djalf
DJ u penziji
- Učlanjen(a)
- 27.11.2004
- Poruke
- 11,525
- Poena
- 2,645
Pozdrav svima
Zeleo bih ovde da iznesem jedno vrlo negativno iskustvo sa kompanijom MSI i uvoznikom/ovlascenim servisom Pakom, Beograd.
Naime, model laptopa je VR610X koji nije mogao da se ukljuci. U garanciji jasno pise da servisna intervencija ne moze trajati duze od 72 radna sata (sto znaci 8 sati dnevno, 9 dana bez vikenda, znaci maximalno 12 dana):
Laptop je poslat tacno 3. Septembra 2009 godine sto se moze videti na fiskalu koji sam dobio od Daily Express-a:
Posle bezbroj poziva na broj 0700 108 108 laptop JOS UVEK nije vracen/popravljen/zamenjen! Informacije koje sam dobijao su tipa "poslacemo mail sevisu i javicemo vam", a nisu nikad nista javili, pre 2 nedelje mi je saopsteno da je laptop poslat i namesten da bi za 3 dana receno da nije zavrsen, da je stigla neispravna maticna ploca itd. Sad u prosli petak mi se neko javio sa informacijom da ce me pozvati iz servisa ili iz Daily Express-a oko potvrde o preuzimanju/slanju laptopa nazad - naravno, niko me nije zvao.
Da napomenem i neverovatno nekulturno ponasanje u call centru/servisu, gde su se ukupno 3 (i slovima tri) puta pozivali na to da ih slobodno tuzim, trzisna inspekcija itd.
Kada sam juce zvao vise ne znaju ni gde se nalazi laptop :wall:
Da li je jos neko imao ovako negativno iskustvo sa njima i koje su moje opcije sa pravne strane?
Zeleo bih ovde da iznesem jedno vrlo negativno iskustvo sa kompanijom MSI i uvoznikom/ovlascenim servisom Pakom, Beograd.
Naime, model laptopa je VR610X koji nije mogao da se ukljuci. U garanciji jasno pise da servisna intervencija ne moze trajati duze od 72 radna sata (sto znaci 8 sati dnevno, 9 dana bez vikenda, znaci maximalno 12 dana):

Laptop je poslat tacno 3. Septembra 2009 godine sto se moze videti na fiskalu koji sam dobio od Daily Express-a:

Posle bezbroj poziva na broj 0700 108 108 laptop JOS UVEK nije vracen/popravljen/zamenjen! Informacije koje sam dobijao su tipa "poslacemo mail sevisu i javicemo vam", a nisu nikad nista javili, pre 2 nedelje mi je saopsteno da je laptop poslat i namesten da bi za 3 dana receno da nije zavrsen, da je stigla neispravna maticna ploca itd. Sad u prosli petak mi se neko javio sa informacijom da ce me pozvati iz servisa ili iz Daily Express-a oko potvrde o preuzimanju/slanju laptopa nazad - naravno, niko me nije zvao.
Da napomenem i neverovatno nekulturno ponasanje u call centru/servisu, gde su se ukupno 3 (i slovima tri) puta pozivali na to da ih slobodno tuzim, trzisna inspekcija itd.
Kada sam juce zvao vise ne znaju ni gde se nalazi laptop :wall:
Da li je jos neko imao ovako negativno iskustvo sa njima i koje su moje opcije sa pravne strane?