Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Kako da dodam vise brojeva (ugovora) u yettel app?
 
Ako se vode na tvoj JMBG onda se pojave sami.
U suprotnom, pitaj Y. da li možeš tudji ugovor da dodaš 🤗
 
Da li ja to dobro vidim da je za yettel internet (to je valjda bivsi home internet) maksimalna brzina samo na najskupljem ovom neogranicenom paketu? Sada imam home internet 150 i istice mi UO u februaru. Ako sad moram to da platim 1000 dinara vise vidim da cemo da se rastajemo nakon 6 godina...
 
Kako da dodam vise brojeva (ugovora) u yettel app?
Kao što je @iceAge i naveo, svi brojevi koji se vode na tebe (po JMBG podatku) biće izlistani i prikazani u našoj aplikaciji, gde u padajućem meniju možeš birati koji te ugovor i stanje istog interesuje, ukoliko se neki broj vodi na tvoje ime, a ti ga ne vidiš, molimo te da nam kucneš putem privatne poruke, rado ćemo proveriti za tebe.
Da li ja to dobro vidim da je za yettel internet (to je valjda bivsi home internet) maksimalna brzina samo na najskupljem ovom neogranicenom paketu? Sada imam home internet 150 i istice mi UO u februaru. Ako sad moram to da platim 1000 dinara vise vidim da cemo da se rastajemo nakon 6 godina...
Tako je, u našoj komercijalnoj ponudi sada postoje paketi koji se razlikuju po količini, ali i samoj brzini prenosa podataka, gde Total Internet ima maksimalnu brzinu 4G interneta, dok su ostali ograničeni. Svakako i nakon isteka ugovorne obaveze koju imaš, na tvom ugovoru neće postojati ograničenje, ukoliko se radi o našem starom paketu. Primeniće se isti uslovi kao i do sada, samo će cena biti naplaćena bez popusta dobijenog na 24 meseca.
 
Hvala, necu placati 3000 dinara, niti koristiti ogranicenu brzinu protoka. U mts ima za 1500 dinara sve ovo sto sam do sada koristio. Bas je ozbiljno poskupeo mobilni internet, verovatno sa ciljem "uvaljivanja" hiperneta.
 
Hvala, necu placati 3000 dinara, niti koristiti ogranicenu brzinu protoka. U mts ima za 1500 dinara sve ovo sto sam do sada koristio. Bas je ozbiljno poskupeo mobilni internet, verovatno sa ciljem "uvaljivanja" hiperneta.
Zaista nam je žao ukoliko si se odlučio na takav korak, nadamo se da ćeš se predomisliti, zaista tako nešto nije slučaj, uvrstili smo u ponudu različite vrste paketa, kako bi naši korisnici mogli da pronađu paket koji najviše odgovara njihovim potrebama. Hipernet svakako preporučujemo budući da je u potupnosti neograničen i po sjajnim brzinama.
 
Da li ja to dobro vidim da je za yettel internet (to je valjda bivsi home internet) maksimalna brzina samo na najskupljem ovom neogranicenom paketu? Sada imam home internet 150 i istice mi UO u februaru. Ako sad moram to da platim 1000 dinara vise vidim da cemo da se rastajemo nakon 6 godina...
nece ti menjati paket...samonastavis sa koriscenjem posle isteka u.o....ostaje sve isto
 
Pa da, ali ce mi ukinuti popust koji imam uz UO, i placacu 3000 umesto 1600, sto je jos vise nego da predjem na ovaj novi neograniceni paket. Sustinski poskupeli su ovu uslugu duplo. Ili moze da se koristi po istoj ceni kao i do sada ali sa 3x manjom brzinom. Bas onako - jadno.
 
Pa da, ali ce mi ukinuti popust koji imam uz UO, i placacu 3000 umesto 1600, sto je jos vise nego da predjem na ovaj novi neograniceni paket. Sustinski poskupeli su ovu uslugu duplo. Ili moze da se koristi po istoj ceni kao i do sada ali sa 3x manjom brzinom. Bas onako - jadno.
Zaista nam je žao ukoliko naša nova ponuda nije odgovarajuća, da li si proverio koju brzinu sada ostvaruješ korišćenjem trenutnog paketa, nju možeš uporediti sa aktuelnim ponuđenim u paketima i videti koja ti zapravo odgovara.
 
Uzeo sam Yettel prepaid karticu, da probam kakav je internet, posto bih kada mi istekne ugovor presao u Yettel.

4G+ krene odlicno, ali se posle 2-3 sekunde koriscenja interneta internet prekine i upali se H+ i tako ostaje sledecih 30ak minuta, zvao sam call centar kazu da je sve ukljuceno i kako treba...

Provereno u vise delova Beograda i Panceva ;)

Da li neko ima ideju sta raditi
 
Resetuj telefon, ugasi ga, upali...
Promeni slot za sim karticu ...
Ne znam da li danas treba nešto podešavati u mreznim podešavanjima, meni to sve automatski bilo
 
Uzeo sam Yettel prepaid karticu, da probam kakav je internet, posto bih kada mi istekne ugovor presao u Yettel.

4G+ krene odlicno, ali se posle 2-3 sekunde koriscenja interneta internet prekine i upali se H+ i tako ostaje sledecih 30ak minuta, zvao sam call centar kazu da je sve ukljuceno i kako treba...

Provereno u vise delova Beograda i Panceva ;)

Da li neko ima ideju sta raditi
Da li je mrežni signal podešen samo na 4G? Predlažemo ti da aktiviraš opciju automatski 4G/3G/2G, sam protok može zavisiti od mnogo spoljašnjih faktora, ali ne bi trebalo da predstavlja poteškoću, budući da su oba mesta odlično pokrivena 4G signalom. Svakako ukoliko imaš smetnje, kucni nam putem privatne poruke i broj, rado bismo proverili.
 
Da li je mrežni signal podešen samo na 4G? Predlažemo ti da aktiviraš opciju automatski 4G/3G/2G, sam protok može zavisiti od mnogo spoljašnjih faktora, ali ne bi trebalo da predstavlja poteškoću, budući da su oba mesta odlično pokrivena 4G signalom. Svakako ukoliko imaš smetnje, kucni nam putem privatne poruke i broj, rado bismo proverili.

Uzeh drugu karticu da probam, i sve je radilo kako treba... A danas tokom prepodneva je i moja proradila, izgleda da iz call centra nisu bas odmah ukljucili, vec tek posle 12 sati ;)

Uglavnom, brzina ide izmedju 120 i 150 DL i od 40 - 60 UL, sasvim OK :)
 
Uzgred, broj (063), uzet regularno, upakovan, u prodavnici, recikliran je, i to verovatno skoro, posto je odmah posle instalacije Viber-a i Whatsapp-a krenuo da prima poruke, plus je bio i blokiran od Vibera kao broj koji je slao spam... Za sada su poruke tipa "opet ti" i "gde si" videcemo kako ce dalje biti...
 
Uzgred, broj (063), uzet regularno, upakovan, u prodavnici, recikliran je, i to verovatno skoro, posto je odmah posle instalacije Viber-a i Whatsapp-a krenuo da prima poruke, plus je bio i blokiran od Vibera kao broj koji je slao spam... Za sada su poruke tipa "opet ti" i "gde si" videcemo kako ce dalje biti...
Sami brojevi se ponovno vraćaju u upotrebu nakon određenog vremenskog perioda, nadamo se da nećeš imati neprijatnosti putem pomenutih aplikacija 😅
 
Zaista nam je žao ukoliko naša nova ponuda nije odgovarajuća, da li si proverio koju brzinu sada ostvaruješ korišćenjem trenutnog paketa, nju možeš uporediti sa aktuelnim ponuđenim u paketima i videti koja ti zapravo odgovara.
Hvala za info, brzina je vec sada ispod 25, a sto do sada nje bio nije bio slucaj, brzina je bila uvek oko 50+mbs... Rekao bih da je na paketu koji je i dalje po ugovoru (do 15.2), na maksimalnoj brzini od 4g, vec limitiran saobracaj. Jos mesec dana i moracu da promenim provajedera za home net.
 
Hvala za info, brzina je vec sada ispod 25, a sto do sada nje bio nije bio slucaj, brzina je bila uvek oko 50+mbs... Rekao bih da je na paketu koji je i dalje po ugovoru (do 15.2), na maksimalnoj brzini od 4g, vec limitiran saobracaj. Jos mesec dana i moracu da promenim provajedera za home net.
Ukoliko imaš smetnje sa protokom, predlažemo ti da nam kucneš putem privatne poruke, rado ćemo proveriti i same parametre tvog kućnog neta.
 
Pre 10 meseci sam potpisao ugovor i uzeo telefon i time se obavezao 2g.Ok. Ali mi tete nisu rekle da i ako pre vremena otplatim telefon ne mogu da uzmem drugi,nego moram da otplatim preostale rate,svih 14m preplate.Jel me neko ovde z....Jel ima neko razumno resenje za ovo? Zar nebi trebao da platim samo ovu povlasticu sto sam imao kroz racune tj umanjenje.Bar tako kaze zakon o potrosacima.Ili treba da se vucaram tuzbama i sta ti ja znam cime
 
Valjda zbog toga sto telefon uzimas uz paket i dobijas povoljniju cenu samim tim...

Bilo je nekad tako kao sto si ti hteo, tj moglo je.
 
Volio bi da mi neko iz yettela ovo malo razjasni. I ako moze scenario raskida ugovora obzirom da ne dugujem bilo sta,sta tacno placam. Da li samo ovaj bonus za koriscene mesece ili ...
 
Uzeh drugu karticu da probam, i sve je radilo kako treba... A danas tokom prepodneva je i moja proradila, izgleda da iz call centra nisu bas odmah ukljucili, vec tek posle 12 sati ;)

Uglavnom, brzina ide izmedju 120 i 150 DL i od 40 - 60 UL, sasvim OK :)
nesto im brljavi i meni se desava ovo na prepaid esim nekad da prebaci samo na 3g Reboot telefona resi problem.
 
Yettel je najavio poskupljenje paketa od marta i to je potpuno u redu sa njihove strane. E sad, naravno, svako može da raskine ugovor. Međutim, ja ne želim da raskinem ugovor u potpunosti, već samo da spustim na niži paket pa makar to podrazumevalo i još dve godine takvog ugovora. U ovih pet godina, kadgod mi ugovor bude pred isticanjem, javim se podršci na društvenim mrežama sa zahtevom za produženje, oni proslede moj upit gde treba i posle tri do pet dana, zovu me neki fini ljudi, ponude šta treba i tako se dogovorimo. PRihvatim ponudu SMS-om i to je to.
E sad, kad je stvar manje u njihovom interesu i kad sam opet od podrške tražio da me spoji s kim treba, oni se prave toše i šalju me u prodavnicu. Mislio sam da je potpuno pravno nepotrebno i maltretiranje, da raskinem ugovor, pređem na pripejd pa onda potpisujem novi ugovor za niži paket. Kad već po zakonu svakako imam pravo da raskinem ugovor, a to ne želim, bio sam naivan i verovao da će mi izaći u susret da to nekako lakše odradimo. Ovako, može da se desi da se posle pet godina rastanemo, jer ja ako se uputim nogama u prodavnicu, ja ću da zatražim samo raskid i ništa više. Ako su mislili da mi otežaju nešto, prosto će ostati bez mojih novaca. Ne možeš da imaš jedan odnos kad tebi odgovara, a sasvim drugi kad meni odgovara. Možeš, ali će se to završiti bez ičijeg zadovoljstva. I pre nego što mi neko kaže kako ugovor ne može da se raskine ili promeni na daljinu, samo ću vam reći da samsa A1 tri puta raskidao ugovor mejlom.bez odlaska i preganjanja sa bilo kim.
 
Već nekoliko ugovornih ciklusa imam 50% popusta na pretplatu raznih Total paketa. Svaki put se lako dogovaramo da dobijem popust a pređem na malo veći paket (Total 2 na Total 5 itd). Uskoro mi ističe ugovorna obaveza, bio sam u poslovnici, slao upit na mrežama i nude mi ponude iz aplikacije, 20-30%. Odbili su mi molbu za 50% i ne prosleđuju moj kontakt referentnoj službi koja je ovlašćena za 50% off. Očigledno je to nova politika, po kojoj se taj popust daje samo ako se podnese zahtev za raskid ugovora, prelazak na pripejd ili podnese zahtev drugom operatoru za prenos broja. To sam proverio preko drugarice, koja je tek tada dobila poziv i sve je moglo, odmah i s radošću. Kod njih sam od vremena Mobtela, od 2001. Nikad nisam menjao mrežu, ali sad hoću pošto se ne slažem s takvom rigidnom politikom i potcenjivanjem korisnika.
 
@DonVlad

Pretpostavljam da nisi posecivao ovu temu dok nisi naisao na otpor pri dogovaranju popusta, ali maltene na svakoj strani se pise o tome da vise nikakav dogovor nije moguc sa "sluzbom za brigu o korisnicima", podrskom na tviteru (iksu?) fejsbuku itd. Samo nacini koje si i sam naveo. Ja imam svez primer na zeninom broju, u subotu podnet zahtev za prelazak na pripejd, u ponedeljak (prvi radni dan posle zahteva) zvao covek i dogovoreno 50%, preko sms poruke potvrdjeno, bez daljih odlazaka u poslovnicu. Razumem da ljudi koji godinama produzuju ugovor pozivima i na tviteru sada osecaju neko razocaranje sto ne moze vise tako, ali ko je zadovoljan mrezom, ucinice taj jedan korak odlaskom do poslovnice. Ko nije zadovoljan inace, pa ovo mu dodje kao neki razlog da sebi lakse opravda prelazak.
 
Pa ništa, potrošiću koji satić svog života i otići da podnesem za raskid, mada mi se to stvarno ne radi, ali pošto oni žele da sarađuju samo kad je njima lepo, nećemo tako više da se igramo. Ako su im isti oni koji imaju brojeve godinu dana i mi koji imamo 15, onda u redu, neka im bude. TO je kao neka veza nezrelog para, kad jedno hoće da raskine a ono drugo mu onda nudi kule i gradove.
 
Ne znam, stvarno... Pravljenje posla ljudima u poslovnicama bez ikakve potrebe... a onda i fejk zahtev za prelaz kod drugog operatora... Jasno mi je da to služi da većini onemogući popust jer ljudi uglavnom i ne znaju kako im se zove paket i lako odustaju kod prve prepreke. Ali oni koji imaju godinama 50% popusta već znaju da nešto može i da je moguće.
 
Sami brojevi se ponovno vraćaju u upotrebu nakon određenog vremenskog perioda, nadamo se da nećeš imati neprijatnosti putem pomenutih aplikacija 😅
Poštovanje ,

Kada smo kod brojeva iz Yettel group , da li se može kupiti pri paid broj kod Vas naravno sa šest cifara ?
Ja sam se zvanično obraćao na [email protected] dobio poruku putem sms -a da je to moguće odlaskom u poslovnicu .
Odmah sam znao da je to nemoguća misija !😀
Kada sam otišao naravno da je to nemoguće i takva kartice prodaju korisnicima u Post paid-u ! 😄😀
Jer kako bi kintu zaradili oni kojima su prodavci ili pak trafikanti ( ma da oni u manjoj meri ) jer i kod njih već dođe pribrano ...zaradili kintu .😄
Pišete i odgovarate jedno a stvarnost i odgovornost za svaku napisanu kod Vas nema nekog značaja .
I naravno uvek ste puni floskula kako se "borite" za svakog korisnika i ostvarivanje njihovih prava na što bolju uslugu .
 
Moze li mi neko brzinski reci kakvo je stanje koristenja eroneta BiH u srbiji i mobilnog interneta ? Navodno vise nema rominga i koristo se kao da je korisnih i dalje u BIH ?
 
Nazad
Vrh Dno