Šta je novo?

[MTS] *797# - unapredjen servis!

za divno cudo javi mi se operaterka za nepunih 3 minuta i kaze da "za korisnike koji su novi u postpaidu ne postoji mogucnost provere racuna u prvih 10-15 dana", na sta joj ja odgovorim da je to uobicajeno i za dugogodisnje korisnike i da mi kaze sta rade sa tim servisom (*797#, 788) na sta ce ona hladno: "radovi na mrezi su u toku i ja zaista nemam drugih informacija"...dakle, ti radovi ce izgleda mi biti do daljnjeg!

kad god zovem call centar na umu imam slike koje su kachili po fesju operateri koji 'rade' tamo :D tako imam potpunu sliku s kim pricham i ne ochekujem nishta vishe od osnovnih zakazi/otkazi usluga :)


edit:
a da budem malo koristan u temi.. pisao sam vec u topicu symbain aplikacija da postoji program koji sabira iz log-a telefona minute i poruke i tako uvek znam koliko sam trenutno potroshio. jedini zahtev je symbian telefon. program je "FreiMinMon"
 
Poslednja izmena:
Banda lopovska!!!

Meni je više :S: od njihovog *797#! Moram sam da vodim statistiku u Calcu koliko trošim poruka i minuta jer drugačije se ne može stati put hajdučiji (provera stanja radi 10-tak dana u mesecu i još mahom prikazuje stanje od pre dva dana) :crash:.

Žao mi je broja, ali kako stvari stoje, 31. ću otići i raskinuti ugovor i odoh na Telenor.
 
Ja sam to vec odlucio, imam 2 mts broja, jedan (glavni) gasim za 10ak dana kad mi istekne ugovor, drugi na zalost necu sad moci, ali je na najmanjoj pretplati, gube preko 1000 din mesecno, muka mi je od njihovih "promocija", a najvise od provere stanja, uzeo sam vip preko vaucera, imam i popust i mb i stanje radi sjajno.
Nisam ni prvi ni poslednji, a oni neka razmisle da li, zbog verovatno zelje da zarade na prekoracenju pretplate ili nesposobnosti, vredi gubiti stare korisnike.
 
I ja sam,posle 6 godina koriscenja "usluga" MTS-a odlucio da predjem na VIP.Ustvari,vec sam presao,ugovor mi istice 31 januara kod MTS-a i necu ga produziti.MIX 2000 sam imao...Uzeo,takodje,VIP preko vaucera.
 
Sve cesce se cuje da ljudi se prelaze na VIP postpaid. Neko zbog telefona, neko zbog MBa.

Izgleda da VIPova ponuda daje rezultate. :)
 
Sve cesce se cuje da ljudi se prelaze na VIP postpaid. Neko zbog telefona, neko zbog MBa.

Izgleda da VIPova ponuda daje rezultate. :)
Iskreno,nabavio sam vaucer,uzeo tattoo za 1 dinar i sad za 1300-1400 dinara mesecno imam 900 minuta,900 sms i najbitnije 900 MB.Provera stanja im radi gotovo odmah,nema problema sa signalom.Za mene,sasvim dovoljno.
Valjda ih nisam urekao :d
 
Sasvim zaokruzena ponuda. Zvuci kao dovoljno razloga da se promeni operater, prvenstveno MTS. :)
 
Da se vratimo na topic, danas izgleda proradilo stanje, 9. u mesecu.

Novost za korisnike 066postpaid je sto su:

  • Konacno razdeljeni brojaci minuta i SMS u nac.saobr. i u 066 numeraciji
  • Uveden je brojac MMS poruka.



O validnosti stanje jos je rano govoriti (kao i o slovnim greskama tipa tarifNa umesto tarifa) :)
 
Poslednja izmena:
Nikako mi nije jasno njihovo forsiranje kupovine novih brojeva.
Nov broj za 2010 poruka, nov broj za 200din mesecno dopune.
Zasto 64 i 65 brojevi ne bi mogli izabrati tarife koje mogu samo 066? Prvenstveno mislim na internet ukljucen u pretplatu. Mada verujem da je samo pitanje meseca kad ce i u mix dodati mb.
 
stanje proradilo i za nas ostale ali nema sanse da je validno... znam po minutima van mreze.
Inace vidim da je kod mene i dalje bel 200 iako sam psimeno trazio perlazak na mix 1000 evo vec drugi mesec :) strahotno
 
Ja sam mts pocetnik

Ja sam svez korisnik postpaid mts-a (065) broj, pa imam par pitanja.( Da napomenem da sam ugovor napravio 30.11.2009. i nikakav racun jos nisam dobio, rekli su da ce prvi racun stici u januaru 2010. za decembar 2009.)

1) Informacija na *797# ("Stanje= xxx dinara") da li je to ukupno neplaceno zaduzenje, ili sa poslednjeg racuna?
2) Kog dana u mesecu (otprilike) stizu racini?
3) Moze li se listing videti/dobiti preko interneta?
4) Ako ne moze preko interneta, moze li se listing dobiti ako posaljem e-mail (ili sms?) sa zahtevom? Koliko to kosta?
5) Ako trazim listing u njihovim prostorijama, da li ga odmah dobijam? Treba li licna karta (nemam je trenutno)?
 
brate, jako si se usrecio.. a stanje iako radi, debelo laze.. meni stoji da sam potrosio 270 poruka do sad od 01.01. a ja ih u sent items imam svega 111 i 98% tih poruka su sa manje karaktera od 160, znaci 1 SMS po poruci...
Zato mi minuta stoji da sam potrosio oko 50 a sigurno sam ispucao 150min od 01.01.
 
Ja sam svez korisnik postpaid mts-a (065) broj, pa imam par pitanja.( Da napomenem da sam ugovor napravio 30.11.2009. i nikakav racun jos nisam dobio, rekli su da ce prvi racun stici u januaru 2010. za decembar 2009.)

1) Informacija na *797# ("Stanje= xxx dinara") da li je to ukupno neplaceno zaduzenje, ili sa poslednjeg racuna?
2) Kog dana u mesecu (otprilike) stizu racini?
3) Moze li se listing videti/dobiti preko interneta?
4) Ako ne moze preko interneta, moze li se listing dobiti ako posaljem e-mail (ili sms?) sa zahtevom? Koliko to kosta?
5) Ako trazim listing u njihovim prostorijama, da li ga odmah dobijam? Treba li licna karta (nemam je trenutno)?

1. sa poslednjeg racuna
2. 10-25 (rok za placanje je 20 znaci en cekaj racun vec plati kada stigne sms poruka)
3. iako je 21. vek odgovor je ne
4. vidi pod 3
5. da ali ce sigurno traziti lk. ako ne meas, pokazi vozacku ili pasos jer u njim aimas jmbg
 
Ja sam svez korisnik postpaid mts-a (065) broj, pa imam par pitanja.( Da napomenem da sam ugovor napravio 30.11.2009. i nikakav racun jos nisam dobio, rekli su da ce prvi racun stici u januaru 2010. za decembar 2009.)

1) Informacija na *797# ("Stanje= xxx dinara") da li je to ukupno neplaceno zaduzenje, ili sa poslednjeg racuna?
2) Kog dana u mesecu (otprilike) stizu racini?
3) Moze li se listing videti/dobiti preko interneta?
4) Ako ne moze preko interneta, moze li se listing dobiti ako posaljem e-mail (ili sms?) sa zahtevom? Koliko to kosta?
5) Ako trazim listing u njihovim prostorijama, da li ga odmah dobijam? Treba li licna karta (nemam je trenutno)?

1. dok trosis minute i poruke iz pretplate "stanje" je 0.00. Kad prekoracis paket, stanje se povecava i to je iznos koji ce biti naplacen preko osnovne pretplate
2. obicno posle 15-og
3. Moze. Prvo moras da se registrujes, i da dobijes LIB. https://www.telekom.nadlanu.com/mojracun/
4. E-mailom i smsom ne moze.
5. Mozes da zatrazis da ti stize uz svaki racun. Zahtev se podnosi u poslovnici, ne kosta nista. A ako ti treba za odredjeni mesec, mozes da ga dobijes na licu mesta.
 
Ja sam mts pocetnik

Hvala za sve odgovore.

Samo jos jedno pitanje:

Sa postpaid broja se neki iznos moze prebaciti na prepaid. Da li tako prebaceni iznos umanjuje iznos/minute iz pretplate, ili se dodaje na iznos pretplate?
 
Dodaje se na iznos pretplate i placa kroz sledeci racun.
Min 50rsd dnevno, max 500rsd dnevno, max 3000rsd mesecno.
 
Iako je MTS, mora se naglasiti da je ipak sve lepo napisano na MTS sajtu u vezi dopunjavanja prepaid kredita.
Verovatno nisi pazljivo gledao.

LINK1 LINK2

:wave:
 
Izvinjavam se ako sam pogresio temu, ali imam jedno pitanje, naime muci me provera stanja sa pozivanjem *797# iz sledeceg razloga. Naime, koristim Samsung omniu 7, koja naravno ima windows phoe 7 sistem. Medjutim, kada pozovem servis *797#, dobijem prikaz pocetne strane gde mi pise zaduzenje, i listom sledecih opcija. E sada, sta je problem :D Kada se to otvori, ja ne mogu nigde da kliknem, samo mi stoji taj pocetni screen i od opcija ne mogu nigde da kliknem vec samo da ga iskljucim. Medjutim nije to problem samo kod mene, vec na wp7 aparatima. Pitam cisto da li neko nije nasao neko resenje :D E da, molim vas, nemojte odmah da pocnete sa onim wp7 epic fail sistem itd :D posto se cesto susrecem sa tim, sistem je jako dobar, stabilan itd. Da ne siirm temu dzabe.
Jos jednom se izvinjavam ako sam pogresio temu, ali ova mi se cinila adekvatna.

Pozdrav
 
I ja koristim Omniu 7, nema sanse da se proveri kredit. Jednostavno Phone 7 ne podrzava USSD tehnologiju preko koje funkcionise provera kredita, moguce je samo videti prvu stranu ali ne i setanje kroz menije
 
Meni ovo sto si napisao zvuci neverovatno. Da li si probao da skrolujes tu poruku koja se pojavi?

Uglavnom, to sto mora kroz tri menija da se prodje je nesto najgore sto sam do sad sreo. Do sad mi je u telefonima bilo bar 20 kartica iz razlicitih zemalja i ovoliko smaranje za proveru kredita nisam nigde video.
 
jak servis, ne mogu da odjavim tarifni dodatak za 50mb interneta nikako
 
1. pogledana tema na bench forumu, preko opere mini.
2. ideja da se proveri azurnos provere stanja i obavesti IzNoGooD :)
3. pozvan *797#
4. stanje u 11.01
scr000023d.jpg


5. poslata test porukua u 11.02

6. stanje u 11.06 (pogledati "Podaci"). Skinut utrosen internet saobracaj
scr000024r.jpg


7. stanje u 11.18
scr000025h.jpg


Znači, bilo je potrebno oko 16-17 minuta da se ažurira poslata poruka, a internet saobraćaj 5-6 minuta.
 
Poslednja izmena od urednika:
Od kako je uvedena prenosivost broja, na mt:s-u sve radi :p.
 
Znaci sad su normalno poceli da pokazuju koliko je poruka i minuta preostalo? Ne kasne vise? :)
 
^Ne, mozda su sad cak i najbrzi.
 
Extra, nadam se da ce se tako i zadrzati. A ne posle nekog vremena da opet kasne. Nisam nikako mogao da se uzdam u taj njihov servis, jer su uvek kasnili i to dosta.
 
Citat sa mt:s face;

"ZBOG ČEGA SU USKRATILI JEDINI NAČIN, PONAVLJAM, JEDINI NAČIN KORISNICIMA "VAŠEG MTS" WINDOWS PHONE 7 (HTC 7 MOZART) DA PROVERE SVOJE STANJE NA RAČUNU UZ POMOĆ BROJA 064788, KADA "SIGURNO" ZNATE DA NA OVIM TELEFONIMA NE RADI SERVIS *797#. DO SADA SE UKUCAVANJEM PUK KODA TO MOGLO, SADA VIŠE NE MOŽE... ILI DA MI SVAKI PUT NAPLATITE RAZGOVOR SA OPERATEROM, KOJEM MORAM GORE NAVEDENO SVE OBJASNITI, NE BI LI JU(JE) ODOBROVOLJI DA MI KAŽE STANJE, KOLIKO BESPLATNIH MINUTA, KOLIKO JE ZADUŽENJE... NA ŠTA STE MISLILI?"
 
Hmmm, cek, jel' to ima neki problem sa kucanjem PUK koda na 788 i sa obicnog telefona? Vidim ne radi i meni :)
 
Nazad
Vrh Dno