Šta je novo?

MSI GTX 660Ti PE/OC problem sa TDR-om

Nisi to trebao da dozvolis ili ti je vise bilo muka da se cimas ?!
Nisam cuo za vecu glupost. Samo izgovor da bi skinuli odgovornost !
Duzni su ti da ti vrate novac ukoliko trazis povracaj upravo onoliko koliko pise na fiskalnom racunu.
Pazi Boga ti , pa ta karta je u garanciji koliko je brend propisao ili koliko uvoznik deklarise. Kakve tu veze ima vreme sa tim ?!
Ja takvih problema nisam imao , cak i ako postoji mogucnost sasecem odmah u korenu,na na kraju mi se jos i klanjaju ;)
Nikad nikog nisam prevario a ne zelim ni mene neko da zeza!
Dok ne pokazes zube ima da te jasu ! A servis..To je tek prica za sebe ..


@Stuka

Baci koji bench , da vidimo kako karta fercera ;)
Nisam trebao da dozvolim - ali pošto tvrde da karta radi, a ne radi - kako da dokažem da nisu u pravu? - ne mogu više da se cimam - muka mi je... Sledeći put ću ih sigurno zaobići u lancu. Rukovodilac službe za RMA u Alti-ju je stvarno profesionalan, ali ja ne mogu da verujem u ono što kaže serviser. Nemoguće je da karta radi na default BIOS-u na 1300 - a podizanje voltaže u Afterburneru kojeg je koristio nema efekta. Ako je dizao power target, karta je samo trotlovala, a on nije gledao frekvencije u OSD-u. Kažem, ako ta karta radi, ja ću platiti trošak MSI-u, sa sve slanjem na Tajvan. Uglavnom, ASUS stiže sutra ili u ponedeljak - i moram reći da sam zadovoljan. Nije trajalo dugo, i jedino mi je žao što nisam dobio MSI kartu... Da, pitanje je i kakvi papiri će stići s tim ASUS-om - trebalo bi da ima tri godine garancije, verovatno će poslati staru. Ali dobro - od sada ne kupujem više tamo, iako mi je većina delova iz Emmi-ja... Jedino što mi pada na pamet je da je karta pod Windows 7 stabilnija? Jesmo li svi vozili osmicu?
 
Poslednja izmena:
Ako sam dobro razumeo Gavrana njemu su vratili pare za HAWK a za 660Ti su mu racunali pun iznos pa je doplatio za 770. Znaci moze.

Meni se vadjenjem kartice shebao Win tj. aktivacija pa sad moram da instaliram ispocetka. :wall:

@PCBeast bice kad sredim sistem.

Da, bas tako. I za HAWK i za 660Ti su mi racunali pun iznos sa fiskalnog racuna. Sto smatram logicnim, i onako ne bih pristao na drugacije. Jer pre nekoliko godina nakon reklamacije 6870 morao sam da doplatim 500 dinara u istoj prodavnici za drugu 6870 zbog razlike u iznosima fiskalnih racuna.
 
Znam, ali
Poštovani, zbog starosti kartice, ne bi mogli da vam isplatimo pun iznos sa računa, tako da bolje zamena.
- reče čovek, a ja nisam u BG-u i ne mogu da se cimam. Da sam u BG-u, dogovorio bih se sa nekim i dovukao kartu na testiranje - ovako moram sam to da radim, i da šaljem kartu kurirom. Zadovoljan sam i sa 760...
Off topic - mašina radi na 4.5 GHz bez ikakvih problema, osim što USB miš ne radi posle sleep-a. Rešenje problema je, verovali ili ne, isključiti Bluetooth... Dakle, prosto je nemoguće da je ta karta stabilna. I čak i uz intervenciju MSI kancelarije, opet su grbavi... Ali, opet kažem, daleko sam od BG-a, ne mogu da se cimam - a zamena je adekvatna.
 
Poslednja izmena:
Samo me interesuje kako je to postigao? Mislim da mogu na prste jedne ruke da se nabroje primerci koji mogu na 1300mhz. Moja karta je svojevremeno bila stabilna na 1333mhz, sad ne moze da pomeri sa def. Ko zna koje je drajvere stavio, sa cim je klokovao i u cemu testira. Bas ispada ono sto sam pricao za alti i njihove servisere, tuga. Ne znam sta da kazem :mad:

Da, ovo je vrlo kratak i jezgrovit opis situacije. Ta karta je bila ubedljivo najbolji primerak 660Ti što se tiče klokovanje frekvencije GPU-a i prolazila je i sa +180 3DMark, ako se dobro sećam. Sad je stabilna na defaultu...

Dušane, hvala i od mene po stoti put... Alti je pokazao koliko je ozbiljno ovo urađeno. Ta karta je možda i provrtela Heaven nekoliko puta, ali pukla bi eventualno. Čovek joj je posvetio sat do dva, a ja bar mesec dana. Videćemo kakav će da bude ASUS - samo da ne stigne otvoren ili DOA...
 
Poslednja izmena:
Razumem te! Mene cudi da oni to sebi dozvoljavaju...
 
Thx. Ipak je druga situacija kad možeš da odeš u prodavnicu i razgovaraš sa nekim, a druga kad upakuješ kartu, pošalješ i pomoliš se...
 
Vaćare. Ja sam pristao. Ne mogu da se cimam, što reče PCBeast muka mi je.

Razumem te u potpunosti. Jedino kazem dobro je sto stvarno dobijas kvalitetnu karticu u zameni. Cim stigne okaci neki review :) Nema sta da testiras stabilnost tvoje konfe, pa evo meni je 660ti pucala na defu non stop, a evo sad sam namerno testirao ovu moju 770tf u heavenu (ponovo). Sat i po bez ikakvog problema 1306mhz@~1,21v...
 
Ja se javno zahvaljujem Dusanu na angazovanju oko zamene. Ovim je pokazao da MSI brine o svojim kupcima cak i u zemlji Srbiji.

Moram da napomenem da sam mnogo zivaca, energije i vremena utrosio oko obe zamene kartice, sto mi niko ne moze nadoknaditi. Na kraju sam bar dobio ono sto sam platio. Sledeci put cu dobro razmisliti da li da kupim MSI proizvod, jer mi se kroz ovakve golgote ne prolazi.

Sa ALTI-jevim servisom ja nisam imao problema, njihov sef mi je odgovorio istog dana kada sam mu u mailu objasnio problem i odobrio zamenu. Da li zato sto je kod moje kartice problem bio ocigledan ili zato sto je Dusan urgirao, ja to ne znam.

Voleo bih da nam MSI prenese povratne informacije sta je bilo sa kartama koje su poslate na Tajvan i zbog cega su nestabilne na def.

Zahvaljujem se i kolegama forumasima na iskrenoj podrsci i razumevanju. :wave:
 
Mašina je stabilna na 4.5 GHz - grafika je falična, a kako se radilo testiranje to samo oni znaju...
T1qu4Nw.jpg
 
Nemoj vise da mucis sebe, verujemo ti, bar mi ovde na forumu znamo kad je nesto stabilno ili nije. To sto se nalupao neki saban je bilo ocekivano.
 
Ja se javno zahvaljujem Dusanu na angazovanju oko zamene. Ovim je pokazao da MSI brine o svojim kupcima cak i u zemlji Srbiji.

Moram da napomenem da sam mnogo zivaca, energije i vremena utrosio oko obe zamene kartice, sto mi niko ne moze nadoknaditi. Na kraju sam bar dobio ono sto sam platio. Sledeci put cu dobro razmisliti da li da kupim MSI proizvod, jer mi se kroz ovakve golgote ne prolazi.

Sa ALTI-jevim servisom ja nisam imao problema, njihov sef mi je odgovorio istog dana kada sam mu u mailu objasnio problem i odobrio zamenu. Da li zato sto je kod moje kartice problem bio ocigledan ili zato sto je Dusan urgirao, ja to ne znam.

Voleo bih da nam MSI prenese povratne informacije sta je bilo sa kartama koje su poslate na Tajvan i zbog cega su nestabilne na def.

Zahvaljujem se i kolegama forumasima na iskrenoj podrsci i razumevanju. :wave:

Pridružujem se kolegi i zahvaljujem Dušanu i MSI-u. I ja bih voleo da dobijem povratnu informaciju o karti koja je otišla na proveru. I siguran sam da je i ona imala očigledan problem. Ali dobro, dosta s tim. Bitno je da je sve rešeno.
 
Puno ljudi misli da je Heaven bagovit, ili da nije validan test, a ovi u servisu testiraju površno - bar se meni tako čini. Taj 770 Lightining bi verovatno mogao da radi u MetroLL ili recimo u Crysis3, ali je bukvalno na ivici stabilnosti, kao i ove 660Ti... Pukne u Heavenu i u Crysis2. Kažem, toliko sam izvrteo testova, vrteo sve na fabričkom kloku i znam da karta ima 40MHz veći klok nego što treba za stabilnost, s tim da je OC 0 - i onda mi kažu da bez problema radi na 1300. Mislim, jadno...
@Pike
Jesi li uradio reinstalaciju? Kako radi karta?
ORMYP3B.png
 
Poslednja izmena:
Ma nemoj se zamarati beze covjek vam je pomogao svaka mu cast, uzmi tog Asusa cim dodje opali heaven, isprobaj oc (opet kroz heaven jer je on izgleda ultimativni test stabilnosti za GTX karte) i uzivaj ;)
 
Ako je bagovit Heaven kako meni sada prolazi na defaultu i sa overklokom? Mogu satima da ga vrtim. A sa istim drajverom, istom instalacijam windowsa i istom konfom prethodna kartica (660ti) nije mogla 1 loop da prodje i to na defaultu? STo se tice nasih kartica (moje i HIghoneove) mislim da je stvar jasna http://www.tomshardware.com/news/MSI-GTX-660-670-overvolting-PowerEdition,18013.html + preklokovane kartice + optimizacija drajvera jednostavno su doveli karticu na ivicu stabilnosti. A Pike jednostavno nije imao srece sa prvom karticom (verovatno) ili stvarno ne znam. Jos samo HighONE da dobije Asusa i stvar je resena.
 
Poslednja izmena:
Nervira me to što su nekompetentni - servis prolazi samo ako je nešto očigledno neispravno ili crklo. Šta ako su oni servis i za tog ASUS-a? :trust:
 
Iskreno ja mislim da jesu, tj oni prvi testiraju pa ako utvrde da nesto nije u redu salju uvozniku. Ili gresim? Isti problem sam sa njima imao sam pre dve godine. Uzeo sam novu 7870 Powercolor i kod mene je bacala neke cudne linije po ekranu. Uradio sam clean install windows, probao sve i zivo i problem je ostao. Vratim im karticu, kazu ispravna je radi perfektno? Ja im kazem pa super ako radi zadrzite je prodajte je nekom drugom. Inace, vratio sam je u roku od 48h koliko mi je trebalo da probam sve zivo, cak sam je i kod drugara odneo i tamo je pokazivala isti problem. Mesec dana su me vozili, dok nisam otisao tamo da se svadjam odmah su mi dali drugu karticu, iz prve. Izgleda da oni to testiraju kao sto je GoranM rekao, ili baca signal ili ne baca :)
 
Poslednja izmena:
Heaven nije bagovit vec je jako osetljiv na nestabilnost. Kako na novoj karti radi besprekorno ?
Prva karta je boostovala na 1228 Mhz i bila stabilna ali je jedan ventilator kloparao. Druga na 1254 MHz nesrecno tj. nestabilna. Treca boostuje na 1254 MHz ali je stabilna i ima totalno drugaciju oznaku biosa od predhodne dve.

@HighONE opusti se i ne razmisljaj o servisima, nece ti trebati uopste za tog ASUS-a. Ubodi i koristi sa merakom, dobio si odlicnu graficku, bolju nego sto si imao.

Moja radi perfektno na def. Nemojte samo da me terate da je klokujem, ne mogu vise da gledam pucanje i nestabilnost, smucilo mi se, hocu neko vreme da je koristim na def. :beat:
 
Poslednja izmena:
ASIC je 83.9% hladnija je od predhodne za 4 C, ona je imala ASIC 82%. Heaven je prolazila sa povecanom voltazom na 1.3V na 1306 MHz. Ostale benchmarke na vise.
 
Voleo bih da nam MSI prenese povratne informacije sta je bilo sa kartama koje su poslate na Tajvan i zbog cega su nestabilne na def.

u svakom slucaju ovakvi slucajevi ce nam pomoci da budemo jos bolji i prepoznatljiviji a krajnji korisnici, kolege forumasi, sto je moguce vise zadovoljniji :)
neznam iskreno da li cu stici od gomile obaveza da jos proveravam stanje..pokusacu u nekom slobodnom trenutku ali ne obecavam nista.

hteo bih da naglasim da je ALTI sa razlogom MSI partner u Srbiji i da je brzo resavanje problema krajnjih korsinika svakako jedan od razloga.
da se razumemo uvek ce neko biti nezadovoljan, sa razlogom ili bez, sad je nebitno, ono sto je bitno je da smo uz pomoc kolega iz ALTIja sveki problem ovde brzo resili i da je sad sve OK :)
 
u svakom slucaju ovakvi slucajevi ce nam pomoci da budemo jos bolji i prepoznatljiviji a krajnji korisnici, kolege forumasi, sto je moguce vise zadovoljniji :)
neznam iskreno da li cu stici od gomile obaveza da jos proveravam stanje..pokusacu u nekom slobodnom trenutku ali ne obecavam nista.

hteo bih da naglasim da je ALTI sa razlogom MSI partner u Srbiji i da je brzo resavanje problema krajnjih korsinika svakako jedan od razloga.
da se razumemo uvek ce neko biti nezadovoljan, sa razlogom ili bez, sad je nebitno, ono sto je bitno je da smo uz pomoc kolega iz ALTIja sveki problem ovde brzo resili i da je sad sve OK :)
Pohvale i od mene, pasivnog posmatraca i najveceg PLJUVACA po nasim prodavcima.
 
u svakom slucaju ovakvi slucajevi ce nam pomoci da budemo jos bolji i prepoznatljiviji a krajnji korisnici, kolege forumasi, sto je moguce vise zadovoljniji :)
neznam iskreno da li cu stici od gomile obaveza da jos proveravam stanje..pokusacu u nekom slobodnom trenutku ali ne obecavam nista.

hteo bih da naglasim da je ALTI sa razlogom MSI partner u Srbiji i da je brzo resavanje problema krajnjih korsinika svakako jedan od razloga.
da se razumemo uvek ce neko biti nezadovoljan, sa razlogom ili bez, sad je nebitno, ono sto je bitno je da smo uz pomoc kolega iz ALTIja sveki problem ovde brzo resili i da je sad sve OK :)
Problem jeste rešen brzo - samo zahvaljujući tebi. Moj slučaj bi sasvim sigurno drugačije završio, iako je karta nestabilna.
 
E pa,zato o ovakvim stvarima treba pisati po forumima,pa ce se svaka reklamacija zavrsiti ovako,neka se zna i neka se cuje kako ko radi (dobro ili lose) jednostavno,netreba cutati i stvari gurati pod tepih,neko otvoreno pisati,i ako treba(sa razlogom) i napasti nekoga ako svoj posao ne radi kako treba....jos jednom,bravo za Dusana!
 
Ja mislim da nezadovoljnih nema, samo jos HighONE da dobije kartu i sve je reseno.

Izvinjavam se ako sam nekada bio malo ostriji ali to je posledica raznoraznih iskustava sa prodavcima i serviserima. Nazalost ima puno ljudi koji samo obecavaju i zavlace a malo onih koji su spremni da zaista pomognu.

Slazem se sa sindom u potpunosti, treba da se zna i cuje kako ko radi i kako se ophodi prema krajnjim korisnicima.

Mene nervira sto kolege forumasi i ja moramo da se borimo, gubimo zivce i vreme, da bismo dobili ono sto smo posteno platili. Hocemo da to radi kako treba, jel mnogo trazimo ?
 
Ja mislim da nezadovoljnih nema, samo jos HighONE da dobije kartu i sve je reseno.

Izvinjavam se ako sam nekada bio malo ostriji ali to je posledica raznoraznih iskustava sa prodavcima i serviserima. Nazalost ima puno ljudi koji samo obecavaju i zavlace a malo onih koji su spremni da zaista pomognu.

Slazem se sa sindom u potpunosti, treba da se zna i cuje kako ko radi i kako se ophodi prema krajnjim korisnicima.

Mene nervira sto kolege forumasi i ja moramo da se borimo, gubimo zivce i vreme, da bismo dobili ono sto smo posteno platili. Hocemo da to radi kako treba, jel mnogo trazimo ?

S obzirom na sadasnji zakon mnogo i trazite. Prema sadasnjem zakonu prodavac moze da te zavlaci koliko hoce, da ti ne resi reklamaciju, a ti si upucen na "drustva za zastitu potrosaca", a ne na trzisnu inspekciju koja vise "nema te nadleznosti", pa se samim tim postavlja pitanje zasto uopste i postoji (mislim na trzisnu inspekciju), a drustva za zastitu potrosaca su vise "na dobrovoljnoj bazi". Zasto nam je zakon ovakav? Uzroke treba traziti u vezi izmedju tajkuna i velikih trgovaca i tada aktuelne vlasti koja je donela takav zakon. Mislim da u evropi nigde ne postoji ovako los zakon o "zastiti potrosaca", a da je toliko los jeste i da mnogi kazu da je pogresno nazvan i da je trebalo da se zove "zakon o zastiti trgovaca od reklamacija".
 
Poslednja izmena:
Sto se tice reklamacija nista se ne moze resiti na kulturan nacin kod nas. Ranije sam isao na finjaka i stalno sam cekao i slusao razna obecanja. U poslednje vreme sam fin prvi put i cim krene prica sa zavlacenjem odmah pocinjem da pljujem. Mnogo bolje se prolazi kad si izuzetno nekulturan i bezobrazan, jer kad dodjes i budes dobar odmah krecu da te jasu. Sto je GoranM rekao za resavanje reklamacije, to je izgleda najbolji nacin kod nas tako nesto uraditi, u sred flesovanja na prekidac i neka onda strucnjaci po servisima to popravljaju.
Sto se tice iznosa sa fiskalnog racuna, necu komentarisati i razumem da se sve smucilo. Za 760 ako dodje bez kutije, licno ne bih prihvatio takvu kartu i onda bih vala nasao i volje i zivaca da isteram sve do kraja.
Uvek mi padne na pamet pri nekoj reklamaciji kad sam dolazio da kupujem prozivod koji reklamiram. Tad su u radnji nasmejani i super raspolozeni, ma samo sto te i na rucak ne pozovu, a kada reklamiram kao da im umizam komad hleba iz usta, katastrofa.

Dusanu svaka cast, ali ja cu uvek kad nesto nije u redu biti tu da popljujem, bez obzira koji brend bio i koja radnja i uvoznik.
 
u svakom slucaju ovakvi slucajevi ce nam pomoci da budemo jos bolji i prepoznatljiviji a krajnji korisnici, kolege forumasi, sto je moguce vise zadovoljniji :)
neznam iskreno da li cu stici od gomile obaveza da jos proveravam stanje..pokusacu u nekom slobodnom trenutku ali ne obecavam nista.

hteo bih da naglasim da je ALTI sa razlogom MSI partner u Srbiji i da je brzo resavanje problema krajnjih korsinika svakako jedan od razloga.
da se razumemo uvek ce neko biti nezadovoljan, sa razlogom ili bez, sad je nebitno, ono sto je bitno je da smo uz pomoc kolega iz ALTIja sveki problem ovde brzo resili i da je sad sve OK :)

Pa da nije bilo tebe stvar bi tesko bila resena. Ovako svi smo zadovoljni, jos samo HighONE-u da stigne Asus i stvar je resena. Hvala ti i u moje ime, vratio si ugled MSI-a u mojim ocima.
 
Poslednja izmena:
Sto se tice reklamacija nista se ne moze resiti na kulturan nacin kod nas. Ranije sam isao na finjaka i stalno sam cekao i slusao razna obecanja. U poslednje vreme sam fin prvi put i cim krene prica sa zavlacenjem odmah pocinjem da pljujem. Mnogo bolje se prolazi kad si izuzetno nekulturan i bezobrazan, jer kad dodjes i budes dobar odmah krecu da te jasu. Sto je GoranM rekao za resavanje reklamacije, to je izgleda najbolji nacin kod nas tako nesto uraditi, u sred flesovanja na prekidac i neka onda strucnjaci po servisima to popravljaju.
Sto se tice iznosa sa fiskalnog racuna, necu komentarisati i razumem da se sve smucilo. Za 760 ako dodje bez kutije, licno ne bih prihvatio takvu kartu i onda bih vala nasao i volje i zivaca da isteram sve do kraja.
Uvek mi padne na pamet pri nekoj reklamaciji kad sam dolazio da kupujem prozivod koji reklamiram. Tad su u radnji nasmejani i super raspolozeni, ma samo sto te i na rucak ne pozovu, a kada reklamiram kao da im umizam komad hleba iz usta, katastrofa.

Dusanu svaka cast, ali ja cu uvek kad nesto nije u redu biti tu da popljujem, bez obzira koji brend bio i koja radnja i uvoznik.

Videćemo šta će da stigne - ja očekujem novu kartu, tako sam razumeo rukovodioca službe reklamacija. Mislim, dao sam dosta novca za taj 660Ti kad je bio aktuelan.
OK. Odobrićemo Vam zamenu, jer smo već dogovorili sve sa Msi kancelarijom.
Posle konsultacije sa Pm možemo Vam u zamenu ponuditi VGA GeForce GTX760 ASUS OC 2GB/DDR5,/DVI/HDMI/DP/256bit/GTX760-DC2OC-2GD5
Samo mi potvrdite da Vam odgovara.
Srdačan pozdrav.
 
Nazad
Vrh Dno