Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Mobi dize cene,vise se ne zna koja je gora,mada mi i dalje najbolja opcija mobi.
 
Moraće i dalje na protočni račun da se uplaćuje bez provizije tj. na 360-0669990000006-61 a poziv na broj je broj računa bez crtica.
Edit: Vidim da su makli stavku na pdf-u sa sajta Pošte, tj. u Google cached je na 4. mestu. 😑
Proveriću ovo sutra sa call centrom, a rekli su u mts-u da ih neće ukidati. 🙄
Sada sam zvao P.Š i kažu da se od juče naplaćuje provizija u Pošti kada se uplaćuje na svoj tekući u mts banci i da više neće moći bez provizije jer je taj dogovor važio samo između mts banke i Pošte.
Takođe je novina da ako je mts račun neaktivan više od šest meseci onda se automatski gasi, dok je taj period kod mts banke bio godinu dana...
 
Sada sam zvao P.Š i kažu da se od juče naplaćuje provizija u Pošti kada se uplaćuje na svoj tekući u mts banci i da više neće moći bez provizije jer je taj dogovor važio samo između mts banke i Pošte.
Takođe je novina da ako je mts račun neaktivan više od šest meseci onda se automatski gasi, dok je taj period kod mts banke bio godinu dana...
A na koji način da uplatim sebi ili nekom drugom iz PŠ bez provizije?
 
Преко апликације ваљда је бесплатно и даље
Kako da sam sebi (ili drugome) uplatim keš na račun preko aplikacije bez provizije?
Koliko znam, ne postoji banka u Srbiji u kojoj se naplaćuje provizija u ekspozituri za uplatu novca na račun te iste banke.
 
Pa zar uplata u pošti nije isto kao i na šalteru PS?
Kako se to tretiralo do sad?
 
Do sada se moglo uplatiti u pošti bez provizije, od sada ide provizija. Čekanje u poštanskoj nema smisla bilo koji iznos da je u pitanju jer je uvek ogromna gužva.
 
Koliko znam, ne postoji banka u Srbiji u kojoj se naplaćuje provizija u ekspozituri za uplatu novca na račun te iste banke.
iračun rfb, uplata na šalteru, po cenovniku ima provizije.
 
Da li dobijate sms notifikacije od kako se banka pripojila BPŠ? Ja već dva dana ne dobijam, ni za odliv ni priliv.
 
Do sada se moglo uplatiti u pošti bez provizije, od sada ide provizija. Čekanje u poštanskoj nema smisla bilo koji iznos da je u pitanju jer je uvek ogromna gužva.
Ovo nema nikakve logike.
Može li još neko da potvrdi da li je tako?

SMS od PS stiže uredno i za priliv i za odliv.
 
Pa zar uplata u pošti nije isto kao i na šalteru PS?
Kako se to tretiralo do sad?
Evo sad sam zvao call centar. PŠ nije sinhronizovala još uvek da se preko TRO-014 obrasca uplaćuje u pošti. Uplate na protočni račun sa pozivom na broj će se evidentirati, ali sa provizijom.
 
  • Like
Reagovanja: NAS
expoziture mts banke su sada expoziture PS

Evo sad sam zvao call centar. PŠ nije sinhronizovala još uvek da se preko TRO-014 obrasca uplaćuje u pošti. Uplate na protočni račun sa pozivom na broj će se evidentirati, ali sa provizijom.
Ovo je smesno objasnjenje...
ispada da nisu omogucili osnovnu uslugu uplate novca na TR

Verujem da su problem brojevi racuna mts banke koji su zadrzani...Ovo moraju najhitnije da rese.

Capture.JPG
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ljudi, Posta i Postanska stedionica su dve razlicite kompanije, nemaju veze jedna sa drugom vec dosta dugo. Zato, ako u posti uplacujete na vas racun u Postanskoj stedionici/ex mts banci tu ce se naplaćivati provizija kao i preko bilo koje druge banke, ukoliko je istekao deal sa mts bankom sto je bilo do sada bez provizije. Ako uplacujete na vas racun u filijali Postanske stedionice (ne Poste), u tom slucaju treba da je bez provizije.
 
Znači mozemo da koristimo bankomate i pošte ne samo banke poštanske štedionice?
 
Ево пише да немам одговарајуће рачуне,опет лудило.
 
jel se mogu podizati pare na šalteru i bankomatu u pošti bez provizije
 
@ Bivis

Nesto si pomesao - Posta nije banka i nema svoje bankomate

Uplate / isplate sa racuna BPS u Posti ( na salteru ) idu bez provizije



Ako za RacunPlus naplacuju proviziju , onda je to samo indikator da su traljavo odradili posao i da nisu uskladili sve kako treba.
I Tarifnik je veoma traljavo napisan.
 
Pošta nije banka i nema svoje bankomate

Uplate isplate sa računa BPŠ u Pošti idu bez provizije.
Pošta je akcionar Poštanske i BPŠ omogućava ovu uslugu preko Pošte, međutim u praksi preko TRO-014 obrasca blokiraju uplate ka određenim tipovima računa, iako nigde ništa nije javno dokumentovano.
Pošta ima svoje bankomate i na njima stoji ,,Dobrodošli na bankomat JP Pošta Srbije i Banke Poštanske Štedionice" a korisnike drugih banaka tretiraju kao da vrše podizanje sa šalterskog POS terminala.
Uglavnom, usmerili su da im uputim prigovor pa će proslediti sve pripadajućim sektorima.
 
Ljudi, Posta i Postanska stedionica su dve razlicite kompanije, nemaju veze jedna sa drugom vec dosta dugo. Zato, ako u posti uplacujete na vas racun u Postanskoj stedionici/ex mts banci tu ce se naplaćivati provizija kao i preko bilo koje druge banke, ukoliko je istekao deal sa mts bankom sto je bilo do sada bez provizije. Ako uplacujete na vas racun u filijali Postanske stedionice (ne Poste), u tom slucaju treba da je bez provizije.
valjda si pogledao sliku koju sam okacio?

Mi smo sada korisnici PS posto smo pripojeni, znaci po onom gore mi bi trebali da imamo iste usluge kao korisnici PS

PS i posta itekako imaju veze jedna sa drugom, objasnio covek iznad.
 
Da li dobijate sms notifikacije od kako se banka pripojila BPŠ? Ja već dva dana ne dobijam, ni za odliv ni priliv.
Ne dobijam ni ja. Mislio sam da je problem u tome što mi je broj prebačen sa postpaida na prepaid, ali je isti operater i dalje. Izgleda da je ipak nešto do njih.
 
Banka i PTT tj. sistemi nastali iz PTT-a ( mts i gomila firmica vezanih za mts i Posta )
su oduvek "drzavne jasle".
Posto su jedne jasle malo , kapaciteti moraju da se prosire pa zato imamo gomilu povezanih preduzeca i akcionarskih drustava i banke tj. sada banku.

Iz iste price je i Dunav Osiguranje i Dunav ( mts ) Banka.

Bankomati su BPS ali posto stoje u prostorijama Poste onda pise JP Posta i BPS.........


@ bakara

Jos uvek nisu sve spojili...

Kada pozoves korisnicki servis BPS , na 1 su informacije o racunima preuzetim iz mtsB.
Na govornom automatu su glasovne poruke sa mts korisnickog servisa....

I prijava na e-bank je ostala mtsB samo je logo promenjen.

ps1.jpg
 
Danas sam uredno dobio poruke za skidanje sa računa, i za uplatu. Tako da je moguće da se kašnjenja poruka dešavaju u zavisnosti koja je mobilna mreža.
 
Za povracaj novca ( refund ) na racun sledi provizija
( potvrdjeno pre par trenutaka preko ceta sa operaterom )

provizija.jpg
 
Na pitanje operateru da li se ova provizija odnosi i na prilive od refunda odgovor je bio DA.
Videcemo da li operater nema pojma ili se ovo zaista odnosi na bas sve prilive na devizni deo racuna.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno