Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Podneo sam zahtev za prenos prepaid broja iz telenora u vip u prošli ponedeljak, evo osam dana kasnije, broj još uvek nije prenesen. Da li je moguće da oni nisu uradili nešto kako treba u vipu sa zahtevom, pošto su se njih troje smenili za kompjuterom da bi uradili zahtev. Broj je registrovan na mene i više puta prenošen do sada...

Sent via Xperia Z3

Posle dugo godina čekanja i oklevanja, rešio sam da isprobam prenos broja. Ja sam, baš kao i ti, preneo prepaid broj iz Telenora u Vip. Broj je prenesen nakon 7 dana, jer sam Zahtev za prenos predao posle 14h. Nadam se da će i tebi brzo realizovati Zahtev, jer i ja sam čekao ukupno 8 dana za prenos (ako računam i datum podnošenja Zahteva).

PS Nadam se da znaš za pravilo da kod prethodnog operatera moraš biti minimum 3 meseca, tj. oko 90 dana da bi ti se odobrio prenos broja kod novog operatora.
 
Poslednja izmena:
Ја поднио у понедељак прије подне и у сљедећи пон. ујутру ми био пренесен број.Ваљда им је то нормално с обзиром да је све било у реду око рачуна,плаћања...
 
Posle dugo godina čekanja i oklevanja, rešio sam da isprobam prenos broja. Ja sam, baš kao i ti, preneo prepaid broj iz Telenora u Vip. Broj je prenesen nakon 7 dana, jer sam Zahtev za prenos predao posle 14h. Nadam se da će i tebi brzo realizovati Zahtev, jer i ja sam čekao ukupno 8 dana za prenos (ako računam i datum podnošenja Zahteva).

PS Nadam se da znaš za pravilo da kod prethodnog operatera moraš biti minimum 3 meseca, tj. oko 90 dana da bi ti se odobrio prenos broja kod novog operatora.
Evo od prošlog ponedeljka je prošlo koliko dana, i broj nije prenesen još uvek. Očigledno da radnici nisu nešto uradili kako treba, kažem radnici jer je njih troje radilo na ovom "slučaju" u vip poslovnici... Sad ne znam kome da se obratim, pretpostavljam da treba da odem u vip da se kod njih interesujem o čemu se radi...
Broj je u telenor mreži više od godinu dana...

Sent via Xperia Z3
 
Јеси ли добио икакав СМС од ВИП-а,типа да је све у реду и кад ће се обавити пренос?
 
Ništa, od prvog dana držim njihovu karticu u telefonu. Inače u pitanju je klasična prepaid kartica sa aktivnim brojem 061 na koji mi sve vreme stižu sms poruke o promocijama

Sent via Xperia Z3
 
Ја сам добио поруке да је све у реду с бројем,да се може пренијети као и вријеме кад ће се пренос обавити.Иди у пословницу па види докле су стигли,да знаш шта ти је даље радити,прошло је доста времена.
 
Ništa, od prvog dana držim njihovu karticu u telefonu. Inače u pitanju je klasična prepaid kartica sa aktivnim brojem 061 na koji mi sve vreme stižu sms poruke o promocijama

Sent via Xperia Z3

Da, i ja sam dobio taj privremni broj i bio je aktivan sve dok mi jedne noći nisu prebacili broj.
Ni ja nisam dobio poruku na Vip privremeni broj kada će se obaviti prenos, samo kad sam jednog dana ubacio Telenor karticu i video da je neaktivna. Onda ubacio Vip karticu i video da su tamo promenili privremeni 061 u moj 069 broj.
Ja nisam obilazio poslovnice da pitam dokle je stigao slučaj prenosa, jer kod njih je uvek gužva. Ja sam zvao njihov Korisnički servis.
Baš me zanima ovaj slučaj.

PS A da nisi kojim slučajem pre podnošenja Zahteva ušao u minus, tj. koristio SOS kredit? Na Vipovom sajtu, odeljak Korisnički servis, piše da to može biti jedan od razloga da opetaretar davalac broja odbije Zahtev za prenos broja.
 
Ne, bilo je 200 dinara kredita na telenor kartici... Provericu danas u vipu pa javljam

Sent via Xperia Z3
 
Bio sam u vipu, zahtev je kažu odmah odbijen, nikome nije jasno zašto, uz obrazlozenje da je "pogrešan davalac broja". Proverio sam u telenoru (koji je davaoc broja, broj je ok, uredno registrovan) podneli su novi zahtev, pa ćemo da vidimo...

Sent via Xperia Z3
 
Hajde, pa da ti se posreći sada. Razlog za odbijanje ni meni, baš kao ni tebi, nije jasan, ali neka ovaj put bude sve ok.
 
Poslednja izmena:
Koliko sam načuo dok su pričali ovi u vipu između sebe, lik koji je radio prvi put zahtev, nije uneo dobar broj sa vip kartice u sistem, neki serijski ili šta već. A taj dan ih je bilo baš nekoliko koji su bili na obuci, blago zbunjeni.

Sent via Xperia Z3
 
Koliko sam načuo dok su pričali ovi u vipu između sebe, lik koji je radio prvi put zahtev, nije uneo dobar broj sa vip kartice u sistem, neki serijski ili šta već. A taj dan ih je bilo baš nekoliko koji su bili na obuci, blago zbunjeni.

Sent via Xperia Z3

E onda ima logike zašto su odbili prenos broja. U Zahtevu mora biti tačno napisan onaj broj kartice koji sadrži negde oko 15 cifara i naravno- PUK 1 kod.
Nego, zanima me da li su ti da li su ti, prilikom ponovnog podnošenja Zahteva, dali novi privremni 061 broj ili će ti se prenos obaviti preko privremenog broja koji su ti već dali prošli put?
 
Koliko sam načuo dok su pričali ovi u vipu između sebe, lik koji je radio prvi put zahtev, nije uneo dobar broj sa vip kartice u sistem, neki serijski ili šta već. A taj dan ih je bilo baš nekoliko koji su bili na obuci, blago zbunjeni.

Sent via Xperia Z3
Стара прича,увијек се налети на неког збуњеног,слуђеног,изненађеног...:)
 
Nego, zanima me da li su ti da li su ti, prilikom ponovnog podnošenja Zahteva, dali novi privremni 061 broj ili će ti se prenos obaviti preko privremenog broja koji su ti već dali prošli put?

dali su mi novu privremenu karticu sa drugim brojem
 
Bio sam u vipu, zahtev je kažu odmah odbijen, nikome nije jasno zašto, uz obrazlozenje da je "pogrešan davalac broja". Proverio sam u telenoru (koji je davaoc broja, broj je ok, uredno registrovan) podneli su novi zahtev, pa ćemo da vidimo...

Sent via Xperia Z3
08/09.06. Broj nije prenet, nikakvo obaveštenje nije stiglo... Neke mračne sile deluju u ovom slučaju :)

Sent via Xperia Z3
 
Uopšte mi je nebitno da taj broj prenesem, ali je situacija čudna, pa možda zaslužuje da se o njoj piše, zbog ljudi koji bi eventualno imali sličan problem. Jedino što mi pada na pamet,jeste da sam ja taj broj hteo pre nekih mesec-dva da prenesem u mts. Broj je inače 064, dakle originalno iz mts. Ali kada sam tamo hteo da podnesem zahtev, radnik mi je rekao da to nije moguće zbog duga koji imam u mts, za neki stari postpaid broj. (iako sam taj broj već prenosio ranije kod njih, i niko dug nije pominjao). Tada je zapisao broj na papir, i rekao da će me neko kontaktirati kada provere da li je prenos moguć. Niko me naravno nikada nije zvao, potpuno očekivano od mts. Moguće da je broj tada ipak ostao "zaglavljen", pa da se možda vodi kao da je postupku prenosa? Ništa drugo mi ne pada na pamet. Kada je prvi put odbijen prenos, otišao sam do telenora, momak je proverio, broj je uredno registrovan i aktivan u njihovoj mreži... Nemam ideju...

Sent via Xperia Z3
 
Poslednja izmena:
Pa u pravu si što si podelio iskustvo, jer kao što si rekao, možda nekom iskrsne ovakav problem, pa neka zna na čemu je i kakvi su sve scenariji mogući.
Neko je trebao da ti predoči da prenos nije moguć i da ti za to navede razloge, ovako nije fer da korisnik uzalud obilazi poslovnice, gubi vreme i slično.
 
Bio sam u Vipu i podneo zahtev za prenos broja. Popunio sve, radnik proverio i rekao mi je da očekujem prenos od strane Telenora u sredu od 3-6 sati . Koliko je to realno da se prenese za 3 dana ?. Vidim da postoji 2 dana za proveru , danas sam podneo dakle još sutra provera ali mi deluje baš brzo to 3 ,4 dana. Vidim da većina u ovoj temi govori o neki 6-8 dana.

Prvo mi je rekao da se možda završi do subote ako ne bude nekog kočenja , posle proverio i dao taj podatak .

Preneo neko za 3,4 dana do sada ?
 
Poslednja izmena:
Kod mene je bilo i kraće.... Sve u roku od dva dana.
 
Bio sam u Vipu i podneo zahtev za prenos broja. Popunio sve, radnik proverio i rekao mi je da očekujem prenos od strane Telenora u sredu od 3-6 sati . Koliko je to realno da se prenese za 3 dana ?. Vidim da postoji 2 dana za proveru , danas sam podneo dakle još sutra provera ali mi deluje baš brzo to 3 ,4 dana. Vidim da većina u ovoj temi govori o neki 6-8 dana.

Prvo mi je rekao da se možda završi do subote ako ne bude nekog kočenja , posle proverio i dao taj podatak .

Preneo neko za 3,4 dana do sada ?

To bi trebalo da bude normalno,ali kod nas je to vauuuu kada se desi,dok negde drugde se to obavlja u jednom danu.
 
Bio sam u Vipu i podneo zahtev za prenos broja. Popunio sve, radnik proverio i rekao mi je da očekujem prenos od strane Telenora u sredu od 3-6 sati . Koliko je to realno da se prenese za 3 dana ?. Vidim da postoji 2 dana za proveru , danas sam podneo dakle još sutra provera ali mi deluje baš brzo to 3 ,4 dana. Vidim da većina u ovoj temi govori o neki 6-8 dana.

Prvo mi je rekao da se možda završi do subote ako ne bude nekog kočenja , posle proverio i dao taj podatak .

Preneo neko za 3,4 dana do sada ?

Jel te kontaktirao telenor da ostanesh?
 
Jeste , zvali me posle par sati istog dana.

Sent from mTalk
 
Uopšte mi je nebitno da taj broj prenesem, ali je situacija čudna, pa možda zaslužuje da se o njoj piše, zbog ljudi koji bi eventualno imali sličan problem. Jedino što mi pada na pamet,jeste da sam ja taj broj hteo pre nekih mesec-dva da prenesem u mts. Broj je inače 064, dakle originalno iz mts. Ali kada sam tamo hteo da podnesem zahtev, radnik mi je rekao da to nije moguće zbog duga koji imam u mts, za neki stari postpaid broj. (iako sam taj broj već prenosio ranije kod njih, i niko dug nije pominjao). Tada je zapisao broj na papir, i rekao da će me neko kontaktirati kada provere da li je prenos moguć. Niko me naravno nikada nije zvao, potpuno očekivano od mts. Moguće da je broj tada ipak ostao "zaglavljen", pa da se možda vodi kao da je postupku prenosa? Ništa drugo mi ne pada na pamet. Kada je prvi put odbijen prenos, otišao sam do telenora, momak je proverio, broj je uredno registrovan i aktivan u njihovoj mreži... Nemam ideju...

Kod mene je slučaj da sam podneo zahtev 3.08 posle 14h i do danas još nije prenet u Vip i ako su mi u MTS-u rekli da je kod njih broj isključen,a ovi "genijalci" iz Vipa mi kažu da zovem i pitam MTS kao da je to moj posao da jurim jedne i druge i da proveravam gde je zapelo.U pitanju je prepaid broj.
I što je najbolje,radnica me ubedjuje da provera traje 4 dana,a ne dva,a još je u pitanju prepaid.
Svakakvi dunsteri rade na mestima na kojima treba da rade ljudi sa mozgom,a ne neke neuke radnice koje ni za kiosk sa viršlama nisu.:mad:
 
Moj broj na kraju nikada nije prenet. Posle četiri pokušaja. Uz obrazloženje, davalac broja nije ispravan. Svaki put je odbijen prenos.

Sent via Xperia Z3
 
Kako bese, da li treba zahtev za prenos broja da se podnosi ovako na kraju meseca ili oak treba cekati pocetak sledeceg, platiti racun, sacekati pa onda?
 
Ok hvala, znam da se pricalo da neplaceni racun otkazuje prenos.
 
Samo onaj račun kome je prošao rok za plaćanje (a nije plaćen) stopira prenos. Npr Telenor ne da ako prođe 20. u mesecu a nije plaćen račun za prethodni mesec.
 
Kako bese, da li treba zahtev za prenos broja da se podnosi ovako na kraju meseca ili oak treba cekati pocetak sledeceg, platiti racun, sacekati pa onda?
Мени нису дали да поднесем захтјев прије него истекне претходни уговор,само по истеку.ВИП је у питању а плаћање рачуна у року се подразумијева.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno