Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Cao, da li se zna kada se ocekuje isporuke preordera za honor90?
 
Pogledajte prilog 395647

Da li je neko imao ovakav slucaj ?
Pripejd broj koji nije u aktivnoj upotrebi , kartica se nalazi u starom telefonu na kom internet nije aktivan....
Sa telefona nisu poslate poruke , niti su stizale sa bilo kog broja osim Yettel promo i petak

Odgovor podrske
Poštovani _ _ _

Usled nenamernog propusta, u računu za jun obračunata Vam je odlazna SMS poruka ka broju 8848. Izvinjavamo se zbog navedenog. Vaš prigovor pod DB---23 smo usvojili i prosledili nalog za korekciju u iznosu od 6,9 dinara sa porezom.

Drago nam je da smo imali priliku da navedeni propust ispravimo i zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete.

Srdačan pozdrav,
Yettel d.o.o.
Služba za naprednu podršku korisnicima
 
Ponovo zaduzenje 🙃 o_O ( i pored blokade VAS servisa )
 
Ne mogu da se konektujem u romingu. Ne data nego uopste nece da se konektuje na mrezu. Probao auto trazenje mreze i rucno. Na rucno vidi razne mreze ali nece ni na jednu da se konektuje.
Probao network reset.
Mts kartica (dual sim) naravno radi ko metak.
U pitanju su i Rumunija i Madjarska.
Da li se ovo jos nekom desava??

EDIT: Zamenio sam kartice tj., slotove u kojima se nalaze. MTS kartica i dalje odma ode u roming a Yettel kartica se uopste ne poveze.
Znaci definitvno nije do fona nego do Yettela.
 
Poslednja izmena:
Kontaktiraj ih da provere da li ti je aktivan roaming.
 
Ne mogu da se konektujem u romingu. Ne data nego uopste nece da se konektuje na mrezu. Probao auto trazenje mreze i rucno. Na rucno vidi razne mreze ali nece ni na jednu da se konektuje.
Probao network reset.
Mts kartica (dual sim) naravno radi ko metak.
U pitanju su i Rumunija i Madjarska.
Da li se ovo jos nekom desava??

EDIT: Zamenio sam kartice tj., slotove u kojima se nalaze. MTS kartica i dalje odma ode u roming a Yettel kartica se uopste ne poveze.
Znaci definitvno nije do fona nego do Yettela.
Ista situacija kod mene, u Grčkoj sam par dana signala i mreže uopšte nemam.
 
Ne mogu da se konektujem u romingu. Ne data nego uopste nece da se konektuje na mrezu. Probao auto trazenje mreze i rucno. Na rucno vidi razne mreze ali nece ni na jednu da se konektuje.
Probao network reset.
Mts kartica (dual sim) naravno radi ko metak.
U pitanju su i Rumunija i Madjarska.
Da li se ovo jos nekom desava??

EDIT: Zamenio sam kartice tj., slotove u kojima se nalaze. MTS kartica i dalje odma ode u roming a Yettel kartica se uopste ne poveze.
Znaci definitvno nije do fona nego do Yettela.
Pozdrav, prosledi nam podatke u PM da vidimo o čemu je reč.
Ista situacija kod mene, u Grčkoj sam par dana signala i mreže uopšte nemam.
Zamolio bih te da nam kucneš u privatnoj poruci podatke, da izvršimo provere.
 
@Yettel Srbija - Prešao sam pre 4 dana na pripejd i danas se (očekivano) pojavila ponuda za 50% popusta na pakete. Mislio sam da uzmem Total 10, ali sad gledam pakete i mislim da bih se mogao uklopiti i u Go Data, sa 300 minuta razgovora mesečno, UO bez uređaja, naravno.
Zanima me da li se u slučaju da se predomislim i pređem na Total 10 posle par meseci zadržava popust od 50%?
Što se tiče Go Data paketa, pretpostavljam da se onih 5000 minuta u mreži koristi tek nakon potrošenih 300 minuta za sve mreže? I na kraju, da li se nepotrošeni minuti za sve mreže prenose u sledeći mesec?
 
Juce sam imao problema sa romingom. Zovem podrsku, javi se neka zenska osoba i kaze mi da je roming ukljucen i da je sve ok. Ja joj kazem problem je kod vas ne kod mene.
Ona mi rece da prebacim network na 3G, da odem u manual mod i odaberem neku 3G mrezu.
Ja joj reko, izvinit, ovo je 21 vek, koja 3G mreza i manual mode ovo mora da radi automatski i na 4G
On ne, to je procedura, roming partner moze da ogranici mrezu na 3G i to je tako, mora manual mode i 3G i bla bla.
Ne mozes joj objasniti.
Prekinem i zovem ponovo, javi se lik. On malo ipak zna i ne prosipa mi takve nebuloze ali ipak tvrdi da je do mog fona i da treba da ukljucim i iskljucim airplane mode.
Ja mu rekao da sam vec restartovao telefon a on ce na to a ne, to nije isto kao i on off airplane mode. Ja u šoku sad vec. Objasnjavam mu da restart fona ukljucuje i disconect i connect na mrezu i insistiram da on restartuje svoje podesavanje za moj roming a ne ja airp. On off. On hvala Bogu pristane.

Minut kasnije, roming proradio i naravno konektovao sam se na 4G mrezu.

Yettel, ko vama radi sluzbu podrske?????
To sto sam cuo od njih je lupetanje. Prva sto se javila, zba samo strogo da cita skriptu koja je iz proslog veka, ovaj drugi je ipak znao vise i bio spreman da nesto uradi sa vase strane i uradio je i hvala mu za otvorenost i strpljenje, ali gde da me ubedjuje da je airplane on off jace od restarta fona.

Morate da poradite na obuci zaposlenih u sluzbi podrske.
 
Juce sam imao problema sa romingom. Zovem podrsku, javi se neka zenska osoba i kaze mi da je roming ukljucen i da je sve ok. Ja joj kazem problem je kod vas ne kod mene.
Ona mi rece da prebacim network na 3G, da odem u manual mod i odaberem neku 3G mrezu.
Ja joj reko, izvinit, ovo je 21 vek, koja 3G mreza i manual mode ovo mora da radi automatski i na 4G
On ne, to je procedura, roming partner moze da ogranici mrezu na 3G i to je tako, mora manual mode i 3G i bla bla.
Ne mozes joj objasniti.
Prekinem i zovem ponovo, javi se lik. On malo ipak zna i ne prosipa mi takve nebuloze ali ipak tvrdi da je do mog fona i da treba da ukljucim i iskljucim airplane mode.
Ja mu rekao da sam vec restartovao telefon a on ce na to a ne, to nije isto kao i on off airplane mode. Ja u šoku sad vec. Objasnjavam mu da restart fona ukljucuje i disconect i connect na mrezu i insistiram da on restartuje svoje podesavanje za moj roming a ne ja airp. On off. On hvala Bogu pristane.

Minut kasnije, roming proradio i naravno konektovao sam se na 4G mrezu.

Yettel, ko vama radi sluzbu podrske?????
To sto sam cuo od njih je lupetanje. Prva sto se javila, zba samo strogo da cita skriptu koja je iz proslog veka, ovaj drugi je ipak znao vise i bio spreman da nesto uradi sa vase strane i uradio je i hvala mu za otvorenost i strpljenje, ali gde da me ubedjuje da je airplane on off jace od restarta fona.

Morate da poradite na obuci zaposlenih u sluzbi podrske.
Žao nam je ukoliko si imao bilo kakve poteškoće u vezi sa korišćenjem jedne od usluga, sve kolege raspolažu sa istim informacijama, svakako da postoji procedura koje je potrebno pridržavati se kako bismo korisniku u najkraćem mogućem roku otklonili nastalu smetnju. Saradnja sa agentima koji pružaju podršku jeste veoma bitna, kako bi se što efikasnije proverilo šta je uzrok same smetnje. Svakako ukoliko je potrebna dodatna pomoć ili informacija, ekipa podrške ti stoji na raspolaganju.
 
ako neko to moze da uradi bez pristupa mom telefonu, sta ce onda zakljucavanje telefona pomoci?
 
Кад се испрати дискусија на Твитеру види се да госпођа, осим што је бесна, није баш технички поткована, питање ко је имао приступ телефону и Јетел апликацији и налогу. Може и картицу неко да ти опељеши а да нема физички приступ. Лепо је добила савет да пријави случај и преваранта, и да јој неко стручан подеси телефон.

Твитер је иначе ово мало што пратим у последње време легло дилетаната свих профила, па све информације треба узимати са дебелом резервом.
 
Poslednja izmena:
PItanje za Yettel, (ako vec nije postavljeno ovo pitanje negde drugde ) jel se zna kada ce e-sim biti dostupan na apple watch-u cellular modelima?
 
Jel moguće da ste najsporiji po pitanju ubacivanja novih Samsung uređaja na sajt ?I MTS i a1 ubacili ,kod vas još nema ..Ovo je više konstatacija nego pitanje .. :) U a1 se uz watch 6 klasik za rezervaciju dobijaju slušalice ,jel bi isto trebalo očekivati i kod vas ?
 
Ubacili su u ponudu
 
Pozdrav svima,
PItanje za Yettel, (ako vec nije postavljeno ovo pitanje negde drugde ) jel se zna kada ce e-sim biti dostupan na apple watch-u cellular modelima?
Precizan datum o takvoj implementaciji još uvek ne možemo precizirati, predlažemo da nastaviš da pratiš sve informacije i novosti o našim uslugama i servisima, preko našeg zvaničnog sajta i među prvima saznaš takve informacije.
Jel moguće da ste najsporiji po pitanju ubacivanja novih Samsung uređaja na sajt ?I MTS i a1 ubacili ,kod vas još nema ..Ovo je više konstatacija nego pitanje .. :) U a1 se uz watch 6 klasik za rezervaciju dobijaju slušalice ,jel bi isto trebalo očekivati i kod vas ?
Trudimo se da ponudu naših usluga prilagodimo željama naših korisnika, takođe savetujemo da nastaviš da nas pratiš, jer svakodnevno ažuriramo samu ponudu i dostupnost uređaja, verujem da će se traženi naći među ponuđenima.
 
@Yettel Srbija
После преласка са МТС на Јетел припејд није могуће одабрати понуду (Yettel pripejd plus) која се рекламира на сајту. Коме се жалити?
Screenshot_20230731_121933_Edge.jpg
 
Treba da prođe par dana od prenosa da bi sve leglo na mesto u sistemu.
 
@Yettel Srbija
После преласка са МТС на Јетел припејд није могуће одабрати понуду (Yettel pripejd plus) која се рекламира на сајту. Коме се жалити?
Pogledajte prilog 398659
Rado ćemo proveriti za tebe, Yettel pripejd plus je poseban tarifni paket pripejd varijante koji se kupuje u našoj poslovnici, i cena je nešto viša od običnog pripejda, svi brojevi koji se portuju iz drugih mreža se predefinisano aktiviraju na običnom pripejdu. Kucni nam podatke putem privatne poruke, stojimo ti na raspolaganju.
 
Imam 3 stara mobilna telefona. Kako mogu da ih iskoristim za reciklažu za nov paket i nov telefon? Hvala unapred, pozdrav!
 
@Nista popusti po pojedinačnom ugovoru se ne sabiraju tj. druga dva možeš da predaš na reciklažu, ali nećeš iskoristiti pravo na dodatno umanjenje, osim ako ne budeš hteo da zaključiš još neki ili pokloniš vaučer nekom trećem.
 
Šta se dešava na levoj obali Dunava, Yettel mreže nema ceo dan uopšte.
 
Imam 3 stara mobilna telefona. Kako mogu da ih iskoristim za reciklažu za nov paket i nov telefon? Hvala unapred, pozdrav!
Zdravo, na reciklažu možeš doneti stari uređaj, pa I više njih, I za svaki ćeš dobiti vaučer u iznosu od 10,000 RSD. Jedini uslov je da aparat koji recikliraš poseduje IMEI odnosno serijski broj. Dobijeni popust možeš iskoristiti za kupovinu telefona ili dodatne opreme čija je vrednost veća od 15,000 RSD. Vaučer se može iskoristiti maksimalno jednom na postpejd broju, a više njih se ne može sabirati. Sve informacije se nalaze na sledećem linku:

Šta se dešava na levoj obali Dunava, Yettel mreže nema ceo dan uopšte.
Pozdrav, hajde nam u PM prosledi tačnu lokaciju, da proverimo detalje.
 
Nazad
Vrh Dno