Šta je novo?

MSI i Pakom - (Ne)Ostvarivanje garancije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

djalf

DJ u penziji
Učlanjen(a)
27.11.2004
Poruke
11,524
Poena
2,645
Pozdrav svima
Zeleo bih ovde da iznesem jedno vrlo negativno iskustvo sa kompanijom MSI i uvoznikom/ovlascenim servisom Pakom, Beograd.
Naime, model laptopa je VR610X koji nije mogao da se ukljuci. U garanciji jasno pise da servisna intervencija ne moze trajati duze od 72 radna sata (sto znaci 8 sati dnevno, 9 dana bez vikenda, znaci maximalno 12 dana):
k9xc2g.jpg

Laptop je poslat tacno 3. Septembra 2009 godine sto se moze videti na fiskalu koji sam dobio od Daily Express-a:
s2ekqc.jpg


Posle bezbroj poziva na broj 0700 108 108 laptop JOS UVEK nije vracen/popravljen/zamenjen! Informacije koje sam dobijao su tipa "poslacemo mail sevisu i javicemo vam", a nisu nikad nista javili, pre 2 nedelje mi je saopsteno da je laptop poslat i namesten da bi za 3 dana receno da nije zavrsen, da je stigla neispravna maticna ploca itd. Sad u prosli petak mi se neko javio sa informacijom da ce me pozvati iz servisa ili iz Daily Express-a oko potvrde o preuzimanju/slanju laptopa nazad - naravno, niko me nije zvao.
Da napomenem i neverovatno nekulturno ponasanje u call centru/servisu, gde su se ukupno 3 (i slovima tri) puta pozivali na to da ih slobodno tuzim, trzisna inspekcija itd.
Kada sam juce zvao vise ne znaju ni gde se nalazi laptop :wall:
Da li je jos neko imao ovako negativno iskustvo sa njima i koje su moje opcije sa pravne strane?
 
Čekaj bre. Gledam nešto njihovu adresu na kojoj piše Severni Bulevar #6 Čukarica? WTF? Trideset godina sam živeo na Čukarici i nisam znao da ta ulica ide čak dotle.:d

Bilo kako bilo druže ovde je armija ljudi nezadovoljnih pakomovim odnosom sa njegovim veličanstvom kupcem. Možda da probaš da kontaktiraš direktno MSI putem mejla...
 
Poslednja izmena:
Jeste, ima puno nezadovoljnih ljudi, čak su i dilere, pre jedno godinu dana, pokušali da "oraspolože" nekim e-mailom da "hoćemo da obnovimo staru saradnju" itd crap... Čak su i oni sami svesni koliko su neozbiljni i koliko im je servis katastrofa...

Sećam se jednog posta od pre neku godinu, kada je jedan član pisao isto u servisiranju laptopa u Pakomu. Ne sećam se celog teksta, ali se sećam jednog dela koji kaže ..." nakon 3 dana punjač je sam razvio udove i išetao iz servisa...." :d I još nešto da su mu poskidali ( da ne kažem pokrali) pola delova itd. E sad, koliko je toga istina....

MSI je dosta zastupljen na ovom tržištu, verujem da ćeš ako se obratiš njihovom predstavništvu vrlo brzo rešiti problem...

A, uostalom, možda ti neko iz BH da savet, jer BH ima dosta MSI proizvoda

Poz
 
Meni nikad ne bi palo na pamet da 72h tumačim kao 9 radnih dana već kao tri dana - danas ti pošaljem, najkasnije sutra je kod tebe, pogledaš, popraviš i vratiš ga prekosutra. To bi bilo nešto što očekujem od '72h Pickup-and-Return', mada verovatno nisam u pravu. :D

A što se tvog slučaja tiče, moguće da je neko u Pakomu dostavio samo pola ovog listića njihovom servisu pa to tumače kao '72h pickup and...' pošto očito nemaju nameru ni da ti ga vrate, a kamoli oprave. :d Kontaktiraj usera omnik, cenim da će ti brzo rešiti problem.
 
Da si pročitao ceo tekst u prvom postu video bi:
72 radna sata od trenutka stizanja notebook računara .......
 
Da si pročitao ceo tekst u prvom postu video bi:
72 radna sata od trenutka stizanja notebook računara .......

Jesam pročitao tekst, ali nisam dole sitna slovca koja opisuju pojam 72h*. :D No dobro, rekoh da verovatno grešim negde, eto i gde...
 
Meni nikad ne bi palo na pamet da 72h tumačim kao 9 radnih dana već kao tri dana - danas ti pošaljem, najkasnije sutra je kod tebe, pogledaš, popraviš i vratiš ga prekosutra. To bi bilo nešto što očekujem od '72h Pickup-and-Return', mada verovatno nisam u pravu. :D

A što se tvog slučaja tiče, moguće da je neko u Pakomu dostavio samo pola ovog listića njihovom servisu pa to tumače kao '72h pickup and...' pošto očito nemaju nameru ni da ti ga vrate, a kamoli oprave. :d Kontaktiraj usera omnik, cenim da će ti brzo rešiti problem.

To se i odnosi na 72 sata ili 3 dana, a ono dole napisano malim slovima iza zvezdice su dodali tek kasnije, a sad najverovatnije tumace kao 72 sata rada servisera na tom laptopu.

Dakle Pakom svakog dana pokazuje svoje pravo lice ozbiljne firme. Takvo ponasanje je samo odraz postojanja i postovanja zakona u ovoj zemlji.
 
Oni su sve samo ne ozbiljni. Laptop je uzet preko Alti-a ali Pakom je na zalost uvoznik.
 
Dakle Pakom svakog dana pokazuje svoje pravo lice ozbiljne firme. Takvo ponasanje je samo odraz postojanja i postovanja zakona u ovoj zemlji.

Jedan MSI ne bi dozvolio tako nešto, da i njima nije u interesu da se služe bankarskim forama, tj sitnim slovima. Prvo što pomislite kad vidite 72h jeste 3 dana. Nakon što shvatite da je to ustvari 9 RADNIH dana, onda i nije nešto wow. Klasična muljaža sa zakonskim pokrićem.
 
Čitajući iskustva na benču, što se mene tiče, od Pakoma ne bih uzeo ni čašu vode. :d
A ni Gigatron nije puno bolji, sudeći po veoma nategnutim iskustvima za ostvarivanje garancije, koji su se provukli ovde po forumu.
 
Poslednja izmena:
Cini mi se da sto manje MSI (ili onaj ko odradjuje servis za njih) moze da ispostuje servisnu proceduru u 72 sata puta kojejakvi koeficijenti, radni sati, neradni dani i slicno da utoliko vise reklamiraju tu istu uslugu.
Ocigledno da kupac mora da vodi racuna na bilo kakvu pojavu simbola kao sto je * jerbo je to ono sto ce uciniti da se sve slomi na njegovim ledjima.

Sta ja mogu da zakljucim? Ako stoji da servisna intervencija NE MOZE da traje duze od navedene kalkulacije sati da se tu prica reklamacionog procesa zavrsava te da cu dobiti novi uredjaj ili novac. Steta sto logika u Srbiji vodi u utopiju.
 
Poslednja izmena:
Lose tumacite ono "NE MOZE" :d

To se tumaci da ako servis NE MOZE za 72 radna sata da otkloni kvar onda uredjaj bace u djubre i zaborave da je ikada stigao kod njih :d:d:d
 
Update: Javili su se danas i kazu da laptop najverovatnije ne moze da se popravi pa ce mi ponuditi zamenu za nov. Nadam se da ce i biti tako.
 
Pa gde je sad onaj što se propne na zadnje noge kad mu diraš MSI? Što se sad ne oglasi, mnogo nešto mudruje kad ljudi (sa pravom) kritikuju MSI, briše postove, zaklkjučava teme, a sad ga nigde nema.
 
A kakve ovo veze ima sa MSI-jem? Pakom pravi probleme, ne MSI.

Si se ti registrovao specijalno za ovu pljuvacku avanturu?
 
Jesam, bio sam vidovit još 2007. godine znajući da će da se pojavi ovakva tema, pa reko' da se ja registrujem na vreme. Razlog za reakciju sam naveo u postu, pa ako se ne slažeš ti reci gde grešim.
 
Jesam, bio sam vidovit još 2007. godine znajući da će da se pojavi ovakva tema, pa reko' da se ja registrujem na vreme.
:d:d:d
Vidovit, vidovit,...

on topic: Pakom je, bar što se tiče većine Bench user-a, završio za sva vremena, jedino se nadam da će MSI uskoro uspeti da nađe ozbiljnijeg partnera nego što je imao do sada.
 
Cudno je da pakom uopste jos uvek radi, tj. da neko kupuje od njih... Al ako nastave ovako (kako rade zadnje 2,3 godine) nece jos dugo...
npr. Drugarovoj sestri se otkacio sata kabal na latopu starom 3 nedelje (kupljen u USA) i posto nije dala da mi otvaramo, odnela u pakom i za 3min posla je uzeli 10e...

djalf samo napisi sta je ispalo na kraju, tj. dal je bilo jos nekih zavlacenja...
 
Koliko sam procitao negde MSI je dao ekskluzivu pakomu za odredjene laptopove. Inace, pakom servis je katastrofa . Ja sam vrhunac bezobrazluka sa njima doziveo kada su kao zamenu mom poznaniku za XFX grafiku koju je platio oko 500 eura, (pokusacu da se setim koji je model) poslali posle 40-ak dana grafiku koja kosta oko 200 eura pod izgovorom da je to najjaci XFX koji trenutno mogu da nabave. Jedva je vratio pare posle silne drame.
 
Jos sam se zaje*** i kupio 2 harda u winwin-u i sad pogledam pakom
na garancijama ...

Zar nije ta garancija od MSI-a direktno ?
Glavna reklama prilikom prodaje MSI laptop-a (a mozda i ostalog HW)
je i bila ta 72h pick-and-return garancija. Koliko su meni objasnili tamo
gde sam uzeo wind je da ne zovem njih jer oni sve jedno salju MSI-u
nego da zovem direktno taj MSI call centar. Mozda si trebao poslati laptop
njima.
 
Nece da moze, moras da prijavis kvar direktno MSI call centru, Alti ga ne prihvata nazad. Tako je da znate kod svih od 10. Avgusta ove godine, mislim da je isto za Asus, Toshibu i Lenovo cini mi se. To je kao napravljeno da se rasterete maloprodaje oko garancije a u stvari prave mnogo vece probleme.
 
Koliko znam u zakonu piše da reklamaciju podnosiš u prodajnom objektu, ne ?
 
Jesam, bio sam vidovit još 2007. godine znajući da će da se pojavi ovakva tema, pa reko' da se ja registrujem na vreme. Razlog za reakciju sam naveo u postu, pa ako se ne slažeš ti reci gde grešim.
Okej, gospodine Ljubisa Trgovcevicu, onda si cekao dve godine da ispalis svoj prvi post - i to biser... s tim sto imas 0 postova i dalje, a ne znam koja je svrha sunjati se po forumu... mislim, za to ne moras da se registrujes. I procitao sam tvoj post, naravno, zato sam i pitao to sto sam pitao. Kakve sve ovo veze ima direktno sa MSI-jem, jos jednom pitam? I ovo sto ti podvlacis, pa iz ovih postova ja vidim da su ljudi kivni na Pakom (normalno), ne na MSI?

Za MSI direktno jedino sto se pominje jeste ona 72h pick-up and return reklamacija... a ni to pa nije bas najjasnije ko ga lose tumaci, mi korisnici, Pakom ili sam MSI.
 
Poslednja izmena:
Care, jel ti radiš u MSI pa ti je sve ovo toliko bitno ili onako, ne trpiš da se neko proziva na pravdi Bog-a? Znam da nekima ovde MSI zauzima posebno mesto u novčaniku, oops, pardon, srcu, ali nisam znao da je i tebi stalo.
Anyway, nije MSI već Pakom, a MSI-u nauk da ubuduće bolje bira s kim sarađuje.
 
Koliko znam u zakonu piše da reklamaciju podnosiš u prodajnom objektu, ne ?

Ne poznajem zakon pa ne znam. Znam samo da Alti ne prihvata laptop jer ce ga i oni poslati Pakomu na servis, tako da je svejedno.

Ovo je spisak za sve modele koje krajnji kupac zove:

Spisak ovlascenih servisa koje kupac moze kontaktirati i poslati notebook na servis:
Toshiba Mikros International d.o.o.
CT Computers d.o.o.
Asus
MSI
ACER KIM-TEC d.o.o.
Lenovo
 
Poslednja izmena:
Care, jel ti radiš u MSI pa ti je sve ovo toliko bitno ili onako, ne trpiš da se neko proziva na pravdi Bog-a?
To.
Znam da nekima ovde MSI zauzima posebno mesto u novčaniku, oops, pardon, srcu, ali nisam znao da je i tebi stalo.
Apsolutno nista sa MSI-jem nemam, niti imam neki njihov produkat u kucistu... nikakvih dodirnih tacaka nemamo :)
Imao jednu nji'ovu plocu pre 5-6 godina, bila stvarno dobra, iznenadjujuce za njih u to vreme... ali to je to.
 
Hvala na brzom i iskrenom odgovoru.:D
Pozz
 
A kakve ovo veze ima sa MSI-jem? Pakom pravi probleme, ne MSI.

Si se ti registrovao specijalno za ovu pljuvacku avanturu?

MSI moze da izvrsi mnogo veci uticaj na Pakom nego bilo ko od nas. Cisto sumnjam da ljudi iz MSI u Srbiji nisu svesni svinjarija koje Pakom pravi. A opet ih pravi...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno