Šta je novo?

MSI i Pakom - (Ne)Ostvarivanje garancije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa ako je mesec dana realno, onda nek maknu tu marketinšku laž "72h Pickup-and-Return".
Zbog te reklame mnogi ljudi su se zatrčali i kupili njihov proizvod, a sad odjednom to više ne važi, i nije realno već je realno čekati kao i za svaki drugi proizvod, to jest 30-45 dana. I još se neko usuđuje da brani servisera i brend. :(

Kad su prodavali laptop, onda je 72 radna sata bio super argument, a sad kad treba da se popravi, onda važi 45 dana. Ko je tu lud?
 
Poslednja izmena:
Izvini, ali ocigledno nisi lepo procitala ceo ovaj thread i ostale sto se tice pakoma, koristi search na forumu.

@ spaxon - izvini, ali jesam, samo možda nisam onaj deo o tome sa kim se djalf lepo ispričao preko telefona... ali, nebitno

@ 945 - pa šta je drugo marketing nego laž u cilju bolje prodaje? To ti je ista fora kao 99.99 dinara, i ti misliš da si nešto pazario za 90 kinti, a ono u stvari za 100 ;)
 

Možda i jesam, a možda i ne. Ne moram da pročitam ceo forum da bih postovala na jednoj temi. Ja sam pisala vezano za ovaj konkretan slučaj, a onda i generalno vezano za servisiranje uređaja. Ne branim samo Pakom-ov servis, već generalno tu branšu. Ajde realno, nemoguće je da su svi servisi loši.
 
^
Ovde niko ne pominje ostale servise u negativnom kontekstu.
Jedino je Pakomov servis na vetrometini. :)
 
pa šta je drugo marketing nego laž u cilju bolje prodaje? To ti je ista fora kao 99.99 dinara, i ti misliš da si nešto pazario za 90 kinti, a ono u stvari za 100 ;)

Pricas pricu,ne sme da reklamiraju servis 72h, ako to nije tako, zna se sta sme da se radi, sta ne sme. Pogledaj:

Zakon o zastiti potrosaca
...
Pravo potrošača na informisanje
Član 46.
Informacije i podaci o svojstvima proizvoda i usluga ili uslovima prodaje moraju biti tačne, potpune, osnovane, nedvosmislene, jasne i blagovremene.

I nema nista osim u slucaju ovom ili onom.
Na kraju svega ovoga, bez ulaska u raspravu da li je stvar isplativa ili ne, covek bi mogao bez problema da presavije tabak, pa da ga preda gde treba. To price Srbija, carina su cista demagogija. Trebali su napisati servis 720 sati , a ne 72. Mozda se kod nas zakoni ne postuju u punoj meri trenutno, ali ako svi pohvalimo ili precutimo njihovo ponasanje onda smo sami krivi za posledice.
 
Na kraju svega ovoga, bez ulaska u raspravu da li je stvar isplativa ili ne, covek bi mogao bez problema da presavije tabak, pa da ga preda gde treba. To price Srbija, carina su cista demagogija. Trebali su napisati servis 720 sati , a ne 72. Mozda se kod nas zakoni ne postuju u punoj meri trenutno, ali ako svi pohvalimo ili precutimo njihovo ponasanje onda smo sami krivi za posledice.

Slazem se sa tobom u potpunosti. :wave:
 
Ahm jedno pitanje za djalf-a: da li su bahati ljudi u servisu ili oni sa call centra? Koliko sam shvatila, Ti imaš kontakt samo sa call centrom i sve informacije dobijaš od njih. Izvini ako nisam dobro skapirala. Kako Tebe ne interesuje kakva je interna politika ovlašćenog servisa, onda ne treba ni da Te interesuje da ih zoveš i pitaš šta je sa uređajem.
Elem, pomno sam pročitala ceo thread (lepo štivo za subotu po podne :d) i ne bih sad svakog da citiram, ali! Moram da stanem na stranu svih proizvođača koji su se bukvalno usudili ne da distribuiraju svoju robu u našoj zemlji, već da ponude ovlašćen servis. Jedna stvar svima nama treba da bude jasna: dok ne uđemo u EU, svi ekonomski poslovi će biti traljavi, a u to uključujem i after sales podršku u koju spada servis. Neko je pomenuo probleme sa carinom - potpuno se slažem. Ali, nije samo carina faktor koji utiče, mnogi servisi rade sa špedicijama koje i nisu baš tako ažurne i profesionalne i otaljavaju posao. Iz ličnog iskustva znam da je vrh vrhova brend u Srbiji Toshiba što se servisa tiče, jer deo isporučuju bukvalno za 48h! Zašto? Zato što ulažu u servisnog partnera, snose troškove i šalju pakete avionskim transportom.
Iako ni ja nemam neke afinitete prema Pakom-u, stajem na stranu servisera. U 95% slučajeva dug rok popravke zavisi od rezervnih delova. Nije tajna da se skoro svi kvarovi rešavaju menjanjem delova, a component level repair više i ne postoji. I nije tajna da retko koji proizvođač dozvoljava da servis drži lager rezervnih delova za dž (skidam kapu za to jednom brendu na A, neću da reklamiram :D).
Suština priče - sve je to marketinški trik. Realno je 30 dana, sve manje od toga čist ćar. Ja se vodim sledećim: da ja kao korisnik imam kvar na mašini, lepo bih se u startu pomirila sa onih 45 dana, a sve pre toga je čist dobitak.

Ma nemoj? Ul al si pametna, ko pcelica :)
Pa el sam ih JA terao da stave 72h sata radnih na garanciji? Pa kako ti mislis da ja objasnim coveku koji je sishao sa traktora, dosao kod mene da kupi sinu laptop jer isti ide u veliki grad na faks, da su Pakom prevaranti i da ono sto pise u garanciji ne vazi? Ajde objasni mi kad si tako pametna? Ja ne zivim u velikom selu kao ti pa ovde jednog zavrnes i njih 200 vise nece da ti dodju, bio ti kriv ili Pakom, zabole ih! Ja sam coveku uredno vratio novac, pokidao zivce, cak se sa njim dogovorio da ako uzmu negde laptop da cu im instalirati ZA DZABE, ne jednom vec 10 PUTA ako treba, ali guess what, ja ga vise ne vide, a i necu. Jer u njegovim ocima sam ja lazov, prevarant, a ne siroma nam Pakom. :wall:
E to je sustina ovde i prica koja nije morala da se iznese al me ti natera!
MSI treba da prestane sa tim Marsovskim "72h sata" Pickup & Forget it, i onda ce da vazi mojih 45 dana i amin. Ja sam taj laptop prodavao jer imam radnju, i umesto da mi bude lakse meni je jos gore sa ovim Pakom-om.
 
Ma nemoj? Ul al si pametna, ko pcelica :)
Pa el sam ih JA terao da stave 72h sata radnih na garanciji? Pa kako ti mislis da ja objasnim coveku koji je sishao sa traktora, dosao kod mene da kupi sinu laptop jer isti ide u veliki grad na faks, da su Pakom prevaranti i da ono sto pise u garanciji ne vazi? Ajde objasni mi kad si tako pametna? Ja ne zivim u velikom selu kao ti pa ovde jednog zavrnes i njih 200 vise nece da ti dodju, bio ti kriv ili Pakom, zabole ih! Ja sam coveku uredno vratio novac, pokidao zivce, cak se sa njim dogovorio da ako uzmu negde laptop da cu im instalirati ZA DZABE, ne jednom vec 10 PUTA ako treba, ali guess what, ja ga vise ne vide, a i necu. Jer u njegovim ocima sam ja lazov, prevarant, a ne siroma nam Pakom. :wall:
E to je sustina ovde i prica koja nije morala da se iznese al me ti natera!
MSI treba da prestane sa tim Marsovskim "72h sata" Pickup & Forget it, i onda ce da vazi mojih 45 dana i amin. Ja sam taj laptop prodavao jer imam radnju, i umesto da mi bude lakse meni je jos gore sa ovim Pakom-om.

Jako mi je žao što zbog mog posta nisi mogao da spavaš. Ne shvatam što se ljudi toliko tangiraju pa svoj bes istresaju ovde, nije mesto.
Vidi, bato, kad bi hardver imao cenu koju treba da ima, taj što je siš'o sa traktora morao bi da proda i traktor i frezu i kombajn pride da bi sinu kupio "toplap" i sigurna sam da bi odustao. Danas svaka šuša može da kupi lapić čak i za 25K dinara, a to je opet zahvaljujući Vama prodavcima. E onda kad nešto rikne, cene svoju mašinu kao da su je platili dva i po miliona i traže ne znam kakva prava.
Slažem se da marketing koji je MSI plasirao je skroz loš, ne zbog ideje, već zbog odabira servisnog partnera. S' druge strane, često se te lokalne kancelarije proizvođača i ne dogovore sa servisom vezano za ove akcije i nemaju pojma koje su mogućnosti servisa i onda nastaje haos. Nisi ih ti terao da stave 72 sata, ali sigurno ti je bilo lepo što lakše prodaješ mašinu zbog toga. U ovakvim situacijama kada proizvođač nudi ovakvu vrstu postprodajne usluge (mislim na pickup and return), ne vidim kakve ti veze treba više da imaš sa tim korisnikom. Njegovo je da ostvari kontakt putem call centra i dalje znamo kako ide.
A što se tiče * i sitnih slova, pa to je u celom svetu tako, što ljudi talasaju zbog toga ovde, nije mi jasno. Iza svake, ali bukvalno svake primamljive prodajne akcije krije se neka teška navlakuša. Ko je nama kriv što se zalećemo k'o volovi i ne razmišljamo unapred. Garantujem ti da u svakom garantnom listu piše gomila korisnih informacija, ali ko će to da čita, a posle đavo kriv.
I da - nisam ja pametna kao pčelica, nego imam iskustva u servisu već 11 godina. A ako posluješ u malom mestu i želiš da održiš reputaciju svoje radnje, bolje razmisli unapred sa kim da radiš i od koga robu da kupuješ. Nije Srbija tako velika i zna se ko je in a ko out.
 
@Lollypop

Da li mislis da kupci koji plate punu cenu treba da budu odgovorni i trpe zbog neazurnosti spedicija, cekanja na carinu, lose komukacije izmedju predstavnika i servisa...?

Ovde se svi u lancu trude da samo uzmu pare sto pre, a za to sta ce se desavati posle, svako optuzuje sledeceg u lancu.

Suština priče - sve je to marketinški trik. Realno je 30 dana, sve manje od toga čist ćar. Ja se vodim sledećim: da ja kao korisnik imam kvar na mašini, lepo bih se u startu pomirila sa onih 45 dana, a sve pre toga je čist dobitak.

Ova ti je odlicna.

Jos bolje bi bilo: kada platis ti se od tih para oprostis pa ako radi radi; ako ti se pokvari ti odneses uredjaj u servis pa ako ga poprave super, to je cist car. I tako...
 
Poslednja izmena:
@lollypop

Djaf sam odmah razumeo sta je hteo da kaze, otprilike:
cekao je 40 dana na nesto sto je morao dobiti za 72 (radna) sata, i jedva je to izvukao, zahvaljujuci tome sto je postovao ovde i sto su ljudi iz MSI normalni, za razliku od MSI servisa koji posluje u okviru Pakoma.

Sa druge strane tvoje postove uopste ne razumem poentu i pored citanja vise puta?
 
Ne shvatam što se ljudi toliko tangiraju pa svoj bes istresaju ovde, nije mesto.

Bolje svoj bes da istresaju ovde nego da ga istresaju fizicki-tamo gde ne treba niko da ide.

Danas svaka šuša može da kupi lapić čak i za 25K dinara, a to je opet zahvaljujući Vama prodavcima. E onda kad nešto rikne, cene svoju mašinu kao da su je platili dva i po miliona i traže ne znam kakva prava.

I treba tako da se ponasaju, to je njihov tesko zaradjen novac.
Novac je novac i pravo je pravo (dobro mozda u Srbiji nije).

A što se tiče * i sitnih slova, pa to je u celom svetu tako, što ljudi talasaju zbog toga ovde, nije mi jasno.

Nije u celom svetu tako, odakle ti to?
Sta? Ne treba da "talasamo" ni malo, vrlo mali broj ljudi u Srbiji "talasa", a da nas je malo veci broj "talasali" bi oni.
Ljudi treba da shvate da ne budu ovce i da ih ne sisaju ko kako stigne, kako se u Francuskoj, Nemackoj itd. ljudi pobune kada skoci gorivo, izadju svi na ulice, a ovde u Srbiji moze biti i 200din litar goriva, nikom nista, ljudi cute i trpe.
Pa dokle pobogu? :wall:
Navodim samo kao primer.
 
Poslednja izmena:
@Lollypop
Ovde se svi u lancu trude da samo uzmu pare sto pre, a za to sta ce se desavati posle, svako optuzuje sledeceg u lancu.

Upravo tako. A poslednji u lancu je uvek servis.

@ joojant200 - to što se desilo djafu je zaista strašno, saosećam sa njim. Ja samo želim da kažem da je nekada u pitanju viša sila na koju ama baš niko ne može da utiče.
 
@Lollupop ta mala slova si ti potpuno pogresno shvatila, to u svetu postoji za neke vece stvari, neke ugovore na 10 i vise strana, a ne na marketing -servis 72h, pokusavas da opravdas pogresan rad i bezobrazan marketing drugim stvarima. Nisu oni pali sa Marsa pa da ne znaju koliko se ceka u Srbiji na carini i sl - naprotiv sve su uzeli u obzir, proracunali i onda stavili 72h. Ako ti mislis da nije tako onda grdno gresis.
 
lizalice, a da li se u visu silu ubraja i qrcobolja ljudi u serivsu da, prvo i osnovno, pogledaju hardver koji je stigao na reklamaciju, pa im za to vrlo cesto treba i par nedelja? to sto se vraca nepopravljen uredjaj koji nije ni pogledan, tek je prica za sebe. a, hardver vredi onoliko koliko je taj sto je sis'o sa traktora za njega spreman da plati. ako ti mislis da hardver treba da krasi police it prodavnica umesto da sluzi svrsi, onda izvini, ali se ne razumemo.
 
Jako mi je žao što zbog mog posta nisi mogao da spavaš. Ne shvatam što se ljudi toliko tangiraju pa svoj bes istresaju ovde, nije mesto.
Vidi, bato, kad bi hardver imao cenu koju treba da ima, taj što je siš'o sa traktora morao bi da proda i traktor i frezu i kombajn pride da bi sinu kupio "toplap" i sigurna sam da bi odustao. Danas svaka šuša može da kupi lapić čak i za 25K dinara, a to je opet zahvaljujući Vama prodavcima. E onda kad nešto rikne, cene svoju mašinu kao da su je platili dva i po miliona i traže ne znam kakva prava.
Slažem se da marketing koji je MSI plasirao je skroz loš, ne zbog ideje, već zbog odabira servisnog partnera. S' druge strane, često se te lokalne kancelarije proizvođača i ne dogovore sa servisom vezano za ove akcije i nemaju pojma koje su mogućnosti servisa i onda nastaje haos. Nisi ih ti terao da stave 72 sata, ali sigurno ti je bilo lepo što lakše prodaješ mašinu zbog toga. U ovakvim situacijama kada proizvođač nudi ovakvu vrstu postprodajne usluge (mislim na pickup and return), ne vidim kakve ti veze treba više da imaš sa tim korisnikom. Njegovo je da ostvari kontakt putem call centra i dalje znamo kako ide.
A što se tiče * i sitnih slova, pa to je u celom svetu tako, što ljudi talasaju zbog toga ovde, nije mi jasno. Iza svake, ali bukvalno svake primamljive prodajne akcije krije se neka teška navlakuša. Ko je nama kriv što se zalećemo k'o volovi i ne razmišljamo unapred. Garantujem ti da u svakom garantnom listu piše gomila korisnih informacija, ali ko će to da čita, a posle đavo kriv.
I da - nisam ja pametna kao pčelica, nego imam iskustva u servisu već 11 godina. A ako posluješ u malom mestu i želiš da održiš reputaciju svoje radnje, bolje razmisli unapred sa kim da radiš i od koga robu da kupuješ. Nije Srbija tako velika i zna se ko je in a ko out.
Mrzi me sad da pisem posto nisam jedan od onih koji ima vremena da palamudi ovde ceo dan kao ti, a za biranje odakle roba - PO STOTI PUT - mozes da ga kupis i na Marsu, hebeni Pakom je servis za Srbiju!!!!! :mad:
Laptop je uzet u Alti racunarima, i do avgusta je bilo - ja posaljem njima i oni ga resavaju, nije me zanimalo ko! To je promenjeno navodno da bi meni kao maloprodaji bilo lakse a vidi kako je? Jedino ako si corava...
I neka neko zatvori vise ovaj *eb*i tred! Stvar je resena.
 
Upravo tako. A poslednji u lancu je uvek servis.

Kada bi to bio pravi servis problema ne bi ni bilo, a ne ovako... Servis je svakako prvi u lancu i od njega sve pocinje.

Servis bez rezervnih delova, sa nedovoljnim brojem zaposlenih, koji svoj posao rade nedovoljno strucno, a i to sto rade rade po onoj "radio ne radio svira mi radio" i sve to da bi gazda tog istog servisa sebio ugurao sto vise para u dzep i svoju uslugu ponudio po minimalnoj ceni, koja je u ovom slucaju prevelika.

Naravno tu cenu prihvataju predstavnici inostranih firmi, kojima je bitno da bude sto jeftinije, da bi sto vise smanjili troskove predstavnistva i na taj nacin sebi ugurali vise novca u dzepove, sa minimalnim ulagenjem koje Centrala ima, a opet da forma i zakon budu ispunjeni.

Sve to aminuje Centrala nekog velikog proizvodjaca, jer joj je bitno da prodre na trziste, i da na tom trzistu opstane sa sto manje troskova.

E, a to sve se slomije na domacem kupcu, koji za svoj novac, koji je teze zaradio nego neki tamo nemac, francuz, englez, dobije uslugu na mnogo gorem nivou i jos ga svesno obmanjuju, da nekazem lazu.

Ne bih da opet pocinjem staru pricu, ali mi ovde u Srbiji placamo istu ili cesto i vecu cenu nekog proizvoda nego na zapadu, a nase plate i ostala primanja su daleko ispod istih na tom zapadu.

Sta mislis zasto MSI ne nudi "72 h Pick up'n'return" uslugu na zapadu, pa tamo bi propali jer ne bi mogli da se naplacuju kazni i penala zbog ne izvrsenog obecanja, jer tamo vlada "GOSPODIN" (namerno napisah velikim slovima) kupac, potrosac, korisnik, kako ti vise odgovara.
 
Poslednja izmena:
Kad bismo svi razmišljali kao lolipop, onda MSI ne bi morao da piše ni ono 72h, mogli bi slobodno da slažu i da rešavaju sve u roku od 12 sati, ili čak pola sata...jer je to ok i mogu slobodno da lažu, tako se to radi u čitavom svetu - ne mora reklama da ima vezu s realnošću. :)

Isto tako sutra vidiš reklamu, odeš i platiš mercedes, a dobiješ fiat punto... jer sasvim je ok lagati prilikom reklamiranja, da bi se namagarčio kupac i uzele pare.
 
Poslednja izmena:
Ljudi, nema potrebe da se ovde prepucavamo. Stvar je prosta, pre nego što kupiš nešto, raspitaš se o uslovima garancije i ako čuješ nešto loše o postprodajnoj usluzi, biraš drugo. Hvala Bogu, naše tržište je prepuno kvalitetne i nekvalitetne robe, pa izvolite. Nemojte mi reći da nikog od Vas nije privukla neka akcija i reklama i da ste se zatrčali da kupite nešto što možda i nije trebalo, a da se prethodno niste ni raspitali šta i kako u slučaju kvara.
Vi celu priču gledate iz ugla nezadovoljnog korisnika i oštećenog prodavca, a ja iz ugla servisa (ne Pakom-ovog, naravno). Zato se i ne razumemo. A i ne pokušavam nikog da ubedim da je moja priča jedina tačna, to je samo moje mišljenje.
Over and out.:wave:
 
ali on je laptop kupio u Altiju, znaci nije uopste ni zeleo da ima posla sa Pakomom, a ispalo je da mora sa Pakomom, protiv njegove volje...
pretpostavljam da radis u Pakomovom servisu, kada gledas iz njihovog (tvog) ugla
 
Poslednja izmena:
Ljudi, nema potrebe da se ovde prepucavamo. Stvar je prosta, pre nego što kupiš nešto, raspitaš se o uslovima garancije i ako čuješ nešto loše o postprodajnoj usluzi, biraš drugo. Hvala Bogu, naše tržište je prepuno kvalitetne i nekvalitetne robe, pa izvolite. Nemojte mi reći da nikog od Vas nije privukla neka akcija i reklama i da ste se zatrčali da kupite nešto što možda i nije trebalo, a da se prethodno niste ni raspitali šta i kako u slučaju kvara.
Vi celu priču gledate iz ugla nezadovoljnog korisnika i oštećenog prodavca, a ja iz ugla servisa (ne Pakom-ovog, naravno). Zato se i ne razumemo. A i ne pokušavam nikog da ubedim da je moja priča jedina tačna, to je samo moje mišljenje.
Over and out.:wave:

Kupim ono sto mi treba i odgovara.
Da mislim da ce se pokvariti ne bi to kupovao u startu.
Ako se ipak pokvari postoji garancija i garantni rokovi koje je prodavac zakonom obavezan da ispuni, ne trazim ni vise ni manje od toga, a i sam imam glavu i dve ruke, nije to tako komplikovano popraviti.

Posto hvalis servis u kome radis u odnosu na MSI-Pakom, da testiram koliko ste bolji od njih?
Pretpostavljam da je u MSI-Pakom stanje ovo, ako nisu zaboravili da update-uju site:
http://www.benchmark.rs/forum/showpost.php?p=1960707&postcount=121

Kakvo je stanje u Vasem servisu:
- Da li je servis ovlascen od strane proizvodjaca?
- Koje usluge je servis ovlascen od strane proizvodjaca da pruza?
- Da li su zaposleni uspesno prosli obuku kod proizvodjaca i poseduju sertifikate izdate od strane proizvodjaca da su osposobljeni da vrse usluge koje rade?
- Da li su u servisu uspostavljeni sistemi kontrole kvaliteta koji propisuje proizvodjac i koje sertifikate ima o tome?
 
Poslednja izmena:
Divlji :D

Kupljeni na nekom stranom trzistu, ili nekom blizem nama (Hrvatska) - niko u Srbiji nema distribuciju Vaio laptopova. Davnih godina, ima tome 7-8 godina unazad, dok sam radio u distri kuci, jurili smo Vaio. Mislim da su nas prosetali sa jedno 30 tel poziva dok nismo dosli do osobe koja je jasno i glasno rekla da Sony ne zeli da prodaje Vaio na trzistima poput naseg - da su tada tek pokretali Cesku.

Sony dolazi tek kada se karte na trzistu podele, kada se trziste formira, to je njihova politika. Obzirom da ni sam ne znam vise da li se ovo trziste formiralo, ne mogu ni da pretpostavim kada bi se to moglo dogoditi. Ja sam sebi kupio u Engleskoj, pade mi na pamet, sta ako se ne daj boze pokvari nesto. Pu, pu, daleko bilo...

Ja koliko znam Mikros Mobile Centar pored Toshibe uvozi legalno i Sony Vaio notebookove... Sa sve njihovim servisom koji mnogo ljudi hvali ( ovo samo prenosim ono sto sam cuo nisam imao licnog iskustva pa da tvdim ovo 100%)
 
Mikros Srbija = Senso Hrvatska
 
...Vidi, bato, kad bi hardver imao cenu koju treba da ima, taj što je siš'o sa traktora morao bi da proda i traktor i frezu i kombajn pride da bi sinu kupio "toplap" i sigurna sam da bi odustao. Danas svaka šuša može da kupi lapić čak i za 25K dinara, a to je opet zahvaljujući Vama prodavcima...

A kad bi taj isti sto radi na tom traktoru zacenio litar mleka 100 dinara, i kilogram pšenice toliko da jedan hleb košta 100 dinara, ti bi prva kukala i govorila kako to nije u redu... Nauči da ceniš tuđi rad, a ne samo svoj.

I nakon ovih tvojih postova, uopšte me ne bi iznenadilo da si ti serviser u Pakomu. A ne, nisi... oni imaju samo jednog. :wall:
 
Nema sta, opasna je! ;)

A, znaci pobegla je iz KimTeca! :D Ja vidim hvali svoj servis, a KimTec bas ne spada u grupu poznatih kao brz i efikasan servis, kod njih se ceka i to fino, nisam znao da vise nije tamo. Dobro svaka cast Lolly za skok napred! :)
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno