slavoljubf
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 09.02.2024
- Poruke
- 257
- Poena
- 55
Moja oprema
- Pristup internetu
- Optički internet
- Kablovski internet
@lale87,
ne shvatam kome to pretiš i pozivaš se na ratel i pravilnik, ako recimo (fiktivna situacija) prelazim iz a1 u yettel, podnosim zahtev u yettel i oni to sami rešavaju. Recimo da a1 odbije prenos, gde sam ja tu imao mogućnost da pretim i pozivam se na pravilnik? Ili to radiš nakon što su te jednom odbili ili kako?
ne shvatam kome to pretiš i pozivaš se na ratel i pravilnik, ako recimo (fiktivna situacija) prelazim iz a1 u yettel, podnosim zahtev u yettel i oni to sami rešavaju. Recimo da a1 odbije prenos, gde sam ja tu imao mogućnost da pretim i pozivam se na pravilnik? Ili to radiš nakon što su te jednom odbili ili kako?
Korisnički staž ne bi trebalo da bude isto što i broj valjda? Valjda postoji neki mehanizam koji bi utvrdio u kojoj mreži, tj. kod kog operatera davaoca je bio broj u poslednjih 60 dana?Ako se prelaskom na pripejd resetuje korisnički staž, to znači da si ispočetka nov korisnik u istoj mreži i čekaš da se navrše 60 dana. Jednostavno, promenio si pretplatni model i to se može tumačiti tako, jer si raskinuo stari ugovor i zaključio novi (aktivacijom sim kartice prihvataš opšte uslove za pripejd i u tom smislu se postavlja novi obligacioni odnos).