Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
"Poštovani/a, web i mobilni servisi povremeno otkazuju, očekujemo da servisi ponovo budu potpuno funkcionalni posle 16 časova.

Hvala na razumevanju,

Vaša mts Banka"

Smešno-iskrena im je ova poruka.
Zanimljivo je i da je u potpisu i dalje banka koja valjda ne bi trebalo da postoji više. :D
 
Zbog ovoga sam izvadio RF iRačun Visu, uopšte ne mogu da omogućim plaćanje karticom preko interneta jer ne mogu da se ulogujem u mts/PŠ aplikaciju.
 
Ljudi, sad je radno vreme. Ne možete očekivati da app radi u radno vreme, jer oni tada rade na njenom unapređenju 😂
Molim te, vodi računa o terminologiji. Još je Mićko Ljubičić odavno ustanovio termin "raZno vreme" - po defininiciji to je vreme radnika zaposlenih u državnim preduzećima od kada ona postoje i oni to vreme koriste za raZne stvari. Državni službenici bi se sada žestoko pobunili na ovakav vid omalovažavanja što se tiče njihovih dnevnih obaveza...

Baba Poštanska i svi njeni činovnici su tipičan predstavnik mehanizma funkcionisanja državnog preduzeća, pa shodno tome oni moraju da poštuju osnovne definicije ponašanja. Za razliku od radnog vemena koje mi ostali, obični smrtnici (bez stranačke pripadnosti) moramo da poštujemo, neko mora da misli "out of the box", a dok završavaju svoje privatne obaveze, kafenisanje, burek, besomočno telefoniranje, ogovaranje i žaljenje na očajne uslove rada i zašto uopšte moraju da se bakću svakog dana sa klijentima čiji novac ih praktično hrani, pomenuti službenici nađu i po koji minut da propuste kroz sistem, da ne kažem šake i ponekog zalutalog MTS-ovca.

Servisi sada rade i raZno vreme se uskoro završava što je WIN-WIN situacija :cool:
 
Večeras nije htela da prođe Dina u Univerexportu (imao dovoljno sredstava na računu), srećom imao keš.
 
Kartica je prolazila danas bez problema, samo sajt i app nisu radili.
 
U mom slucaju je prebacivanje novca sa racuna u RF na MTS danas trajalo dobrih 4 sata (hitno placanje).
Na RF strani je odmah pisalo "Transakcija izvrsena u eksternom platnom prometu", ali sa MTS strane je zapelo, verovatno usled preopterecenog sistema.
 
***, aplikacija opet ne radi, kao ni ebanking. Mogu da se ulogujem, a kad se ulogujem:
 

Prilozi

  • Capture11.PNG
    Capture11.PNG
    56.7 KB · Pregleda: 21
Evo sada radi. Meni je isto izbacivalo grešku jutros...
 
Kako beše onaj generalni račun mts banke za uplatu u poštama bez provizije, kad se kao poziv na broj stavi pravi broj računa?
 
Jesu li uveli da se može kupovati sa DINA karticom od MTS banke na rate?
 
Sta se desava sa nama koji smo ugasili racun a odabrali kao opciju da nam legnu 30 evra. Da li ce da otvore racun u istoj ili preko obicne poste?
 
А јел може да се поднесе захтев за Дина картицу онлајн или преко телефона или мора да се иде у мтс пословницу?
 
Nije bilo sms o uplati 30eur, jutros oko 10h, sam se logovao na ebanking, išlo je malo sporije, tu sam video da je bilo, ne znam kog dana, ali ranije je uvek bilo prvog.
 
Trebalo bi da može ako primaš platu kod njih i prijavljen si na neodređeno.
Zaposlen, ide plata. S PŠ Dina karticom kupujem na rate. Međutim, pošto mi računi nisu spojeni, a preselili su poslovnicu na novu lokaciju još nisam bio da se raspitam kod njih, pa pitam ovde.
 
"Poštovani/a, web i mobilni servisi povremeno otkazuju, očekujemo da servisi ponovo budu potpuno funkcionalni posle 16 časova.

Hvala na razumevanju,

Vaša mts Banka"

Smešno-iskrena im je ova poruka.
Zanimljivo je i da je u potpisu i dalje banka koja valjda ne bi trebalo da postoji više. :D
Postoji i dalje MTS banka, samo je pripojena PS nije ugasena.
pisao sam da sam pre dve nedelje otvorio super plus racun potpuno sve isto kao i pre pripajanja

MC jos uvek nije stigao, ne znam koliko im treba, nesto se oduzilo.

i 30eur leglo veceras.
 
Pitanje: broj računa je isti kao broj mobilnog. Taj prepaid broj nedavno sam prestao da koristim (još uvek imam sim karticu u fioci). Da li smem da bacim sim karticu, pitam zbog mts Banke da ne traže kasnije neku verifikaciju i sl?
 
@NAS Ako si promenio broj telefona za koji ti je vezan račun i sms servis, ne bi trebalo da bude problema.
 
Zaboravih da napišem, naplatili su mi 100 din održavanje računa. Otvoren 2019. godine.
 
Отворио сам рачун 14.10. и колико видим, нису ми скинули месечно одржавање.
Да ли је то нека грешка у систему?
 
Отворио сам рачун 14.10. и колико видим, нису ми скинули месечно одржавање.
Да ли је то нека грешка у систему?
moguce da ti do prvog perioda za obracun ne racunaju.. tj do 1.11.. pa da ce ti normalno ici posle... Sad bi i tako morali da ti naplate samo za 16 dana nadoknadu.
 
Racun Plus? Mozda ona promocija za prvih 6 mjeseci besplatno jos uvijek vazi!?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno