joojant200
Čuven
- Učlanjen(a)
 - 23.12.2001
 
- Poruke
 - 2,450
 
- Poena
 - 865
 
Moja oprema  
				
					
						
						
							
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
			
			
				
			
			
		
		
	- Laptop
 - Lenovo Thinkbook 16
 
- Tablet
 - Lenovo t something
 
- Mobilni telefon
 - Sljamsung S23
 
- Pametni uređaji
 - Fenix 7s pro ss, Xbox series X
 
Ovo je klasican primer da zaista zele da urade nesto dobro ali jednostavno NE ZNAJU kako.
Ovo mi izgleda kao MSI procedura reklamacija:
http://www.msicomputer.com/support/images/NBServiceFlowChart.pdf
A ovde je lista servisa:
pise koji je nivo servisiranja za servis (1-5) i sta servisiraju:
http://www.msi.com/index.php?func=html&name=service_worldwide
Za Srbiju ne pise nijedan nivo servisa i ne pise da ista servisiraju
			
				Poslednja izmena: