Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Ma ljudi,oni su nesposobni,eto to je!
Koliko je prošlo od početka MNP-a,i još imaju probleme.
 
Ne zaboravite da i u tehnickom delu tog procesa postoji RATEL kao treca strana.
 
Ja to gledam sa druge strane,kao prvo dobro je sto su nam omogucili da uopste mozemo da post broj prebacimo na pri, a ovo sa menjanjem operatera je samo jedan veliki plus u celoj prici,pa i da traje 10 dana ti si bez telefona par sati i to u terminu od 2 do 6 ujutru,tako da bolje da cutimo...
 
Ako svi budu ćutali kao ti,i bili srećni zbog nekih stvari koje su u ustalom delu sveta odavno normalne,sad bi još bili u 18 veku
 
Ako je tako onda dobro.Izvinjavam se,nisam znao za kvotu.;)
 
Otvaramo kladzu za iducu stranu... ti baci kvotu, imas cast ;)
 
Ako svi budu ćutali kao ti,i bili srećni zbog nekih stvari koje su u ustalom delu sveta odavno normalne,sad bi još bili u 18 veku

... ono sto je normalno u ostalom delu sveta, u nasoj zemlji je tabu tema vec 20 i kusur godina... ali da ne trolamo temu ...
 
Imam jednu dilemu. :) 25. 01. mi istice ugovor sa Telenorom i hteo bih da predjem na VIP zbog mnogo povoljnijih uredjaja. Stvar je u tome da VIP ekomotivacija traje do 31. 01. a koliko vidim desava se da prenos traje i duze. Sta sad da radim u ovom slucaju? Da li bih mogao od VIP-a da trazim da potpisem ugovor sa njima na neki levi broj, a onda kada mi se zavrsi transfer da se vratim na svoj stari broj?
 
Mislim da je datum kada si podneo zahtev validan za dobijanje promocije tj. da nema veze koliko dana traje sam prenos izmedju operatera.
 
Meni su u VIP-u rekli da prvo Telenor treba da mi javi da li postoje tehnicke mogucnosti za prenos broja, sto traje 2-3 dana, pa tek onda mogu da uzmem uredjaj.
 
Ja sam podneo zahtev za prenos u Vipu 11.01, a promocija traje do 15.01, ali mi je decko koji je radi tamo rekao da cu imati promociju jer sam podneo zahtev pre istake promocije. Nadam se da je tako, mada mi je malo cudno, jer oni ce poceti da mi zaduzuju racun tek kad predjem kod njih a ne od 11.01.
 
Ako ti je rekao onda ce i biti tako jer to nije sitna informacija.
 
Sad sam bio u VIP-u, kada bih podneo zahtev 26. januara s obzirom da pada vikend verovatno bih odgovor Telenora dobio do 30. januara, pa bih lako mogao da izgubim Ekomotivaciju. Tako da nista od toga, moracu novi broj da uzmem.
 
Ovo iznad sto kaze Dovla sam cuo isto od dva drugara.. Ako uspesno prebace broj dobice promocije jer su na vreme podneli zahtev za prenos broja.
 
Posto mi je dojadilo da cekam, danas sam zvao Vip da bi saznao da mi je prenos broja odbijen jos 16tog od strane telenora. Iako su trebali da me obaveste sms da sam odbijen to se nije desilo.
Danas kad sam ih zvao, devojka nije znala najbolje da mi objasni razlog ali je islo otprike da su me oni odbili da me Vip ne bi iskljucio u slucaju da kod Vipa ne platim racun?????, da su brojevi vezani ili jos par razloga kojih se nesecam, al koji su bili prilicno cudni da ne kazem tupavi.

Uglavnom, moram da izdvojim dva broja koja prenosim u Vip sa zajednickog racuna firme na posebne racune. Posle toga cu valjda konacno moci, al eto prodje mi promocija -.-


i da, rekla mi je da mogu sa privatnog mejla da posaljem zahtev, gde cu napisati koje brojeve zelim da izdvojim... da bi mi sad sa telernora odgovorili da mora da bude na memorandumu sa pecatom i potpisom ovlascenog lica, a vise nisam u firmi... jos jedan dan vise u telenor pametnoj mrezi :D
 
Duplo vise minuta u prvoj godini ugovora i besplatni pozivi ka fixnim dve godine
 
Uzas. :) Ja zato necu da rizikujem sa Ekomotivacijom, uzecu novi broj u VIP-u.
 
Da li se vezati kod MTSa na dve ili jednu godinu uz promociju 50% manja pretplata? Nikad nisam uzimao telefon preko operatera, niti planiram. Neki savet mozda? :D
 
Ja sam kod mts-a sad ponovo produžio na još jednu godinu sa 50% popusta,i ne žalim se za sada.
Tako da vidi šta ti više odgovara tj.da li jedna ili dve godine ugovora.
 
Zasto bu se vezao na 2 godine ako ne dobijas nista dodatno? :)

Btw, posto sam presao na VIP, prebacio sam svoj Telenor postpaid broj na prepaid. Medjutim, broj mi uopste ne funkcionise, tj. ne mogu da zovem, niti da saljem poruke. Probao sam danas kredit da uplatim, ali ne mogu ni to, posto broj nije aktivan. Da li moram do Telenora da idem da ga aktiviram ili mogu nesto drugo da radim?
 
Zasto bu se vezao na 2 godine ako ne dobijas nista dodatno? :)

Ja sam potpisao na dve godine 50% pretplate zato sto mi se svidja promocija, a telefon sigurno necu uzimati preko operatera skoro.

Pitanje je sta ce biti sledece godine, jer poslednjih par godina paketi se stalno pogorsavaju.
 
Trend je takav da sigurno neće biti ništa povoljnije u budućnosti tako da je bolje vezati se na dve godine. Ako ni zbog čeg drugog, onda zbog konstantnog pada vrednosti dinara u odnosu na evro.
 
Posle mnogo maltretiranja od strane telenora, danas su mi konacno tek iz treceg puta odobrili prenos broja. Drugi put su mi odbili zahtev jer je radnik u vipu napisao ime_firme d.o.o. (inace je tako pravilno), a u telenoru se vodi kao ime_firme doo :D

bas pilicarski ali eto...
 
Zato sam ja u MTS odneo račun iz Telenora, i rekao "prepisuj sa računa sve u piksel!"
 
Polovinom januara podneo zahtev za prenos broja iz Vipa u Telekom, u roku od 7 dana u rukama sam imao telekomov aparat sa karticom (mix 400 privremeno), kod kuce 6mbit, iptvx2 i fix telefon, sve zajedno box4 i sve zajedno radi ekstra! Ali, :) od prvog februara, mi se desio problem, ne stizu mi sms poruke iz bivse Vip mreze! Promenio aparat resetovao i sve ostalo i nista... Sad se ganjam sa KS, poslovnicom u Bulevaru, otvaranjem i zatvaranjem naloga, nemaju pojma sta je, videcemo detaljnije od ponedeljka, itd. Interesuje me dali je neko imao slican problem, dali bih mogao "inzenjerima" u Telekomu da skrenem paznju na nesto, oni kazu da u sms centar Telekoma uopste ne stizu poruke iz Vip mreze za moj broj ( niko mi i ne salje poruke) sto je *****izam na kvadrat, jer sam ja sa tri razlicita broja probao da posaljem do sada 20ak puta.
Nasao sam na netu tekst o tom problemu
http://wiki.answers.com/Q/I_can't_receive_text_messages_from_other_wireless_carriers
ali nije valjda da moram da ganjam i sa Vipom, ili ce to da "legne" samo od sebe kad se skroz "suspenduje" linija. Razmisljam da u toku sledece nedelje svaki dan zovem KS, uredno o tome vodim evidenciju, pa ako nista ne urade, svu papirologiju i dokaze slozim na gomilu, posaljam u Ratel, a onda kao krajnji korak trazim raskid ugovora jer mi nisu pruzili uslugu opisanu u ugovoru. Ali o tom potom :) aj za sad ako ima neko neki savet, predlog, ili neko da mi objasni kako tehnicki funkcionise prenos broja pa da pokusam da dojavim "inzenjerima" sta da rade.
 
Nazad
Vrh Dno