Šta je novo?

MSI i Pakom - (Ne)Ostvarivanje garancije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Poslednja izmena:
Serbia, service level: tutorial :D
 
Drugaru su njegov MSI EX610(verovatno pakom), vratili u roku od 20 dana a trebalo je da se zameni sarka koja drzi ekran jer je napukla i jos su mu gratis ubacili novu bateriju koju je on uspeo da ubije za manje od godinu dana sa 2 sata da drzi oko sat vremena. Ljudi su s pravom nezadovoljni sto cekaju na servis, nekome je laptop neizbezan zbog posla, ali ko god je bio u nekom servisu racunara i video kako to izgleda shvatice da ti ljudi ne sede skrstenih ruku i cekaju samo na nasu reklamaciju i da je nemoguce zaposliti gomilu servisera zato sto par dana ima nenormalno mnogo posla a jako malo vremena, treba te ljude platiti i kad obim posla u servisu opadne a to ume da se desi. I jos citajuci ovu temu setim se da je moj Asus laptop kupljen u Pakomu, tako da cu sad jos bolje da ga pazim da ne u garantnom roku morao da se rastajem od njega na 2-3-4 nedelje.

@Svi

A kako se racuna garancija za to vreme koje laptop provede u servisu? Jel produze za taj period posto vidim da imaju fore mesec dana da oprave laptop?
 
ali ko god je bio u nekom servisu racunara i video kako to izgleda shvatice da ti ljudi ne sede skrstenih ruku i cekaju samo na nasu reklamaciju i da je nemoguce zaposliti gomilu servisera zato sto par dana ima nenormalno mnogo posla a jako malo vremena, treba te ljude platiti i kad obim posla u servisu opadne a to ume da se desi.

cenim to kao ljudsko razumevanje; ali, uopste me nije briga kakve probleme imaju sa organizacijama svojih firmi.
Da li vi kao kupci kukate mozda vlasniku firme ili prodavcu ili serviseru koliko radite i kakve sve probleme imate pri sticanju novca koji ostavljate kod njih u firmi ?

Stvarno su mi totalno neprihvatljive price u fazonu "razumite ih...", "ovo je Srbija...", etc...

Jos jednom ponavljam, kao potrosaci mi jedino mozemo da ih bojkotujemo. Ja licno necu kupiti niti jednu stvar koja ima bilo kakvu dodirnu tacku sa pakomom.
 
Ja sam zvao servis danas oko podne da pitam za laptop i bili su neverovatno prijatni, dok su me pre 2-3 dana ladno odje*ali spustanjem slusalice kad su culi da hocu da pitam nesto u vezi MSI :D Uglavnom dobio sam odgovor na pitanje koje nisam ni postavio, a to je da ce SVI laptopovi biti servisirani u roku od 9 radnih dana, da se trenutno radi na svima i da ne brinem :zgran: Ocigledno da su imali mnogo poziva nezadovoljnih korisnika koji su procitali ovaj thread, a koji su osokoljeni pismom podrske MSI-a odlucili da se dignu i vrate svoja ustavom zagarantovana prava :d
Dobro je da bar postoje neki izgledi da ce nesto da se promeni. A ja moj laptop cekam u petak ili subotu
 
da da bas su se uplasili poziva korisnika :d
 
cenim to kao ljudsko razumevanje; ali, uopste me nije briga kakve probleme imaju sa organizacijama svojih firmi.
Da li vi kao kupci kukate mozda vlasniku firme ili prodavcu ili serviseru koliko radite i kakve sve probleme imate pri sticanju novca koji ostavljate kod njih u firmi ?

Stvarno su mi totalno neprihvatljive price u fazonu "razumite ih...", "ovo je Srbija...", etc...

Jos jednom ponavljam, kao potrosaci mi jedino mozemo da ih bojkotujemo. Ja licno necu kupiti niti jednu stvar koja ima bilo kakvu dodirnu tacku sa pakomom.

+1
 
Evo i ja zvanicno da objasnim oko servisa i kako sve funkcionise...

Svaki servis na zapadu radi na ovaj naci koji je MSI definisao u Srbiji i tu nema nista sakriveno, suprotno zakonu ili sl. U zakonu stoji da slucaj treba da se resi u roku od 30 dana i da moze kupac da dobije nov uredjaj iste klase ili vracanje para, nista drugo znacajno nije definisano.

Normalno radno vreme je od ponedeljka do petka i svaki dan ima 8 radnih sati ni tu nista nije novo ili sporno. Takodje jasno su definisani i praznici itd. MSI se trudi da ne predje rok a u situacijama kad je rok prekoracen tj. delovi nisu dostupni, stupamo u kontakt sa krajnjim kupcem i isti dobija poptuno nov MSI notebook. Navescu da korisnik dobija vaucer od MSI Servisnog centra i UVEK dobija slican ili skuplji notebook sa boljim specifikacijama u poredjenju sa NB koji nije moguce popraviti. Ovo vam moze potvrditi i sam pokretac ovog threada.

Ovakvi slucajevi su velikom vecinom resavaju u roku od 16-17 radnih dana jer je tu ogromna birokratija + vreme dok novi NB stigne u Srbiju iz Holandije. Na kraju krajeva, koliko sam ja upucen ni jedan nas kupac nikad nije bio ostecen za bilo sta vec je sve fino reseno.

Do sada nismo imali primedbi jer svakome kome nije bilo moguca popravka notebook-a u normalnom vremenu je resen slucaj i dat je izbor zamene koju mi predlozimo ili povracaj novca.

Evo da se javim i ja sa epilogom - dobio sam nov neraspakovan laptop :banana:
U pitanju je EX630 model koji je dosta bolji a bogme i skuplji!
Da razjasnimo - nije meni bio problem da cekam niti mislim da je MSI los - ali Pakom i ljudi koji tamo rade jesu. Njihovo neznanje i bahatost kao i pozivanje na tuzbe je ono sto me je revoltiralo, a nisam ni odmah pojurio da se zalim ovde - tek posle 40 dana :(
Jos jedan slucaj Pakoma, zamenili su mi ATI 3850 MSI OC karticu za neku budjavu NVIDIA 9400GT sa DDR2 memorijom, naravno bez da pozovu i da se konsultuju sa mnom da li to meni odgovara (uvalise mi Krsh koji niko ne kupuje :wall:).
Jos da napomenem da je u mojoj firmi MSI nesto sto se najmanje kvarilo do sad, ja mislim da sam prodao bar 50 ako ne i vise laptopova, ovo je bio prvi na reklamaciji.
Elem, prica je zavrsena, ovim putem se jos jednom ZAHVALJUJEM user-u omnik koji mi je maximalno izasao u susret i resio stvar kako treba!
Preporucujem svima da se obrate njemu ako imaju slican problem, nece vas razocarati ;)
A sad idem da "mucim" laptop sa Windows 7.... :banana:
 
lepo

a sta da rade oni koji nisu clanovi foruma i ne poznaju omnika? :)
 
da zaobidju i pakom i msi :)
 
lepo

a sta da rade oni koji nisu clanovi foruma i ne poznaju omnika? :)

Znanje je moc - ja sam ovo ovde postavio da bih saznao sta da radim ali nisam ocekivao pomoc, ali eto, desilo se.
Koliko vidim vise ima uspesnih reklamacija nego negativnih a moj ispade medju najgorima, sto po kvaru, sto po ponasanju Pakom-a.
 
Lepo je sto se tako zavrsilo, ali moglo je tako i bez svega ovoga.

Ipak MSI se pokazao kao spreman da resi problem i ispravi svinjariju koji je napravio pakom Pakom.

A ja za moj HP laptop sa kojim su muvali u Pakom servisu nisam dobio cak ni produzenje garancije koje me po zakonu sleduje zbog promene bitnog dela uredjaja, a u pitanju je maticna ploca koja je svakako bitan deo.

E tako, pa sad ako resite da kupite MSI zbog "Pick up 'n' return" garancije znajte da to samo reklama, vrlo tesko ostvarljiva i da je u njihovom tumacenju 72 sata bas rastegljiv pojam, ali im je ipak stalo do kupaca, i znaju snagu negativne reklame na jednom ovakvom forumu, pa se barem sa zakasnjenjem potrude da stvar isprave.

HP i ostale kojima je samo cilj da prodaju sto vise i pokupe sto vecu kolicinu para, a za probleme na koje kupac naidje kasnije, ne svojom voljom, vec bahatoscu i bezobrzlukom, nemaju ni uho ni oko, izbegavajte i zaobilazite u sto sirem luku. Mozda ce nekada nekome od njih pasti na pamet da je losa reklama mnogo veci trosak nego zamena jednog latopa.

Imajte to na umu!
 
Poslednja izmena:
Zakljucak - sa Pakomom vise nikada nista...

A od pisma generalnog menadzera ili vec koga iz MSI-a i njegovog izvinjenja, krajnji korisnici nemaju nista, nego umesto sto se izvinjava, bolje da promene distributera.
 
Svi oni cape lovu i Msi i Pakom i ostali i onda svi nesto objasnjavaju.
Na zalost u Srbiji dok nekom ne zavrnes uvo nista se ne resava.
Pre neki dan sam i ja resavao neki nesporazum,
prvo su vozali moju suprugu danima i naravno nista pa kada sam ja nasao sefa licno i objasnio mu da ce mi on biti licno odgovoran ako stvar ne bude resena u roku 24h onda je sve bilo reseno istog dana.

Za moj novac necu da dozvolim da me niko pravi budalom.
Sto se tice Msi ako pise 72h onda je to 72h. Sta mene briga za njihove probleme sa Pakomom i sta ja znam sa kime.
Takve igrace treba bojkotovati.
 
Izgleda da sam ja bio u pravu za ona tri puta vishe od sledecega na trzhishtu,bar po broju postova i aktivnosti chlanova foruma.Zanimiljivo mi je i to da niko ne spominje shta je bilo kada se desio kvar na Dell-u,HP-u,Acer-u,Benq-u,Asus-u....
Da li su im i onda popravili njihovog ljubimca za 72h ?
 
Izgleda da sam ja bio u pravu za ona tri puta vishe od sledecega na trzhishtu,bar po broju postova i aktivnosti chlanova foruma.Zanimiljivo mi je i to da niko ne spominje shta je bilo kada se desio kvar na Dell-u,HP-u,Acer-u,Benq-u,Asus-u....
Da li su im i onda popravili njihovog ljubimca za 72h ?

Polako, svi će oni doći na red. :D
 
Izgleda da sam ja bio u pravu za ona tri puta vishe od sledecega na trzhishtu,bar po broju postova i aktivnosti chlanova foruma.Zanimiljivo mi je i to da niko ne spominje shta je bilo kada se desio kvar na Dell-u,HP-u,Acer-u,Benq-u,Asus-u....
Da li su im i onda popravili njihovog ljubimca za 72h ?

stoske je napravio temu kakva su stoka ovi u listu :)
 
Za takav servis nema drugog naziva. A HP koliko znam isto servisira Pakom.
 
Izgleda da sam ja bio u pravu za ona tri puta vishe od sledecega na trzhishtu,bar po broju postova i aktivnosti chlanova foruma.Zanimiljivo mi je i to da niko ne spominje shta je bilo kada se desio kvar na Dell-u,HP-u,Acer-u,Benq-u,Asus-u....
Da li su im i onda popravili njihovog ljubimca za 72h ?
A ima i jedan post gde je svojevremeno delimir (gde je uopšte taj čovek?) muku mučio sa ostvarivanjem garancije na neki Dell-ov monitor, ako me sećanje ne vara (iskopaću ga sigurno), pri tome, ne govorimo o običnom user-u, već o čoveku koji je tada radio u Intel-u.
Tako da.... sve je ovo jedno veliko nje... od tržišta, pa se izgleda učesnici tako i ponašaju.

edit: evo ga i tread pa pročitajte: http://www.benchmark.rs/forum/showthread.php?t=119541&highlight=Dell+monitor+garancija
 
Poslednja izmena:
Ponavljam jos jednom...

Ko god ima bilo kakav problem sa bilo kojim MSI proizvodom moze se meni obratiti. Moja email adresa je u potpisu (gmail), mozete mi poslati i PM.

Ja cu se truditi da pomognem koliko god mi vreme to dozvoljava i svakome cu izaci u susret.
 
@omnik: Bas si drugar, hvala ti na zalaganju. Imam jedno pitanje, koje su sanse da se otkloni uzrok ovih problema (firme poput Pakoma)? Mislim da je mnogo prece otkloniti uzrok nego da se ti slamas i otklanjas posledice.
Jos jednom - hvala na trudu.
 
Poslednja izmena:
I meni pre pola sata stigao NB, tacno deveti radni dan. *** vise se ni hard ne cuje, a kamoli ventilator. Dobar posao, bar tako za sad izgleda. Mada ostajem pri stavu da je moglo i ranije, ali ajde, bar je ispostovan rok.

P.S. Sinoc su mi poslali poruku na mob da je NB poslat, sa brojem posiljke xxxxxxxxxx. Stigao je sa brojem yyyyyyyyyy :D Ne znam zasto sam ovo rekao, ali ne moze da skodi. A ono sto ne skodi koristi :wave:
 
Koliko sam video niko ovde nije kukao na msi vec na pakom i ta reklamacija se po korisnika zavrsila na najbolji moguci nacin ali nije trebala uopste tako da se zavrsi, bolje receno ljudi iz msi-a nisu ni trebali da znaju za ceo taj slucaj i to je najtuznije u celoj ovoj prici.
Evo bas gledam dvojici kolega koji laptop da kupe i srce me boli sto zbog pakoma zaobilazim msi modele.
 
Poslednja izmena:
Naziv teme bi trebao sa se promeni, samo Pakom ;)
 
Da razjasnimo - nije meni bio problem da cekam niti mislim da je MSI los - ali Pakom i ljudi koji tamo rade jesu. Njihovo neznanje i bahatost kao i pozivanje na tuzbe je ono sto me je revoltiralo, a nisam ni odmah pojurio da se zalim ovde - tek posle 40 dana :(

Ahm jedno pitanje za djalf-a: da li su bahati ljudi u servisu ili oni sa call centra? Koliko sam shvatila, Ti imaš kontakt samo sa call centrom i sve informacije dobijaš od njih. Izvini ako nisam dobro skapirala. Kako Tebe ne interesuje kakva je interna politika ovlašćenog servisa, onda ne treba ni da Te interesuje da ih zoveš i pitaš šta je sa uređajem.
Elem, pomno sam pročitala ceo thread (lepo štivo za subotu po podne :d) i ne bih sad svakog da citiram, ali! Moram da stanem na stranu svih proizvođača koji su se bukvalno usudili ne da distribuiraju svoju robu u našoj zemlji, već da ponude ovlašćen servis. Jedna stvar svima nama treba da bude jasna: dok ne uđemo u EU, svi ekonomski poslovi će biti traljavi, a u to uključujem i after sales podršku u koju spada servis. Neko je pomenuo probleme sa carinom - potpuno se slažem. Ali, nije samo carina faktor koji utiče, mnogi servisi rade sa špedicijama koje i nisu baš tako ažurne i profesionalne i otaljavaju posao. Iz ličnog iskustva znam da je vrh vrhova brend u Srbiji Toshiba što se servisa tiče, jer deo isporučuju bukvalno za 48h! Zašto? Zato što ulažu u servisnog partnera, snose troškove i šalju pakete avionskim transportom.
Iako ni ja nemam neke afinitete prema Pakom-u, stajem na stranu servisera. U 95% slučajeva dug rok popravke zavisi od rezervnih delova. Nije tajna da se skoro svi kvarovi rešavaju menjanjem delova, a component level repair više i ne postoji. I nije tajna da retko koji proizvođač dozvoljava da servis drži lager rezervnih delova za dž (skidam kapu za to jednom brendu na A, neću da reklamiram :D).
Suština priče - sve je to marketinški trik. Realno je 30 dana, sve manje od toga čist ćar. Ja se vodim sledećim: da ja kao korisnik imam kvar na mašini, lepo bih se u startu pomirila sa onih 45 dana, a sve pre toga je čist dobitak.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno