Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

@unnamed Dug kod njih ne zastareva zato ga i izmisljaju. Telenor ti nece dozvoliti da prenes broj u drugu mrezu zbog tog "duga". Cime se oni sve bave samo da bi zadrzali korisnika, ali zapreti im tuzbom jer oni idu na kartu APP...
 
I meni deluje da oni idu na tu foru, app.
Da nisam pitao u vezi novog ugovora ne bih ni znao za to. A da li bih mogao da raskinem ugovor, posto vise nema ugovorne obaveze? Nije mi bitan broj, a ovaj broj u Telenoru se ne vodi na mene, tako da bih ja mogao komotno da odem kod bilo kog provajdera i da uzmem novi broj
 
Poslednja izmena:
Ako se ne vodi broj na tebe, ništa ne možeš. Samo vlasnik.
 
Ugovor na MTS-u mi istice 2.4. Ako zahtev za prenos broja na Telenor podnesem 3.4, jel nece MTS praviti problem za martovski racun koji ce dospeti 5.4. na portalu Moj Telekom, dakle u toku procedure prenosa broja?
 
Ugovor na MTS-u mi istice 2.4. Ako zahtev za prenos broja na Telenor podnesem 3.4, jel nece MTS praviti problem za martovski racun koji ce dospeti 5.4. na portalu Moj Telekom, dakle u toku procedure prenosa broja?


Rok za placanje martovskog racuna je do 20.04 tako da to ne predstavlja problem.
 
Meni je istekla ugovrna obaveza u Telenoru, i nemam nikakvih dugovanja po pitanju potrosenog saobracaja za telefon. Medjutim, kada sam skoro kontaktirao kontakt centar u vezi potpisivanja novog ugovora sa odredjenim popustom, dobio sam informaciju da zbog nekih neproknjizenih faktura za mobilni telefon koji je uzet u 2011. godini, ne mogu da potpisem novi ugovor sa popustom. To je placeno jos davno, ali do tih uplatnica ne mog da dodjem i to njima predstavlja problem.

Da li ja mogu da prebacim broj u neku drugu mrezu i potpisem ugovor sa popustom, a da ovo dugovanje za telefon iz 2011. godine ostane? Da li zastareva taj dug?
Kako je moguce da te oni duze za novac, a ovamo normalno koristis mobilni broj i nemas zaduzenje po racunima.
 
Ja sam 2013. potpisao novi ugovor, koji je istekao sredinom 2015. godine, i tada nije bilo nikakvih problema. Meni na portalu pise da nemam nikakvo zaduzenje. Kazu mi da su poceli od nedavno da gledaju stare dugove, da ranijih godina to nisu radili. I izvukli su podatak da tokom 2011. nisu proknjizene uplatnice za mobilni telefon koje je uzet te godine.
 
Racuni za telekom usluge zastarevaju posle god. dana, sem ako nije pokrenut sudski spor. Sa dugom od par godina ne mogu - bas nista (pravno).
 
Ugovor sa MTS-om mi istice 2.4. Da li ce mi odbiti prenos broja ako u subotu 2.4.posle 15h odem u Telenor i podnesem zahtev za prenos broja? U Ratelovom pravilniku za prenos broja stoji ovo: "Zahtev za prenos broja koji je podnet do 14.00 sati radnim danom, smatra se zahtevom podnetim za taj dan. Ukoliko je zahtev podnet posle 14.00 sati, smatra se zahtevom koji je podnet za sledeći radni dan."
 
Poslednja izmena:
Ako ističe 02.04., to znači da si 03.04. slobodan...
 
Ako na portalu pise da istice 2.4. to znaci da ce tad vec biti istekao tj. da zapravo istice 1.4.
 
Мислим да ништа не губиш ако одеш у пон. прије подне јер иако предаш у суботу поподне водиће се да је то било у понедељак.(не вјерујем да се недеља рачуна)
 

Prilozi

  • portal.JPG
    portal.JPG
    23.7 KB · Pregleda: 92
Poslednja izmena:
jer zna neko kada ce da bude prenos jer su me danas zvali iz mts ali nisam hteo da se javljam jer prebacujem broj iz mts u vip a telefon sam rezervisao vec i ne zelim da stopiram prenos nego da se on zavrsi kako treba
pozdrav
 
Time što se javiš na telefon ne zaustavljaš prenos broja.
 
Зваће те опет да те питају за разлог и понуде као нешто ново не би ли се предомислио,процедура.Што се прије јавиш прије ће те оставити на миру.
 
Podneo sam zahtev za prenos u sredu, zvali su me tek u petak popodne i jos nisam dobio poruku o tacnom datumu/vremenu prenosa. Da li uopste da je ocekujem ili ce me za koji dan samo iznenaditi ugasena kartica?
 
Podneo sam zahtev za prenos u sredu, zvali su me tek u petak popodne i jos nisam dobio poruku o tacnom datumu/vremenu prenosa. Da li uopste da je ocekujem ili ce me za koji dan samo iznenaditi ugasena kartica?

Iz koje u koju mrezu prenosis broj? Ocekuj sms sa obavestenjem.
 
Ja podneo zahtev u subotu u 11:45 i i zvali me iz MTS-a pre sat vremena. Ovih dana ocekujem SMS poruku sa datumom prenosa. Inace, prenosim iz MTS-a u Telenor.
 
Poslednja izmena:
Prenosim broj iz Telenora u MTS, zahtev podneo u sredu 30.03, u petak me zvali iz Telenora i posle ubedjivanja da ostanem kod njih potvrdili da će mi biti odobren prenos broja, do sada nisam dobio sms obavešteneje o vremenu aktiviranja mts kartice.
 
Meni danas stigao sms, nesto su spori ali bar ce biti zavrseno ove nedelje.
 
Bez ikakvog sms-a jutros mi je prestala sa radom telenorova a proradila mts-ova kartica.
 
Koliko je vremena potrebno da se preneseni brojevi vide na sajtu www.prenesibroj.rs ?
Danas me je zvao kolega; 063 broj sa kojeg me je zvao nemam u imeniku pa mi se na ekranu pojavilo njegovo ime i adresa preko aplikacije 11811.rs
Koliko mi je poznato, to je imenik brojeva koji su u mts-u? Tog broja nema na spisku prenetih na sajtu gore.
 
Poslednja izmena:
Ne, 11811.rs su samo Bele/Zute strane.
 
Jeli na belim/žutim stranama ima brojeva koji nisu u mts-u?

Edit:
Prema naslovnoj strani na sajtu, izgleda mi da su tamo samo mts brojevi...
Screenshot (3).png

"11811.rs Telefonski imenik je android verzija oglasnog portala 11811.rs Poslovni i Telefonski imenik Telekoma Srbija a.d."
 
Poslednja izmena:
Podneo sam zahtev za prenos prepaid broja iz telenora u vip u prošli ponedeljak, evo osam dana kasnije, broj još uvek nije prenesen. Da li je moguće da oni nisu uradili nešto kako treba u vipu sa zahtevom, pošto su se njih troje smenili za kompjuterom da bi uradili zahtev. Broj je registrovan na mene i više puta prenošen do sada...

Sent via Xperia Z3
 
Podneo sam zahtev za prenos prepaid broja iz telenora u vip u prošli ponedeljak, evo osam dana kasnije, broj još uvek nije prenesen. Da li je moguće da oni nisu uradili nešto kako treba u vipu sa zahtevom, pošto su se njih troje smenili za kompjuterom da bi uradili zahtev. Broj je registrovan na mene i više puta prenošen do sada...

Sent via Xperia Z3
Cudno, ja mislim da im je rok 9 dana, pozovi ih i pitaj..i nije bitno uopste ako je registrovan na tvoje ime ako ti je kod prethodnog operatera istekao ugovor.
 
Nazad
Vrh Dno