Sada sam zvao P.Š i kažu da se od juče naplaćuje provizija u Pošti kada se uplaćuje na svoj tekući u mts banci i da više neće moći bez provizije jer je taj dogovor važio samo između mts banke i Pošte.Moraće i dalje na protočni račun da se uplaćuje bez provizije tj. na 360-0669990000006-61 a poziv na broj je broj računa bez crtica.
Edit: Vidim da su makli stavku na pdf-u sa sajta Pošte, tj. u Google cached je na 4. mestu. 😑
Proveriću ovo sutra sa call centrom, a rekli su u mts-u da ih neće ukidati. 🙄
A na koji način da uplatim sebi ili nekom drugom iz PŠ bez provizije?Sada sam zvao P.Š i kažu da se od juče naplaćuje provizija u Pošti kada se uplaćuje na svoj tekući u mts banci i da više neće moći bez provizije jer je taj dogovor važio samo između mts banke i Pošte.
Takođe je novina da ako je mts račun neaktivan više od šest meseci onda se automatski gasi, dok je taj period kod mts banke bio godinu dana...
Преко апликације ваљда је бесплатно и даљеA na koji način da uplatim sebi ili nekom drugom iz PŠ bez provizije?
Kako da sam sebi (ili drugome) uplatim keš na račun preko aplikacije bez provizije?Преко апликације ваљда је бесплатно и даље
Tako i jeste bilo do sada. Ako su i ovu opciju ugasili, gasim i ja njih.Pa zar uplata u pošti nije isto kao i na šalteru PS?
Kako se to tretiralo do sad?
iračun rfb, uplata na šalteru, po cenovniku ima provizije.Koliko znam, ne postoji banka u Srbiji u kojoj se naplaćuje provizija u ekspozituri za uplatu novca na račun te iste banke.
Stiglo mi je sinoć kada sam bio do prodavnice.Da li dobijate sms notifikacije od kako se banka pripojila BPŠ? Ja već dva dana ne dobijam, ni za odliv ni priliv.
Ovo nema nikakve logike.Do sada se moglo uplatiti u pošti bez provizije, od sada ide provizija. Čekanje u poštanskoj nema smisla bilo koji iznos da je u pitanju jer je uvek ogromna gužva.
Evo sad sam zvao call centar. PŠ nije sinhronizovala još uvek da se preko TRO-014 obrasca uplaćuje u pošti. Uplate na protočni račun sa pozivom na broj će se evidentirati, ali sa provizijom.Pa zar uplata u pošti nije isto kao i na šalteru PS?
Kako se to tretiralo do sad?
Samo na šalterima u expozituri mts banke ili šalterima u Poštanskoj štedionici!A na koji način da uplatim sebi ili nekom drugom iz PŠ bez provizije?
Ovo je smesno objasnjenje...Evo sad sam zvao call centar. PŠ nije sinhronizovala još uvek da se preko TRO-014 obrasca uplaćuje u pošti. Uplate na protočni račun sa pozivom na broj će se evidentirati, ali sa provizijom.
Pošta je akcionar Poštanske i BPŠ omogućava ovu uslugu preko Pošte, međutim u praksi preko TRO-014 obrasca blokiraju uplate ka određenim tipovima računa, iako nigde ništa nije javno dokumentovano.Pošta nije banka i nema svoje bankomate
Uplate isplate sa računa BPŠ u Pošti idu bez provizije.
valjda si pogledao sliku koju sam okacio?Ljudi, Posta i Postanska stedionica su dve razlicite kompanije, nemaju veze jedna sa drugom vec dosta dugo. Zato, ako u posti uplacujete na vas racun u Postanskoj stedionici/ex mts banci tu ce se naplaćivati provizija kao i preko bilo koje druge banke, ukoliko je istekao deal sa mts bankom sto je bilo do sada bez provizije. Ako uplacujete na vas racun u filijali Postanske stedionice (ne Poste), u tom slucaju treba da je bez provizije.
Ne dobijam ni ja. Mislio sam da je problem u tome što mi je broj prebačen sa postpaida na prepaid, ali je isti operater i dalje. Izgleda da je ipak nešto do njih.Da li dobijate sms notifikacije od kako se banka pripojila BPŠ? Ja već dva dana ne dobijam, ni za odliv ni priliv.
Ovo bi trebalo da se odnosi isključivo na swift doznake, ali ne i na kartične transakcije, mada imaju pravo da se vade na to pilićarenje.
Refund novca nije priliv u devizama!Za povracaj novca ( refund ) na racun sledi provizija
( potvrdjeno pre par trenutaka preko ceta sa operaterom )
Pogledajte prilog 311206
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari