Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Zdravo ljudi,

Ja upravo podneo zahtev da otvorim racun u MB, a koristim TB od otprilike nove godine. Nije mi se svidelo to sto na svaki priliv iz inostranstva mi se skine 10e od ukupnog iznosa, kako oni kazu zbog korespondentske banke. Moje pitanje je da li neko ima iskustva sa tim u MB, tj. da li vam leze ceo iznos koji ocekujete?

I gde mogu da nadjem instrukcije za devizno placanje (SWIFT, IBAN) za MB?
 
To za ino banke ne mozes izbeci. Mozda negde prodje zbog buga ili posiljalac plati, ali to je neizbezno kod nas :(
 
ebank, profil, moja dokumenta, instrukcija za plaćanje

@bard
 
To je previse za trosak Ino banke, da to nije mozda neki trosak australijske banke?
Znam da recimo kada se iz Koreje salje, SVE kosta 50$. Nema veze koji je iznos :( Ali to posiljalac zna, i ne moze da prenese na mene sa SHA/BEN modom, moze samo manje da uplati.
A ako stave BEN, onda dobijamo 15eur manje, isto nema veze koji je iznos.
 
Nisi svestan koliko moze da bude ;).
Npr, iz australije su me osinuli 50aud, oko 35-40 evara.

Može li se znati nekako unapred koliki je trošak na odredjeni iznos, pa ako se ne isplati preko banke, nek ide na wu.

Ja sam danas primio novac iz Kanade, na 150 dolara, 20 dolara je platio slanje, on insistirao da ide wu.
 
To za ino banke ne mozes izbeci. Mozda negde prodje zbog buga ili posiljalac plati, ali to je neizbezno kod nas :(
Moja majka preko mog računa prima novce od prijateljice iz USA (radi joj neki projekat, na crno), iznosi oko 1000€, i uvek tacno u TB dobijem 1000€. Posiljalac kod LORO doznake izabere OUR, sve ide kako pise u instrukcijama, i ni cent nikad TB nije uzela.
 
Da, ali onda posiljalac placa taj deo (sto za placanja rada i treba).
Ali nebitno je koja je banka, nece se izbeci, ako se u jednoj ne izbegne :(
Dranje Srbije od strane banaka, Makedonija je mnogo manje trziste a odavno su vec sredili da im se to ne naplacuje u gro slucajeva.
 
^ Živ sam primer da se izbeglo u banci pošiljaoca, korespodentskoj banci, kao i u TB. Posiljalac je platio troškove slanja. Sve cisto, bar iz USA, bar iz te banke.
Da se placalo preko WU karticom ili WU wire transferom (from bank account) iz USA bilo bi jos jeftinije za posiljaoca (manja razlika).
 
Zdravo ljudi,

Ja upravo podneo zahtev da otvorim racun u MB, a koristim TB od otprilike nove godine. Nije mi se svidelo to sto na svaki priliv iz inostranstva mi se skine 10e od ukupnog iznosa, kako oni kazu zbog korespondentske banke. Moje pitanje je da li neko ima iskustva sa tim u MB, tj. da li vam leze ceo iznos koji ocekujete?

I gde mogu da nadjem instrukcije za devizno placanje (SWIFT, IBAN) za MB?

MB kao korespondentsku banku za prilive iz inostranstva (u EUR, USD i CHF) koristi Raiffeisen Austria koja je ubedljivo najgora zbog nepredvidivih troškova i, vrlo često, ogromnih provizija, tako da ti ne preporučujem MB za tu vrstu deviznih troškova. Naravno, ako je oznaka BEN ili SHA. Ako je oznaka OUR onda te troškove snosi onaj ko ti šalje.

Instrukcije za devizno plaćanje dobijaš kad otvoriš način, odnosno imaš na e-banking nalogu pod Profil/Moja dokumenta.
 
Poslednja izmena:
MB kao korespondentsku banku za prilive iz inostranstva (u EUR, USD i CHF) koristi Raiffeisen Austria koja je ubedljivo najgora zbog nepredvidivih troškova i, vrlo često, ogromnih provizija, tako da ti ne preporučujem MB za tu vrstu deviznih troškova. Naravno, ako je oznaka BEN ili SHA. Ako je oznaka OUR onda te troškove snosi onaj ko ti šalje.

Instrukcije za devizno plaćanje dobijaš kad otvoriš način, odnosno imaš na e-banking nalogu pod Profil/Moja dokumenta.

Da, slalo se sa SHA oznakom, to sam provalio juce u toku dana.

Hvala na opsirnom odgovoru. :)
 
Koji je najmanji iznos na pos terminalu u inostranstvu prilikom placanja?
 
^ Živ sam primer da se izbeglo u banci pošiljaoca, korespodentskoj banci, kao i u TB. Posiljalac je platio troškove slanja. Sve cisto, bar iz USA, bar iz te banke.
Siguran si da i uplatilac nije platio ~15$/E za slanje? Jer iz Nemacke kada salju sa BEN, onda placaju ispod 1e, a kada je OUR onda placaju 10-15e.

Imam utisak da ako se ne upise korespondentska banka moze da se izbegne ta provizija, ali nisam siguran. Nikada ne dobijem male sume, pa verovatno mi niko i ne javi jer predstavlja sitnicu :(
ShareIt i ostali DR servisi recimo ne naplacuju, dobijam punu sumu, ali to ide automatizovano, mozda prosto ne primete.

Koji je najmanji iznos na pos terminalu u inostranstvu prilikom placanja?
Zavisi od prodavnice. U Starbucksu, recimo, mozes platiti bukvalno koliko god je najjeftinija stvar kod njih, i nema ni potpisa ni PINa u Americi.
Ali ispod 1.5e negde nisu davali.
 
To mi sa PINom nije jasno - ne guraju cip u terminal nego provlace magnet?

******stina ali verovatno su svi osigurani protiv zloupotreba.
 
Tako je. Za Starbucks skroz razumem. Sansa da neko tamo gubi vreme za kradju karticom je mizerna a mnogo vremena ustedi.
Za skupe prodavnice mi nije jasno. Mislim da su mi samo u hotelu trazili potpis. Nigde PIN.
 
E pa da se opet malo oglasim.
:)
Imam račun od 1. juna i ovo su neka moja iskustva. U početku nisam dobijao SMS o bilo kakvim transakcijama sa kartice pa je to nekad nekako rešeno.
Vršio sam standardna kao i plaćanja karticom, podizao novac, plaćao na POS terminalima, online, sve uvek uredno prolazilo. Dobijao honorare.
I sve je to super, ali i dalje mi se možda pomalo subjektivno čini da su manje profesionalni od TB a evo i zašto to mislim.
Što se tiče podrške korisnicima, nemaju Twitter, nemaju live chat, a i kad imaš neki problem podrška uglavnom nije u stanju da ti samostalno pomogne. Banka radi već skoro 3 meseca, i dalje nisu sposobni da omoguće email obaveštenja, iako ih je u aplikaciji moguće uključiti. Čemu to onda? Za ukras?
Razmišljao sam da prebacim svoja glavna primanja u MTS, kad ono međutim... Sedim sa drugaricom na kafi pre desetak dana i savetujem da pređe u MTS i da ugasi Intesu zbog novih harača što ona i čini, jer sluša mene, kao pametnijeg od sebe... Prvo su je nešto mantali oko otvaranja računa, ali to je prošlo. Kartica joj stigla u prošli petak, aktivirala je uspešno, ja joj poslao neke novce, sve uspešno stiglo sa SMS obaveštenjem. Devojka reši uveče da poruči neku hranu na Donesi, izabere online plaćanje, ukuca podatke kartice, plaćanje odbijeno. Odbijeno sto puta. Pita mene da joj platim, probam karticom MB, dobijem 3DSecure, odbijeno, 1, 2, 3, 5 puta... Uzmem TB karticu, prođe iz prve. Ona čak i ne dobija 3DSecure kod niti joj se to nudi prilikom plaćanja. Napišemo oboje mail podršci iste večeri jer su nas tako preko telefona uputili, ni ona ni ja nismo dobili odgovor, evo prošlo 9 dana. Probali smo u toku nedelje ponovo da plaćamo na Donesi, nije prošlo. Onda ona kupovala neke aplikacije na Google prodavnici, bude joj uređno naplaćeno, ali ne dobija SMS o transakciji. Plaćala juče na POS terminalu, nema SMS-a. I za to je u toku nedelje zvala i pisala banci, nema adekvatnog odgovora niti rešenja.
Dakle, ako se nešto zezne sa karticom, ne rade plaćanja na nekom sajtu, treba da molimo boga da se neko tamo smiluje, vrati s odmora ili šta već, da to popravi...
Šta bi tek bilo da je neki opasniji problem, ne daj bože sporna transakcija..
I onda ona mene zove i kaže, bolje da sam otvorila TB. Možda i bolje, ovakvo fušerisanje je, ne znam... Da sam ja imao ove probleme kao ona koliko god oni sitni bili, zatvorio bih račun, jer njih kao da uopšte nije briga za njene probleme. Treba da putuje u septembru u inostranstvo, ne smem ni da pomislim šta ako joj neko plaćanje ne uspe. Tako da za sada, stopiram prenos glavnih primanja iz TB. Još to nije stabilno.
 
Pa imas na prosloj strani.

Septimus, pogledaj ovaj post, za australiju.
To je previse za trosak Ino banke, da to nije mozda neki trosak australijske banke?
Znam da recimo kada se iz Koreje salje, SVE kosta 50$. Nema veze koji je iznos :( Ali to posiljalac zna, i ne moze da prenese na mene sa SHA/BEN modom, moze samo manje da uplati.
A ako stave BEN, onda dobijamo 15eur manje, isto nema veze koji je iznos.
 
Ako je bila OUR logicno je sto nisi platio, ali je pitanje da li su oni platili.
 
E pa da se opet malo oglasim.
:)
Imam račun od 1. juna i ovo su neka moja iskustva. U početku nisam dobijao SMS o bilo kakvim transakcijama sa kartice pa je to nekad nekako rešeno.
Vršio sam standardna kao i plaćanja karticom, podizao novac, plaćao na POS terminalima, online, sve uvek uredno prolazilo. Dobijao honorare.
I sve je to super, ali i dalje mi se možda pomalo subjektivno čini da su manje profesionalni od TB a evo i zašto to mislim.
Što se tiče podrške korisnicima, nemaju Twitter, nemaju live chat, a i kad imaš neki problem podrška uglavnom nije u stanju da ti samostalno pomogne. Banka radi već skoro 3 meseca, i dalje nisu sposobni da omoguće email obaveštenja, iako ih je u aplikaciji moguće uključiti. Čemu to onda? Za ukras?
Razmišljao sam da prebacim svoja glavna primanja u MTS, kad ono međutim... Sedim sa drugaricom na kafi pre desetak dana i savetujem da pređe u MTS i da ugasi Intesu zbog novih harača što ona i čini, jer sluša mene, kao pametnijeg od sebe... Prvo su je nešto mantali oko otvaranja računa, ali to je prošlo. Kartica joj stigla u prošli petak, aktivirala je uspešno, ja joj poslao neke novce, sve uspešno stiglo sa SMS obaveštenjem. Devojka reši uveče da poruči neku hranu na Donesi, izabere online plaćanje, ukuca podatke kartice, plaćanje odbijeno. Odbijeno sto puta. Pita mene da joj platim, probam karticom MB, dobijem 3DSecure, odbijeno, 1, 2, 3, 5 puta... Uzmem TB karticu, prođe iz prve. Ona čak i ne dobija 3DSecure kod niti joj se to nudi prilikom plaćanja. Napišemo oboje mail podršci iste večeri jer su nas tako preko telefona uputili, ni ona ni ja nismo dobili odgovor, evo prošlo 9 dana. Probali smo u toku nedelje ponovo da plaćamo na Donesi, nije prošlo. Onda ona kupovala neke aplikacije na Google prodavnici, bude joj uređno naplaćeno, ali ne dobija SMS o transakciji. Plaćala juče na POS terminalu, nema SMS-a. I za to je u toku nedelje zvala i pisala banci, nema adekvatnog odgovora niti rešenja.
Dakle, ako se nešto zezne sa karticom, ne rade plaćanja na nekom sajtu, treba da molimo boga da se neko tamo smiluje, vrati s odmora ili šta već, da to popravi...
Šta bi tek bilo da je neki opasniji problem, ne daj bože sporna transakcija..
I onda ona mene zove i kaže, bolje da sam otvorila TB. Možda i bolje, ovakvo fušerisanje je, ne znam... Da sam ja imao ove probleme kao ona koliko god oni sitni bili, zatvorio bih račun, jer njih kao da uopšte nije briga za njene probleme. Treba da putuje u septembru u inostranstvo, ne smem ni da pomislim šta ako joj neko plaćanje ne uspe. Tako da za sada, stopiram prenos glavnih primanja iz TB. Još to nije stabilno.
Pa vidi ovako da krenem od kraja, imace nazalost problema sa placanjem u inostranstvu sto i mene ocekuje nazalost jer su mi par njih koji imju MB karticu rekli da su imali problema sa placanjem preko njihove kartice tako da ono.
Za ostalo sto si pisao nikad nisam imao problema sva obavestenja mi stizu sekundu posto je izvrseno placanje inace racun imam od prvog dana njihovog rada tad sam podneo zahtev tako da to nije pravilo sto se njoj nazalost desava, vec izolovan slucaj koji bi trebalo ovi da rese.
A sto imaju problem sa placanjem prema inostranstvu ne znam ali sam i ja to iskusio kad sam hteo da platim nesto, pa sam morao da ponovo uplacujem ali na karticu TB i odmah je proslo, ali mi je stizao 3DS ali sajt jednostavno nije hteo da prihvati, zasto, ne znam.
 
Ako je bila OUR logicno je sto nisi platio, ali je pitanje da li su oni platili.
Bilo je reci da i uz OUR može da stigne neka naplata same domace ili posrednicke banke. Na to sam se nadovezao. Oni jesu platili, znam, ne znam koliko.

Vezano za MTS banku i probleme pri procesuiranju placanja MC-om, bolje bi bilo da se spuste iz svojih lebdecih automobila na zemlju i reše problem. Sa TB sa placao sve živo (domace, strano, nisam reprezentativan), ali baš uvek je radilo.

To je ista kartica kao kod TB, kao da su uveli dodatne restrikcije (ne razumem se). Ovako ispada da je potrebna jos jedna kartica druge banke i za zemlju i inostranstvo. Onda prednosti futuristicke lebdece vizije padaju u vodu.

Iako sam zadovoljan sa TB, u inostranstvo nosim za svaki slucaj i BI Visa Electron (iako mi nikad nije trebala, no ne nosim ih nikad zajedno, vec ako jednu izgubim/bude ukradena - sto je sasvim drugi motiv). ;)
 
Poslednja izmena:
Nema naplate ovde ako je OUR opcija. Ali ako nije svejedno koja je banka jer ce biti naplate.
 
Devojka još jednom zvala podršku, jutros ranije, u nadi da će uhvatiti nekog ko nešto zna.
U vezi plaćanja ka Donesi.com, kriv je Donesi. A u vezi toga što njoj ne stižu SMS poruke pa čak ni 3DSecure, kriv je njen mobilni operator Vip. Dakle, ceo svet je kriv samo savršena MTS banka nije kriva. Ako je kriv Donesi, kako prolazi kartica TB?
Ako je kriv Vip, kako joj stižu SMS poruke o uplatama na račun od MTS banke, a 3dSecure svi platni procesori jednostavno preskaču? Da ona zove svog operatora i da proba da isključi i uključi obaveštenja, jer ona rade na gurku, pa možda povuče akumulator iz sto trideset osmog pokušaja...
eee, ne posluje se tako, naročito ne u bankarskom sektoru. Da te prosto bude strah da imaš neki problem sa MB jer će ga rešiti, nikad.
Jedino ako postoje low cost banke. :) pa i TB nije imala visoke troškove održavanja za osnovni račun pa se za ove tri godine prema meni nikad tako odbojno nisu poneli. Još su me samoinicijativno zvali kada sam imao za njih neke sumnjive transakcije. Ne radim u TB niti imam koga tamo a i ona je sad prodata nekim Bugarima, pa ćemo da vidimo šta će biti dalje sa njom. MB ima stvarno puno prednosti, ali moraju bolje da se doteraju u red. Korisnička podrška koja radi svoj posao je dve trećine usluge što kod njih nije slučaj.
 
To se zove banka bez zivi ljudi.Verovatno je odgovor dao robot onog leteceg auta dok je leteo iznad vipa i onih raznosaca hrane.
 
Ne znam, ova robotica se zvala Sanja i imala je lep glas. A izgleda roboti ne znaju da odgovore na mail, deset dana. Oni nemaju taj prijavljen problem i to sigurno nije do njih. Koja samouverenost, tipična za državne kompanije.
 
Ponuda je stvarno široka, ima preko 20 banaka ...
 
E da je 20, skoro 30. Znam odlično ponude, ali ovde pričamo o jednoj određenoj banci i karticama koje red rade red ne rade. Pa da ljudi znaju u šta se upuštaju.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno