Šta je novo?

MSI i Pakom - (Ne)Ostvarivanje garancije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hvala na brzom i iskrenom odgovoru.:D
Pozz
Nema na cemu, i drugi put ;) :wave:
A iskrenije od ovoga nije moglo :D


2 Mirko:
Slazem se, generalno... trebalo bi neko malo da poprica sa njima povodom (svega) ovoga.
 
Dovoljno bi bilo da MSI zabrani prodaju svojih proizvoda u Pakom-u. Mislim da bi se drugi prodavci uzeli u pamet. A MSI bi kao firma dobio mnogo na ugledu kod nas kupaca.
Pa onda takav isti potez ponovi HP...

edit: jedini je problem sto vecina lokalnih kancelarija - predstavnistva ne sluzi nicemu, osim zaposljavanju malog od komsinicie surnjaje koji se razume u kompijutere a zavrsijo je i menadjment pride. I jedini trud koji ulazu je da uvals svoje proizvode u skupstinu, vladu, eps, nis... i tako te fine kompanije i ustanove od ugleda...
 
Poslednja izmena:
Procitah sve od prvog do polednjeg posta te moram da kazhem da ima i drugachijih tj. pozitivnih primera a koji se tichu reklamacija na MSI laptopove.Prvi je kada mi je drugar doneo laptop jer zuji ventilator i to prilichno neugodno...vratismo ga u petak a kod mene u radnji je bio sa novim zamenjenim ventilatorom u sredu.Znachi vrh usluga.Znachi sve za dž. i slanje i povratak o njihovom trosku,stvarno extra.Drugi primer je za neverovati: donese mi drugi prijatelj notebook a ono gornji deo kod ekrana napukao - znači samo plastika pukla jedno 3cm u dužinu....poslasmo ga i dobijemo ga nazad sa novim gornjim delom za 6 dana.Možda je ovo za "verovali ili ne" ali je istina.
 
što se mene tiče, ja MSI gledam kroz pakom sa malim p zbog odnosa prema kupcima, zato što u kompaniji msi postoji (ili je postojao) izvsni g-din Dragan kome sam nažalost zaboravio prezime, a mrzi me da googlam, koji je svuda predstavljao pakom kao ovlaščenog uvoznika, od Cebit-a do Computex-a, čije bi jedno: 'Alo gospodo, tako se ne odnosi jedna ozbiljna distributerska kuća prema kupcima ozbiljnog proizvođača" bilo više nego dovoljno... ni traga od ozbiljnog distributera koji videli smo na xy primera kako tretira kupce , još manje proizvođača, koji bi uporno da obriše blato sa opankaka i uskoči u Paciotti kojim uveliko šetaju Gigabyte i Asus, ali avaj, osim par vernika i par plaćenika MSi nema baš previše poverenja međ' iole stručnijom rajom.
 
Procitah sve od prvog do polednjeg posta te moram da kazhem da ima i drugachijih tj. pozitivnih primera a koji se tichu reklamacija na MSI laptopove.Prvi je kada mi je drugar doneo laptop jer zuji ventilator i to prilichno neugodno...vratismo ga u petak a kod mene u radnji je bio sa novim zamenjenim ventilatorom u sredu.Znachi vrh usluga.Znachi sve za dž. i slanje i povratak o njihovom trosku,stvarno extra.Drugi primer je za neverovati: donese mi drugi prijatelj notebook a ono gornji deo kod ekrana napukao - znači samo plastika pukla jedno 3cm u dužinu....poslasmo ga i dobijemo ga nazad sa novim gornjim delom za 6 dana.Možda je ovo za "verovali ili ne" ali je istina.


Ne razumem, sta je tu extra da ti ispostuju garanciju za 5-6 dana ???
72h pick'n'return je nesto sto bi ja nazvao extra, sve ostalo je glupost...

Ja sam imao jednu "extra" ispostovanu reklamaciju kod Gigatrona:

Kupio sam Gainward 4850 kad su im oborili cenu na 7k din, i posle 3 dana je vrisnula. Odneo sam u Servis, posle 2h me je covek zvao da mi kaze da je nepopravljiva i da dodjem po zamenu. e to je EXTRA usluga, a ne tvojih 5-6 dana...
 
bez ljutnje ali sa toliko negativnih iskustava kod Pakoma prikazanih na forumu, uopste mi nije jasno zasto ljudi i dalje kupuju kod njih ?
 
MSI notebook ne moras da kupis u Pakomu - Pakom ima ugovor sa MSI kao servisni centar. Gde god da kupis MSI, ako je za RMA resavace Pakom.
 
Ja sam tamo preko ''72h'' poslao laptop (kupljen u List-u) pre 4 dana da mi zamene ventilator zbog zujanja. Nadam se da ce stici uskoro, mislim necu vec da se zalim i kukam (jos je rano), ali valjda su ga vec mogli zameniti.
 
Ja sam tamo preko ''72h'' poslao laptop (kupljen u List-u) pre 4 dana da mi zamene ventilator zbog zujanja. Nadam se da ce stici uskoro, mislim necu vec da se zalim i kukam (jos je rano), ali valjda su ga vec mogli zameniti.

Pozovi, pa vidi da li će i tebi da kažu da je 72 sata ekšli 9 radnih dana :p
 
Poslednja izmena:
Evo sta se meni desilo sa MSI laptopom i cuvenim pakomom. Naravno, krivim samo pakom servis a ne MSI.

Naime, pazario sam MSI GX620X. Sve je lepo radilo dok ga jedan dan nisam ukljucio i docekao me je lep beli ekran sa nekim sarenim linijama sa strane.

laptopi.jpg


U pozadini se cuo zvuk podizanja OSa i neko blago "pijukanje" iz laptopa. Probao sam jos par puta da ga ukljucim ali uzalud. Nekad je ekran bio beo, nekad siv.

Zovnem ja lepo servis (laptop je naravno bio pod garancijom), oni pokupili laptop i sve super. Medjutim kako je vreme prolazilo postajao sam sve vise nestrpljiv i sumnjicav jer se uskoro blizilo vreme da prodje tih 72 radna sata a ovi u call centru kazu da u servisu ne mogu da ustanove kvar. Laptop je cini mi se bio tamo preko dve nedelje kada mi je vracen uz obrazlozenje da je popravljen kuler... :trust:
Tog dana kad mi je stigao radio je ok, samo me je nerviralo sto su serviseri ostavili instalirane neke programe za testove i kojekakve gluposti sto smatram da je skroz neprofesionalno al' sta sad.
Medjutim, sutradan mi se javio opet isti problem... Beli ekran... :wall: U principu nisam se mnogo ni iznenadio obzirom na to da u servisu nisu nista uradili.

Ovaj put sam lepo slikao monitor i sam ispisao opis kvara na papir i tako im sve djuture poslao u servis po drugi put (naravno uz neprijatan razgovor sa call centrom). Pri slanju sam im naglasio da laptop nece vracati na istu adresu sa koje ga preuzimaju jer necu biti u gradu (isao sam na odmor).
Posle nekih nedelju dana su ustanovili da je monitor neispravan pa su kao narucili drugi. To se cekalo i cekalo. Kao, ovaj moj je "gejmerski" (15" , 1680x1050) pa je redji ili tako nesto. Najgore je bilo sto navodno oni ne znaju kad ce im stici taj monitor. Posto mi se ukazala prilika, potegao sam jednu "vezu" sa covekom koji je bio povezan sa MSI-jem nakon cega su mi javili da ce monitor "Stici jos koliko danas". Kada su mi sutradan javili da je laptop popravljen jos jednom sam im napomenuo da isti nece vracati na adresu sa koje je preuzet jer nece imati ko da ga preuzme jer sam ja na odmoru. Dogovorili smo se da ce da ga preuzme moja majka i rekli su da nije problem i zabelezili su novu adresu.
Medjutim, meni je to vece jako pozlilo i vratili smo se sa odmora mnogo ranije nego sto je bilo predvidjeno. Sutradan je kurir zvonio na vrata sa laptopom, na adresi za koju sam im dva puta napomenuo da ga ne donose...

Usledila je provera laptopa. Zakljucio sam da mi je promenjena komplet maticna ploca i graficka kartica (stavili su "engineering sample"). Daljom proverom zakljucio sam da mi fale oni poklopci za express card slot i citac kartica. Odmah sam ih zvao i pricao sam direktno sa serviserom koji je radio laptop licno i covek se izvinio i reako da je poklopce greskom ostavio na staroj ploci i da ce mi isti biti momentalno poslati.

Medjutim, javio se i novi problem. Iznad tastature postoji touch panel koji sluzi za ukljucivanje BTa, Wifi-ja itd... koji uopste nije davao znake zivota. Znaci nisam mogao da ukljuci wireles, nista... Posto sam vec jako ispizdeo, hteo sam da se problem resi nekako drugacije, bilo mi je vise muka da laptop ponovo saljem u BG. Pitao sam ih jel' moguce da kolege u pakomu u Novom Sadu pogledaju sta je medjutim nista od toga. Kao, pakom u Novom Sadu nije ovlascen za tako nesto... :trust: Onda mi je covek preko telefona objasnio kako se skida taj panel pa sam to i ucinio uz njegove instrukcije kako bi proverili flet kabl koji povezuje panel sa plocom. Dok sam to radio malo sam caskao sa covekom da bih saznao da oni nisu ni menjali displej, vec samo plocu i graficku. :lupko:
Provera flet kabla nije resila problem i bio sam primoran da laptop po treci put saljem u servis. Tada sam odlucio i da pozovem glavonju pakoma koji je inace negde u Nisu koji je bio dobrano bezobrazan. Pitao sam ga da li mozda ima nesto da mi ponudi kao kompenzaciju za neprijatnosti koje su mi nacinili, ipak sam ja i radio na tom laptopu... Naravno, od toga nije bilo nista, cak mi je i srao kako ja kao nisam ni poslao one poklopce za card slotove nego su oni meni dali njihove...

Na kraju su mi vratili laptop, potpuno ispravan ali naravno, opet ima jedna caka. Gornja strana laptopa (dok je zatvoren) od brusenog aluminijuma bila je ukrasena jednom lepom krivudavom ogrebotinom dugackom 5cm. Jako lepo se slaze uz laptop vredan 1000 eura i uz usluge koje mi je pruzio pakom. Svaka cast!

Inace svi vi koji se uzdate u 72h pick 'n' return treba da znate da je to samo obicna navlakusa koja nema veze sa istinom, bar u nasoj drzavi. Kad god sam pitao nekog iz pakoma sta je sa tih 72h koji su odavno prosli (ova agonija je trajala oko dva meseca) oni su se pozivali na onih cuvenih 45 dana.

Samo ponovo da napomenem, i dalje nemam nista protiv MSI, cak ih i gotivim, ali ne verujem da cu vise ikada kupovati njihove proizvode, sve dok ih zastupa budjavi pakom.

Uzdravlje! cheers
 
resenje je jako jednostavno - zaobidjite pakom u sirokom luku i tacka. neka zatvore radnju.
 
Duze kao sto je neko vec rekao, nije bitno da li kupujes u pakomu! Ja sam moj laptop kupio u Pinu ali pakom daje garanciju na sve MSI proizvode gde god da ih kupis.
 
jednostavno, u tom slucaju nemoj da kupujes MSI.
 
Kakav MSI ljudi sta vam je,pored zive Toshibe,HP-a,Acer-a,Asus-a.
 
Treba poslati ovaj kompletan topik i naravno ostale sto se tice pakoma na glavonje iz msi-a na njihov mail u inostranstvu, naravno sa google translate-om sa srpskog na engleski ili koji vec drugi jezik, pa da tako vide s kime posluju u nema veze sto je Srbija u pitanju.
Mislim da se tako resavaju problemi, sto samo kukati-treba valjda uciniti nesto, bilo sta.
 
Posto Bench House malo malo odrzava neka desavanja/akcije vezane za MSI mogli bi oni da se malo aktiviraju po ovom pitanju :)
 
Verujte da je MSI video ovaj thread pre mene :)

ISKLJUCIVO je problem do servisa koji je pod okriljem Pakoma, da ne generalizujem stvari pa da ceo Pakom gledam pod prizmom Pakom servisa i Dekija sefa :)

Ne znam koji su dalji koraci po ovom pitanju, ali jako dobro znam da MSI nije usao na ovo trziste godinu dana ranije, upravo u zelji da ponudi servis kakav niko drugi ne nudi ovde. Insistirali su na dobroj servisnoj podrsci kao najvaznijem uslovu - dosta dugo je sve funkcionisalo u najboljem redu i ako vam znaci moj pogled - a znam dosta po ovom pitanju, kriviti MSI u ovom slucaju nema nikakvog smisla. Njihov partner, tj Pakom servis - je po ovom pitanju potpuno zakazao. Ali ne zaboravite, i od servisa se (i to lepo) zaradjuje: kad neko ne radi kako treba, zna se sta se desava
 
Kakav MSI ljudi sta vam je,pored zive Toshibe,HP-a,Acer-a,Asus-a.

Ja sam imao dva najskuplja Toshiba Qosmio notebooka, jedan je kostao 2.5, drugi 3k evra u ono vreme: 4 puta sam isao u servis da mi menjaju kuler na procesoru. Moja je sreca da imam privilegiju da budem povlascen, ali cisto da kazem da sve moze da se pokvari

Servis kao kategorija je nesto sto je ovde prilicno zapostavljeno: radio sam kod distributera pa znam kako je kada nekome posaljes nb abroad da bi ga popravili - pa musterija ceka po mesec i po dana

Znate li zasto se u Srbiji ne prodaje SONY VAIO? Zato sto je Sony po tom pitanju rigorozan, ne zele da se igraju sa svojom reputacijom
 
Znate li zasto se u Srbiji ne prodaje SONY VAIO? Zato sto je Sony po tom pitanju rigorozan, ne zele da se igraju sa svojom reputacijom

A MSI, Toshiba, Hp, Acer i ostali se "igraju" sa svojom reputacijom u Srbiji, odnosno nisu rigorozni kao Sony?!? :zgran:
 
Da, igraju se: pogledaj malo istorijat threadova na ovom forumu i nezadovoljstvo ljudi servisnom podrskom. Cik da ih vidim da li na zapadu to tako funkcionise...
 
Kakvi su onda (odakle) Sony VAIO laptopovi koji se prodaju kod nas u prodavnicama kompjuterske opreme?
 
Divlji :D

Kupljeni na nekom stranom trzistu, ili nekom blizem nama (Hrvatska) - niko u Srbiji nema distribuciju Vaio laptopova. Davnih godina, ima tome 7-8 godina unazad, dok sam radio u distri kuci, jurili smo Vaio. Mislim da su nas prosetali sa jedno 30 tel poziva dok nismo dosli do osobe koja je jasno i glasno rekla da Sony ne zeli da prodaje Vaio na trzistima poput naseg - da su tada tek pokretali Cesku.

Sony dolazi tek kada se karte na trzistu podele, kada se trziste formira, to je njihova politika. Obzirom da ni sam ne znam vise da li se ovo trziste formiralo, ne mogu ni da pretpostavim kada bi se to moglo dogoditi. Ja sam sebi kupio u Engleskoj, pade mi na pamet, sta ako se ne daj boze pokvari nesto. Pu, pu, daleko bilo...
 
Izvinjavam se sto se ubacujem u temu, ali me interesuje jedna stvar.

Peco,

Sta se desava npr u tom slucaju kada ti se pokvario Sony Vaio laptop ili neki Dell kupljen u inostranstvu a oba imaju worldwide garanciju?
 
Pa pitaj stosketa kako je prosao sa srpskim dell-om a dobio je besplatno BR-RE kada sam mu u Slo odneo.
 
Verujte da je MSI video ovaj thread pre mene :)

Pa valjda će i oni nešto da urade povodom toga, a ne da ovako gube kredibilitet zbog tamo nekog pakoma... Ovo nije prva tema sa pljuvačinom na pakom.
Kod običnih korisnika, koji nisu upoznati sa IT scenom kao ljudi ovde, odmah kreću priče tipa ; "Ah, mog MSI-a nisu mogli da poprave cela 2 meseca, nemoj nikad da uzimaš MSI-a..." and shit like that... Ne sekiram se ja da će MSI da propadne, nego logično je da pređu na pouzdanijeg partnera posle tolikog broja nezadovoljnih mušterija. Ne favorizujem nikoga, ali Altijev servis je uvek bio korektan, nije mi logično što su njih nisu izabrali za ovlašćeni servis ili već nekog trećeg...
 
Glavni problem IT trzista i trzista uopste u Srbiji ono nase cuveno "ma lako cemo".

Ko god dolazi ovde ne dolazi da omoguci stvaranje pravog trzista, vec da se dobro okoristi situacijom i izvuce debelu materijalnu korist. Sta mislite sta bi se desilo sa bankama koje posluju kod nas, kada bi tako radile u "nekom" tamo inostranstvu? Pa zatvori bi bili puni bankara.:D Isto bi se desavalo sa provajderima mobilne telefonije, IT firmama...
Pakomu je svakako lakse (jeftinije) da kada je to potrebno isprsi 100, 200 eura, kao mito nekome, nego da zaposli onoliko servisera koliko je propisano normativima onih ciji Pakom partner (MSI, HP...). Koliko jedan serviser moze da popravi racunara dnevno? Koliko "kosta" pravi serviser? Koliko kosta njegovo stalno usavsavanje? Odgovor na sva tri pitanja je mnogo. A naravno, ovakav nacin rada odgovara i njihovim partnerima jer na taj nacin smanjuju svoje troskove.

A usput... Pogledajte ko su najveci donatori raznih saveza, drzavnih agencija, ministarstava, itd. pa cete videti da se ta imena cesto pominju u ovom treadu.
 
Poslednja izmena:
Mozda su samo videli nasi ljudi iz MSI-a (pa ih boli uvo), sumnjam bas da je video ovaj thread kao i ostale na ovom i nekom drugom nasem forumu stranac iz MSI-a kome je u interesu da sve bude cakum-pakum, a ne pakom.
 
Poslednja izmena:
Mozda su samo videli nasi ljudi iz MSI-a (pa ih boli uvo), sumnjam bas da je video ovaj thread kao i ostale na ovom i nekom drugom nasem forumu stranac iz MSI-a kome je u interesu da sve bude cakum-pakum, a ne pakom.


Tako se i meni čini....taj naš koji radi u MSI je i napravio "deal" sa Pakomom....i realno to je njegova greška, "on" je taj koji treba da proceni koja firma može da pruži odgovarajući servis.....ali verovatno je na procenu uticalo još nešto:d, pa nismo mi džabe okarakterisani kao zemlja sa ogromnom korupcijom......
treba da prođe vreme pa da matica firme dobije prave podatke.....kao što je recimo Samsung oduzeo servis mobilnih telefona Roamingu i dao ga BG elektroniku....( mada mislim da je tu odlučujuću ulogu odigrao Telenor ) ......
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno