a oni jos ni masnim burekom nisu izmazali tastature i telefone valjano, pa od toga nema nista dok se ne zaukcu tamo negde oko utorka naredne nedelje. Subota jeste zvanicno radni dan banke, ali subota je zapravo zabranjena rec kada su u pitanju klijenti, nemoj subotu da im diras ni za zivu glavu.
Dzaba da se covek nervira kada znamo da ce tako uvek biti jer jednostavno taj sistem drzave u malom je takav i nepopravljiv. Interesantno je da sam pri prelazu iz mts-a u Globaltel koji je prakticno A1 jer koristi istu infrastrukturu prosao bez ikakvih problema i o tome sam pisao vise puta ovde da nema pravila bukvalno, jer u Globaltelu mi je sve uredno stizalo, dakle bez ijednog poziva i obavestenja banke o tom prenosu broja. Sada cekam ceo vikend + ko zna koliko od naredne nedelje da bi neka vrednica iz baba Postanske upisala A1 kao mobilnu mrezu i kliknula na "Ažuriraj - KLIKNI OVDE", jer možemo da zamislimo kakav bi tek haos bio da je softver kojim slucajem na engleskom...tada bi ovo spajanje trajalo bar deceniju dok zaposleni u PS ne odrade valjano vecernje skole engleskog jezika u toku te decenije 😉
Sa druge strane poruke su makar stizale uredno do tog prenosa broja, sta god da su drndali onda kada smo nedelju dana bili odseceni od svega maltene, nakon toga se koliko sam zapazio situacija sredila po pitanju servisa. E, sad sto za nesto za sta im realno treba par minuta moras da cekas recimo 4 dana i da si pritom blokiran po pitanju online placanja i SMS servisa uopste, to su vec teme za poduze diskusije i sta cemo pa mi da menjamo mrezu za vreme ovih svetskih kriza gde padaju berze, nestaju milioni bitcoina, poskupeo taxi, gradski prevoz, auto skole, Toplana, sva moguca poskupljenja u najavi...ma svi su jedva docekali da se pozovu na poskupljenje goriva, samo plate nikako i nikada da isprate taj rast 🥴
Poslednja izmena: