Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Meni postoji problem sa plaćanjem - po unosu podataka sa kartice, kada se prebacuje na 3D secure verifikaciju transakcija biva stornirana. Proverio sam i na drugim mestima gde sam danas plaćao na isti način dobijao bih kod za verifikaciju, tako da je ipak nešto do aplikacije.
 
Takodje i kod mene problem sa placanjem racuna. Izbacuje mi problem sa autorizacijom. Uradio sam reinstall/install aplikacije i opet ista greska.
 
Info sa 0639000 je da se očekuje da plaćanje proradi danas ili sutra. Problem im je novo ime "Yettel."
 
Zdravo svima 😊

Pre svega bih uputila iskreno izvinjenje što se tek sada uključujemo povodom novosti u vezi sa promenom imena, novim sajtom i aplikacijom. Hvala svima koji su se dodatno uključili da pomognu oko informisanja 🙂

Pokušaću da objedinim sve odgovore u jednom postu:

1. Naziv mreže na uređajima će biti promenjen u narednom periodu iz Telenor u Yettel, a što se tiče podešavanja za APN korisnici će dobiti SMS poruku u narednim danima. Sva podešavanja će biti navedena tu i biće potrebno samo da prihvatite @hazmaju
2. Što se tiče promene paketa, kao i do sada, u slučaju da se prikaže obaveštenje da je potrebno posetiti poslovnicu, onda nije moguća promena preko aplikacije. Nadam se da to neće predstavljati veliku prepreku @pm.me
3. Imali smo prijavljenih smetnji u vezi sa prikazom sekundarnih brojeva na Yettel aplikaciji i već je prosleđeno sve na dalju proveru. Očekujemo u najkraćem roku rešenje. Hvala što ste nam ukazali na ovo @mmitar i @DGoran
4. Još jedna uočena poteškoća nakon ažuriranja jeste u vezi sa plaćanjem računa putem mejla i aplikacije. Takođe se već radi na rešavanju, pa ću samo zamoliti za još malo strpljenja, ovim putem ćemo javiti kada dobijemo nove info 🙏 @kraka @pois0n @svetislav

Hvala vam i na razumevanju, znače nam sve povratne informacije kako bismo što pre unapredili novu aplikaciju i sajt, pa ukoliko primetite još nepravilnosti, slobodno nas obavestite ovim putem 👍
Uskoro ćemo objaviti još novosti povodom novog imena, pratite nas 😊

~Mila
 
Zdravo 🤗

Kako je ovo prvi post nakon što smo ažurirali i profil na Benchmarku u skladu sa novim vizuelnim identitetom, želim da vam predstavim par novosti 🙂
  • Danas je prvi Yettel petak! Ono što se razlikuje u odnosu na dosadašnji, jeste raznovrsnija ponuda i novi pokloni, a spisak partnera možete pronaći na linku. 🙂 Takođe, Yettel petak je od sada dostupan i biznis korisnicima. Više detalja možete da pronađete ovde.
  • Za nove pripejd korisnike smo spremili posebnu promociju, u okviru koje se dobija 15x više kredita i 15GB interneta. Svim pripejd korisnicima je sada dostupan i tarifni dodatak neograničenog interneta (100GB po punoj brzini) po ceni od 1.099 din.

Još iznenađenja će biti u narednom periodu, pa svakako nastavite da nas pratite za sve novosti, a nova adresa zvaničnog sajta je yettel.rs 🎉

~Mila
 
Теленор-Јетеловци, да ли је могуће да ви не желите да пустити 4Г сигнал на ваших преосталих 50-100 базних станица (5-7% од укупног броја)?! Док у Београду где грађани имају безброј могућности за интернет, пуштате по 3-4 бенда на базним, у селима која често немају никакве могућности за интернет, ви те грађане диакриминишете и не дате им 4Г сигнал, који је данас једино употребљив!
 
Od kako ste postali Yettel, ne mogu da proverim status porudžbine. Već 5 dana mi piše da pokušam kasnije, možda je to za dva meseca? Napišite precizno kada je to kasnije.
Screenshot_20220305-113905_Samsung Internet.jpg
 
@Yettel Srbija
Pratim redovno vas sajt i forum ovde. Upoznat sam sa tom promocijom 15x vise koja traje do 31.05 . Ali tarifni dodatak neograničeni internet (100gb po punoj brzoni) 1099 dinara , za njega nigde ne piše jel ima promotivni rok trajanja?
Jako važna informacija za ljude koji traze druge alternativa i mogućnosti. Na drugoj Yettel temi članovi tvrde da neograničeni internet dodatak ima ograničeni rok tj da nije dodatak koji će postojati uvek. Na sajtu to nigde ne piše. Ako možete biti ljubazni da kažete tu informaciju i to stavite na sajtu. Hvala
 
Zdravo,

Svakodnevno se trudimo da kao kompanija unapređujemo naše usluge i servise, tako da nam je sama pokrivenost signala na teritoriji Srbije odlična, verujem da postoje mesta u kojima postoji mogućnost za boljim signalom, ali je to svakako i deo našeg plana poslovanja u budućnosti, svakako ti hvala na sugestiji, preneta je na pravu adresu. @milanpavke

~Nemanja A.
 
Zdravo,

Prijavljena je poteškoća sa praćenjem porudžbina, radi se na otklanjanju ove situacije, tako da bih te zamolio za još malo strpljenja. Verujem da će biti otklonjena u najkraćem mogućem roku. @NecaBG

Pre svega, želeo bih da ti se zahvalim na ukazanoj sugestiji. Pripejd promocije su sklone promenama na mesečnom nivou, samim tim, dužim korišćenjem prepoznaju šta je ono što korisnik najviše koristi, odnosno koji tip saobraćaja, te se na taj način one prilagođavaju navikama korisnika. @boban01

~Nemanja A.
 
Ja sam samo pitao jel pripejd dodatak neograničeni internet , ima ograničenu promociju?
Na sajtu stoji detaljno objašnjenje ali nikakav rok. Znam da se pripejd dodatak može ukinuti u svakom trenutku. Ali ljudi koji žele preci u Yettel moraju znati na čemu su , da mogu planirati.
Kad se gleda sajt Yettela ne može da se pročita početak novog reda, uvek fali jedno slovo . Ako možete ispravite to. Pozdrav
 

Prilozi

  • Screenshot_20220305-163411_Firefox.jpg
    Screenshot_20220305-163411_Firefox.jpg
    157.1 KB · Pregleda: 48
I dalje nije moguće plaćanje preko Yettel - aplikacije, bilo preko Yettel web strane ili iPhone Yettel aplikacije, plaćanje nije moguće realizovati.
Nakon unosa svih podataka platne kartice, dobijamo poruku "Preusmeravanje na stranice vaše banke kako bi se izvršila dodatna 3D secure autentifikacija." i nakon toga bez preusmeravanja za unos 3D secure koda, dobija se sledeća poruka:
Online placanje.jpg

Platna kartica je naravno validna za plaćanje preko interneta, koju sam već koristio za plaćanja i sa kojom uspešno i dalje plaćam preko interneta što na domaćim, što stranim sajtovima (sa sve 3D secure kodom) i svugde uspešno prolazi, a sa istom sam ranije plaćao dok ste se zvali Telenor i uvek je prolazila iz prve... Probao sam Master ili Visa platne kartice, ali bez uspeha... Plaćanje i dalje ne radi...
 
@Yettel Srbija
Imam Total 2 paket koji sam uzeo na promociji sa nekim popustom, ugovor na dve godine. Do januara 2022 sam plaćao 982,83 dinara (osnovica), odnosno 1.179,40 dinara (ukupan iznos).
Vidim da je od januara taj iznos 1.032,83 dinara (osnovica), odnosno 1.239,40 dinara (ukupan iznos). NIsam dobio nikakvo obaveštenje o promeni tarifa pa me zanima o čemu se radi.
 
@Yettel Srbija
Malopre sam dobio odgovor od Yettela da je pripejd dodatak neograničeni internet (100gb puna brzina posle toga 2mb) po ceni 1099 dinara zvanicno stalni dodatak . Jako veliki plus za Yeetel a za vas minus jel to niste znali. ;)
 
I dalje nije moguće plaćanje preko Yettel - aplikacije, bilo preko Yettel web strane ili iPhone Yettel aplikacije, plaćanje nije moguće realizovati.
Nakon unosa svih podataka platne kartice, dobijamo poruku "Preusmeravanje na stranice vaše banke kako bi se izvršila dodatna 3D secure autentifikacija." i nakon toga bez preusmeravanja za unos 3D secure koda, dobija se sledeća poruka:
Pogledajte prilog 337110

Platna kartica je naravno validna za plaćanje preko interneta, koju sam već koristio za plaćanja i sa kojom uspešno i dalje plaćam preko interneta što na domaćim, što stranim sajtovima (sa sve 3D secure kodom) i svugde uspešno prolazi, a sa istom sam ranije plaćao dok ste se zvali Telenor i uvek je prolazila iz prve... Probao sam Master ili Visa platne kartice, ali bez uspeha... Plaćanje i dalje ne radi...
Zdravo,

Ukoliko nisi, predlažem da pokušaš danas, smetnja koju smo imali je otklonjena, i naši korisnici ponovo mogu da koriste sve naše usluge i aktivnosti vezane za njih.
@Lik BG

~Nemanja A.
 
@Yettel Srbija
Imam Total 2 paket koji sam uzeo na promociji sa nekim popustom, ugovor na dve godine. Do januara 2022 sam plaćao 982,83 dinara (osnovica), odnosno 1.179,40 dinara (ukupan iznos).
Vidim da je od januara taj iznos 1.032,83 dinara (osnovica), odnosno 1.239,40 dinara (ukupan iznos). NIsam dobio nikakvo obaveštenje o promeni tarifa pa me zanima o čemu se radi.
Zdravo,

Rado ću proveriti sve informacije vezane za tvoj broj, predlažem da nam u privatnoj poruci pošalješ svoj broj kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika istog. @Massive Raider


~Nemanja A.
 
Hvala.
Svratio sam danas do vaše poslovnice. Navodno je pre par meseci svim korisnicima poslat mail ili sms u kom ih obaveštavate o promeni cena. Ko je hteo imao je rok mesec dana da raskine ugovor bez plaćanja penala. Ja takav mail ili sms nisam dobio.
Nije u pitanju neka cifra ali mi je sam način malo neprofesionalan.
 
Nije "navodno", poslat je mejl a i nadugacko se ovde diskutovalo o tome...
 
Sigurno je poslat mail, dobili smo ga i ja i supruga - moguće je samo da je automatski smešten u spam folder
 
Vec nekoliko dana ne mogu da se ulogujem na aplikaciju. Sta se desava i kada ce biti omoguceno?
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    72 KB · Pregleda: 24
  • 2.jpg
    2.jpg
    48.8 KB · Pregleda: 26
  • 3.jpg
    3.jpg
    47.5 KB · Pregleda: 42
@Sunshine4747 probao sam, isto je. Logujem se ja na Yettel nalog ali kad hocu aplikaciju trazi mi broj telefona, kad unesem telefon izbaci da je broj vec povezan i tako u krug.

Puno ljudi ima problem procitaj komentare na google play
 
@Sunshine4747 probao sam, isto je. Logujem se ja na Yettel nalog ali kad hocu aplikaciju trazi mi broj telefona, kad unesem telefon izbaci da je broj vec povezan i tako u krug.

Puno ljudi ima problem procitaj komentare na google play
Zdravo :)

Predlažem da nam se javiš u privatnoj poruci, kako bismo uvidom u tvoj broj i tvoje podatke ustanovili o čemu je reč. @Maxi69

~Nemanja A.
 
Na komp ne radi nikako katastrofa, imam 6 broja koja pratim i ranije nije bilo problema
sad samo jedan mogu dase ulogujem ali nemogu dase odjavim da izaberem drugi broj samo vrti jedan isti broj
mogli ste samo ime da promenite i da ne dirate dalje ako neznate
 
Mozete li u aplikaciji prikazati koliko je neta ostalo u paketu,nema se nikakav uvid u potrosnju interneta,koliko je ostalo i koliko se prenosi.u pitanju je total 5 tarifa.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-03-09-18-24-41-162_rs.telenor.mymenu.jpg
    Screenshot_2022-03-09-18-24-41-162_rs.telenor.mymenu.jpg
    30.1 KB · Pregleda: 35
Nazad
Vrh Dno