Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako ti kazes da je na slipu pisalo da je naplaceno 80 a skinuto 160 to je matematicki i kompjuterski nemoguce.

ono sto je moguce da je prodavac ili dvaput naplatio ili skinuo 160 umesto 80, treca varijanta je apsolutno nemoguca.
u svakom slucaju na POS pise sta je transferovao, ne skida on random cifre.
 
U pitanju je dvostruka ili trostruka rezervacija sredstava i druge banke su imale taj glitch. Eto neko ovde u Komercijalnoj imao duplu rezervaciju i realizaciju na pos terminalu, Raiffeisen je tokom izolacije duplo rezervisao podizanja sa bankomata, Erste u više navrata čak i online transakcije, pogotovo sa poklon karticom, zbog čega je kasnije postala nedopunjiva, Intesa takođe par puta, a dok je mts imao podizanje sa bilo kog bankomata, isto trostruke rezervacije u AIK-u, itd. Prosto, dešava se, ali ja to lično srećom nisam iskusio.
 
@uji O tome pricamo sve vreme, ali nekim ljudima ne mozes da dokazes jer jednostavno ne kapiraju dok ne osete na svojoj kozi. Koliko puta smo pominjali ovde da nam je mts banka skidala trostruke transakcije zbog podizanja sa bankomata AIK banke pre pripajanja, ja srecom podigao samo 3k i otkinuli me za 9k ukupno dok to nisam razjasnio sa njima, a sasvim slucajno sam naisao na to gledajuci transakcije po racunu. Vec sam pominjao da su ljudi tada izlazili sa posla trceci u mts banku jer im se desavala ista stvar samo za mnogo vece sume novca i prisustvovao sam tim scenama...

Srecom se ovo nije vise desavalo, jer niko ne bi voleo da se sada razjasnjava sa salterusama baba Postanske za svoj tesko zaradjen novac koji je prosto nestao (iako i privremeno) sa racuna jer ga je pojeo bug u sistemu.

Ako se nije desilo tebi (i zna se na koga ovde mislim) je jedna stvar, ali ako citas o tome kako se desavalo ljudima u raznim bankama valjda je jasno da ne izmisljaju stvari jer ne znaju sta ce sa sobom...?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ovo sto @uji prica nema veze sa time sto ti pricas, to banka automatski stornira.
 
Muke žive kupiti nešto online sa MTS MC. Limit je ok, uključeno online plaćanje i opet zeza.
Prošli put me odrao PP za proviziju, plaćao sam u eur, pa bih sada u din
 
U zadnje dve nedelje sam kupio online stvari za pola stana, sve putem MTS MC online. Odem u prodavnicu da vidim da li je to ok i nakon toga kupim online gde nadjem da je najpovoljnije i imam pravo 14 dana da vrstim ako nisam zadovoljan.

Rezime price - MTS MC nije omanula od kada je koristim, tako da @ironmanbg definitivno kontaktiraj baba Postansku ako vec nisi i ako je sve u redu sa limitima kao sto kazes...
 
Meni ne radi 7 dana..
 
Ja sam juce probao i nije radilo. Danas je proslo. Inace mi je juce broj prebacen u drugu mrezu. Prosledio sam informaciju banci da je doslo do te promene ali su mi rekli i da inace nije radilo danas slanje sms-a.
 
ma ne radi glupi sms danima, ko da pisma salju postom...
sta tu ima da se popravlja, sms salje kompjuter
 
'Bes sms.. Budimo srecni dok app radi.. Ozbiljno razmisljam da povucem devize na neki drugi racun. Ovi su u totalnom raspadu.
 
Obaveštenja o promenama na računu ne rade sigurno.
A stižu li vama 3D secure kodovi za MC plaćanje preko interneta, pošto meni ne već preko nedelju dana?
 
SMS je od velike pomoći jer stižu obaveštenja i o neuspešnom korišćenju kartice (kada se isključi internet kanal), tako da korisnici znaju na vreme da su im ukradeni podaci sa kartice i mogu da je blokiraju na vreme. Nefunkcionalni SMS servis je velika opasnost po korisnike.
 
SMS itekako ima poentu jer ne bi banke dzaba uvodile taj servis, postojala je potreba za istim. Ali, fora je samo da li taj servis postoji samo cisto da kazu da postoji ili je on pouzdan? Jer znamo svi ovde dobro od kada su poceli problemi sa abnormalnim kasnjenjem poruka sto se desavalo veoma retko pre fazmoznog pripajanja od pre jos malo pa godinu dana. Tako da i kada stizu poruke (satima) kasno opet je slaba vajda jer i ovaj slucaj koji je naveo @Korean_MCG nema isti epilog - jedno je kada dobijes poruku instant kako i treba da bude i onda odmah mozes da reagujes, a drugo je kada je dobijes sa nekoliko sati zakasnjenja. I opet ce svako od nas na kraju napraviti kompromis u fazonu da je bolje da stize i kasno nego kao sada kada danima ne stize uopste.

Iako imam malo poverenja u bankarske sisteme, od kada sam provalio opcije za limitiranje dnevne potrosnje i iskljucenja odredjenog kanala potrosnje, dosta se uzdam u ove servise, nisu omasili do sada i preporucujem svima koji nemaju ovo podeseno da svakako to odrade. Ko kupuje online moze bukvalno da ide do te mere da drzi internet placanje iskljucenim sve vreme kako za MTS MC, tako i za MTS Dinu sve do same kupovine kada moze da aktivira ovo i nakon zavrsene kupovine ponovo iskljuci.

Odlicna stvar je sto iz mobilne app sve ovo moze da se podesava uvek kada app radi kako treba. Tu je glavna muka, jedno je ono sto imas u sklopu paketa koji placas na papiru, a sasvim drugo kada to isto imas zaista na raspolaganju i kada sve to radi pouzdano.

Nadam se da ce srediti SMS srediti pre uskrsnjih praznika, iskreno poznajuci drzavne sluzbenike, ako se ovo prolongira kao i obicno moze lagano da ode i u polovinu maja... Jer u drzavnoj firmi/banci izlazis u sekund kada "odzvoni" za kraj raZnog vremena i aspolutno te ne interesuje dal' nekom ne stizu OTP kodovi, SMS-ovi o prilivima/odlivima ili su nekom vec skinuli podatke sa kartice i u njegovo ime vec testirali online kupovinu (vise puta) ;)
 
Još uvek ne funkcionišu sms obaveštenja...
Realno gledano, previše optimistično očekivanje da će državno preduzeće/banka srediti ovo baš u ponedeljak....slabije, jer teško se ustaje za posao u ponedeljak, još na ovu zimu u sred proleća, ko će pa sada da se zamlaćuje sa nečim tako nebitnim kao što je šačica klijenata Računa Plus.

Srediće se i ovo naravno, ali polako, danas je ipak bilo potrebno dodatno se dopuniti kofeinom, žaliti na grozno vreme, dosadan posao i psihički zagrejati za raZnu nedelju koja najčešće počinje u sredu, a završava se najkasnije u četvrtak 😉.

Dobro je da mobilna app radi sve vreme, pa svako može sam sebi da pošalje SMS sa textom o prilivu/odlivu čisto da ga mine želja dok čeka na bug fix agilnog IT sektora baba Poštanske 😎
 
Изгледа да су прорадиле поруке, мени јутрос стигла СМС порука истог момента кад сам добио уплату.
(Теленор, односно сада ''Yettel'' мрежа).
 
Изгледа да су прорадиле поруке, мени јутрос стигла СМС порука истог момента кад сам добио уплату.
(Теленор, односно сада ''Yettel'' мрежа).
Takođe je proradilo i kod mene :)
 
Provukao sam karticu i istog trenutka je stigla poruka. Nisam ni pomislio da je od banke, kad ono posle vidim...

Divno, posle godinu dana ponovo radi sms!
 
I ja sam danas imao dva plaćanja u marketima i odmah su stigle poruke.
 
Provukao sam karticu i istog trenutka je stigla poruka. Nisam ni pomislio da je od banke, kad ono posle vidim...

Divno, posle godinu dana ponovo radi sms!
Kako posle godinu dana, pa nije radio sms 7-8 dana?
 
To u potpunosti nije radio poslednjih nedelju dana. Ja mislim da ima malo manje od godinu dana kako redovno kasni. Svakako je počelo još pre spajanja sa PŠ. Kašnjenja od nekoliko sati do dan-dva u poslednje vreme.

Bitno da je proradilo i nadam se da je trajno rešen problem.
 
Periodicno kasnilo, vise je puta stizao momentalno no sto je kasnio, evo ja sam korisnik banke preko godinu dana, i ovo je prvi put da sms nije radio ovoliko dugo.
Da li ima veze do operatera mobilne mreze ili cega vec, ne bih znao.
 
Svakako je počelo još pre spajanja sa PŠ
Počelo je pre zvaničnog spajanja, ali itekako ima veze sa spajanjem. Jer nije spajanje bilo baš recimo 30. juna 2021. i od tog trenutka je to tako, spajanje je počelo daleko ranije, pre nego što smo uopšte dobili zvaničnu informaciju o tome i to je sasvim normalno i logično. Ali, kako stoje stvari, čim su IT stručnjaci baba Poštanske preuzeli informacioni sistem mts banke krenuo je blagi haos koji je potrajao i traje i dalje.

Nema drugog objašenjenja, jer je sve funkcionisalo daleko bolje pre bilo kakve naznake o pripajanju, a pre i posle pripajanja je razlika u broju klijenata ogromna. Najveći deo klijenata je pobegao glavom bez obzira samo zbog poskupljenja mesečnog održavanja + app koja svako malo nije bila dostupna i SMS servisi koji toliko kasne da više nemaju smisla... Ma čim su ljudi čuli da mts preuzima najveća državna banka u zemlji - paljba jer pretpostavljaju da to može ići samo na gore.

Ko je stariji klijent, zna kako je funkcionisalo ranije i ogromna je razlika, prekid u radu app je bilo nešto extremno retko, a SMS je znao da okasni, ali opet daleko ređe.

Sada ponovo sve radi ok, ali previše turbulencija definitivno. Šta se tamo dešava to niko ne može sa sigurnošću da tvrdi sem što je promena u vlasništvu išla na gore i to je činjenica.

Sada kada sve radi onako kako treba da radi, ovaj Račun Plus ima svoje velike beneficije jer i za ovih 250 kinti u okviru jednog računa mi imamo dosta stvari na raspolaganju, a da pritom ne moramo ni da prenosimo platu u baba Poštansku kao što to moramo u slučaju Progresiva+ Mobi banke kao jedinog računa koji je konkurentan ovom za ove pare, dakle i multivalutni i potpuna kontrola računa preko app i sve ostalo što već znamo. Ali, dokle će više ovo ovako da veoma često nemamo pristup računima preko web/mobilnih servisa, da poruke svako malo kasne (znači ne mislim na ovaj potpuni prekid, već isključivo na kašnjenje) i da tipa jedini računar na kojem možeš kao ex mts klijent da obaviš posao u banci baš taj dan ne radi...? Krupna pitanja bez odgovora.

Ono što je ovde na temi pominjano su neki rokovi do kada će proces pripajanja biti završen i svi ti rokovi su probijeni odavno, zatim i to da ćemo dobiti potpuno druge brojeve računa jer će računi promeniti prefix i mi imati ista prava kao klasični klijenti baba Poštanske, a time i benefite pouzdanih servisa, sve to izgleda bukvalno kao kada vam političari pred izbore obećavaju to što obećavaju i zamazuju oči. Ja sam išao u banku recimo prošle jeseni jer sam čekao par meseci da vidim situaciju posle pripajanja i hteo da otvorim potpuno novi Račun Plus, a ovaj mts-ovski ugasim, ali time ništa ne bih postigao, jer bi i taj potpuno novi Račun Plus bio vezan za informacioni sistem koji nije integrisan već samo preuzet - da je potpuno integrisan (kako je već trebalo da bude) mi bismo na svakom šalteru baba Poštanske mogli da obavljamo sve poslove.

Ja sam vezan za ovu banku, jer i dalje postoje te stvari koje mi završavaju posao, nema provizija pri elektronskom, puna kontrola računa kada servisi rade i zaista mnogo bankomata na raspolaganju. A, SMS o stanju računa je servis na koji sam nekako za ovo vreme i zaboravio i trenutno mi je bitnije da radi OTP servis, ali to je moja trenutna situacija. Ova MC mts koju imam mi ističe za par meseci, a plaćala je sve i svašta kako POS, tako i net, kako Srbistan, tako i inostranstvo i bukvalno nije omanula do sada što je još jedan razlog zbog čega sam i dalje ovde iako sam umalo i ja pobegao kao i dobar deo klijenata. Ali moj razlog nije bilo poskupljenje sa 100 na 250, već nedostupni servisi i muka živa ako moraš da ideš lično u banku za bilo šta.

Mislim da će nadalje stvari na bolje ići veoma sporo i da će ovo sve raditi ovako sa prekidima duže vreme jer nas je jednostavno premalo da bismo bili bitni. Premalo klijenata aktivno koristi račun, a od tog protoka novca banka zarađuje, jer ako nas uopšte ima i par desetina hiljada, opet je dobar deo toga samo fiktivno tu, jer ljudi ne gase pošto im baba Poštanska ne naplaćuje održavanje kada nemaju ništa na računu, možda samo iskoriste jednokratno račun za nešto i to je to. I opet je s'obzirom na sve okolnosti to razumljivo, svako traži bolje za sebe i naravno što je moguće povoljnije....
 
Poslednja izmena:
Ja bi rekao da je danas opet kasnilo...

Dzaba su ga popravljali kada radi opet isto.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno