Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Prvo potpišeš ugovor bez ugovorne obaveze, a onda kada se broj aktivira u mt:s mreži ideš i potpišeš aneks.
 
Pozdrav svima,

Ovo ako vi ne znate ne zna niko :)
Elem, Drugar ima postpaid broj u telenor mrezi koji je na ime njegovog prijatelja.
Pitao ih je za neku pogodnost kao desetogodisnji korisnik, medjutim samo su ga otkacili.

On bi sad hteo da promeni mrezu (da predje u MTS i uzme 50% popusta) i da broj prebaci broj na svoje ime.
Kako bi to bilo najlakse izvesti?
Da li je bolje da prvo promeni vlasnistvo u telenoru, pa onda podnese zahtev za promenu mreze. Ako to uradi da li mora da ceka 3 meseca za prenos broja?
Ili da prvo promeni mrezu (tj njegov prijatelj), pa da posle menjaju vlasnistvo u mtsu?

Hvala unapred.
 
Poslednja izmena:
Prvo neka prenese, pa neka promeni vlasništvo.

Jer ako prvo promeni vlasništvo, tretiraće kao novog korisnika, pa opet 3 meseca neće moći da prenese.
 
Poslednja izmena od urednika:
Molim ljude sa iskustvom, imam pitanje u vezi odlaska iz VIP mreze:
Da li VIP dozvoljava odlazak iz mreze, normalno, posle isteka ugovora ali pre prolaska onog famoznog punog obracunskog perioda?
 
Prošle godine meni naplatili (mart 2012.)... Svađao se ja, reko im svašta, odselio broj iz principa, opet im rekao svašta, ali mi svejedno naplatili.


Dodatak:
Ovo je bio odgovor od njih:

U skladu sa važećim Opšim uslovima, na osnovu primljenog zahteva, prekid pretplatničkog odnosa stupa na snagu nakon proteka jednog punog obračunskog perioda računajući od dana propisnog podnošenja pisanog obaveštenja o prekidu Pretplatničkog odnosa od strane pretplatnika Vipu.
Na osnovu primljenog zahteva, pretplatnički odnos kod Vašeg pretplatničkog broja 060----, ugovor broj 5----1, će biti prekinut dana 21. aprila 2012. godine.
Za vreme trajanja poslednjeg obračunskog ciklusa, do trenutka kada nastupa prekid pretplatničkog odnosa (21.04.2012. godine) imate mogućnost da nesmetano koristite sve usluge na Vašem pretplatničkom broju.
U skladu sa gore navedenim informacijama, nismo u mogućnosti da uvažimo Vašu reklamaciju.


Ovaj odgovor sam dobio 04.04.2012. kao odgovor na moju reklamaciju.
Inače, 19.02. sam poslao zahtev za prebacivanje na prepaid. Poslednji obračunski period po ugovoru je trebao da bude 21.03.
 
Poslednja izmena:
Moje iskustvo sa prenošenjem broja iz VIP-a u Mts (sa postpaida na prepaid):
U martu ove godine isticao mi je dvogodišnji ugovor u Vipu (24.03), prvi dan po isteku ugovora (25.03) podnet je zahtev za prenos broja u Mts mrežu, broj je prenet u noći izmedju 31.03. i 1.04. dakle ušla sam po njima u nov obračunski period, račun za mart uredno plaćen i mislila sam da je to to, slučajno negde oko 6.05. proveravam online račun pošto moj nalog još uvek postoji, kad ono zadužili me i za ceo mesec april u kom uopšte nisam bila u vip mreži sem tih par sati od ponoći do ujutru kad je mts kartica profunkcionisala, zvala CC podnela reklamaciju, reklamacija uvažena, rekli da će račun biti storniran, kad je stigao i papirni račun na kućnu adresu, odlazim u poslovnicu da proverim da li će biti kako su rekli, potvrdili su da je greška i za par dana na online računu proveravam status zaduženja, sad stoji 0,00 din. Znači prošla sam bez tog 25. famoznog računa, ali u mom ugovoru je pisalo da obaveza traje 24. meseca, dok koleginici koja je obnavljala ugovor ove godine u januaru piše da UO traje 25 meseci (?), možda to ima nekakve veze.
 
U VIPu broj ako je prenesen iz druge mreze na postpaid ugovor, posle ugovorne obaveze ne moze da predje na prepaid u VIP mrezi. Moze samo da ostane postpaid. Informacija od juce iz poslovnice i sa 060/1234.
Kazu da je to tehnicki problem jer je MNP tako realizovan.
 
Poslednja izmena:
Bratu istekao ugovor u Telenoru u junu i pošto je ponuda slaba, rekao sam mu da pređe u mt:s zbog 50% popusta na pretplatu.

Prošli utorak smo bili u poslovnici. Ne može 50% popusta odmah u prvom mesecu, već se mora doći ponovo u avgustu kada se aktivira kartica
pa se potpiše nov ugovor na 12 ili 24 meseca.

Prošlo je nedelju dana i još mu nisu prebacili broj :S:.
Zaboravio sam otkucati - bratu je prenesen broj za nekih 9 dana. Sporo...
Čim mu se aktivirala mt:s kartica, otišao je da potpiše nov ugovor za 50% popusta.
 
Kod mene je bilo nešto brže, zahtev podnet u subotu, prenos izvršen u petak ujutru. Isto iz Telenora u mt:s.
 
Da li je komplikovana proceudra prenošenja broja u Telenor? Hteo bih da prenesem broj iz mts-a u Telenor, a još i da uzmem Sony Xperiu E, kad sam već tu. Da li dugo traje ta procedura?
 
Pitanje

ako te novi provajder iskljuci na zahtev starog jer nisi obaveze izmirio u roku od 30 dana .... i u sledecih 30 dana ne uspes da sa starim nadjes zajednicki jezik (recimo dodje i do suda) kakve su obaveze prema novom provajderu (imas ugovornu obavezu x meseci koja je u toku nemas telefon) njemu si sve izmirio sto treba ali ti on ne pruza dalje usluge???

Sta oni
1. traze da placas racune a ne pruzaju usluge
2. prekidaju ugovor uz tvoju obavezu da isplatis do kraja, ti ne prekidas ugovor
3. prekidaju ugovor bez ikakvih daljih tvojih obaveza jer je broj trajno iskljucen
4. nesto cetvrto?
 
U VIPu broj ako je prenesen iz druge mreze na postpaid ugovor, posle ugovorne obaveze ne moze da predje na prepaid u VIP mrezi. Moze samo da ostane postpaid. Informacija od juce iz poslovnice i sa 060/1234.
Kazu da je to tehnicki problem jer je MNP tako realizovan.

A jel to važi i kad korisnik odluči da posle izvesnog vremena vrati broj kod matičnog operatera? Na primer, broj je prenet iz Vipa i MTS, korisnik odluči da vrati broj u Vip kao pripejd... Da li korisnik u ovom slučaju može da pređe na postpaid posle nekog vremena? U ovom slučaju broj se vraća matičnom operateru i briše se iz registra prenetih brojeva (nema ga uopšte u pretrazi registra na www.prenesibroj.rs ).
 
Ako se vrati korisnik sa brojem kod maticnog operatera tada prelasci post/prep zavise iskljucivo od poslovne politike samog operatera i nemaju nikakve veze sa prenosivoscu broja.

Ovo sto sam gore napisao vazi za prenete brojeve tj. brojeve koji nisu kod maticnog operatera.
 
Veceras u Delta city podneo zahtev za prenos broja iz "teletabisa" u mts. :banana: Sutra ili preksutra ocekujem poziv (kao pre 2 god.) sa 063/9000 sa ponudom od 50% ali ni to im nece pomoci da me zadrze, jer sa njima ne zelim vise nista da imam, a pogotovo ne rukavice... :D I sa 50% popusta su smesni u odnosu na mts: Pis 1000: (300, 1000, 1000)=910din. VS. MixNetL: (600, 1500, 1500)=990din. Pa koje ovde lud, a ko zbunjen? :wall:
 
Nemam nikakve vise obaveze prema njima, slobodan sam korisnik i platio sam poslednji racun. Koliko najduze "teletabis" moze da oduzi prenos broja? Devojka u mts-u kaze trebalo bi za 4 dana da bude prenos a ona mala teletabistkinja za 7-10. WTF?! :smash:
 
Cetiri radna dana je u pravilniku rok za prenos. U praksi se oduzi koji radni dan vise, a ukupno preko 7 dana. Nije samo do operatara vec je u igri i RATEL.
 
Jel mislis 7 radnih dana ili ukljucujuci subotu i nedelju? Da li ima sanse da me prebace pre 1. decembra?
 
Subota i Nedelja nisu radni dani kad je prenos broja u pitanju.
 
ako si platio telenoru i poslednji racun a u mts-u, mrezi koja te prima, nemas prethodnih dugovanja (na nekom drugom broju/ugovoru) mts ce te primiti, telenor otpratiti i u najboljem slucaju za 5 radnih dana si u situaciji da si promenio mrezu a zadrzao broj :)

hint: mozes pratiti kako ide realizacija ako pozoves mts call centar - ako otezu samo pripreti ratelom i to ce biti tih 5-6 dana.. nazalost to kazem jer budi siguran da telenor nece biti taj koji ce otezati vec u mts-u jos ima onih kojima je validan razlog da imaju posla i da jos nisu stigli da obrade predmet :(

hehe svakako srecno!
 
Poslednja izmena:
Kada se prelazi iz Telenora u drugu mrežu dan, dva nakon isteka ugovora, što kod mene dođe negde u sredini meseca (sredini obračunskog perioda), kakva je procedura plaćanja poslednjeg računa? Da li treba ranije da se traži prekid ugovora, ili prekid stupa na snagu automatski datumom isteka ugovora? Kako i kome plaćam onaj period od podnošenja zahteva do realizacije prenosa? Ako potrošim ceo paket do polovine meseca, šta će mi naplatiti, polovinu računa proporcionalno broju dana, ceo račun ili nešto treće?
 
Ako prelaziš u MTS, šta je najbolje:

Predji negde 21-23 u mesecu. Taman im daš fore 7-8 dana da odrade u tekućem mesecu.

Telenor će ti naplatiti pošteno, ako potrošiši SVE, naplatiće ti ceo paket. Ako si potrošio manje, naplatiće ti 2/3 paketa, odnosno vremenski. Znači, neće na svoju, a skoro neće ni na tvoju štetu.

Ali zato u MTS ćeš platiti 1/4 ili 1/5 računa, jer ćeš biti 4-5-6 dana kod njih, a dobićeš KOMPLETAN saobraćaj, koji naravno nećeš da stigneš da potrošiš za tih par dana, i preneće ti u sledeći mesec, i krećeš sa gomilom saoraćaja ... ;) ;) Dva broja sam već tako odradio.

I da, ljudi, dal moguće da i danas ne pravite razliku izmedju ugovora, i ugovorne obaveze....

Tebi ističe obaveza, ugovor ti i dalje teče, i saobraćaj, i sve .....

I ideš u MTS odnosno VIP ako pokrećeš, ne ideš u Telenor, ne tražiš od njih prekid ni raskid, nemoj da se zezneš, pa da izgubiš broj.
 
Poslednja izmena:
Da, idem u MTS najverovatnije. Ovo mi je jasno za iznos računa. Znači ne plaćam ništa u Telenoru pre prelaska, samo tražim prenos broja u MTS-u, a račun iz Telenora stigne od 1. do dana kada sam prešao? Mislio sam da MTS neće izvršiti prenos broja ako nisu plaćena sva dugovanja Telenoru...
 
Tebi normalno stiže račun posle 01. sledeće meseca, i to je još jedan razlog zašto je bolje tamo 20-23 da uradiš prenos, jer kod prenesenih brojeva važi da moraš da platiš dugovanja 30 dana od prenosa. I ako uradiš prenos recimo 05. u mesecu, moraš da platiš sve do 05. u sledećem mesecu, a tebi u to vreme možda ni račun još nije stigao.....

Zato uradiš kad sam ti rekao, račun ti normalno stigne od Telenora kao i uvek, i platiš do 20.

Posle se oni žale MTSu ako ne platiš na vreme, pa ima pravo i MTS da te isključi zbog duga prema telenoru, ali ovako imaš vremena da sve odradiš ... Naravno, u tom mesecu će ti stići 2 računa, telenor za 01.-23. recimo, i MTS za period od 23.-31. ... (ovo 23 može da bude i 25 i 27 u mesecu, što kasnije, bolje za tebe, manje ćeš platiti MTSu, a dobićeš ceo saobraćaj ...)

Samo nemoj da pokreneš 26-27, onda ima da te zeznu, i da prebace prenos u sledeći mesec....

Da, prenos se računa dan kad prenesu, a ne dan kad si pokrenuo ... zato pokreni 20-23, a presek će biti u idelanim uslocim +4 dana, a naduže + 8 dana ... pa se ti kalkuliši ... gledaj da bude pre 14.00 ... i to se računa, ako posle 14.00 računa se od sledeće dana.
 
Poslednja izmena:
Ok, sve je jasno, hvala na detaljnom objašnjenju. Ugovor (tj. ugovorna obaveza :d ) mi ističe 16.12., tražiću prenos 18.-19. da im dam fore da završe do Nove Godine, možda nahvatam i neku novogodišnju promociju (ako ih bude).
 
Jedno pitanje za iskusnije. Imam neregistrovan pre paid broj u Telenor mreži i hteo bih da ga vežem uz Telekomov BOX. Da li neko zna kako ide procedura, da li broj prvo treba da se registruje u Telenoru ili ne i šta se dešava sa nepotrošenim kreditom?
 
Moras da budes registrovani korisnik Telenora najmanje 3 meseca kada stices pravo da iskorists MNP. (Pravilnik MNPa)
Odgovor na drugi deo pitanja: nepotroseni kredit propada tj. ne prenosi se kod drugog operatera..
 
Nazad
Vrh Dno