Svakako je počelo još pre spajanja sa PŠ
Počelo je pre zvaničnog spajanja, ali itekako ima veze sa spajanjem. Jer nije spajanje bilo baš recimo 30. juna 2021. i od tog trenutka je to tako, spajanje je počelo daleko ranije, pre nego što smo uopšte dobili zvaničnu informaciju o tome i to je sasvim normalno i logično. Ali, kako stoje stvari, čim su IT stručnjaci baba Poštanske preuzeli informacioni sistem mts banke krenuo je blagi haos koji je potrajao i traje i dalje.
Nema drugog objašenjenja,
jer je sve funkcionisalo daleko bolje pre bilo kakve naznake o pripajanju, a pre i posle pripajanja je razlika u broju klijenata ogromna. Najveći deo klijenata je pobegao glavom bez obzira samo zbog poskupljenja mesečnog održavanja + app koja svako malo nije bila dostupna i SMS servisi koji toliko kasne da više nemaju smisla... Ma čim su ljudi čuli da mts preuzima najveća državna banka u zemlji - paljba jer pretpostavljaju da to može ići samo na gore.
Ko je stariji klijent, zna kako je funkcionisalo ranije i ogromna je razlika, prekid u radu app je bilo nešto extremno retko, a SMS je znao da okasni, ali opet daleko ređe.
Sada ponovo sve radi ok, ali previše turbulencija definitivno. Šta se tamo dešava to niko ne može sa sigurnošću da tvrdi sem što je promena u vlasništvu išla na gore i to je činjenica.
Sada kada sve radi onako kako treba da radi, ovaj Račun Plus ima svoje velike beneficije jer i za ovih 250 kinti u okviru jednog računa mi imamo dosta stvari na raspolaganju, a da pritom ne moramo ni da prenosimo platu u baba Poštansku kao što to moramo u slučaju Progresiva+ Mobi banke kao jedinog računa koji je konkurentan ovom za ove pare, dakle i multivalutni i potpuna kontrola računa preko app i sve ostalo što već znamo. Ali, dokle će više ovo ovako da veoma često nemamo pristup računima preko web/mobilnih servisa, da poruke svako malo kasne (znači ne mislim na ovaj potpuni prekid, već isključivo na kašnjenje) i da tipa jedini računar na kojem možeš kao ex mts klijent da obaviš posao u banci baš taj dan ne radi...? Krupna pitanja bez odgovora.
Ono što je ovde na temi pominjano su neki rokovi do kada će proces pripajanja biti završen i svi ti rokovi su probijeni odavno, zatim i to da ćemo dobiti potpuno druge brojeve računa jer će računi promeniti prefix i mi imati ista prava kao klasični klijenti baba Poštanske, a time i benefite pouzdanih servisa, sve to izgleda bukvalno kao kada vam političari pred izbore obećavaju to što obećavaju i zamazuju oči.
Ja sam išao u banku recimo prošle jeseni jer sam čekao par meseci da vidim situaciju posle pripajanja i hteo da otvorim potpuno novi Račun Plus, a ovaj mts-ovski ugasim, ali time ništa ne bih postigao, jer bi i taj potpuno novi Račun Plus bio vezan za informacioni sistem koji nije integrisan već samo preuzet - da je potpuno integrisan (kako je već trebalo da bude) mi bismo na svakom šalteru baba Poštanske mogli da obavljamo sve poslove.
Ja sam vezan za ovu banku, jer i dalje postoje te stvari koje mi završavaju posao, nema provizija pri elektronskom, puna kontrola računa kada servisi rade i zaista mnogo bankomata na raspolaganju. A, SMS o stanju računa je servis na koji sam nekako za ovo vreme i zaboravio i trenutno mi je bitnije da radi OTP servis, ali to je moja trenutna situacija. Ova MC mts koju imam mi ističe za par meseci, a plaćala je sve i svašta kako POS, tako i net, kako Srbistan, tako i inostranstvo i bukvalno nije omanula do sada što je još jedan razlog zbog čega sam i dalje ovde iako sam umalo i ja pobegao kao i dobar deo klijenata. Ali moj razlog nije bilo poskupljenje sa 100 na 250, već nedostupni servisi i muka živa ako moraš da ideš lično u banku za bilo šta.
Mislim da će nadalje stvari na bolje ići veoma sporo i da će ovo sve raditi ovako sa prekidima duže vreme jer nas je jednostavno premalo da bismo bili bitni.
Premalo klijenata aktivno koristi račun, a od tog protoka novca banka zarađuje, jer ako nas uopšte ima i par desetina hiljada, opet je dobar deo toga samo fiktivno tu, jer ljudi ne gase pošto im baba Poštanska ne naplaćuje održavanje kada nemaju ništa na računu, možda samo iskoriste jednokratno račun za nešto i to je to. I opet je s'obzirom na sve okolnosti to razumljivo, svako traži bolje za sebe i naravno što je moguće povoljnije....