Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hvala na odgovorima, to je upravo opcija koja mi se uopste ne svidja iako je vecini mozda sjajna.
Da li bi neko od vas bio ljubazan da proveri po podesvanjima da li se mozda moze iskljuciti?
 
Radi po automatizmu. Ne moraš da imaš na deviznom ništa, mts banka ima svoj srednji kurs koji je bolji u poređenju sa drugim bankama. Meni je ta opcija odlična, ne bih je menjao.
 
Ok, hajd onda još jedno pitanje, da li postoji 2FA za online plaćanja? Bilo koji tip.
 
Postoji...
 
Bio danas u MTS poslovnici koja ima savetnika MTS banke, pitao znaju li nešto više -- vrlo ljubazna žena, apsolutno ništa ne zna, kao ni njene kolege. Kaže ne zna da li će imati posao i dalje. Kaže da će odluka šta će se desiti biti doneta u junu ili julu. Da su bili potpuno zatečeni time što se desilo, da su brojali puno korisnika, krenuli u priču i oko bankomata...
Do sada sve funkcioniše isto, računi mogu da se otvaraju, itd.
Toliko o tome.
 
Za pocetak su prepolovili kamatu na stednju. Sa 1.1 na 0.5 za evro, odnosno sa 3.5 na 2.5 za rsd (na godinu dana).
 
Da li neko ima od danas problem sa mts banka app?
Udje u app ali nista ne mogu da odradim niti pritisnem, zamrzne se aplikacija i tako 10 puta, gasio restartovao telefon nista ne pomaze, brisao kes ma nece, onda na kraju obrisem i podatke mislim ajd registrovacu sve ispocetka kad cvc sad ne mogu da se registrujem na aplikaciji i da je koristim.
Daje mi mogucnost da napisem broj telefona ali cim kliknem na posalji verifikacioni kod posalje i isti stigne ali tad se zaledi aplikacija i ne mogu da upisem kod.
Neko jos takav problem da li je imao i koje je resenje.
Jos da dodam da imam pored te jos dve bankarske app i one rade normalno kao i do sad, mobi banka i otp banka.
Hvala
 
Meni radi normalno M.

Danas mi je e-bank 15 minuta odbijao user i pass. Obratim se ja podršci na četu, kažu zovite da vam resetujemo lozinku koju ste zaboravili. Ja pokušam da objasnim da nisam zaboravio lozinku, aktivno koristim svoj račun, bla, bla... Ali čim vam piše pogrešno korisničko ime ili lozinka, znači da ste je zaboravili. Piše i na tarabi... Pisalo pre mesec dana da su mi svi računi ugašeni i novac nestao. Pisalo dva dana da ste poslali OTP kod, ali niste...

Užasno me nervira takva komunikacija.

Srećom, brzo je proradilo.
 
Iako se pripajate Poštanskoj, mi iz Inteze bežimo kod vas zbog 300% uvećanih nameta. Neka traje koliko traje pa ćemo videti.. Podnet zahtev, pozdrav od još jednog korisnika iz NS.
 
Dobro nam dosao :) I ja sam pre neki dan ugasio sve racune koje sam imao u Intezi. Stvarno su postali bezobrazni sa novim tarifama... Sto se mts Banke tice super je, za 100 din dobije se puno toga i bas je steta sto se pripaja Postanskoj... Za sada je sve isto kao i pre ali pitanje je vremena kada ce se stvari promeniti.
 
Hmm, pa koliko ce vremena da treba da sve sto je mts banka bila, nestane, i svedete se na sve ono sto nudi Postanska Stedionica?

Zar je Postanska toliko losa? Osim sto im je sajt ocajan i zastareo..
 
...Generalno volim da devizni i tekuci drzim odvojen za svaki slucaj (a cim postoji visa internet, nisam jedini). Ne bih zeleo neku automatsku pretplatu, pogresno placanje i slicno da mi oljusti ceo racun.
Prelistaj malo temu, pisalo se više puta.
Ukratko, kad otvoriš račun dobijaš taj multivalutni koji je vezan za karticu. Kad plaćaš karticom u devizama (nebitno koja valuta) povlači prvo evre ako ih ima i koliko ih ima, pa ako nema dovoljno onda dinare po ok kursu. Ako plaćaš dinarima onda prvo dinare, pa ako nema dovoljno tada i evre...
Možeš otvoriti dodatni euro i dodatni din račun. Znači još dva računa (ili samo jedan od njih), i svaki od njih će biti isključivo za din ili isključivo za eur - dakle nisu multivalutni, nema mešanja. Tebi je najvažnije to što nijedna kartica nema pristup tim računima! Znači kad plaćaš nešto karticom, ako nema dovoljno na glavnom mulitvalutnom računu, neće ti povući novac ni sa jednog od ovih. Sa njih prebaciš koliko ti treba i kada ti treba na glavni račun iz aplikacije.
Problem je što njih možeš da otvoriš isključivo u poslovnicama (ali poslovnicama banke, ne mts telekom gde rade sa telefonima, netom... - tamo će ti reći da takvi računi ne postoje). Meni su i u poslovnici banke rekli da tim računima mogu da pristupim isključivo na šalterima banke... (inače su se pojavili u aplikaciji čim sam izašao iz poslovnice). Znači zaposleni tamo su katastrofa (već sada su kao i zaposleni u PŠ:)). Neko te račune zove avista (zapravo štednja po viđenju iako nema nikakve kamate - meni za jedan račun tako i piše, za drugi piše nešto drugo, ne sećam se), neko ih zove depozitni računi (po meni logičnije)...
U svakom slučaju kad/ako odeš (a nemoj da te mrzi, nije toliki problem) do ekspoziture. Reci da hoćeš da otvoriš avista ili depozitni račun, kako se već zove ne znaš tačno jel, i reci tačno šta ti treba. Skapiraće te sigurno, možda ne istog trena (mene nisu, morao sam da im ponovim:)), ali nije dugo trajalo svakako. Prelistaj temu, ima dosta iskustava i mnogo gorih od mog... ali nemoj da te to obeshrabri. Ja otvorio u Makedonskoj 4 (glavna zgrada Dunav osiguranja). Ako odeš tamo, uđeš unutra i pitaš portira, pošto nema apsolutno nikakvog natpisa, nikakve naznake za mts banku na samoj zgradi.
 
Sve zavisi od planova Poštanske. Da li ih pripajaju sebi ili zadržavaju brend i usluge mts banke. PŠ i mts banka su po meni dva totalno suprotna koncepta, jedino što im je zajedničko je niska cena usluga 100 i 110 din. Možda Poštanska želi da se osavremeni i preuzme dobro od mts banke u vidu digitalizacije kako bi bila interesantna korisnicima kojima je bitan ebanking. Ako bi to bio slučaj to može biti samo dobro za mts banku jer bi imali mnogo više filijala po svim gradovima (to nije interesantno sadašnjim korisnicima iz BG ali je bitno za razvoj mts banke na nivou cele Srbije). Iskreno i ja bih voleo da imam makar jednu filijalu u NS za slučaj raznih problema ali videćemo, nova banka svako mora ispoštovati postojeće ugovore. Tarife su svakako podložne promenama svakog momenta tako da smo to imali mogućnost da izgubimo svakako. Ohrabruje jedino niska cena od 110 din u PŠ, a bilo bi suludo da ugroze ono što već imamo u mts. Ovo je zanimljivo, jer preuzimanje mts banke ne može imati za cilj preuzimanje ekspozitura itd jer nije klasična banka, nadam se da je ideja delimično preuzimanje koncepta mts banke i rebrendinga PŠ. Zanimljivo je i razmišljanje da se mts izdvaja radi prodaje Telekoma ali mts banka bi mogla jednostavno da prestane sa radom, nije dužna da postoji ako nemaju ekonomski interes. Videćemo šta će biti. Meni lično je mnogo manja turbulencija što mi mts banku preuzima PŠ nego što su mi skočile naknade u Intesi za 300%. Ako mi se nešto ne bude sviđalo ugasim račun i idem dalje.
 
Svaka čast za komentar, tj. razmišljanje. Em je logično, em je pozitivno!
Što mnogi rekoše - nema svrhe nagađati, šta bude biće. Al nama je nacionalni hobi razglabanje po kafanama/forumima i takmičenje u tome ko je veći pesimista

PS nemam nameru da ulazim u diskusiju po ovom pitanju (ovo ako se javi neko da potkrepi svoje teorije nekim dosadašnjim iskustvima i praksom u našoj lepoj)
 
Da li neko ima od danas problem sa mts banka app?
Udje u app ali nista ne mogu da odradim niti pritisnem, zamrzne se aplikacija i tako 10 puta, gasio restartovao telefon nista ne pomaze, brisao kes ma nece, onda na kraju obrisem i podatke mislim ajd registrovacu sve ispocetka kad cvc sad ne mogu da se registrujem na aplikaciji i da je koristim.
Daje mi mogucnost da napisem broj telefona ali cim kliknem na posalji verifikacioni kod posalje i isti stigne ali tad se zaledi aplikacija i ne mogu da upisem kod.
Neko jos takav problem da li je imao i koje je resenje.
Jos da dodam da imam pored te jos dve bankarske app i one rade normalno kao i do sad, mobi banka i otp banka.
Hvala
Imao sam isti problem , na pitanje korisničkom servisu, dobio sam odgovor da u opcijama za programera, animacije uključim, ja ih bio isključio sa 0.5 na 0 i zato nije htelo, posle uključivanja je proradilo odmah sve.
 
Imao sam isti problem , na pitanje korisničkom servisu, dobio sam odgovor da u opcijama za programera, animacije uključim, ja ih bio isključio sa 0.5 na 0 i zato nije htelo, posle uključivanja je proradilo odmah sve.
Eeee, krastavac kasnis sa odgovorom ja sam to ukljucio tj iskljucio onako iz zezanja i nisam provalio da je to problem.
Sto juce ne odgovori brt?
Bac cu da probam ponovo i da vidim. Ja uvek iskljucim na 0.5 i jedan dan reko da iskljucim totalno i uradim ali nisam povezao posle par dana da je to problem jbt.
Hvala u svakom slucaju.
EDIT: to je to ladno jaoooo sad me jos vise iznervira bolje da nisi rekao😂
 
ako je vec nekom pripojena, dobro je da je to drzavna postanska, jer da je bilo kojoj privatnoj banci pripojena ovakve povoljnosti bi sigurno izgubili veoma brzo (nije isplativo)....
ovako, videcemo....... :)
 
Prelistaj malo temu, pisalo se više puta.
Ukratko, kad otvoriš račun dobijaš taj multivalutni koji je vezan za karticu. Kad plaćaš karticom u devizama (nebitno koja valuta) povlači prvo evre ako ih ima i koliko ih ima, pa ako nema dovoljno onda dinare po ok kursu. Ako plaćaš dinarima onda prvo dinare, pa ako nema dovoljno tada i evre...
Možeš otvoriti dodatni euro i dodatni din račun. Znači još dva računa (ili samo jedan od njih), i svaki od njih će biti isključivo za din ili isključivo za eur - dakle nisu multivalutni, nema mešanja. Tebi je najvažnije to što nijedna kartica nema pristup tim računima! Znači kad plaćaš nešto karticom, ako nema dovoljno na glavnom mulitvalutnom računu, neće ti povući novac ni sa jednog od ovih. Sa njih prebaciš koliko ti treba i kada ti treba na glavni račun iz aplikacije.
Problem je što njih možeš da otvoriš isključivo u poslovnicama (ali poslovnicama banke, ne mts telekom gde rade sa telefonima, netom... - tamo će ti reći da takvi računi ne postoje). Meni su i u poslovnici banke rekli da tim računima mogu da pristupim isključivo na šalterima banke... (inače su se pojavili u aplikaciji čim sam izašao iz poslovnice). Znači zaposleni tamo su katastrofa (već sada su kao i zaposleni u PŠ:)). Neko te račune zove avista (zapravo štednja po viđenju iako nema nikakve kamate - meni za jedan račun tako i piše, za drugi piše nešto drugo, ne sećam se), neko ih zove depozitni računi (po meni logičnije)...
U svakom slučaju kad/ako odeš (a nemoj da te mrzi, nije toliki problem) do ekspoziture. Reci da hoćeš da otvoriš avista ili depozitni račun, kako se već zove ne znaš tačno jel, i reci tačno šta ti treba. Skapiraće te sigurno, možda ne istog trena (mene nisu, morao sam da im ponovim:)), ali nije dugo trajalo svakako. Prelistaj temu, ima dosta iskustava i mnogo gorih od mog... ali nemoj da te to obeshrabri. Ja otvorio u Makedonskoj 4 (glavna zgrada Dunav osiguranja). Ako odeš tamo, uđeš unutra i pitaš portira, pošto nema apsolutno nikakvog natpisa, nikakve naznake za mts banku na samoj zgradi.
Ma video sam te osnove info, ali ovde svi imamo posebne zahteve :D
Možeš li mi proveriti jednu stvar? Kada odeš na kartice, na dnu ima opcija za dodavanje dodatne debitne kartice. Kada se klikne na to, meni trenutno izbacuje samo jedan račun za koji se može vezati (pošto jedan i imam). Zanima me da li se možda nekim slučajem daje opcija za dodatnu karticu za drugi račun.
Inače, da, u poslovnici je haos. Fina devojka, ali ne baš šampion informativnosti.
 
pa to je verovatno taj jedan multivalutni sto je po defaultu.... ako si dodao još neki račun nisam siguran da li može da se poveže dodatna kartica za njega...trebalo bi proveriti u banci

mislim da se to misli na dodatnu karticu koja je vezana za isti racun kao i glavna kartica, da je to logika i da je to to.
 
Komisija za zaštitu konkurencije (KZK) odobrila je tržišnu koncentraciju koja nastaje pripajanjem MTS Banke - "Banci Poštanska štedionica", objavljeno je na internet stranici Komisije.
Republika Srbija poseduje 79 odsto akcija Poštanske štedionice, a manjinski akcionari su Pošta Srbije, republički fond PIO i Fond za razvoj.
MTS Banka je od 2014. godine u vlasništvu Telekoma Srbije.
Posle pripajanja, MTS Banka će bez postupka likvidacije prestati da postoji kao nezavisan učesnik na tržištu, a Telekom Srbija će u Poštanskoj štedionici imati manjinski nekontrolni udeo od 10,08 procenata.
Ostali akcionari Poštanske biće Republika Srbija sa 71,05 procenata akcija i Pošta Srbije sa 17,94 procenata.
KZK je zaključila da zajednički tržišni udeo dve banke iznosi 6,2 odsto, te da ovakva koncentracija na tržištu pružanja svih bankarskih usluga na teritoriji Srbije neće imati negativne efekte na konkurenciju.
 
Imao sam isti problem , na pitanje korisničkom servisu, dobio sam odgovor da u opcijama za programera, animacije uključim, ja ih bio isključio sa 0.5 na 0 i zato nije htelo, posle uključivanja je proradilo odmah sve.
U banci su vam tekli da u root-ovan telefon uđete u Developer options i da tu vratite 'animation scale' na default ??🙄
 
Naravno, ne znam odkud ti @Syntaur da ako ima ukljucen developer option da mora da ima root?
Ja sam eto isto ukljucio i iskljucio animacije a nemam root na telefonu.
 
Možeš li mi proveriti jednu stvar? Kada odeš na kartice, na dnu ima opcija za dodavanje dodatne debitne kartice. Kada se klikne na to, meni trenutno izbacuje samo jedan račun za koji se može vezati (pošto jedan i imam). Zanima me da li se možda nekim slučajem daje opcija za dodatnu karticu za drugi račun.
Kao što ti je stopke rekao, ta dodatna kartica ti je samo dodatna kartica (koju možeš dati nekom svom, koliko vidim možeš ukucati nečije ime i jmbg - očigledno ne mora glasiti na tebe) i vezana je za taj multivalutni. Ali evo i proverio sam, ne daje mi opciju da izaberem drugi račun. Ovim dodatnim računima ne može pristupiti ni jedna kartica! Službenica mi je rekla da mogu da im pristupim isključivo na šalteru banke. Međutim to naravno nije sasvim tačno, može i iz aplikacije. Znači bilo da želiš da staviš neki novac na neki od tih računa, ili da skineš... to možeš direktno samo na šalteru banke. Ili prvo uplatiš na taj osnovni, multivalutni. Pa sa njega da prebaciš iz aplikacije. Isto tako i kada skidaš novac, prvo prebaciš na multivalutni... Tako da je što se kartice (bilo koje) tiče bezbedan.
 
Hvala, to je onda definitivno stedni racun, isto kao i u mobi banci. Nije mi jasno zasto su se toliko stisli za te racune kada je sve virtuelno.
 
Komisija za zaštitu konkurencije odobrila je Poštanskoj štedionici da pripoji MTS banku koja je u vlasništvu Telekoma Srbija.

Posle tog pripajanja Republika Srbija imaće u Poštanskoj štedionici udeo od 71,05 odsto, Pošta Srbije biće vlasnik 17,94 odsto akcija, a Telekom Srbija će raspolagati sa udelom od 10,08 odsto.

 
Samo da prijavim da sam dobio nazad karticu koju mi je progutao bankomat u Kralja Aleksandra. Pošto nisam hteo da idem na Auto-put da je preuzmem, poslali su je u Dunav u Makedonskoj.
Istom prilikom sam otvorio i depozit račun, a danas uplatio dinare i evre. Danas sam platio i prve račune on-line i sve ide bez ikakvih problema.
Zbogom Intesa...
 
Koliko sam primetio nesto im cesce ti njihovi bankomati gutaju kartice. Licno nisam ih koristio al' su ovde jos neki imali problema sa njima bas oko toga. Mozda je pametnije da se koristi beskontaktno ako to podrzavaju ili da se ubaci Dina pa ako je proguta nek proguta nju.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno