Potvrdjujem, definitivno su to sredili, takodje jutros mi stigao SMS, cak i za transakcije od juce popodne, koje su iz nekog razloga kasnile, moguce bas zbog ovog novog "feature-a" (mada se to desilo par puta koliko znam, mislim na kasnjenje SMS-ova).Izgleda da su poceli da salju stanje samo u dinarima, bez obzira ako ima i evra na racunu, ne preracunavaju vec samo salju stanje u dinarima. Jutros dobio takav SMS.
Zar ne može na bankomatu da se podignu?Preko kog iznosa mora da se najavi podizanje?
Nisam ni ja imao probleme, zato sam ih i hvalio. Bio je pre godinu i nešto onaj problem da neće da prikaže izvršene transakcije i istovremeno je sporo radio e-bank. Meni baš tada trebala potvrda o uplati da je pošaljem kao dokaz. Trajalo je 2-3 nedelje dok su to rešili. To je jedini problem da sam imao. Za ova dva dana su me podsetili na RFB iz koje sam otišao zbog sličnih problema. Ovo sa SMS porukama je totalna blamaža, s obzirom na to da su banka vlasništvo mobilnog operatora.Ja danas koristio mbanking iz njihove aplikacije, transakcija protekla normalno. Notifikaciju o odlivu sam dobio posle par sati. Za ove dve-3 godine nisam imao probleme koje navodiš. Dešava mi se da ,preventivno,u podešavanju za karticu isključim Internet,(kao kanal potrošnje) ,pa kada hoću nešto on line da kupim, ili da koristim mbanking, odbija transakciju, sve dok se ne setim 😁
Izgleda da su poceli da salju stanje samo u dinarima, bez obzira ako ima i evra na racunu, ne preracunavaju vec samo salju stanje u dinarima. Jutros dobio takav SMS.
Sredili pa onda opet uneredili - meni od juce opet stize zbirno stanje! Djeluje mi da ovo nije bio feature, nego bug na njihovoj strani (u programerskom zargonu receno), pa je sasvim slucaju par dana stizalo kako treba.Potvrdjujem, definitivno su to sredili, takodje jutros mi stigao SMS, cak i za transakcije od juce popodne, koje su iz nekog razloga kasnile, moguce bas zbog ovog novog "feature-a" (mada se to desilo par puta koliko znam, mislim na kasnjenje SMS-ova).
Inace, vezano za ovaj "limit" u eurima, djeluje mi da ga na bankomatu nema, tj. ima ali zavisi samo od iznosa novca u samom bankomatu. Juce sam podigao 5.500 eura bez problema, doduse, malo sam se smorio vadecimo po 500e (nije mi uopste jasan taj limit po transakciji/podizanju). Nije mi se dalo da testiram da li moze preko 10k da se podigne zbog tog 500 po 500 smora (a nije mi ni trebalo toliko deviza), ali djeluje mi da bi moglo, tj. islo bi koliko god bankomat ima (naravno, pod uslovom da je limit u mBank/eBank aplikaciji podesen odgovarajuce).Za podizanje veće sume od 5.000€ najava najmanje 24h ranije i zakazivanje u ekspozituri.
Na kojim bankomatima radi podizanje eura?
Mislim da se iz mobilne aplikacije moze sacuvati sablon jedino odmah po obavljenoj transakciji. Ako se to tada ne uradi onda posle toga vise ne moze. Jeste bezveze al' tako je kako je.Da li je neko skapirao kako se iz mobilne aplikacije mogu sacuvati primaoci placanja? Ja koristim iOS verziju app-a i nikako ne mogu da skapiram kako da dodam novog primaoca (jednostavno ne vidim nigde takvu opciju).
Iz web aplikacije moze i kasnije (Placanja-->Lista transfera; odabere se transfer i u opcijama pri dnu ima da se sacuva sablon). Ovom logikom od jednog istog transfera moze da se napravi koliko god zelis razlicitis sablona. Malo je sve ovo glupo odradjeno jer bilo bi ok kad' bi se jednostavno mogao napraviti novi sablon kao kod Mobi banke ali za sada to nije moguce nego ovako mora covek da se snalazi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari