Šta je novo?

MSI GTX 660Ti PE/OC problem sa TDR-om

Jel mi verujes da nisam mogao jos i time da se bavim iako je mozda pametnije. Da pregorevam kartu pa de se pravim lud, ne mogu.

Ako dullenzigno ispali neka mu je na cast, i nek je alal i MSI, za to ce da zna ceo forum a i sire.
 
Ljudi,zovite,dosadjujte,budite uporni.....ja sam pre par godina reklamirao REPARIRANU gtx 275 pa sam crkao 40 i kusur dana da mi rese problem....
 
Nikakvo "pregorevanje" nije u pitanju, samo mala intervencija na prekidacu napajanje usred flesovanja BIOS-a. ;)
 
Obratio sam se direktno Alti servisu na mail - javio mi se njihov rukovodilac službe reklamacija. Čovek je bio vrlo korektan, posle razmene nekoliko e-mailova, kad sam rekao da mi treba broj reklamacije, odnosno servisa, jer imam takav dogovor sa MSI sales predstavnikom odgovorio je :
Dušan me je obavestio već, i dogovoreno je da pošaljete kartu.
Dakle, dullenzigno se ipak angažovao, a ove karte moraju ići u ovlašćen servis - kako bi smo inače dobili zamenu sa novom garancijom ili popravljene karte :-devil-:. Dakle, MSI predstavnik je uradio šta je mogao i nije prazna priča - ja sam mail našao na Emmi sajtu, kroz pretragu za reklamacije i tako i počeo komunikaciju, jer nisam znao kako da pošaljem kartu, pošto ne mogu da je odnesem u servis. Čovek nije morao da se potrudi, bez obzira na sve - to je dobra volja, pa valjda imamo zakon da nas štiti:S:...
 
Poslednja izmena:
Dullenzignov trud i dobru volju niko ne osporava. Ali ovo sto radi Alti je stvarno prevrsilo svaku meru. Ne bih da te obeshrabrim, ali to sto ti se javio rukovodilac sluzbe reklamacija i bio ljubazan ne znaci ti skoro nista. Oni (Alti) ce izgleda raditi "po svome", uprkos dullenzignovom angazmanu. Ja polako gubim zivce, ali ozbiljno. @GoranM sve si u pravu, postoji dosta nacina da se "ubije" graficka, ali ja opet gledam da se sve resi na posten nacin, sto je u ovoj raspaloj drzavi ocigledno nemoguce.@Pike i ti si sve u pravu. Ovo je strasno kako se ponasaju. Salju mi univerzalne poruke cisto da ispostuju zakon. Kod njih mi stoji 59400din, i prave se ludi. Sta bi bilo da sam ja uzeo robu od njih i da se pravim lud mesec dana za placanje?
 
Dullenzignov trud i dobru volju niko ne osporava. Ali ovo sto radi Alti je stvarno prevrsilo svaku meru. Ne bih da te obeshrabrim, ali to sto ti se javio rukovodilac sluzbe reklamacija i bio ljubazan ne znaci ti skoro nista. Oni (Alti) ce izgleda raditi "po svome", uprkos dullenzignovom angazmanu. Ja polako gubim zivce, ali ozbiljno. @GoranM sve si u pravu, postoji dosta nacina da se "ubije" graficka, ali ja opet gledam da se sve resi na posten nacin, sto je u ovoj raspaloj drzavi ocigledno nemoguce.@Pike i ti si sve u pravu. Ovo je strasno kako se ponasaju. Salju mi univerzalne poruke cisto da ispostuju zakon. Kod njih mi stoji 59400din, i prave se ludi. Sta bi bilo da sam ja uzeo robu od njih i da se pravim lud mesec dana za placanje?
Verujem da će karte uzeti u razmatranje preko reda zbog intervencije MSI predstavnika - čovek je već obavešten, zna ime - ja nisam navodio ništa. Ovo što si dobio je verovatno automatizovano obaveštenje preko nekog sistema za slanje SMS-ova. Ja sam začuđen tim da nisu vratili novce za HAWK - ako je karta ispitana i sve je ok, ne vidim zašto zatežu. Možda je to onaj jedan primerak na sajtu... Kad si se čuo s njima poslednji put?

Negde sam naišao da je
za web kupovine prodavac je duzan da vrati pare u roku od 14 dana od dana prijema robe
- koliko je prošlo?
 
Poslednja izmena:
Proslo je 19 dana. Slao sam mailove i uvek dobijao isti odgovor. Moraju da pregledaju i razduze karticu. Na kraju sam pristao i da mi zamene za 760TF ali jos uvek mi niko nista ne javlja. Evo sad sam im opet poslao mail.
 
@HighONE molim te posalji mi na PM taj mail rukovodioca sluzbe reklamacija da mu se i ja obratim i da me ima u vidu.
 
U roku od 14 dana su MORALI da ti vrate pare,ja bih im sve po spisku da me drze preko 14 dana!!!
 
*****rija. Stvarno nije u redu. Daj, Gavrane, zovi ih tamo...
 
Evo ovako. Zvao sam ih danas, sto se tice HAWK-a bice sve u redu. Po njihovoj evidenciji poslali su zamenu 18.09. ali ja drugu karticu nisam dobio niti me je iko kontaktirao u vezi iste. Stvarno ne znam sta se desilo, ne znaju ni oni. Uglavnom bili su jako ljubazni i nova kartica stize u petak. Ja sam delimicno kriv sto ih nisam zvao cesce ali sta je tu je.
 
Najgore sto moras da molis za svoje pare, a kada treba da ih uzmu tako su alavi da je to strasno. Nesto ne verujem u tu pricu da su poslali zamenu, ali neka bude. Cekaj, je li to zamena za Hawk ili za PE/OC?
 
U pitanju je zamena za prvu karticu koju sam vratio, tj GTX 760 HAWK. Pristao sam na zamenu za gtx 770 gaming, uz doplatu naravno. Odustao sam od povracaja novca jer trenutno nemam drugo resenje. Ko zna kad ce 660Ti PE OC da se resi. Onaj SMS sa "resice se u razumnom roku" bas ne obecava. Stvarno nemam nameru da ponovo uzimam HAWK a vidim nemaju 760 TF vise u ponudi pa sam se odlucio sa gtx770. @HighONE pa trebalo bi da jeste, ali kao sto rece Pike reseno je kad vidim ispravnu karticu u kucistu :p
 
Obaveštavaj nas :D. Ja sutra šaljem kartu na RMA...
 
Aaaaaaaaaaaa lepe vesti Gavrane bas si me obradovao.
 
U pitanju je zamena za prvu karticu koju sam vratio, tj GTX 760 HAWK. Pristao sam na zamenu za gtx 770 gaming, uz doplatu naravno. Odustao sam od povracaja novca jer trenutno nemam drugo resenje. Ko zna kad ce 660Ti PE OC da se resi. Onaj SMS sa "resice se u razumnom roku" bas ne obecava. Stvarno nemam nameru da ponovo uzimam HAWK a vidim nemaju 760 TF vise u ponudi pa sam se odlucio sa gtx770. @HighONE pa trebalo bi da jeste, ali kao sto rece Pike reseno je kad vidim ispravnu karticu u kucistu :p

Ljudi obicno skoce sa konja na magarca kod tebe obratno :)
Ako nek je sa srecom i da odradi svoje kako dolikuje ;)
 
Hvala drugari. Sada ce valjda sve biti u redu. Jedva cekam da stigne nova grafa :) . Nadam se da ce i problem sa 660ti /770 lightning karticama brzo biti resen.
 
Poslednja izmena:
Evo sad mi je javljeno da je i za drugu karticu tj MSI 660Ti PE OC uvazena reklamacija. Cekam da mi se jave da se dogovorimo oko zamene. Jos jednom bih se zahvalio svim kolegama sa foruma na podrsci i naravno dullenzignu na zalaganju i trudu. Javljam koju karticu dobijam u zameni.
edit: sutra da se cujemo ponovo, nije tu koleginica koja radi na reklamacijama. Sa njom treba da se dogovorim oko zamene. Nema veze zvacu ih sutra ujutru pa javljam sta sam uradio.
 
Poslednja izmena:
Dušanu svaka čast - vidljivo je da se založio, iako nije morao (čak je i dobio nekoliko nezasluženih i nepriličnih komentara u ovoj temi). MSI je ispoštovao jednog korisnika, a mislim da će i nas ostale. Thx Dušane.
 
Dušanu svaka čast - vidljivo je da se založio, iako nije morao (čak je i dobio nekoliko nezasluženih i nepriličnih komentara u ovoj temi). MSI je ispoštovao jednog korisnika, a mislim da će i nas ostale. Thx Dušane.

Bas tako. Slazem se sa svim sto si napisao.
 
Moja karta ide u ponedeljak na reklamaciju, ne mogu da se organizujem ranije...
O.T. Ujedno sam otkrio da je Intel prebacio Sandy Bridge grafiku u legacy i da nema drajvera za Wndows 8.1... Mislim, posle dve i po godine...
 
Zvao sam Emmi call centar i rekli su mi da je karta danas stigla kod njih i da ce je resavati verovatno danas ili sutra i da pozovem u ponedeljak.
 
Evo ovako. Za HAWK sam dobio zamenu (doplatio sam razliku naravno) MSI GTX 770 Gaming OC i kartica radi perfektno. Testiram je vec sat vremena skroz je stabilna, radi "cuveni" Heaven 4.0 i sve ostalo. I uz to je bukvalno besumna. Znaci prezadovoljan sam skroz. OC dometima bavicu se kada budem imao malo vise vremena i okaciti screenshotove :). Za MSI 660Ti PE OC takodje su mi priznali reklamaciju i u vrednosti kartice ponudili da biram koju god hocu komponentu, znaci bilo sta, graficku cpu itd u vrednosti kartice tj 32400din. Znaci vise nego korektno. Izabrao sam nesto sto je sestri trebalo, posto mi ne trebaju dve graficke kartice. Jednom recju prezadovoljan sam. Javno se izvinjavam ako sam nekada malo prenaglio i nesto ishitreno postovao za Alti, Emmi i Win Win stvarno su ispali maksimalno koretkni na kraju. Naravno veliku ulogu ima Dusan kome se javno zahvaljujem, da nije bilo njega verovatno bi se sve ovo oteglo u nedogled i pitanje sta bi bilo do kraja.. Sto se mene tice happy end i case closed. Sto isto od srca zelim i HighONE-u i Pike-u. A sada verujem 100% da ce biti reseno isto kao i meni, tako da ne morate da brinete samo jos malo strpljenja. Toliko.
 
Pouka : sledeći put budi fini prema MSI-u i Emmi-u :smack:... Idi sad uživaj.:smoke: U principu, mislim da je tu Dušanova intervencija bila presudna - ali nadam se i da je MSI ovim postupkom stekao nekoliko vernih korisnika. Jednog jeste.
 
Poslednja izmena:
Bas tako. MSI FTW. Ovo sto su uradili je stvarno za svaku pohvalu. BTW odusevljen sam karticom, ali stvarno. Na brzinu sam izvrteo 99 loopova crysisa sa +100mhz gpu (+13mv) i +250mhz mem kartica stabilna 100%. Moze jos sigurno ali nemam sad vremena. Uz to temp 75c i to sa ventom na auto za sat i po koliko su trajali loopovi. I uz to BESUMNA. Ovo u zivotu nisam video (cuo), karta je skroz besumna, ne cuje se bukvalno nista. Od sada samo MSI! Kartica mi ima ASIC 92,2 :) :)
 
Vrh Dno