Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

14.02. podnet zahtev za prelazak iz A1 postpaid u Yettel prepaid. U subotu dobijen SMS da je prenos odobren.
Jutros je stara kartica prestala sa radom i ubačena Yettel koja je odmah radila.
Čeka se ponuda u Yettel aplikaciji od 50% za postpaid.
Da li je stigla ponuda?
 
Da, posle 2 dana - 50% na paket sa 40GB interneta. Sve regulisano telefonskim putem (ako se dobro secam)
 
1700din je Total40 sa eracunom, total 20 1550.
 
Dilema šta uzeti na ugovor na dve godine? MTS zmaj tarifa 15gb, (10gb instagram) i 1000min(5000min) sa prebacivanjem preostalog saobraćaja u sledeći mesec sa popustom 20% 1440din ili telenor total 20gb, neograniceni min i dve besplatne app za 1550din?
 
Dilema šta uzeti na ugovor na dve godine? MTS zmaj tarifa 15gb, (10gb instagram) i 1000min(5000min) sa prebacivanjem preostalog saobraćaja u sledeći mesec sa popustom 20% 1440din ili telenor total 20gb, neograniceni min i dve besplatne app za 1550din?
Zavisi šta želite sve posle sa brojem tipa dodavanje uređaja ili šta već , po meni preporuka je da prihvatite Mts ponudu .
 
Pre nedelju i nešto dana prešao iz yetela u a1 posle podosta cimanja. Međutim i dalje povremeno dobijam one standardne poruke o raznim ponudama iz yettela.
Ima li način da se toga otarasim?
 
Pre nedelju i nešto dana prešao iz yetela u a1 posle podosta cimanja. Međutim i dalje povremeno dobijam one standardne poruke o raznim ponudama iz yettela.
Ima li način da se toga otarasim?
Не брини те , тако сам и ја урадио у првих недељу дана стизале поруке сад више немааа 😀
 
@urke_navip desilo mi se, već sam ti pisao. Pismeni prigovor preko kontakt forme sa zahtevom za trajno isključenje promotivnih i servisnih poruka, uz obrazloženje da nisi više njihov korisnik, nemaš nikakve obaveze prema njima, te oni nemaju prava da ti ih šalju dok si u drugoj mreži. Kad stigne odgovor, napomeneš da ćeš proslediti prijavu Ratelu ako ne reše problem u zakonskom roku (8 dana do odgovora i 7 nakon odgovora, tj. 15 dana).
 
@urke_navip desilo mi se, već sam ti pisao. Pismeni prigovor preko kontakt forme sa zahtevom za trajno isključenje promotivnih i servisnih poruka, uz obrazloženje da nisi više njihov korisnik, nemaš nikakve obaveze prema njima, te oni nemaju prava da ti ih šalju dok si u drugoj mreži. Kad stigne odgovor, napomeneš da ćeš proslediti prijavu Ratelu ako ne reše problem u zakonskom roku (8 dana do odgovora i 7 nakon odgovora, tj. 15 dana).
Sad shvatam taj deo poruke, izvinjavam se. Hvala još jednom.
 
Podnet zahtev za prelazak iz A1 u prepaid u Yettel, i dalje se nadam da ce mozda A1 nazvati i ponuditi 50% na NEO surf ili NEO NEO mada mislim da za to nema sanse. Interesuje me, koja cena izadje za Total Data sa tih 50% uz e-racun, u poslovnici devojka bila jako kulturna i rekla sve kako i sta ide, ali i da izadje 2150 dinara. Da li je toliko ili malo manje?
 
A1 pripejd --> mts
Zahtev podnet u subotu uveče, u utorak ujutru broj prebačen, ni poruke, ni poziva, bez ikakvog obaveštenja
 
Mts sada ima samo opciju prenosa prepaid broja iz druge mreže na postpaid prilikom čega nude 6 meseci/ 1 din. Ne žele da čuju za opciju prepaid na prepaid.
 
Vrlo neobično, s obzirom na to da sam i podneo zahtev i prebacio broj pre manje od sedam dana (upravo pripejd na pripejd).

Pre će biti da je u pitanju bio neobavešten radnik u poslovnici, ili ako je pokušano podnošenje zahteva putem kol centra, jer prelazak na pripejd zahteva lični odlazak u poslovnicu.
 
Vrlo neobično, s obzirom na to da sam i podneo zahtev i prebacio broj pre manje od sedam dana (upravo pripejd na pripejd).

Pre će biti da je u pitanju bio neobavešten radnik u poslovnici, ili ako je pokušano podnošenje zahteva putem kol centra, jer prelazak na pripejd zahteva lični odlazak u poslovnicu.
Ili su hteli da ga izlevate da pređe ma POP verovatno da dobijaju veći bonus za prenos na ugovor.
 
Ugovor sa yettelom isticice za 4 dana. Mogu li sad da podnesem zahtev za prenos broja u a1?
 
Odbice ga,pod ugovornom si jos 4 dana. Dan posle podnesi.
 
Podneo zahtev za prenos, kontaktirao me agent A1 i dobio slicne uslove kao yettelovih 50%. Neo 30 prvih 8 meseci po dinar, sto u krajnjem zbiru izadje 1600 mesecno. Ja zadovoljan.
Jedino da sad zovnu iz yettela i ponude nesto bolje 😁
 
Broj je prebačen iz poslovnog broja u prepaid. Da li je moguće registrovati prepaid broj i prebaciti broj u drugu mrežu odmah?
Ne nalazim nigde informaciju da je obavezno da bude u prepaidu neko vreme na istoj mreži, jedino što vidim je da treba da bude registrovan prepaid broj i "претплатник у мрежи даваоца броја краће од три месеца;" , a pošto mreža nije menjana, ne vidim da bi to mogao biti razlog za odbijanje prenosa broja?
 
@slavoljubf slučaj do slučaja. A1 zadržava korisnički staž i dopušta prenos iz pripejda nakon raskida postpejda. mts ga valjda resetuje, pošto daju novu sim karticu za pripejd, a Yettel ga sa sigurnošću ispočetka vodi i ne registruje broj, nego registracija mora da se obavi lično ili putem Yettel aplikacije.
 
Hvala @uji,
Zanima me kako može biti od slučaja do slučaja ako je ratel to definisao ovako, https://www.ratel.rs/uploads/documents/empire_plugin/631b3b2289889.pdf, član 11:
Оператор давалац броја може да одбије захтев за пренос броја ако је:
1) захтев поднело неовлашћено лице;
2) захтев за пренос броја нетачан или непотпун;
3) нерегистрован prepaid корисник;
4) утврђено да постоје неиспуњена доспела дуговања претплатника, укључујући све обавезе које проистичу из
претплатничког уговора услед превременог раскида уговора према оператору даваоцу броја, осим у случају раскида
уговора пре истека периода на који је закључен, због једностраних измена којима се битно мењају услови уговора од
стране оператора даваоца броја, на начин који није на корист претплатника;
5) број већ у поступку преноса или је од последњег преноса броја протекло мање од два месеца;
6) број се користи код оператора даваоца краће од два месеца;
7) број украден, непостојећи, привремено или трајно искључен код оператора даваоца броја;
8) тражен пренос броја који је један из везане серије бројева или припада корисничкој групи бројева код оператора
даваоца броја.
Dakle, ako se broj nije menjao, nije bilo prenosa broja, broj je i dalje na istoj mreži, korisnik koristi usluge operatora duže od 3 meseca, i ako je registrovan prepaid, ne vidim kako može biti različito od provajdera do provajdera?
 
Hvala @uji,
Zanima me kako može biti od slučaja do slučaja ako je ratel to definisao ovako
6) број се користи код оператора даваоца краће од два месеца;
Ako se prelaskom na pripejd resetuje korisnički staž, to znači da si ispočetka nov korisnik u istoj mreži i čekaš da se navrše 60 dana. Jednostavno, promenio si pretplatni model i to se može tumačiti tako, jer si raskinuo stari ugovor i zaključio novi (aktivacijom sim kartice prihvataš opšte uslove za pripejd i u tom smislu se postavlja novi obligacioni odnos).
Dakle, ako se broj nije menjao, nije bilo prenosa broja, broj je i dalje na istoj mreži, korisnik koristi usluge operatora duže od 3 meseca, i ako je registrovan prepaid, ne vidim kako može biti različito od provajdera do provajdera?
Isto kao što Yettel baroniše i briše registracije, te se osim prvonavedenog razloga primenjuje i
3) нерегистрован prepaid корисник;
i ti sad, normalno misliš da, ako si prešao sa pretplate na dopunu ili prešao iz druge mreže na pripejd, da se kod njih broj i dalje vodi na tebe, ali gle čuda, ne vodi se. U Yettel aplikaciji te dočeka poruka da broj nije registrovan.
 
Imao sam identičnu situaciju sa Yettelom.
Mogu samo pokušati da opstruišu proces, što će zasigurno i uraditi, ali uz malo upornosti, pretnji, pozivanja na ratel i pravilnik vrlo brzo popuste.
 
Vrh Dno