Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
To mora biti sistemski regulisano, ne naplacuje salterski radnik rucno proviziju.
Verovatno nije uplaceno na racun banke nego na svoj TR pa mu je naplacena provizija.
Ne postoji drugo objasnjenje.
 
Tako je, uplatio sam keš na svoj tekući, kao i nebrojeno puta do sada, ali je to uvek bilo bez provizije, ovo je novost.
 
Ok jer nece da stize ako promenis mrezu a ne javis da oni podese u sistemu da ta numeracija nije vise u maticnoj mrezi.
Pre nekoliko dana prešao iz mts-a u Globaltel, OTP stiže uredno bez ikakvih problema. SMS baba Poštanske takođe stiže instant. Nikog nisam zvao da ažurira bilo kakvu numeraciju, broj je isti, preneo sam ga kao što rekoh iz mts-a u Globaltel, u pitanju je 065 broj koji koristim mislim 10-ak godina. Tako da i ovde ima izuzetaka, a verenica je recimo morala da zove Intesu i obavesti je o prenosu svog broja u drugu mrežu jer nakon prenosa broja nije dobijala SMS-ove o prilivima. Poenta je naravno da uvek ima izuzetaka.

Inače, Dina kartica koju sam čekao oko 40 dana i zvao nebrojano puta vezano za istu i dalje nije stigla nakon 2 meseca. Baba Poštanska je već upućena u to da ima sjaset problema sa slanjem Dina kartica na kućne adrese, bilo da čovek živi u Bg-u ili zamislite pa i to čudo, dalje od njega. Dakle, oni znaju sve vreme za ogromno kašnjenje, znaju i da se dešava da kartica nikada ne stigne na adresu klijenta kako su sami potvrdili... I baš je u tome fora, sve to se zna, konstatuje i dalje sve isto (ne)funkcioniše.

Algoritam je takav da pošalju na adresu i pisamce stiže u roku od 15-30 dana, što oni sami garantuju
. Nakon isteka 30 dana, što se dešava u najvećem broju slučajeva i kada klijent to prijavi, ulazi se u detektivski posao, gde je zaboga kartica završila? Nakon nekoliko ispijenih kafa i par ispušenih cigareta se dolazi do zaključka da je sistem takav da nikada niko ne može da utvrdi šta je sa karticom, ne zna se da li je makar stigla do Pošte u drugom gradu recimo. Nakon višednevnog razmišljanja i žestokih i temeljitih analiza se dolazi do novog zaključka da je ipak sigurnije poslati karticu direktno u neku od filijala baba Poštanske u gradu u kome živi klijent. Ponovo se određuje rok 15-30 dana za pristizanje te kartice u filijalu u kojoj će radnici instant obavestiti klijenta po pristizanju Dine...

Ako i u tada istekne novi rok od 30 dana za koji naravno garantuje baba Poštanska, onda se zaseda ponovo i više nedelja diskutuje o tome gde je zaboga kartica, ajde na adresu klijenta što ne stiže to već sve znamo, ali u filijalu nije stigla. Nema druge, vraćamo se na prvi korak u algoritmu, šaljemo ponovo na adresu klijenta pa šta bude, ali ovog puta držimo fige 😉
 
Ne znam meni je dina stigla brzo. Izrađena je 30.11.21, a dobio sam je 08.12.21. doneo poštar. Tako da pretpostavljam da je problem do pošte ili ti poštara.
 
Ne znam meni je dina stigla brzo. Izrađena je 30.11.21, a dobio sam je 08.12.21. doneo poštar. Tako da pretpostavljam da je problem do pošte ili ti poštara.
Sprdam se j sa svim ovim, bolje da se malo nasmejemo i prozezamo, sta cemo drugo. Kazem, postoje uvek izuzeci.... Znam jos ljudi kojima nije stizala po mesec dana, pa su potom slali u filijalu. Znam i ljude kojima je uredno stigla kao i tebi. Ukazujem samo na problematiku da baba Postanska zna za ovo i najpre zasto odmah ne salje na adresu neke od filijala? Znaci, operateri meni vise puta jasno kazu da je ovo "cest problem", ali da je takav sistem, ako ne stigne za mesec dana, ne ispituje se gde je zavrsila i sta je problem da bi se to regulisalo, nego se izradjuje nova !?!?!?!? Znaci, ne resavas uzrok problema, nego lecis posledicu, stancanjem novih kartica, a ko placa te kartice? Sigurno ne ide iz budzeta Postanske, nego mi to placamo nazalost, kroz razne dazbine.

Najpre je Dina izradjena 18.11.2021., nije stigla posle mesec dana. Zvao sam bar 10x za sve ovo vreme. Posle NB i Bozicnih przznika sam zvao da bi mi rekli da je nova izradjena 5.1.2022., tako im pise u sistemu i da je vec poslata u filijalu na moj zahtev i da stize za max. 10 dana jer se trude da stigne ranije posto ide direktno u filijalu i jer su me vec vozali solidno. Malocas sam zvao i kaze operaterka da u sistemu pise da je izradjena juce i da stize za 15-30 dana....

Naterao sam je da napise i prosledi ipak predlog o hitnom uvodjenju goluba pismonosa ;). Nije mi hitna ta Dina, vec sam otvorio racun u drugoj banci gde ce i MC i Dina stici za par dana, ali zaista ce biti tako, nego samo ih napinjem da odradesvoj posao i ukazujem im da su kompletni idioti, ali klasika za drzavno preduzece. Zato ih pozdravljam uskoro, ali isteracu ovo do kraja, jer sam maksimalno tolerantan i ne kosta me nista da zovem tutubane dok recimo perem sudove posle dorucka :cool:
 
Poslednja izmena:
Pre nekoliko dana prešao iz mts-a u Globaltel, OTP stiže uredno bez ikakvih problema. SMS baba Poštanske takođe stiže instant. Nikog nisam zvao da ažurira bilo kakvu numeraciju, broj je isti, preneo sam ga kao što rekoh iz mts-a u Globaltel, u pitanju je 065 broj koji koristim mislim 10-ak godina. Tako da i ovde ima izuzetaka, a verenica je recimo morala da zove Intesu i obavesti je o prenosu svog broja u drugu mrežu jer nakon prenosa broja nije dobijala SMS-ove o prilivima. Poenta je naravno da uvek ima izuzetaka.
Ja pricam za moje i kumovo iskustvo iz cetri banke, morao sam Postansku da zovem, Raiffeisen i OTP gde imam racune jer mi nigde nije stizalo nikakvo obavestenje a kum je morao Intesu da zove iz istog razloga tako da na osnovu toga sam to rekao, a nikad nisam cuo da nekome stizu obavestenja iako je menjao numeraciju a da nije najavio banci, to prvi put cujem.
 
Ja pricam za moje i kumovo iskustvo iz cetri banke, morao sam Postansku da zovem, Raiffeisen i OTP gde imam racune jer mi nigde nije stizalo nikakvo obavestenje a kum je morao Intesu da zove iz istog razloga tako da na osnovu toga sam to rekao, a nikad nisam cuo da nekome stizu obavestenja iako je menjao numeraciju a da nije najavio banci, to prvi put cujem.
I ja ti rekoh svoje iskustvo. Iskreno mi nije palo napamet da zovem da ovo azuriraju, ali vec sam obavio online nekoliko kupovina, bas mi danas stize preciscivac vazduha jer se pogusismo u Nisu, isto online kupljen pre 2 dana. Znaci niti sam zvao Postansku, niti slao mail-ove, niti bilo sta trece. Samo preneo mts broj u Globaltel i sve radi po PS-u, OTP stize uredno, svi aktivacioni kodovi kada otvaram bilo kakav drugi nalog koji to zahteva, SMS prilivi/odlivi stizu instant sada, u mts-u cesto kasnili bar po minut.

Tako da kazem ti, jedino pravilo je da izgleda nema pravila ;)
 
Izvesno je da PŠ ima više kanala sms servisa, tako da su barem dva prisutna za Račun plus. A što se kartica tiče, izradu i personalizaciju radi ChipCard pa zato se verovatno na njih i čeka duže u odnosu na recimo Raiffeisen koji ih unutar banke izrađuje i personalizuje pa samim tim se odmah šalju poštom ili uručuju u poslovnicama gde postoji aparatura za to.
 
Izvesno je da PŠ ima više kanala sms servisa, tako da su barem dva prisutna za Račun plus. A što se kartica tiče, izradu i personalizaciju radi ChipCard pa zato se verovatno na njih i čeka duže u odnosu na recimo Raiffeisen koji ih unutar banke izrađuje i personalizuje pa samim tim se odmah šalju poštom ili uručuju u poslovnicama gde postoji aparatura za to.
Zavisi od same banke i jos dosta faktora kao sto kazes. Ja sam do sada racune u nasim bankama otvarao sem u mts jos u Intesi, Erste i Sberbanci. U svakoj od pomenutih su kartice, bilo Visa bilo MC, stizale za 10-15 dana max. U Postanskoj eto moze i za mesec dana i opet Dina nije stigla puna 2 meseca i ne zna se ni kada ce zapravo, kao sto sam prethodno pisao. U Erste sam otvorio ponovo racun pre 10 dana bukvalno i danas mi stigao mail da podignem u filijali MC i Dinu u paketu.

Problem je ovde sam glupavi sistem PS, koji ocigledno ima ogroman broj bug-ova, a Posta i PS su prakticno ista nazovi "drzavna korporacija". Ironicno je sto neka privatna banka posalje istom tom Postom i stigne ti u roku od 15 dana max. Ovde je dodatno verovatno problem i to sto je ovo stari "Racun Plus" prebacen u PS za koji su naknadno zbog NBS propisa izradili Dinu koja eto izgleda stize u vreme kada cu vec da pozdravim baba Postansku i zahvalim joj se na saradnji ;)
 
  • Like
Reagovanja: uji
Inače, ne vidim nikakvih naznaka da će u 2022. integrisati ostale ekspoziture da mogu da rade sa klijentima bivše MTS banke. Imao sam negativnih iskustva sa Intesom i Komercijalnom bankom, ali PŠ je potpuno novi nivo.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Moje lično mišljenje je da Poštanska do operativnog spajanja hoće što veći odliv sa Računa plus, da bi imali manji obim posla prilikom integracije. Da su išli na kartu migracije, odredili bi novi tip unutar banke koji počinje na 200, a onda bi postojeći korisnici masovno tražili promenu. Ne bi me čak ni čudilo da probiju rok od godinu dana nakon pripajanja, jer je u pitanju državna banka pa samim tim imaju nepisano pravilo izuzeća za sve.
 
Ako im je zaista cilj da najure što više klijenata Računa Plus onda im to odlično polazi za rukom. Mada mi nije jasno zašto su uopšte stvorili MTS banku na prvom mestu, naročito sa besplatnim podizanjem gotovine na svim bankomatima u državi što je na duge staze bilo neodrživo.
 
I ja ti rekoh svoje iskustvo. Iskreno mi nije palo napamet da zovem da ovo azuriraju, ali vec sam obavio online nekoliko kupovina, bas mi danas stize preciscivac vazduha jer se pogusismo u Nisu, isto online kupljen pre 2 dana. Znaci niti sam zvao Postansku, niti slao mail-ove, niti bilo sta trece. Samo preneo mts broj u Globaltel i sve radi po PS-u, OTP stize uredno, svi aktivacioni kodovi kada otvaram bilo kakav drugi nalog koji to zahteva, SMS prilivi/odlivi stizu instant sada, u mts-u cesto kasnili bar po minut.

Tako da kazem ti, jedino pravilo je da izgleda nema pravila ;)
Dadada, ok samo kazem vidi ni meni ne bi palo na pamet da mi OTP nije stizao, ja ih okrenem i kazem da mi ne stize a ona meni ko iz topa jel ste menjali mrezu, reko da pre 2 dana e to je problem nece zato da stizu MORA u sistemu da se naznaci da nije maticna mreza(u mom slucaju Vip tada sad A1) inace ne mogu da stizu poruke. I jos za kraj pitam tad jel mora kaze DA mora da se sistem uvek podesi kad se menja mreza. Sad vidim da ne mora uvek ali ako se prenese u drugu mrezu a ne stizu obavestenja, prvo obavestiti banku o promeni mozda ce tako da se resi.
 
Verovatno da bi zataškali istorijat Kosovsko metohijske banke u Zvečanu, odn. Dunav banke, koju je kupio Telekom da bi prešla u ruke PŠ. To je neka javna tajna koja se lako pročešlja po medijima. Prema opštim indicijama, čini mi se da je Telekom imao očekivanja da za kratko vreme privuče više ljudi, ali ti neki opšti činioci su bili kamen spoticanja da nije baš sve online i uporedo sa njima, Komercijalna je sa Komecentrom u tom domenu već bila digitalna. Druga kočnica su bili stambeni vezani samo za Beograd i još dosta toga da ne nabrajam.
 
Poslednja izmena:
Kamate na štednju u € teže minus beskonačno, i u drugim bankama je manje više slično.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Kamate na štednju u € teže minus beskonačno, i u drugim bankama je manje više slično.
Stednja se isplati ako imas milionce na racunu recimo i orocis to na tipa 3 godne ;)... Zezam se, stednja maltene vise ne postoji, banka samo "cuva" nas novac i okrece ga za svoje potrebe.

Sa druge strane kamate za stamnebe kredite su "povoljnije" dosta nego pre 5 godina recimo, u slucaju fiksne, a narocito promenljive kamatne stope. Interesantna stvar da malo koja banka nudi kamate u dinarima za stambene kredite iako neke banke imaju i tu opciju. U svakom slucaju ove kamate za dinarske kredite su porasle od 1.1. ove godine, a one vezano za EUR su duze vreme sa negativnim EURIBOR-om za koji se vezuju.

"Specijalisti za kredite" u bankama naravno nude u prvom planu kredite sa fiksnom kamatnom stopom jer iako je varijabilni deo kamate sada cak negativan, fiksna je ipak fiksna i "nema bojazni da ce globalno trziste uticati lose na otplatu kredita" ako se gleda dugorocno, a naravno banka ima solidno vecu zaradu u slucaju fiksnih stopa. Ne znam iskreno nikog da je uzeo kredit sa fiksnom kamatnom stopom, svako gleda najjeftiniju varijantu, a to je u EUR promenljivom . Ako gledas iskljucivo rizik, onda u EUR sa fiksnom nema poentu, jer ako globalno trzisto toliko bude izmenjeno sam taj euro ce otici tipa na 150 ili vise kinti sto kod nas uopste nije iskljuceno i nemoguce u bliskoj buducnosti, a nadam se da do toga nece doci. Onda ako covek hoce da se bajagi obezbedi ide na najskuplju mogucu varijantu - dinari sa fiksnom i onda placas jedno isto sve vreme, nema zezanja za EURIBOR-ima, briga te koliki je euro, ali naravno pucas velike pare za ratu zbog ove nazovi sigurice...
 
Pre nekoliko dana prešao iz mts-a u Globaltel, OTP stiže uredno bez ikakvih problema. SMS baba Poštanske takođe stiže instant. Nikog nisam zvao da ažurira bilo kakvu numeraciju, broj je isti, preneo sam ga kao što rekoh iz mts-a u Globaltel, u pitanju je 065 broj koji koristim mislim 10-ak godina. Tako da i ovde ima izuzetaka, a verenica je recimo morala da zove Intesu i obavesti je o prenosu svog broja u drugu mrežu jer nakon prenosa broja nije dobijala SMS-ove o prilivima. Poenta je naravno da uvek ima izuzetaka.

Inače, Dina kartica koju sam čekao oko 40 dana i zvao nebrojano puta vezano za istu i dalje nije stigla nakon 2 meseca. Baba Poštanska je već upućena u to da ima sjaset problema sa slanjem Dina kartica na kućne adrese, bilo da čovek živi u Bg-u ili zamislite pa i to čudo, dalje od njega. Dakle, oni znaju sve vreme za ogromno kašnjenje, znaju i da se dešava da kartica nikada ne stigne na adresu klijenta kako su sami potvrdili... I baš je u tome fora, sve to se zna, konstatuje i dalje sve isto (ne)funkcioniše.

Algoritam je takav da pošalju na adresu i pisamce stiže u roku od 15-30 dana, što oni sami garantuju
. Nakon isteka 30 dana, što se dešava u najvećem broju slučajeva i kada klijent to prijavi, ulazi se u detektivski posao, gde je zaboga kartica završila? Nakon nekoliko ispijenih kafa i par ispušenih cigareta se dolazi do zaključka da je sistem takav da nikada niko ne može da utvrdi šta je sa karticom, ne zna se da li je makar stigla do Pošte u drugom gradu recimo. Nakon višednevnog razmišljanja i žestokih i temeljitih analiza se dolazi do novog zaključka da je ipak sigurnije poslati karticu direktno u neku od filijala baba Poštanske u gradu u kome živi klijent. Ponovo se određuje rok 15-30 dana za pristizanje te kartice u filijalu u kojoj će radnici instant obavestiti klijenta po pristizanju Dine...

Ako i u tada istekne novi rok od 30 dana za koji naravno garantuje baba Poštanska, onda se zaseda ponovo i više nedelja diskutuje o tome gde je zaboga kartica, ajde na adresu klijenta što ne stiže to već sve znamo, ali u filijalu nije stigla. Nema druge, vraćamo se na prvi korak u algoritmu, šaljemo ponovo na adresu klijenta pa šta bude, ali ovog puta držimo fige 😉
Udaram od uzbuđenja reply sam sebi - nakon preko 60 dana čekanja, desetine poziva, razjašnjavanja i kritikovanja sistema baba Poštanske, stigla Diiiiiina!!!

Da nije ovolika zaraženost ovih dana i da je malo lepše vreme, sa trubačima bih išao u Poštansku da je pokupim, bila bi prava fešta, sve bih dokumentovao i prikladnim video zapisom 😎.


Pozvali me uredno na telefon, nisam čekao kilometarski red penzića ispred banke, samo rekoh portiru šifru "mts klijent" i preko reda dobih Dinu ni kriv, ni dužan. Ljubazna šalteruša mi objasnila proceduru aktivacije koju svi dobro znamo i reče da ako ponovo prebacim platu tamo, nakon prve dve uplate imam beneficiju plaćanja Dinom na 6 mesečnih rata i to bez čekova. I ovo već znamo, al' red je da se podvuče...

Sve vreme razmišljam šta je pored moje upornosti i "borbe sa vetrenjačama" uticalo na expresno uručenje Dine u filijali, što sam tražio još pre mesec dana:

  • da li su držali fige nakon slanja po n-ti put
  • ili su ipak usvojili goluba pismonošu koji je završio posao...😉
P.S. Držim ovu Dinu, ne puštam je iz ruke... Em lepa, em ljupka 🥰
 
Čuvaj je dok traje, na žalost kako stvari idu uskoro će fizička Dina postati privilegija za korisnike najskupljih paketa tekućih računa 😃
 
Čuvaj je dok traje, na žalost kako stvari idu uskoro će fizička Dina postati privilegija za korisnike najskupljih paketa tekućih računa 😃
Jel to neka novina u koju ja nisam upućen? Pretpostavka da će za nas obične smrtnike ići svi na varijantu virtuelne Dine kroz mobilnu app ili nešto drugo? Ako je to razlog, teško da će tako nešto biti brzo uvedeno u našim bankama, ali ovo je samo nagađanje jer ne znam na šta konkretno mislite ti i @uji.

Ovu PŠ Dinu izradili na 4 god. i za razliku od mts koja je stvarno bila krš u svoje vreme, a i sada u smislu najgora moguća plastika kada se poredi sa svim drugim karticama, a koštala 500 kinte kad smo je naručivali... Ovo je sve poznato naravno, nego samo podsetnik.

Pisao sam da samo što me obavestiše iz Erste da su stigle obe kartice, ali je ipak bio bug, moraju nešto da provere, ali garantuju da obe mogu da preuzem u toku sledeće nedelje. U Erste za osnovni dinarski kada se prenosi plata ide izbor između MC i Vise, ja naravno uzeo MC. Dina ide u paketu, kao i u svim drugim bankama mislim trenutno kada se otvaraju novi računi. Erste ako se otvori online ili ko je imao Omladinski tamo kao ja, može da tera godinu dana bez održavanja koje je trenutno 290, ali to samo dinarski jer je Erste vazda bila među najskupljim bankama.

Kod njih me nervira što im je app na tako niskom nivou da je to čudo, ni QR Code ne radi ljudski, tipa radi da uplatiš struju kad očitaš sa računa, a ne radi kad učitavaš QR kod da uplatiš na budihuman.rs sajtu recimo, napljuvao sam ih zbog toga i dao 1 na GP. Znači ova mts-ova app je pored svih ovih bug-ova za Erste app zakon, da ne pominjem to što u Erste nit imaš limitiranje potrošnje, SMS se naplaćuje svaki priliv i to 5 kinti čini mi se, provizija kod elektronskih uplata 15 kinte min., znači deru gde stignu, nego sam ja morao zbog nekih drugih stvari tu ponovo da otvorim. A, proces je trajao skoro 1h jer su mi najpre gasili Omladinski od pre 100 god., pa poniptili stari devizni, pa otvorili novi dinarski, pa onda vratili praktično isti devizni, pojma nemam zašto su ga privremeno gasili, a verujem da ne zanju ni oni.

U svakom slučaju ukazujem samo na to da i privatne banke su isto tako često neotesane kao i ova baba Poštanska, sve zavisi na koga naiđeš. nekada i ja prođem lagano i sve završim u rekordnom roku...
 
@m_antic87 nije pretpostavka, nego samo pošalica. Eto, iz Komercijalne su isto najavili da će digitalizovati kartice (što znači kada NLB bude 100% vlasnik objedinjene banke) i ostale već kreću da slede taj trend. Ovde ne bi bio isključen scenario da kada dođe DinaCard UnionPay, Mobi banka potegne sledeći potez. Poštanska jeste isto zainteresovana, ali ne verujem da će je olako davati kao zamenu za nacionalnu, nego će najverovatnije zameniti Discover, ali uz članarinu. Dok Poštanska bude integrisala mts softver i operativno spoji na 200 račune, ima da svane, al to će tek da se vidi šta će i kako će. A čak nije nemoguće da samo Homebanking pretrpi neki minimalni redizajn i mts-ova bude ustvari Mobi BPŠ, na šta mi najviše miriše krajnji ishod.
 
Inače, ne vidim nikakvih naznaka da će u 2022. integrisati ostale ekspoziture da mogu da rade sa klijentima bivše MTS banke.
Ja kad sam zvao par meseci posle pripajanja i pitao "kad ce?" (ovo boldovano iznad), odgovor je uvek bio "verovatno tek posle NG". Kad sam negde ispred NG ponovo zvao, odgovor je bio da "promena numeracije racuna nije u planu" (nama sa Racuna Plus, sa 360 na 200). Tad nisam hteo da mračim, a i to mi je izgledalo prilicno nemoguce da nece biti promene, ali evo, stvarno nece ko zna do kada. Zakonski rok je valjda do juna, ali to kod PS moze biti i jun 2023. Neverovatno je koliko su spori, prava burazerska firma.
Ako im je zaista cilj da najure što više klijenata Računa Plus onda im to odlično polazi za rukom. Mada mi nije jasno zašto su uopšte stvorili MTS banku na prvom mestu, naročito sa besplatnim podizanjem gotovine na svim bankomatima u državi što je na duge staze bilo neodrživo.
Pitanje je sta je jeftinije, da li placanje koriscenja bankomata drugih banaka ili otvarati citavu mrezu filijala, obucavati i placati osoblje itd. Po meni su pogresili sto su placali bas svim bankama, to jeste besmisleno, dovoljno je da su sklopili ugovor sa PŠ i Komercijalnom i to bi bilo manje-vise isto, jer njihovih poslovnica/bankomata ima u skoro svakom mestu, a ako ih nema, onda sigurno nema ni ostalih.
 
I ja kada sam pitao rečeno mi je da ostaju i 360 i 200 računi, i da se to neće menjati uopšte. Kao i da se radi na ažuriranju softvera PŠ sa trenutnog koji koriste na novi softver (pretpostavljam da je to softver mtsBanke), i kada se to završi svi korisnici računa plus moći će u bilo kojoj ekspozituri da završe sve što žele, a ne kao do sada samo u ekspoziturama plus.

A pošto očigledno ovo ide sporo i teško pitanje je kada će uspeti to da završe, jer vam je to kao kada pokušate da pređete sa MS DOS na Windows 11, a službenici PŠ kažu da kada su se oni obučavali 1982. godine, toga nije bilo, i pitaju se kakvo ih je ovo čudo snašlo. 🤣
 
Ističe mi Master kartica u junu ove godine. Da li je zamena opet za Master ili se dobija Dina? Koju inače nisam ni dobio...
 
@Geza idu obe, a reizdavanje Mastera je 100 dinara, ako se ne varam.
 
Da li se naplacuju odlazne SMS notifikacije? Meni je ova opcije iskljucena vec dugo vremena ali redovno mi stizu SMS obavestenja, a na racunu nema naplate za ovu uslugu.
 
Za Račun plus nema naplate, ali prema tarifi, za druge tipove računa preuzetih iz mts banke je 3 dinara po poruci.
 
Za Račun plus nema naplate, ali prema tarifi, za druge tipove računa preuzetih iz mts banke je 3 dinara po poruci.
Po meni bi Poštanska napravila najpametniji biznis potez da u svakom gradu gde postoji filijala (ili u gradovima gde su bar bankomati Pošte) nadogradi postojeći bankomat da korisnici mogu da uplaćuju/podižu i evre na primer ali to je praktično NEizvodljivo, jer na stranu da tu postoje i neke pravne poteškoće recimo, ovako da banalizujem - za ovako nešto treba najpre nešto promeniti i još gore uložiti, a državna banka teško može da svari ovakve dve radnje pogotovo u jednoj rečenici 😉. Da odradi samo ovo i da šibne malo jaču promociju "Računa Plus" promovišući sem postojećih benefita i online menjačnicu koja ima verovatno ubedljivo najbolji kurs što se banaka tiče, dakle samo ovim da se pozabavi ljudi će prosto zbog same situacije i pandemije otvarati račune ili ih ponovo aktivirati, jer online kupujete, prodajete čak i devize + sve možete da odradite na bankomatu jer su filijale zapravo glavne kočnice svega.

Ako baba Poštanska ipak želi u rekordnom roku da izgubi i ovo malo preostalih (aktivnih) klijenata "Računa Plus", može recimo da uvede SMS ili neku sličnu naplatu poput provizije pri elektronskim uplatama...

Sa jedne strane kako je radila od čuvenog pripajanja, ona ide u tom pravcu. Istina nije bilo dodatnih provizija sem što eto kako stoje stvari su uveli i provizije za uplatu na sopstveni račun u Pošti, ali svi imamo poprilično negativnih iskustava ili smo se samo privremeno previše navikli na benefite previše dobre, da bi bile istinite, mts banke. Radnici Telekoma su po defaultu dobijali ove račune od osnivanja mts banke i ujedno su ih oni prvi zatvorili neposredno pre pripajanja Poštanskoj, da kažemo imali su insajderske informacije pre nas, ovo pričam iz iskustva drugara čiji otac tamo i dalje radi na solidno visokoj poziciji.

U filijalama Poštanske najčešće ni ne nude "Račun Plus" bukvalno kao opciju, ukoliko čovek sam ne pita za tako nešto(kao da ga kriju, stide ga se ili nešto treće), a ovo pričam iz iskustva drugih ljudi koji su relativno skoro otvarali račune tamo. Izgleda je stari dobri srpski princip - dobro je što ima i ove šačice korisnika "Računa Plus", malo ali svaki obrt novca i makar mesečna provizija su dobrodošli, al,' muka bre što moramo još i da ih ispoštujemo ljude/korisnike za neke stvari...

Paradoks je to što baba Poštanska sa "Računom Plus" nudi maltene top varijantu trenutno kod nas ako vam treba multivalutni račun i ako se uzme u obzir mesečno održavanje i šta sve ima na raspolaganju (naravno pod uslovom da ispravno radi) onda je samo više puta pominjani Mobi Progresiv+ direktna konkurencija ovom, ali osim 50 kinti manje, baba Poštanska ne zahteva prenos plate da bi se ostvarile beneficije multivalutnog računa, bez provizija pri elektronskom/mobilnom bankarstvu i iako ne na raspolaganju svi mogući bankomati kao kod Mobi/Progresiv+, i dalje ogroman broj bankomata i filijala + SMS servisi bez provizije takođe.

Erste banka ne naplaćuje aktivaciju SMS servisa, ali te rebne 5 kinti po SMS poruci što je totalna nebuloza sa strane korisnika, ali je to potencijalno ogromna zarada od strane banke za nešto za šta praktično nema ulaganja.

Tako da baba Poštanska sada "hoda po ivici" što se tiče korisnika "Računa Plus", mislim da ni ona ne zna šta je snašlo i šta će sa istim, to joj dođu kao pastorčići, a znamo koliko ljudi vole "neplaniranu decu" i kako ona prolaze 🥺. Dobro je da od njih ima neki leba za banku, ali sa druge strane ni u najavi bilo kakav vid ulaganja, poboljšanja kvaliteta usluga, nego ko je zainteresovan neka koristi, kome neodgovara neka ide, ko će još za ove da se trudi i zadrži ih, penzića makar imamo za izvoz, a kod samih penzića baba Poštanska ima neupitno poverenje i više stotina hiljada stalnih korisnika, da ne kažemo da su baš svih milion penzići, ima i ovih koji će uskoro to postati i neka su svi živi i zdravi naravno, jer i penzići moraju da žive kao i mi 😄
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Već dosta ljudi je naslućivalo da će mts banka preći u ruke Poštanske štedionice kada je bilo moguće proveriti stanje samo na njihovim bankomatima i za nepune dve godine od onda se to desilo. Izvesno je da su dosta pružili, imali u planu video identifikaciju još 2019. ali mislim da pošto se to tada nije realizovalo od strane NBS, a Telekomu nije bilo u interesu dodatno gubitašenje, da je bolje po njih bilo rešiti je se.
Kada se ažuriranje softvera završi, svi korisnici računa plus moći će u bilo kojoj ekspozituri da završe sve što žele, a ne kao do sada samo u ekspoziturama plus.
Što se ovog drugog dela tiče, eto odgovoreno je par postova unazad. Slažem se da je ovo trebalo od starta da se desi, jer je u trenutnom stanju Račun plus poluproizvod. Za mene on to svakako jeste, jer je neko odavde povukao novac sa WebMoney-a i otišao u minus pa morao lično to da ispravlja. Svakako, za Poštansku je ipak ogroman pomak Visa Direct i automatska raspoloživost sredstava.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno