Tema je stara, ali problem je aktuelan i prilično zamršen
naime, korisnik sam Orion telekoma, u pitanju su ADSL i IPTV, ugovor mi ističe sad u decembru. Centrala mi je takva da ne može da mi ponudi više od 20mb/s na ADSL, a Orion optiku u zgradi nema, za razliku od mts optike koja je sprovedena još letos. Početkom meseca sam naišao na promociju mts box-a za 8 meseci po dinar. Potpisao sam prijavu i brže bolje otišao do Oriona da raskinem ugovor.
E sad, Orion ima pravilo da je otkazni rok 30 dana od dana prijave za raskid, što je u mom slučaju 31. decembar. Pre tog trenutka nisu u stanju da mi dostave MIK kod koji mi je neophodan za prelazak na mts box, čak sam im nudio plaćanje unapred i povraćaj opreme, ali bez uspeha.
Zatim sam zvao svog agenta mts box prodaje kod kojeg sam potpisao prijavu, koji se, kako sam tvrdi, ne razume najbolje, jer je nedavno počeo da radi. Pitao sam postoji li mogućnost da dobijem barem internet i televiziju pre 31. decembra, s obzirom da mi je optika već uvedena i zgradu i da za te usluge u tom slučaju nije neophodna fiksna linija, i dobio odričan odgovor. Jedino rešenje je da sačekam da mi stigne MIK kod, da ga odmah prosledim njemu kako bismo zvanično potpisali ugovor, pa bi radnici došli tek drugog ili trećeg januara da montiraju opremu.
Problem je taj što se bojim da radnici neće doći pre 8-9. januara (jer to je ipak Telekom, državna firma, pa praznici duže traju
), a i ugovorna obaveza na mobilnom mi ističe 17. decembra, pa praktično do uvođenja mts box-a ostajem bez neta i na telefonu.
Hteo bih po svaku cenu da izbegnem da budem bez televizije i interneta za praznike. Šta mogu da uradim, kome da se obratim?
Sent from my Orbitel 901 using Tapatalk