Ja sam korisnik račun plus od 15. februara, i ne znam na koji fazon ali meni su instant dolazile sms poruke, baš nijednom se nije desilo da je izostao sms.Ja sam danas imao tri ili četiri transakcije i potpuno se iznenadio da su poruke stizale posle par sekundi od plaćanja. Prosto sam zaboravio šta znači stići poruka od postanske
Ja mislim, PaySend.Prijatelju iz Austrije bi trebalo da uplatim na račun iznos nešto malo manji od 100e. Da li znate koji je najpovoljniji način da mu prebacim novac? Klijent sam mts banke a imam i iRačun u RF banci.
Onda opet u baba Postanskoj sire dezinformacije, jer kako to da novi korisnici imaju SMS obavestenja koja rade perfektno, a stari korisnici nisu mogli danima da racunaju na ovaj servis? Ukazujem na baba Postansku zato sto kada sam nakon pripajanja otisao da ugasim ovaj Racun Plus koji koristim godinama i otvorim novi u nadi da ce on biti potpuno integrisan u sistem PS, od svih salterskih radnika sam dobio izricitu informaciju da aspolutno nikakve veze nema da li sam stari ili novi korisnik. Kao novi necu imati nijednu beneficiju jer svaki Racun Plus koristi isti informacioni sistem koji radi samo na jednom racunaru onih expozitura koje uopste imaju ovo na raspolaganju na tom jednom racunaru.Ja sam korisnik račun plus od 15. februara, i ne znam na koji fazon ali meni su instant dolazile sms poruke, baš nijednom se nije desilo da je izostao sms.
Kapiram te, ali to je potpuno nelogicno i to je sirenje dezinformacija. Pogotovo ako je u pitanju bivsa poslovnica mts banke, ajde ovo u baba Postanskoj da zakazu ako ne znaju da koriste ovaj famozni softver sa podrsku mts klijenteli...Meni je u mts poslovnici na NBG decidirano rečeno da nije moguće uplatiti efektivu USD i CHF. I meni je to zvučalo besmisleno, ali tako mi je rečeno.
To zavisi od slucaja do slucaja i nema pravila. Bolje nazovi svakako banku nakon prenosa broja da proveris, jer te makar poziv nista ne kosta.U noći između četvrtka i petka biće mi odrađeno prebacivanje broja iz MTS u A1 mrežu, jel potrebno da se kontaktira kontakt centar banke ili će sms poruke za verifikaciju kupovine masterkarticom stizati bez problema?
Pozvao sam banku ujutru da ih obavestim da sam prebacio broj iz MTS mreže u A1, pošto mi nije radilo primanje OTP sms poruka nakon prenosa broja, rekli su mi da će mi poslati u toku dana email da je izvršena promena u kod njih u bazi. Nakon primljenog email-a probao sam da izvršim online plaćanje koje zahteva OTP kod i naravno sms poruka nije stigla, opet sam pozvao korisnički centar gde su me pitali jesam li restartovao telefon i probali su i oni da pošalju testnu sms poruku i naravno da nije stiglo, i onda čuveni odgovor od baba shit banke, možemo tek u sredu da interevenišemo, i sad koja je logika korišćenja online bankarstva kada ta ista usluga, recimo online plaćanje koje zahteva OTP kod ne bude dostupno 4 dana... Pri tome nigde na sajtu banke ne piše da je potrebno pozvati kontakt centar da se banka obavesti da je došlo do promene provajdera kako bi oni izvršili ažuriranje u bazi... smejurija od banke...To zavisi od slucaja do slucaja i nema pravila. Bolje nazovi svakako banku nakon prenosa broja da proveris, jer te makar poziv nista ne kosta.
Javljali su se ljudi koji jesu i nisu imali probleme pri svim kombinacijama prenosa broja u druge mreze. Javljali su se recimo i oni koji su kao i ja preneli broj iz mts-a u Globaltel i imali probleme da im ne stizu OTP kodovi nakon toga, a ja nisam imamo taj problem. Tako da bolje pozovi nakon prenosa i onda nema brige...
Inace, bacite pogled na sliku u prilogu, neko mi je rezervisao 12-ak evrica, a potom i stornirao oko 9. Pojma nemam kako i sta, ali iako po ovoj logici ja treba da sam ta 3 evrica u minusu, stanje deviznog racuna je regularno, jer je zaokruzen broj 😉.
Mozda i ja zovem banku kasnije da proverim ko se zeza sa devizama ovih dana i okrece to po svojoj volji 🤓
Cirkus buraz, sta da ti kazem kada znamo odavno na cemu smo. Opsti haos, a zamisli da ti treba nesto hitno, bukvalno moras da cimas druge ljude.Pozvao sam banku ujutru da ih obavestim da sam prebacio broj iz MTS mreže u A1, pošto mi nije radilo primanje OTP sms poruka nakon prenosa broja, rekli su mi da će mi poslati u toku dana email da je izvršena promena u kod njih u bazi. Nakon primljenog email-a probao sam da izvršim online plaćanje koje zahteva OTP kod i naravno sms poruka nije stigla, opet sam pozvao korisnički centar gde su me pitali jesam li restartovao telefon i probali su i oni da pošalju testnu sms poruku i naravno da nije stiglo, i onda čuveni odgovor od baba shit banke, možemo tek u sredu da interevenišemo, i sad koja je logika korišćenja online bankarstva kada ta ista usluga, recimo online plaćanje koje zahteva OTP kod ne bude dostupno 4 dana... Pri tome nigde na sajtu banke ne piše da je potrebno pozvati kontakt centar da se banka obavesti da je došlo do promene provajdera kako bi oni izvršili ažuriranje u bazi... smejurija od banke...
Isti problem, sem sto je kod mene bio problem do MTS-a, nisu stizale poruke ne samo iz OTP banke nego ni iz nekih drugih. Trebalo im je 15 dana da rese to...Pozvao sam banku ujutru da ih obavestim da sam prebacio broj iz MTS mreže u A1, pošto mi nije radilo primanje OTP sms poruka nakon prenosa broja, rekli su mi da će mi poslati u toku dana email da je izvršena promena u kod njih u bazi. Nakon primljenog email-a probao sam da izvršim online plaćanje koje zahteva OTP kod i naravno sms poruka nije stigla, opet sam pozvao korisnički centar gde su me pitali jesam li restartovao telefon i probali su i oni da pošalju testnu sms poruku i naravno da nije stiglo, i onda čuveni odgovor od baba shit banke, možemo tek u sredu da interevenišemo, i sad koja je logika korišćenja online bankarstva kada ta ista usluga, recimo online plaćanje koje zahteva OTP kod ne bude dostupno 4 dana... Pri tome nigde na sajtu banke ne piše da je potrebno pozvati kontakt centar da se banka obavesti da je došlo do promene provajdera kako bi oni izvršili ažuriranje u bazi... smejurija od banke...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari