Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Obaveštenje su ukinuli , ali lista tranfera i potvrda o istom ne radi i dalje. Strašno.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Jedina ekspozitura koja radi radnim danima do 20h je u Kumodraskoj 247b, naravno u prostorijama Dunav banke. Ne znam koja je poenta da radi do 20h, ako uplata na račun posle 16h ne leže odmah na račun ili interni prenos prolazi tek narednog dana

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Vazi li ovo i dalje, odnosno da li neka ekspozitura u Beogradu radi radnim danima posle 16h?
 
  • Like
Reagovanja: M J
Proverio sam, kazu da trenutno (ne znam da li zbog situacije ili vec neko vreme) najduze radi ekspozitura u Kumodraskoj (do 17h)
 
Mts nema plaćanje preko qr koda?

Послато са Le X820 помоћу Тапатока
 
  • Like
Reagovanja: M J
Period izazova je pred nama i potreban je zajednicki napor da ispunimo nase svakodnevne obaveze, a istovremeno ostanemo zdravi i zasticeni. Radi ocuvanja Vaseg i naseg zdravlja i odrzavanja kontinuiteta poslovanja korigovali smo radno vreme nasih ekspozitura o cemu se mozete detaljno informisati putem sledeceg linka: https://mtsbanka.rs/sr-Latn-RS/korisnicki-centar. Vasa mts Banka
 
^^
Ovo sam i ja jutros dobio, ali juce sam bio u banci i rekli su mi da rade samo do 13h i ako vidim da tu pise do 18h
tako da vam ne savetujem da idete posle podne.
 
Ovde piše da mts poslovnice rade do 18h, a ekspoziture banke do 13h.
 
Коме је згодно:

Ponuda zastoja u otplati obaveza za sve klijente je objavljena na nasem sajtu. Pogledajte detalje: https://mtsbanka.rs/Binary/355/ponuda-zastoja-u-otplati

Међутим, обратите пажњу јер и даље се зарачунава некаква додатнс камата (ако сам добро схватио) која ће након наставка отплате бити подељена на преостале рате кредита.
Мало ми је тај део нејасан те ако се неко додатно разуме па да појасни која се још камата обрачунава поред оне која је урачуната у рату кредита.
Хвала унапред.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Meni je ovih dana odjednom prestalo da radi beskontaktno ocitavanje kartice.

jel moguce da se to nesto pokvari tu ili do cega moze biti?
 
Obaveštenje su ukinuli , ali lista tranfera i potvrda o istom ne radi i dalje. Strašno.

Ja sada zvao mts banku i kažu lista transfera im ne radi tek nedelju dana! :d

Ja joj kažem gospođo ja Vama kažem da ne radi sigurno već dve nedelje, a ona kaže kako nije sigurna i da nema informaciju kada će lista transfera biti dostupna!

Stvarno su nam sve državne firme krš i baš ih zaaaboole za korisnike! :mad:
 
  • Like
Reagovanja: M J
Pa ne radi tačno 2 nedelje. Meni su mejlom obećali da će do kraja prošle nedelje proraditi. Ako bude ove nedelje, ja ću biti zadovoljan. Toliko su nam banke spustile kriterijume.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Коме је згодно:

Ponuda zastoja u otplati obaveza za sve klijente je objavljena na nasem sajtu. Pogledajte detalje: https://mtsbanka.rs/Binary/355/ponuda-zastoja-u-otplati

Међутим, обратите пажњу јер и даље се зарачунава некаква додатнс камата (ако сам добро схватио) која ће након наставка отплате бити подељена на преостале рате кредита.
Мало ми је тај део нејасан те ако се неко додатно разуме па да појасни која се још камата обрачунава поред оне која је урачуната у рату кредита.
Хвала унапред.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Kolika je ta kamata ?
 
Ишчитах мало помније услове понуде и испада да се обрачунава уговорена камата, а да ће се уговорити услови отплате након мораторијума од 90 дана, и да се тада прави нови план отплате.
Покушавам да сазнам од њих, путем мејла јер се у контакт центру не разумеју у понуду уопште и упутили су ме на мејл и колеге које се само тиме баве, како би то у пракси изгледало-да ли се све помера за 90 дана (продужавање отплате кредита за толики период) или, пак, ту уговорену камату додају на стандардну рату са каматом те последњих 90 дана отплате кредита корисник плаћа само главницу.
Надам се да ће ми одговорити и појаснити ову недоумицу.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Ajde javi ako saznaš, jer i ja sam im pisao na ovaj novi mejl.

Potvrdili su prijem mejla i to je sve. A imao sam dodatnih pitanja, na koje ne dobih odgovore.
 
Ne mogu da ih dobijem i moracu da uplatim i posaljem mejl da otakzujem ovo. Previse je ovo komplikovano za njih, meni je na jednom racunu vise stavki, gledam jutros naloge katastrofa.
 
Meni je ovih dana odjednom prestalo da radi beskontaktno ocitavanje kartice.

jel moguce da se to nesto pokvari tu ili do cega moze biti?

Meni se isto desilo sa Visa karticom u RF. Beskontaktno uspe da ocita jednom u 100 pokusaja mozda. Tako da je izgleda moguce da se nesto pokvari :)
 
Kontaktirao sam banku, kažu da sam je ja oštetio i traže 300 din za zamenu

Očitavanje preko čipa ide normalno pa mi se ne daje 300din bez veze a i ne vidim kako sam je oštetio

Gde se nalazi taj deo za bezkontaktno plaćanje, zar to nije u samom čipu?

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Izvinjavam se što upadam kao padobranac, pratim temu ali se nisam uključio do sad. Od jutros mi ne radi aplikacija na Android telefonu. Ukucam pin i izbaci molim vas pokušajte ponovo. Naravno, pokušam ponovo i opet isto. Nisam menjao pin niti bilo sta čačkao u podešavanjima. Možda da probam da promenim pin?

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
@bakara Ako si je često savijao u delu gde je kontroler, moguće je da si mu pokidao kontakte.
Nije toliko česta pojava ali dešava se tipa ako ti je u zadnjem džepu i sedneš na nju. (lični primer, ne ista banka)
Naravno nisu one toliko osetljive ali može da se desi.
Gde se on nalazi u kartici zavisi od banke i ko im pravi iste ali ako te zanima generalna struktura smart kartica evo ti neki primer.
https://images.slideplayer.com/19/5740977/slides/slide_4.jpg

@krecky kod mene radi. Probaj da obrišeš app data.
 
Jos gore je,
ja karticu nosim u prednjem dzepu sa ostalim novcem (novcanik ne koristim)

Ja sam rezonovao da je ta "antena" u cipu unutar same kartice, po ovoj slici koja je ipak samo ilustracija se cini da je po obodu kartice sto onda citi celu karticu dosta osetljivijom na ostecenja po ivicama

na primer koristio sam karticu za skidanje nekih plasticnih zabica pa je na jednom mestu cosak malo savijen tako da je to verovatno uzrok problema.

Nisam znao da je osetljiva uzeo bih neku drugu, jer sam i do sada uvek koristio razne kartice za istu stvar.

U svakom slucaju ako uzmem drugu novu cu da stavim u neku futrolu, nego sada istrazujem pod kojim uslovima mogu da dobijem novu za dz... :)
 
Ma[emoji2400 je napisao(la):
e;6049806]Ajde javi ako saznaš, jer i ja sam im pisao na ovaj novi mejl.

Potvrdili su prijem mejla i to je sve. A imao sam dodatnih pitanja, na koje ne dobih odgovore.
Ништа ми не пишу на мој други мејл, јављам уколико се огласе.
Проблем и јесте што у контакт центру не знају ништа од услова и упућују на ту мејл адресу.
Када сам им послао питања стигао је одговор (да ли случајно или не, али није са те мејл адресе) да су сви услови објављени на тој њиховој страници која садржи тај фајл у .пдф формату па да ту и гледам.
Након тога сам им послао још један мејл јер ме интересују одговори како би то изгледало и колико би ме коштало-да ми напишу нешто у стилу репрезентативног примера, али на то ми и даље не стиже одговор.
Можда је најбоље отићи до пословнице и распитати се.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Наравно да није јасно,кад доктори пишу и тако представљају банкама,а оне даље.:/,а доктора никад више.Имате на сајтовима других банака мало јасније објашњено,мада не 100% јасно,бар мени.Битан је нови план отплате,али и то да се схвати како он функционише.
 
Управо се о плану отолате ради и то није објашњено лепо.
Како ја видим могло би овако да се закључи:
За наредних 90 дана ће обрачунавати редовну камату коју ће тек након мораторијума приписати главници, чиме је пресловљавају у главницу-није више камата.
Након тога се нуди нови план отплате са новом главницом у коју је урачуната редовна камата и наставља се са отплатом.
Е, сад... Уколико би то била разумна цифра то још и некако али како је камата, примера ради, рецимо 2000 динара то је онда 3 месеца по 2000 што даје 6000 које се распореде на преостале месеце отплате, рецимо 50 месеци, што би повећало рату за 120 динара у овом мом хипотетичком примеру.
То није превише али чим су већи износи камате, већа је и сума која се додаје на стандардну рату, те је индивидуално да ли ће и коме то одговарати.
Лично сам се улудо понадао да ће то бити прави мораторијум и да ће се обавеза само наставити након 90 дана, а за време којих ће све бити замрзнуто, па и та стандардна камата коју иначе обрачунавају.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Свака камата која се дода у главницу и тако је повећава,није фер ако се хоће људима олакшати.С друге стране се напомиње да нема затезне камате за вријеме мораторијума.Шта је онда ово,ако тако буду обрачунавали,камата на камату.
 
Ништа ми не пишу на мој други мејл, јављам уколико се огласе.
Проблем и јесте што у контакт центру не знају ништа од услова и упућују на ту мејл адресу.
Када сам им послао питања стигао је одговор (да ли случајно или не, али није са те мејл адресе) да су сви услови објављени на тој њиховој страници која садржи тај фајл у .пдф формату па да ту и гледам.
Након тога сам им послао још један мејл јер ме интересују одговори како би то изгледало и колико би ме коштало-да ми напишу нешто у стилу репрезентативног примера, али на то ми и даље не стиже одговор.
Можда је најбоље отићи до пословнице и распитати се.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Danas sam morao da uplatim, jer je meni to mnogo komplikovano a njima još više. Račun za telefon je vezan sa ratom kredita...
 
Не знам каква ти је ситуација али ако ти тако паше само напред!

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Šta da ti kažem, toliko su zakomplikovali da kad bih krenuo da ti objasnim ne znam dal bih se snašao. Da probam...

20 og vidim ovu ponudu, pošaljem mejl, nakon 24h stigne odgovor da su primili mejl i da je sve ok sa tim. Šaljem mejl da pitam za kamate, nema odgovora evo već 5 dana.

Nakon toga plaćam račun (još jednom na jednom računu mi je kredit i telefon) umanjen za ratu kredita. 3 dana nakon toga ulazim na banku, dug za kredit skoro 2000, ulazim na moj mts dug za telefon ceo stoji. Oni carevi proknjižili onaj iznos koji je trebao za telefon kao ratu za kredit. U tom trenutku dugujem i telefon i kredit, a platio računajući da moritorijum na kredit ide.

Zovem danas, ne zna taj koji se javio. Otvaram chat na banci neće. Šaljem mejl ništa.

Odem lepo uplatim ceo iznos i nek se nose.
 
Свака камата која се дода у главницу и тако је повећава,није фер ако се хоће људима олакшати.С друге стране се напомиње да нема затезне камате за вријеме мораторијума.Шта је онда ово,ако тако буду обрачунавали,камата на камату.
Управо и моје размишљање... Или направи понуду људски или немој ни да је нудиш...

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno