Šta je novo?

MIK (migracioni kod) i potencijalni problemi

Ne.
Raskid ugovora podrazumeva gubitak porta.
Ti reci da hoces da promenis provajdera i da ti izdaju MIK za to.

Ma izdali mi ljudi Mik za 5min, ali ovi iz Totala traze da skroz demontiram ADSl, jer im smetao Iptv. Ja demontiram Iptv a oni i dalje, ko gluvi na telefonu, zapeli da demontiram i adsl i ne mogu da ih ubedim da demontaza automatski znaci gubitak porta. Naravno ja to necu uraditi i dizem ruke od njih.
 
Da li se MIK kod menja ?
Da objasnim sta sam hteo da pitam,prilikom prelaska prosle godine sa Beotela na PTT dobio sam MIK kod koji jos uvek imam zanima me sad posto planiram da predjem sa PTT na Telekom verovatno,kad trazim sad od PTT-a MIK da li je to onaj isti broj sto sam ja njima dao prosle godine ili drugi.
Ako je isti broj onda u slucaju da dodje do nekog zastoja sa izdavanjem MIK-a ja vec imam broj koji bi dao novom provajderu,zato me to zanima.
 
Da li se MIK kod menja ?
Da objasnim sta sam hteo da pitam,prilikom prelaska prosle godine sa Beotela na PTT dobio sam MIK kod koji jos uvek imam zanima me sad posto planiram da predjem sa PTT na Telekom verovatno,kad trazim sad od PTT-a MIK da li je to onaj isti broj sto sam ja njima dao prosle godine ili drugi.
Ako je isti broj onda u slucaju da dodje do nekog zastoja sa izdavanjem MIK-a ja vec imam broj koji bi dao novom provajderu,zato me to zanima.


Naravno da nije isti, on vazi mesec dana ili dok ne predjes na drugog provajdera. Moras da trazis novi Mik.
 
jedno pitanje, ja hocu da predjem sa telekoma na ptt i mogli li da trazim mik? time mi ostaje ovaj isti modem da ne i bilo cimanja oko menjanja ili koja je fora? sta je opste taj mik? :trust:
 
jedno pitanje, ja hocu da predjem sa telekoma na ptt i mogli li da trazim mik? time mi ostaje ovaj isti modem da ne i bilo cimanja oko menjanja ili koja je fora? sta je opste taj mik? :trust:

Ako nemas ugovor kod Telekoma i imas izmirene sve troskove prema istome ne vidim razlog zasto nebi mogo. Sto se tice pitanja u vezi modema, neki su rekli da su prilikom prelaska kod drugih provajdera imali ostavljen modem/ruter do onog trenutka dok im drugi provajder ne obezbedi njihovu opremi i da ti je na koriscenje a onda kada si dobio novu opremu od projavdera kod kojeg si otisao onda staru vracas telekomu, e sada koliko je to istina nemam pojma. MIK ili ti migracioni kod ti je usluga koja je uvedena da dobijes jedan niz brojeva i slova koji ti sluze da mozes da predjes na novog provajdera bez gubitka porta kod telekoma.
 
^ ma placeno je sve, a sta ja radim sa tim brojevima i slovima to se negde ukucava ne kapiram nista??
 
Odeš to telekoma i tražiš MIK. Oni ti daju jedan papir koji nosiš kod novog provajdera. Kad ti novi provajder da svoju opremu ti uzmeš Telekomovu opremu i vratiš im. I to je to. A taj papir ti važi mesec dana.
Inače, izgleda da samo Telekom radi korektno, da ti MIK i opremu im vratiš tek kad te spoji novi provajder
 
^ hvala, samo sto ne znam gde je ptt provajder tj. mislim da ga nema, u posti postoji samo kancelarija telekoma :beer:
 
Pa PTT provajder je u pošti, pitaj na šalteru. A odakle si inače?
 
^ sredicu cheers
 
Interesuje me da li je neko na ovom forumu napustio Eunet odnosno da li je mozda imao problema sa njima kada je prelazio kod drugog provajdera i uzimao MIK ? Ovo pitam jer vidim u drugim temama da su neki imali problem sa prelaskom sa jednog na drugog provajdera u tom nekom da kazem vremenskom vakumu.
 
kad dobijes papir i pecat sa mikom od telekoma jel istina da moras 2-3 pred istek da odes u poslovnicu i da ga kao otkazes?
 
Drug je hteo da promeni ADSL provajdera, vratio je opremu i uzeo MIK.

E sad, pošto je shvatio da se "preračunao" i da ipak neće da menja provajdera, zanima me da li može sa tim MIK kodom da se opet prijavi, kao novi korisnik, kod istog provajdera?
 
Tema je stara, ali problem je aktuelan i prilično zamršen :) naime, korisnik sam Orion telekoma, u pitanju su ADSL i IPTV, ugovor mi ističe sad u decembru. Centrala mi je takva da ne može da mi ponudi više od 20mb/s na ADSL, a Orion optiku u zgradi nema, za razliku od mts optike koja je sprovedena još letos. Početkom meseca sam naišao na promociju mts box-a za 8 meseci po dinar. Potpisao sam prijavu i brže bolje otišao do Oriona da raskinem ugovor.

E sad, Orion ima pravilo da je otkazni rok 30 dana od dana prijave za raskid, što je u mom slučaju 31. decembar. Pre tog trenutka nisu u stanju da mi dostave MIK kod koji mi je neophodan za prelazak na mts box, čak sam im nudio plaćanje unapred i povraćaj opreme, ali bez uspeha.

Zatim sam zvao svog agenta mts box prodaje kod kojeg sam potpisao prijavu, koji se, kako sam tvrdi, ne razume najbolje, jer je nedavno počeo da radi. Pitao sam postoji li mogućnost da dobijem barem internet i televiziju pre 31. decembra, s obzirom da mi je optika već uvedena i zgradu i da za te usluge u tom slučaju nije neophodna fiksna linija, i dobio odričan odgovor. Jedino rešenje je da sačekam da mi stigne MIK kod, da ga odmah prosledim njemu kako bismo zvanično potpisali ugovor, pa bi radnici došli tek drugog ili trećeg januara da montiraju opremu.

Problem je taj što se bojim da radnici neće doći pre 8-9. januara (jer to je ipak Telekom, državna firma, pa praznici duže traju :) ), a i ugovorna obaveza na mobilnom mi ističe 17. decembra, pa praktično do uvođenja mts box-a ostajem bez neta i na telefonu.

Hteo bih po svaku cenu da izbegnem da budem bez televizije i interneta za praznike. Šta mogu da uradim, kome da se obratim?

Sent from my Orbitel 901 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Telekom zahteva fixni, iako tehnicki ni za sta nije neophodan :)
Fixni ti je svejedno kod Telekoma, ali mora da se njegov DSL prebaci kod Telekoma, nema veze sto postoji optika :(
 
Mislim da te lažu u Orionu da je otkazni rok 30 dana,uzimao sam MIK i u Verat-u i u Telekomu dva puta,dan pošto je istekla ugovorna obaveza i istog momenta sam ga i dobio.
 
Tema je stara, ali problem je aktuelan i prilično zamršen :) naime, korisnik sam Orion telekoma, u pitanju su ADSL i IPTV, ugovor mi ističe sad u decembru. Centrala mi je takva da ne može da mi ponudi više od 20mb/s na ADSL, a Orion optiku u zgradi nema, za razliku od mts optike koja je sprovedena još letos. Početkom meseca sam naišao na promociju mts box-a za 8 meseci po dinar. Potpisao sam prijavu i brže bolje otišao do Oriona da raskinem ugovor.

E sad, Orion ima pravilo da je otkazni rok 30 dana od dana prijave za raskid, što je u mom slučaju 31. decembar. Pre tog trenutka nisu u stanju da mi dostave MIK kod koji mi je neophodan za prelazak na mts box, čak sam im nudio plaćanje unapred i povraćaj opreme, ali bez uspeha.

Zatim sam zvao svog agenta mts box prodaje kod kojeg sam potpisao prijavu, koji se, kako sam tvrdi, ne razume najbolje, jer je nedavno počeo da radi. Pitao sam postoji li mogućnost da dobijem barem internet i televiziju pre 31. decembra, s obzirom da mi je optika već uvedena i zgradu i da za te usluge u tom slučaju nije neophodna fiksna linija, i dobio odričan odgovor. Jedino rešenje je da sačekam da mi stigne MIK kod, da ga odmah prosledim njemu kako bismo zvanično potpisali ugovor, pa bi radnici došli tek drugog ili trećeg januara da montiraju opremu.

Problem je taj što se bojim da radnici neće doći pre 8-9. januara (jer to je ipak Telekom, državna firma, pa praznici duže traju :) ), a i ugovorna obaveza na mobilnom mi ističe 17. decembra, pa praktično do uvođenja mts box-a ostajem bez neta i na telefonu.

Hteo bih po svaku cenu da izbegnem da budem bez televizije i interneta za praznike. Šta mogu da uradim, kome da se obratim?

Sent from my Orbitel 901 using Tapatalk

Traži da ti daju privremeni broj dok ti ne prenesu ovoj iz oriona to sad sa optikom može, tako radi SBB kad kod njih prenosiš broj daju ti neki privremeni broj koji ugase čim prenesu tvoj postojeći broj.
 
Koja je to logika da uopšte treba MIK da bi uzeo Telekom optiku? Pošto ne prelazi sa jednog DSL provajdera na drugog DSL provajdera pa da se "migrira DSL port" tj treba da se osigura da korisnik ne ostane bez porta na centrali... fixni mu je svakako već kod Telekoma a optika ne ide "preko DSL porta"?
 
Ako ti broj tel nije bitan,uvedi nov telefonski prikljucak,ionako ga daju za dinar. Onda ti ne treba migracija.
 
Pokušavao sam sa Orionom sve, doduše u poslovnici i na prodajnom mestu, i nisu želeli da mi izađu u susret ni kad sam im ponudio da unapred platim račune do kraja ugovorne obaveze. Jedino još da se obratim nekoj višoj tehničkoj instanci pri Orionu.

To za novi telefonski broj zvuči kao dobro rešenje (ne znam može li privremeni broj Telekoma), jer mi je broj nebitan. Samo se nadam da može da bude gotovo za nekoliko dana, i da mogu da dogovorim sa box prodavcem da izmeni broj fiksnog u prijavi koju sam potpisao.

Sent from my Orbitel 901 using Tapatalk
 
A zašto ne započneš prenos broja posle nove godine ili Božića, kada svi nastave normalno da rade? Ako si već izdržao sve ovo vreme sa adsl 20Mbps, možeš još 10tak dana, da se ne zadesi da ostaneš bez neta preko praznika.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Problem je taj što promotivni period za mts box pakete traje zaključno sa 31. decembrom, pa bih do tada trebalo da potpišem ugovor, a i Orion tada prestaje sa pružanjem usluge.

U međuvremenu se ispostavilo da je slobodna parica u zgradi i da bi trebalo da dobijem novi fiksni, međutim dečko sa kojim sam potpisao prijavu za box u Immo centru kaže da nije moguće da promeni podatak o mom fiksnom telefonu u prijavi... Taman kad pomisliš da ne može da bude zamršenije :)

Sent from my Orbitel 901 using Tapatalk
 
Pa ti orkazi prijavu. Uzmi nov broj i na njega odradi novu prijavu. Mts i njihova papirologija tj odlican sistem. Sve mora na silu covek da radi da bi dobio nesto.
 
To sam i planirao, ali gde sad naći 8 meseci za dinar? :) Ipak ušteda nije mala, oko 9000 dinara za dva meseca.

Sent from my Orbitel 901 using Tapatalk
 
Takodje imam isti problem, isao u poslovnicu rekli su mi da je MIK uslov za prelazak na optiku. Povucen tim saznanjem kontaktiram njihovu korisnicku sluzbu preko chat-a izvesni Boban mi odgovara da migracioni kod nije nikakav uslov za prelazak na optiku i da mu je zao sto su me pogresno informisali u poslovnici i da ce moj zahtev biti prosledjen negde na dalje razmatranje :d . Dakle da li mogu da trazim taj privremeni fixni broj i kako da objasnim njivovim radnicima za pultom posto je ocito da su svi dresirani kao papagaji da ponavljaju istu pricu.
 
Na kraju se ispostavilo da je čitavo cimanje od mesec dana bilo nepotrebno. Naime, ako se uvodi optika, mik kod je potreban samo ako po svaku cenu želim da sačuvam stari broj telefona. U suprotnom, uspostaviće novi broj telefona koji ne ide preko parice. Da me je neko samo lepo informisao, uštedeo bi mi sate i sate cimanja od jedne do druge poslovnice i razgovora sa korisničkom službom [emoji53]

Sent from my Orbitel 901 using Tapatalk
 
Uslov za uvođenje optike je da puste i novi broj? Ajde kod ADSLa da to nekako i razumem j ali kod optike je stvarno teška nebuloza...

Poslato sa Mate 20 lite
 
Možda se nisam dobro izrazio, optika može i na starom broju, ali ako je već vezan za nekog ADSL provajdera koji nije Telekom, treba da se čeka mik kod. Druga opcija je da se dobije novi broj, a u tom slučaju instalacija može da se uradi gotovo momentalno ukoliko ima optike u zgradi - dakle nema cimanja sa procedurom za uvođenje novog broja i proverom ima li slobodnih parica i sl.

Sent from my Orbitel 901 using Tapatalk
 
Odlično si se izrazio i sve jasno bilo ali mi i dalje nije jasno zbog čega je potreban fixni broj za uvođenje optike(nije bitno da li je stari ili novi)?Zbog veće pretplate?Jer je u paketu iz koga nije moguće izbaciti ga iako mi nije potreban?
 
Nazad
Vrh Dno