Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Evo me u inostranstvu, uplatim dodatak za net od 3gb pa pre istek uplatim jos 1gb.. i gle pametnog sistema.. posebno racuna oba dodatka i ako je ista stvar.

I pored svega prvo trosi ovaj koji sam poslednji aktivirao, umesto da potrosi onaj koji prvo istice.

Po meni jos jedna pobeda yettela nad zdravim razumom 😂IMG_3612.jpeg
 
Боље је купити локалну картицу него користити Јетелове нет додатке: ем се добије више, ем мање кошта.
 
Evo me u inostranstvu, uplatim dodatak za net od 3gb pa pre istek uplatim jos 1gb.. i gle pametnog sistema.. posebno racuna oba dodatka i ako je ista stvar.

I pored svega prvo trosi ovaj koji sam poslednji aktivirao, umesto da potrosi onaj koji prvo istice.

Po meni jos jedna pobeda yettela nad zdravim razumom 😂Pogledajte prilog 405219
Pozdrav, predlažem da nam putem PM-a proslediš podatke da proverimo detalje.
 
Боље је купити локалну картицу него користити Јетелове нет додатке: ем се добије више, ем мање кошта.
U pravu si 10000%, prosle ili pretprosle godine.. 44mb kao prekoracenje me kostalo 45.000din. I ako sam poslao screenshot da mi je dodatak bio aktivan.. Sudstvo u yettelu nije htelo da cuje :D

Pozdrav, predlažem da nam putem PM-a proslediš podatke da proverimo detalje.
Nema potrebe, ja samo iznosim informacije za druge korisnike foruma pa da znaju sta ih ocekuje..

Vi mozete da prosledite teh sluzbi pa nek rade na tome. Nije ovo do mene, nego do vaseg sistema
 
Боље је купити локалну картицу него користити Јетелове нет додатке: ем се добије више, ем мање кошта.
A gde da stavim tu karricu? Treba znači nositi još jedan telefon. Većina ljudi koje poznajem već ima dve kartice, pa i ja i obe treba da mi budu aktivne kad sam u inostranstvu.
Ovo je dobar predlog za tinejdžere i ljude bez posla koji mogu sebi da priušte da izvade svoje kartice iz telefona i budu nedostupni dok su u inostranstvu
 
Ne. Gde piše broj telefona stoji Trenutno nedostupno xxxxxxx a prilikom pokušaja dopune izlazi Broj nije u Yettel mreži
 
Da li ima nekih najava vezanih za Multisim (posedovanje istog esim broja na telefonu i smart watchu)? Vidim da je bugarski Yettel to uveo jos proslo leto.
 
Bilo bi to i kod nas da ne postoji zakonsko ograničenje. Tj. kod nas je zabranjeno kloniranje sim kartica.
 
@Yettel Srbija

Poštovani,

Gde može da se kupi narukvica za satić smartić TCL MT42?

Hvala
 
Uzeo sam ja od ovih.. 9. slika sa oglasa.
Skroz dobra, mozda i jaca od originala.
 
Treba mi originalna. Ove mi se ne sviđaju, tj. klincu se sviđaju.
Inače od Yettela nikakve koristi ni pomoći. Prvo mi je njihov operater u call centru rekao da mogu narukvicu da kupim u bilo kojoj njihovoj poslovnici. Ja ih obišao nekoliko i dok u nekim ne znaju ni šta tražim u drugim rekoše da nemaju. Ponovo zovem call centar i tražim ko je ovlašćeni servis. Na to pitanje nemaju odgovor. Zatim su me uputili ja TCL sajt da naručim online. Takvu opciju ne nađoh, ali sam se snašao za call centar koji se verovatno nalazi u Makedoniji, koji me uputio na ovlašćeni servis u Srbiji. U call centru se niko ne javlja. Na kraju sam otišao u ovlašćeni servis i kupio.

Što se tiče Yettela, od mene 0. Firma sa njima neće produžavati ugovor, a ni ja kao privatno lice, tj. porodica sa 5 brojeva.
 
ja sam hteo da produzim,obnovim ugovor...njihov broj imam od 1999god.
Toliko su neljubazni i nemaju nikakve pogodnosti za stare verne korisnike da je ovo blagi užas!!!Već gledam ponude u drugim mrezama iako sam mislio da nikad necu prelaziti kod drugog operatera...Znaci strasno!!!
 
Isto. Od kad je postao Yettel, plač majke Božije.
Koračaju sigurnim korakom da izgube što više starih, tj. najodanijih pretplatnika.
Nije mi jasno, koliko moraš biti glup da tako nešto uradiš.
 
Ko zna šta je u pitanju, možda i ova nedavna prodaja Arapima. Mislim da je ovo pilićarenje baš tad i krenulo. Po porukama u ovoj temi postojala je služba za brigu o starim korisnicima do pre par meseci. Odprilike kad je objavljena vest da su ih Arapi kupili ovde u temi kreće priča da to više ne postoji.
Možda sadašnje rukovodstvo i ne brine više za korisnike jer zna da za koji mesec više neće biti tu
 
Ista situacija. Zovem za mene sa svog broja, a i sa sestrinog posto se na nju vode 2 broja, jer ocigledno ne moze sa mog, kao sto sam nekada radio za sebe i za sestru.
Prvo sam probao preko FB messengera, gde sam ranije odradjivao 50% popusta sa istom tarifom iako nije postojala i sve je prolazilo kako treba, da bih dobio neka leva objasnjenja. Da su mi na kraju, a na konto mojeg odgovora da cu preci kod drugog operatera, kao i sestra (jer su cene sulude, da mi ne treba toliko neta, s obzirom da WiFi-a ima na svakom mestu samo sto nam guzica ne odasilje koliko je rasprostranjen, a i cene su sulude u odnosu na druge sto nude), oni su me odj*bali sa "pa predjite kod drugog".
Onda zovem call centar, gde su malo bolje objasnili neke stvari, ali sve se svodi na to da cekam da kroz aplikaciju, na Yettel preporucuje, dobijem neku ponudu. Naravno od toga nista vec duze vreme. Sestra dobila neki popust, ali sa tarifom koja ne postoji u sadasnjoj ponudi i to samo na jednom broju.
Bukvalno prelazimo kod drugog i to jos vec sledece nedelje idemo kod drugog provajdera da se prebacimo brojeve. Pritom, verujem da ce pasti jos neki dodatni popust kod njih, jer prebacujemo 3 broja.
A ko god da ih je preuzeo i ko god radi menadzment, taj stvarno nema pojma o biznisu. Ako hoces da zadrzis korisnike, ako ti redovno placaju, onda stavljas rabat na ponudu.
 
Ista situacija. Zovem za mene sa svog broja, a i sa sestrinog posto se na nju vode 2 broja, jer ocigledno ne moze sa mog, kao sto sam nekada radio za sebe i za sestru.
Prvo sam probao preko FB messengera, gde sam ranije odradjivao 50% popusta sa istom tarifom iako nije postojala i sve je prolazilo kako treba, da bih dobio neka leva objasnjenja. Da su mi na kraju, a na konto mojeg odgovora da cu preci kod drugog operatera, kao i sestra (jer su cene sulude, da mi ne treba toliko neta, s obzirom da WiFi-a ima na svakom mestu samo sto nam guzica ne odasilje koliko je rasprostranjen, a i cene su sulude u odnosu na druge sto nude), oni su me odj*bali sa "pa predjite kod drugog".
Onda zovem call centar, gde su malo bolje objasnili neke stvari, ali sve se svodi na to da cekam da kroz aplikaciju, na Yettel preporucuje, dobijem neku ponudu. Naravno od toga nista vec duze vreme. Sestra dobila neki popust, ali sa tarifom koja ne postoji u sadasnjoj ponudi i to samo na jednom broju.
Bukvalno prelazimo kod drugog i to jos vec sledece nedelje idemo kod drugog provajdera da se prebacimo brojeve. Pritom, verujem da ce pasti jos neki dodatni popust kod njih, jer prebacujemo 3 broja.
A ko god da ih je preuzeo i ko god radi menadzment, taj stvarno nema pojma o biznisu. Ako hoces da zadrzis korisnike, ako ti redovno placaju, onda stavljas rabat na ponudu.
U koju mrežu ćete preći?
 
Ima u drugoj temi o yetelu način kako da se relativno jednostavno dobije 50% popusta. Samo zahtev za prenos broja u drugu mrežu i onda zovu i nude 50%. To je sada jedini način. Nema puno priče, poziva, poruka na dr.mrežama, čekanja itd. Samo jednostavno zahtev i oni zovu
 
Video sam skoro. A i vidim da im je to veoma losa fora, kojom bespotrebno cimaju korisnike, troseci im vreme.
 
Manje cimanje nego slanje maila, kontaktiranje preko društvenih mreža, pa ubeđivanje i slično. Uglavnom tako je kako je, nadamo se da će sa novim vlasnikom poboljšati odnos sa korisnicima
 
Jel to yettel ukinuo biranje mreze (network mode 2g/3g/4g) na samsung telefonima?
Do sad sam imao opcije u meniju, a nakon restarta danas ima samo jedna- za sve zajedno-auto connect
 
Screenshot_20231020_112309_Call settings.jpg

Na ovo mislim. Do pre neki dan sam imao 3 opcije ukupno: 2g, 2g/3g, i lte/3g/2g koja je i jedina ostala.
Malo sam istrazivao na internetu i nasao da to mobilni operateri ogranicavaju pa me zanima da li je jos nekom nestalo iz opcija?
 
kod mene je sve normalno. da nemas neku aplikaciju force 4g?

Screenshot_20231020_113532_Call settings.jpg
 
@Yettel Srbija
Dok niste postali Yettel, dok ste jos bili Telenor kontaktirao sam preko fejsa tehnicku podrsku i trazio da mi se ne salju dosadne SMS poruke sa promocijama, to mi je tad deaktivirano i vise nisam dobijao te poruke. Sad, od pre nekoliko dana te dosadne poruke sa promocijama i glupostim su ponovo pocele da mi stizi pa me interesuje zasto je to ponovo aktivirano?

P.S. Nemam nista protiv poruka sa promocijala ali ga preteraste, po 2-3 poruke dnevno, aj jedna u 2-3 dana nije problem ali 2-3 poruke dnevno je malo mnogo.
 
@empty8
Ja imam samsung i u yettelu sam, sve opcije i dalje dostupne.
 
Nazad
Vrh Dno