Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Zavisi od stanja kaseta mnogi bankomati imaju podeseno da izbacuju prvo 2000 pa posle 500, jer vecina se puni sa novcanicama od 2k i 500.
 
Račun otvoren 25.01.2021, danas stigle kartice.
 
Izgleda da su poceli da salju stanje samo u dinarima, bez obzira ako ima i evra na racunu, ne preracunavaju vec samo salju stanje u dinarima. Jutros dobio takav SMS.
 
Izgleda da su poceli da salju stanje samo u dinarima, bez obzira ako ima i evra na racunu, ne preracunavaju vec samo salju stanje u dinarima. Jutros dobio takav SMS.
Potvrdjujem, definitivno su to sredili, takodje jutros mi stigao SMS, cak i za transakcije od juce popodne, koje su iz nekog razloga kasnile, moguce bas zbog ovog novog "feature-a" (mada se to desilo par puta koliko znam, mislim na kasnjenje SMS-ova).
 
SMS nitifikacije o odlivu/prilivu im nekada kasne i po 24h, a nekada stižu iste sekunde. Nema pravila. Da, sada prikazuju stanje u dinarima.
 
Da, isto iskustvo i kod mene. Meni jako cesto za transakcije nocu notifikacije stignu ujutro. Izgleda da im i notifikacije imaju kratko (i dnevno) radno vrijeme... :D
 
Ja ih hvalim već 2 godine, ali sad malo lošeg iskustva. Pre dva dana uđem u e-bank i piše da su mi svi računi ugašeni. Kakav šok, nema para. Reše oni to posle sat-dva. Juče mi ne radi online plaćanje karticom, blago rečeno se iznerviram jer zamalo da propustim neku akciju. Srećom, setim se da imam net karticu kod Inteze i imao sam dovoljno para na računu, pa premostim problem. Danas mi nonšalantno odgovore da ne radi online plaćanje karticama i da rade na tome. Nikakvo obaveštenje na sajtu ili SMS-om da ljudi znaju i prilagode se ako mogu.

SMS poruke luduju i kasne od nove godine, gubi svaki smisao da budem obavešten o korišćenju kartice posle nekoliko sati ili tek sutradan. Preseklo me već nekoliko puta kad mi stigne poruka o odlivu, a ja zaboravio da sam koristio karticu juče.

Nadam se da će rešiti sve ovo, ne menja mi se opet banka.
 
Ja danas koristio mbanking iz njihove aplikacije, transakcija protekla normalno. Notifikaciju o odlivu sam dobio posle par sati. Za ove dve-3 godine nisam imao probleme koje navodiš. Dešava mi se da ,preventivno,u podešavanju za karticu isključim Internet,(kao kanal potrošnje) ,pa kada hoću nešto on line da kupim, ili da koristim mbanking, odbija transakciju, sve dok se ne setim 😁
 
A da li je neko podesio da prima e-mail notifikacije? Ja sam navikao tako u Mobi banci u kojoj mi svaki mejl stigne instant, ali u mts banci mi uopšte ne radi slanje e-mail notifikacija. Probao sam u podešavanjima da isključim i uključim i ništa. Isto važi i za "prijemno sanduče", takođe ne radi, samo SMS radi i to nepouzdano. :confused:
 
Ako kupim eure online, u kojim ekspoziturama u Beogradu mogu da ih podignem?
Preko kog iznosa mora da se najavi podizanje?
 
Za podizanje veće sume od 5.000€ najava najmanje 24h ranije i zakazivanje u ekspozituri.
 
Ja danas koristio mbanking iz njihove aplikacije, transakcija protekla normalno. Notifikaciju o odlivu sam dobio posle par sati. Za ove dve-3 godine nisam imao probleme koje navodiš. Dešava mi se da ,preventivno,u podešavanju za karticu isključim Internet,(kao kanal potrošnje) ,pa kada hoću nešto on line da kupim, ili da koristim mbanking, odbija transakciju, sve dok se ne setim 😁
Nisam ni ja imao probleme, zato sam ih i hvalio. Bio je pre godinu i nešto onaj problem da neće da prikaže izvršene transakcije i istovremeno je sporo radio e-bank. Meni baš tada trebala potvrda o uplati da je pošaljem kao dokaz. Trajalo je 2-3 nedelje dok su to rešili. To je jedini problem da sam imao. Za ova dva dana su me podsetili na RFB iz koje sam otišao zbog sličnih problema. Ovo sa SMS porukama je totalna blamaža, s obzirom na to da su banka vlasništvo mobilnog operatora.
 
Izgleda da su poceli da salju stanje samo u dinarima, bez obzira ako ima i evra na racunu, ne preracunavaju vec samo salju stanje u dinarima. Jutros dobio takav SMS.
Potvrdjujem, definitivno su to sredili, takodje jutros mi stigao SMS, cak i za transakcije od juce popodne, koje su iz nekog razloga kasnile, moguce bas zbog ovog novog "feature-a" (mada se to desilo par puta koliko znam, mislim na kasnjenje SMS-ova).
Sredili pa onda opet uneredili - meni od juce opet stize zbirno stanje! Djeluje mi da ovo nije bio feature, nego bug na njihovoj strani (u programerskom zargonu receno), pa je sasvim slucaju par dana stizalo kako treba.
Za podizanje veće sume od 5.000€ najava najmanje 24h ranije i zakazivanje u ekspozituri.
Inace, vezano za ovaj "limit" u eurima, djeluje mi da ga na bankomatu nema, tj. ima ali zavisi samo od iznosa novca u samom bankomatu. Juce sam podigao 5.500 eura bez problema, doduse, malo sam se smorio vadecimo po 500e (nije mi uopste jasan taj limit po transakciji/podizanju). Nije mi se dalo da testiram da li moze preko 10k da se podigne zbog tog 500 po 500 smora (a nije mi ni trebalo toliko deviza), ali djeluje mi da bi moglo, tj. islo bi koliko god bankomat ima (naravno, pod uslovom da je limit u mBank/eBank aplikaciji podesen odgovarajuce).

Takodje, novost za jedini NS bankomat, sad izbacuje samo apoene od 50e, hvala Bogu. Ranije je za transakcije od 500e izbacivao nesto tipa 6x50e + 10x20e, bar je kod mene to bio slucaj (i to ne jednom, vec par puta). U svakom slucaju, ovo sad mi se vise svidja (podrazumijeva se, za maksimalne iznose po transkaciji, tj. 500e, za manje iznose ima smisla da ti izbaci i po koju 20-ku).
 
Mislio sam da možda nije opcija na svim.

Super što jeste.

Evo i spiska sa sajta


Radno vreme i lokacije​


Bankomate mts Banke možeš pronaći u okviru mts poslovnica na sledećim lokacijama:
  • BEOGRAD:
    Bulevar Kralja Aleksandra 84 / 08-20h (pon-pet), 08-17h (sub)
    Knez Mihailova 1-3 / 00-24h
    Bulevar Umetnosti 4, TC Merkator / 00-24h
    Glavna 13, RK Beograd / 00-24h
    Pilota Mihaila Petrovića 72 / 00-24h
  • NOVI SAD:
    Zmaj Jovina 4 / 00-24h
  • NIŠ:
    Obrenovićeva 42, TC Forum / 10-20h (pon-ned)
  • KRALJEVO:
    Cara Lazara 38 / 00-24h
 
Nikad mi se nije desavalo da mi kasne poruke nakon placanja karticom. Jedino mi "kasne" poruke ako uvece uplatim nesto pa tek ujutro to rasknjize, ali to nije kasnjenje, tako radi kliring. Sto se deviza u bnaci tice ja sam podizao manje sume (do 500 evra) bez ikakve najave u ekspoziturama.
 
Notifikacije ne bi trebale imati nikakve veze sa kliringom, bar je tako u nekim drugim bankama (ne pricam napamet, nego iz licnog iskustva). U svakom slucaju, poruke koje salje MTS banka su (meni licno) besmislene, jer kao sto neko vec napisa, potrosim sredstva i zaboravim na njih (recimo petak navece) i onda mi dodje poruka usred niceg (recimo u ponedjeljak prijepodne).
U svakom slucaju, los rad sa obavjestenjima mi nije razlog da se okrenem dugoj banci, MTS mi je i dalje odlicna za mnoge stvari koje mi olaksavaju zivot.
 
Da li je neko skapirao kako se iz mobilne aplikacije mogu sacuvati primaoci placanja? Ja koristim iOS verziju app-a i nikako ne mogu da skapiram kako da dodam novog primaoca (jednostavno ne vidim nigde takvu opciju).
 
Notifikacije za izvršna plaćanja u periodu od 09h do 21h stižu instant (trebalo bi)
Dok za plaćanja izvršna u periodu od 21h do 09h, stižu nakon 09h, i tako sve u krug.
Već je pisano o tome
 
Jel se desilo jos nekome da mu je stigla dupla sms poruka o koriscenju kartice. Jel to neki bug? U aplikaciji prikazuje doduse samo jednu transakciju
 
Da li neko zna rade li ekspoziture banke danas i sutra (pitam zbog praznika)?
 
Hvala puno! Pretpostavio sam, ali nemaju nikakvo obavjestenje na sajtu, pa rekoh da provjerim (da se bar ne cimam dzabe da dolazim do BG-a, drugom prilikom cu).
 
Da li je neko skapirao kako se iz mobilne aplikacije mogu sacuvati primaoci placanja? Ja koristim iOS verziju app-a i nikako ne mogu da skapiram kako da dodam novog primaoca (jednostavno ne vidim nigde takvu opciju).
Mislim da se iz mobilne aplikacije moze sacuvati sablon jedino odmah po obavljenoj transakciji. Ako se to tada ne uradi onda posle toga vise ne moze. Jeste bezveze al' tako je kako je.

Iz web aplikacije moze i kasnije (Placanja-->Lista transfera; odabere se transfer i u opcijama pri dnu ima da se sacuva sablon). Ovom logikom od jednog istog transfera moze da se napravi koliko god zelis razlicitis sablona. Malo je sve ovo glupo odradjeno jer bilo bi ok kad' bi se jednostavno mogao napraviti novi sablon kao kod Mobi banke ali za sada to nije moguce nego ovako mora covek da se snalazi...
 
Iz web aplikacije moze i kasnije (Placanja-->Lista transfera; odabere se transfer i u opcijama pri dnu ima da se sacuva sablon). Ovom logikom od jednog istog transfera moze da se napravi koliko god zelis razlicitis sablona. Malo je sve ovo glupo odradjeno jer bilo bi ok kad' bi se jednostavno mogao napraviti novi sablon kao kod Mobi banke ali za sada to nije moguce nego ovako mora covek da se snalazi...

Možda izgleda glupo da se iz jedne transakcije može napraviti više šablona, ali uopšte nije glupo, zamislite nekoga ko ima nekoliko stanova, nekoliko lokala itd... Koliko on treba različitih šablona za istu transakciju jer se radi o različitim iznosima i pozivima na broj. Gledajući tako, dobro je što može da se napravi više šablona.
Konkretno meni odgovara jer imam stan i lokal pa mi sve treba duplo.
 
Našao sam u papirima koje sam dobio kad sam potpisao ugovor da mts ne naplaćuje transfere novca u druge banke ako se vrše uz ebanking ili mbanking. I ja hoću sad ovo da probam pa majci koja ima račun u komercijalnoj banci da uplatim novac iz android aplikacije. Išao sam na
Plaćanja > Standardna plaćanja ali ne znam sta da unesem za model, poziv na broj i šifru koju da izaberem. Pa ako mi može neko reći gde da tražim ove informacije.
 
U tom slucaju ti ne treba model, kao ni poziv na broj, ostavi prazno. Sifru stavi 289 i oznaci hitno. Novac ce stici odmah, nema placanja provizije.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno