Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Znaci logo im je na cirilici a ostalo na latinici? Zasto da ne. A pazi ti ovu MC boze sacuvaj ko se pametan setio ovoga, umesto da su i tu zadrzali stari dizajn... Sto neko rece samo jos Titova slika fali i to bi bilo to...
Тако је.
Btw, da li u aplikaciji postoji bilo kakva kontrola Dina kartice (da postavis limite, ukljucis/iskljucis kanal potrosnje i sl.)?
Може све да се контролише.
 
Poslednja izmena:
Ma vidite da ih ovi iz mtsBanke polako modernizuju, ako hoće da prodaju banku moraju da se modernizuje. Osmisliće oni i modernije kartice. Samo polako još nije prošlo ni 30 dana od svadbe, a vi pitate gde su deca.
Неће се у будућности продавати Поштанска штедионица, напротив, желе да се шире.
Читао сам ових дана да желе откупити некадашње делове Комерцијалне банке у Црној Гори, Републици Српској и на Косову и Метохији.
Поред много запослених и силних експозитура, банка је и даље профитабилна.
 
Zdravo svima :)
Ima li neko iskustvo sa PayPal servisom?
Imam MTS ovu multivalutnu mastercard karticu, i prvi put sam putem e-bay sajta prodala nesto ali taj novac vec 20ak dana stoji na PayPal saldu. Nemam iskustva i ne znam da li sam sve uradila kako treba i kako sve to fukcionise. Uglavnom, na sajtu PayPal-a sam ubacila karticu, trazila se konfirmacija i PayPal kod koji sam dobila i skinuto mi je 1.5 dolar, a nakon 4 dana je isti iznos refundiran nazad na moj racun. Kada udjem na PayPal stoji da je kartica potvrdjena. Zbunjena sam da li je kartica uopste prihvacena jer je taj dolar i po refundiran ili je to uobicajena procedura. U odeljku salda sam pokrenla transfer novca na bankovni racun, pise da je potrebno 1-3 radna dana sto je vec proslo. Novac stoji na PayPal-u i dalje.
 
Platio sam juce racune i danas mi je stigao mejl kako je transakcija odbijena a novac ga nema nigde,sta da radim. Verovatno i dalje stoji dug a novac nije na mom racunu.
Sta da uradim?

racun.png
 
@Erato ako ti je u withdraw bila dostupna opcija instant, onda je moguće povlačenje. U suprotnom, moraćeš da uzmeš Visa karticu. Poštanska nudi Visa Internet i biće ti potrebno 25€ za pokriće (20€ depozit koji se vraća prilikom otkazivanja kartice, za plastiku 100+150 dinara godišnje). Ako ti je neophodno samo prelazno rešenje, Komercijalna novim korisnicima ne naplaćuje novootvorene paket račune do kraja septembra tako da uz Aktiv set i Visa PayWave ćeš takođe moći da povučeš ili eventualno otvori iRačun Raiffeisen banke, stoga svejedno ćeš bolje proći sa bankarskim konverzijama umesto PayPal-ovog kursa za 112 dinara po evru prilikom povlačenja na MasterCard.
@Miki_ mts banka mora da otkloni rezervaciju sredstava. Najbolje pozovi kontakt centar na 0800 103 103 pa neka te oni upute na koji mejl da proslediš odn. ustanoviš sa odeljenjem za platne kartice da li će odbiti knjiženje transakcije jer nije realizovana.
 
Poslednja izmena:
Sad sam proverio na 0800100100 automatski diktiraju,stoji da ima dugovanja nekoliko dinara ali to moram u poslovnici da rascistim,svaki mesec kad mi stigne racun pise da nema dugovanja sad odjednom stoji da dugujem ali ne znam za koji mesec su to izmislili,uglavnom racun je placen,ne znam sto su mi na mejl poslali da je transakcija odbijena.
 
Stvarno ne bih znao, a i ja sam na Supernovoj, tako da su oni zadržali ecommerce za sbb i nemam problema sa tim. Jedino što je opštepoznato za mts je da mora na svaki poziv na broj da se uplati ponaosob jer nemaju praksu preknjižavanja viška, već to rade tokom korekcije zatezne kamate i na kraju godine prilikom završnog obračuna, odn. formiranja izvoda otvorenih stavki.
 
Uvek zaokruzimo na vise,to je max 1din ali uvek naokruzimo na vise,znaci nema sanse da postoji dugovanje. Vec 2 puta po 1din stoji dugovanja i ja ajde platim sta cu,a sad stoji 6din e sad necu da cutim. Racune placam na vreme i nije moguce da je dugovanje zbog kamate.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Samo za Nišlije koje čitaju ovo - što se tiče bankomata u Nišu mreža bankomata Poštanske i MoneyGet je odlična, ja za sada bukvalno ne osećam nikakav minus što se toga tiče, jer em ima brdo ekspozitura Poštanske u gradu, em su MoneyGet na odličnim lokacijama. Evo upravo sam prošao pored bankomata Poštanske u okviru apoteke Ćele Kula, a tipa taj bankomat ne postoji naravno na sajtu Poštanske. U centru imamo još MoneyGet u okviru Idea prodavnice na Margeru i imamo Poštansku u Milojka Lešjanina. Na par mesta u gradu postoje bankomati Poštanske i MoneyGet maltene jedan do drugog što je bezveze, ali eto kad je gužva može da koristi. I sigurno će se širiti ova mreža jer baba Poštanska ne može da propadne kad taljiga evo tačno 100 godina koliko vidim, 100-ti rođendan baba proslavila krajem juna kada je umesto torte pojela MTS banku 😎...

Što se tiče SMS servisa i dalje mnogo kasne poruke u mom slučaju i ovo je ogroman minus jer ovaj servis totalno gubi smisao, ponekad stigne instant, ali ja više u okviru SMS-a ne mogu da ispratim stanje kad mi stigne poruka sa zakašnjenjem od 2 dana recimo. Tako da elektronsko/mobilno bankarstvo je bar za mene jedini način provere stanja, naravno ako radi, a ove nedelje su radili servisi, "pu-pu da ih ne ureknem" što bi rekle babe poput naše Poštanske 😉...
 
Zdravo svima :)
Ima li neko iskustvo sa PayPal servisom?
Imam MTS ovu multivalutnu mastercard karticu, i prvi put sam putem e-bay sajta prodala nesto ali taj novac vec 20ak dana stoji na PayPal saldu. Nemam iskustva i ne znam da li sam sve uradila kako treba i kako sve to fukcionise. Uglavnom, na sajtu PayPal-a sam ubacila karticu, trazila se konfirmacija i PayPal kod koji sam dobila i skinuto mi je 1.5 dolar, a nakon 4 dana je isti iznos refundiran nazad na moj racun. Kada udjem na PayPal stoji da je kartica potvrdjena. Zbunjena sam da li je kartica uopste prihvacena jer je taj dolar i po refundiran ili je to uobicajena procedura. U odeljku salda sam pokrenla transfer novca na bankovni racun, pise da je potrebno 1-3 radna dana sto je vec proslo. Novac stoji na PayPal-u i dalje.
Imao sam iskustva sa placanjem preko Paypal-a, ali ne i sa isplatom na racun. Ako nekog zanima, Mastercard mtsBanke se moze koristiti bez ikakvih problema za placanje preko PayPal-a. Ako imate na racunu novac u stranoj valuti, skinuce se taj iznos, npr u EUR. Ako imate samo dinare, onda ce vam PayPal konvertovati RSD u zeljenu valutu, po dosta losijem kursu. Recimo 1 CHF je 112, USD je 103.68. Za EUR nisam proverio kurs PayPal-a, jer sam pre placanja, u mBanking menjacnici zamenio RSD u EUR, bas da bih testirao hoce li skinuti evre. Jedino je bilo problema sa direktnim zaduzenjem kartice, posto iz nekog razloga bude odbijena za odredjene transakcije (i to na istom sajtu). Recimo, prodje kupovina na u EUR, ali u USD nece. Preko PayPal-a svaka transakcija prolazi, a SMS stize odmah.
 
Plaćanje srećom nije ograničeno za MC, samo što uvek bi trebalo da biraš drugu opciju gde ti konverziju radi banka, odn. kartičarska kuća jer kad PayPal radi konverziju, dešava se upravo taj loš obračun. Kod većine banaka je settlement valuta evro za ino plaćanja, tako da bi i kod mts-a tako trebalo da funkcioniše. Ranije je bila razlika za automatsku konverziju dinara u evre par desetina dinara, verovatno se to zadržalo i kod PŠ, s obzirom da su različiti kursevi za Račun Plus i Homebanking.
 
Zna li neko da li DinaCard Discover Plus koja se izdaje za korisnike Racuna plus, moze da se koristi za placanje na rate? Videh da Postanska stedionica ima u ponudi i Dina Post Card karticu, za koju na sajtu pise da je identifikaciona kartica dinarskog tekuceg racuna, medjutim, prilikom apliciranja za ovu karticu se ne moze izabrati racun prenet iz mtsBanke koji pocinje sa 360. Takodje, ni mBanking aplikacija ne nudi mogucnost apliciranja za Dina Post Card. Ne bi me iznenadilo da ni ova usluga nije dostupna za racune prenete iz mtsBanke.

 
Mislim da u ugovoru nemas tu karticu spomenutu, tako da oni nemaju obavezu da ti izdaju. Ali bice u buducnosti sigurno.
 
@iriedreadlock2 može, to je Dina Discover (internacionalna) koju je izdavala mts banka. Pozovi 0800 103 103 i vidi koja je procedura da ti je izrade ako ti je samo MasterCard važeća tj. nisi je dobio u vreme kada Dina nije bila obavezna.
 
Slaba vajda od podizanja u pošti.
Nisam ugasio Račun da bih mogao u lokalnoj pošti da podižem kad sam u selu, ali te manje pošte nemaju pos terminal, pa nije moguće.
 
Mozda ce nekome znaciti da zna da se sa mts karticom ne moze prici zatvorenom delu u kome se nalazi bankomat postanske stedionice ruski car. Pripajanje je uradjeno ipak traljavo gde se vidi ipak dosta velika razlika u odnosu na korisnike bivse mts banke i samih korisnika postanske... Verovatno ce to vremenom biti bolje ali trenutno smo u neprivilegovanom polozaju
 
Изгледа да су постали ажурни са обавештењима за кориснике:
 

Prilozi

  • Screenshot_20210723_130602_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210723_130602_com.android.chrome.jpg
    68.8 KB · Pregleda: 70
Najavila baba Poštanska da sistem neće biti dostupan u nedelju i to je skroz korektno, ali nije ova standardna padanja servisa na koje smo na žalost već navikli... Zadnjih preko 1h ne može da se pristupi računima i to ti je što ti je, čekamo pa kad ga oprave. Onom kome treba hitno, mora da trči u neku od ekspozitura i generalno ova učestalost u pogledu nedostupnosti osnovnih servisa elektronskog/mobilnog bankarstva će u mom slučaju biti glavni razlog za prelaz u drugu banku, mada daću im i avgust da se zezaju, pa ćemo videti koliko su opravni...

Naravno da je nedostupno kada ti najviše treba. Veliki minus i neprofesionalnost je to što im i mobilna app ima ovaj bug da korisniku izbacuje poruku o grešci sa servera, pa taj koji je to kodirao nije našao za shodno ni da u ovom dijalogu bar napiše "Trenutno nedostupan servis" ili tako nešto, ali očigledno niko to nije ni testirao. Jer, ko će uopšte da računa da servisi banke koji moraju biti dostupni 24/7 budu nedostupni svako malo? Deviza "kolko para, tolko muzike" je jasna. Sa druge strane MTS i Mobi su i dalje jedine banke koje ti omogućavaju ovakvu fleksibilnost po pitanju dnevnih limita u okviru samih aplikacija i to generalno treba da bude standard svake banke, ali sve one imaju svoje razloge i računicu zašto to nemaju na raspolaganju...
 

Prilozi

  • IMG_20210724_125618.jpg
    IMG_20210724_125618.jpg
    125.9 KB · Pregleda: 39
Poslednja izmena:
Ево прорадило и вратили све паре на рачун што су били склонили:)
 
Kod mene još uvek ništa, najgora aplikacija ikada još od vremena mts banke. Screenshot_2021-07-24_141627.jpg
 
Нервира ме што у смс обавештењу не приказује стање колико имам евра а колико динара него све рачуна у динаре. И онда мора да се улази у апликацију да се провери стање динара.
 
zato sto placas u dinarima, kada placas u eurima prikazuje stanje u eurima
ali svakako je glupo resenje, ne znam kako je u drugim bankama
 
To stanje je samo nakratko proradilo kako treba prije nekih 3-4 mjeseca, mozda i vise, ali se ispostavilo da im je to bio "bug", tj. nije bilo s namjerom.
Ja sam sad u SBER-u, ista prica... Takodje je u pitanju multi-valutna kartica, tj. MC vezan za oba racuna (tekuci + devizni), pa moguce da sve banke koje koriste takvu karticu imaju isti "problem".
 
Mozda ce nekome znaciti da zna da se sa mts karticom ne moze prici zatvorenom delu u kome se nalazi bankomat postanske stedionice ruski car. Pripajanje je uradjeno ipak traljavo gde se vidi ipak dosta velika razlika u odnosu na korisnike bivse mts banke i samih korisnika postanske... Verovatno ce to vremenom biti bolje ali trenutno smo u neprivilegovanom polozaju
Nema nikakve integracije, samo su prekrečili sajt i podigli cene. Btw. kada mi stigne sms sa 3D secure kodom i dalje kao pošiljalac piše mtsbanka. Tako da ni to nisu uradili kako treba.
 
Da li je neko dobio cashback uplatu na Master karticu? Na Master kreditnoj u Intezi je nakon mesec dana uplaćeno, ali u mts-u ništa.
 
Samo za Nišlije koje čitaju ovo - što se tiče bankomata u Nišu mreža bankomata Poštanske i MoneyGet je odlična, ja za sada bukvalno ne osećam nikakav minus što se toga tiče, jer em ima brdo ekspozitura Poštanske u gradu, em su MoneyGet na odličnim lokacijama. Evo upravo sam prošao pored bankomata Poštanske u okviru apoteke Ćele Kula, a tipa taj bankomat ne postoji naravno na sajtu Poštanske. U centru imamo još MoneyGet u okviru Idea prodavnice na Margeru i imamo Poštansku u Milojka Lešjanina. Na par mesta u gradu postoje bankomati Poštanske i MoneyGet maltene jedan do drugog što je bezveze, ali eto kad je gužva može da koristi. I sigurno će se širiti ova mreža jer baba Poštanska ne može da propadne kad taljiga evo tačno 100 godina koliko vidim, 100-ti rođendan baba proslavila krajem juna kada je umesto torte pojela MTS banku 😎...

Što se tiče SMS servisa i dalje mnogo kasne poruke u mom slučaju i ovo je ogroman minus jer ovaj servis totalno gubi smisao, ponekad stigne instant, ali ja više u okviru SMS-a ne mogu da ispratim stanje kad mi stigne poruka sa zakašnjenjem od 2 dana recimo. Tako da elektronsko/mobilno bankarstvo je bar za mene jedini način provere stanja, naravno ako radi, a ove nedelje su radili servisi, "pu-pu da ih ne ureknem" što bi rekle babe poput naše Poštanske 😉...
Stižu mi sve sms poruke prilikom e-plaćanja i u prodavnicama odliv. Jedino mi priliv sa plate nije evidentiran sms porukom ali jeste na e-bankingu.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno