Šta je novo?

[MTS] *797# - unapredjen servis!

Meni je jos uvek na defaultu (MIX500).
 
niko da se pobuni, pa da malo raspirim mrznju :)

opet ne radi provera stanja, kazze servs nedostupan... Hoce li oni sastaviti 3 meseca da im taj servis radi od 1. do poslednjeg dana u mesecu? :)
 
a pa to radi racunar :) a 797 imaju dva tehnicara koj iobradjuju zahteve kako ko otkuca na tastaturi pa onda gledaju u abakus pa kucaju nazad poruku
 
^^ Baš da vidim kako će mene da isključe. Ugovor je raskinut pre nego li su mi izdali taj pogrešan račun :d
 
Posptaid 066 pokazuje sada malo smislenije cifre mada nije to ni priblizno zaokruzen uvid jer 066 ima mnogo stavki kao postpaid profil.

Aj' bar se nesto krece, od aprila do sada :d
 
Nikad gore nisu radili nego sad u oktobru... katastrofa.
 
meni je u biznet paketu pise da imam 150 min u mts mrezi ?!?!!? naravno da toga nije bilo ranije i da se to nije ocitavalo na pocetku meseca...
 
Jedva cekam racun,pa lepo da odem po listing pa da se svadjam malo.Nadrukali su mi stanje samo tako.Ajde,ok prekoracio sam,ali ovoliko sigurno nisam.Pre neki dan ustanem ujutru rano,proverim stanje,posaljem 1 sms,proverim posle 3-4 h opet stanje isto,proverim uvece stanje-uvecano za 300din,a u toku dana poslat samo 1 sms.:D
 
To stanje kasni ko zna koliko dana. Mozda nisi to napravio samo za 1 dan :)
 
Upravo tako. Obicno se prikazuje stanje od pre 2-3 dana, barem je tako kod mene slucaj (znam, jer pratim preko broja poslatih poruka), i obicno se azurira negde posle 00:00h.
 
Ne,ne kasni definitivno,tj kasni ali to nije bilo zaostalo stanje.Kod mene obicno kasni oko 12h stanje tj na toliko ga azuriraju.A ovo je bila drugacija prica totalno u svakom slucaju videcemo kad stigne racun+listing.
 
Samo da prijavim da mi se danas na 797 promenilo ime tarifnog paketa, dakle ipak se nesto azuriralo vec 3.eg u mesecu :d

Naravno, brojaci stoje zakucani na minute, SMS i GPRS (066)
 
Samo da prijavim da mi se danas na 797 promenilo ime tarifnog paketa, dakle ipak se nesto azuriralo vec 3.eg u mesecu :d

Naravno, brojaci stoje zakucani na minute, SMS i GPRS (066)

a vi ste kao neki optimisi da mislite da se nesto desava pre 15. u mesecu? :) evo i meni su svi resetovani brojaci ali i stanje je 0 din iako sam danas i juce imao jedno 10ak placanja parkinga
 
Sta nam ostaje nego optimizam kada je MTS u pitanju :p
 
Ja samo znam da su poceli da me kradu na racunima poslednjih par meseci, a stvarno me mrzi da idem da cekam po redovima i da se smaram, nisu to neke pare. A cim bude zaziveo MNP odo' ja na Telenor.....
 
Ako dobijas listing, reklamaciju mozes i faxom uputiti. Ne moras cekati u redu.
Da to ljudi znaju, verovatno ne bi ni bilo redova..
 
Ma ne zelim stvarno ni sekund vremena da upotrebim za bilo kakvu zalbu jer je to simptomaticno -desava se svima, vec ko zna koji period i nema indicija da ce se nesto promeniti. Jedini razlog zasto jos placam racune je sto mi je zao da menjam broj koji koristim vise godina....
 
Poslednja izmena:
Ma ne zelim stvarno ni sekund vremena da upotrebim za bilo kakvu zalbu jer je to simptomaticno -desava se svima, vec ko zna koji period i nema indicija da ce se nesto promeniti. Jedini razlog zasto jos placam racune je sto mi je zao da menjam broj koji koristim vise godina....

Veruj mi da bi u roku od 5 dana obavestio sve koji treba da znaju tvoj novi broj i sa 200-300din potrosenog kredita. Ja sam to uradio kada mi je dozlogrdilo da svaki mesec (i pored listinga) reklamiram kraduckanje i ostale nekorektnosti MTS-a prema korisnicima koji redovno i posteno placaju racune. Inace broj sam koristio 9god, od toga 5god postpaid. I nije mi zao :banana:
 
Veruj mi da bi u roku od 5 dana obavestio sve koji treba da znaju tvoj novi broj i sa 200-300din potrosenog kredita. Ja sam to uradio kada mi je dozlogrdilo da svaki mesec (i pored listinga) reklamiram kraduckanje i ostale nekorektnosti MTS-a prema korisnicima koji redovno i posteno placaju racune. Inace broj sam koristio 9god, od toga 5god postpaid. I nije mi zao :banana:

Ma nije mi to problem uopste. Nego je izuzetno dobar broj...koji koristim vec dugi niz godina....
 
Danas sam presao na Telenor,apdejtuju minute i poruke u roku od 5 min u odnosu na Mts kod koga se uopste nista nezna.
 
Ja moram da sačekam da razdvoje brojeve od provajdera. Ruku na srce, MIX paket mi sasvim dobro vrši pos'o.
 
Juce sam aktivirao mix 500 na mom bivsem pripejd broju i naravno danas vec pricao dobrih 20 minuta i poslao desetak poruka (znam - iskuliracu se ;))). Htedoh da proverim racun, naravno od naslova teme ni govora pa se uputim broju 788 10min pre no sto cu ostaviti ovaj post...za divno cudo javi mi se operaterka za nepunih 3 minuta i kaze da "za korisnike koji su novi u postpaidu ne postoji mogucnost provere racuna u prvih 10-15 dana", na sta joj ja odgovorim da je to uobicajeno i za dugogodisnje korisnike i da mi kaze sta rade sa tim servisom (*797#, 788) na sta ce ona hladno: "radovi na mrezi su u toku i ja zaista nemam drugih informacija"...dakle, ti radovi ce izgleda mi biti do daljnjeg!
 
Ta njihova provera meni na profesionalnoj tarifi pokazuje od 118 do 54 minuta u Mts mrezi, zavisi od dana u nedelji.
 
066Postpaid, samo relativno stanje u dinarima moze da se prihvati - preostali saobracaj su opet totalne nebuloze.

Nema od njihovog novog billing sistema izgleda nista..
 
zar nije moglo ranije da se barem koliko toliko ravnamo po 797 servisu onih 10 poslednjih dana u mesecu? Meni ne radi stanje, akze da opet nisu dostupni... Tragikomedija
 
Nazad
Vrh Dno