Tako je bilo pre nešto vise od mesec dana u poslovnici Telenora Delta City, kada je moja tetka otvarala racun i još dva puta posle toga dolazila zbog potpisivanja ovlašćenja za svog supruga. TB postoji skoro 3 godine.
Naravno, svi podaci bili su uneti unapred, a čekanje je bilo uz domunđavanje, zvanje TB službe i - moralo ja da se ponovi. Cekanje na ovlašćenje trajalo je naredni skoro 1h i bilo je bezuspešno (navodno, nisu poslali u centralu sta treba - i kako to uopste moze da se desi?). Suprug je dobio aktivacioni email, user i pass koji nisu radili i nije dobio karticu mesec dana.
U ponovljenom postupku (cimanja ljudi da opet dolaze) šef iste poslovnice obratio se mojoj tetki rekavši joj da je imao ukor zbog njenog slučaja, da je "ona kriva za to" i "da je za nju šalter PŠ za podizanje penzije" (ona ima 80 god i elektro-inženjer je u penziji), dok je njenom suprugu rekao da "ne zna da popunjava obrasce i njemu pravi probleme" (sve podatke za ovlasceno lice sam ja uneo Online, kakvo popunjavanje?). Suprug je profesor fakulteta u penziji, tehničke struke, 80+ god, član SANU, i dalje vrlo aktivan u međunarodnoj naucnoj zajednici.
Oni su bili zabezeknuti šta su čuli od Petra (tako se zove), svojim očima sam video. Suprug je rekao da će napisati pisanu žalbu za vikend na njegovo ponašanje.
Konačno (?) sve gotovo, kasna vecera kod tetke i krećem kući, kad u 23.20h (!) njima zvoni telefon, Petar iz Telenora moli da ne pisu žalbu, da nije tako mislio...
Do tada, moja tetka stalno koristi mCash, deponuje din i €, koristi app i konfigurisala je limite, od kad postoji ebanking u SRB tako placa sve račune i ne smeta joj što ima 80 god. [emoji34]