Nemoj da te farbaju. Kad dođeš ljubazan oni bi da te zavlače. Pazi, oni mogu kod sebe da napišu čak i "uređaj nije kompatibilan", ne mora uređaj da bude neispravan. Samo što su oni bezobrazni. I nisu oni jadni ljudi koji treba iz svog džepa da ti daju novi telefon, nego ako telefon ne radi oni ga šalju uvozniku, i tako dalje - kako već ude lanac. Pročitaj zakon i znaćeš. Oni bi voleli da je zakon nešto fiktivno što eto tako postoji, ali da oni ipak rade kako hoće. Zakon važi za sve.
Neka oni budu ljudi i neka shvate da si ti telefon platio odmah da bi ga dobio odmah, a ne da ga oni čačkaju mesec dana. Ne ti da budeš čovek prema njima. Ako je neko kriv, kriv je proizvođač, i neka on tebe ispoštuje i pošalje taj telefon nazad.
Haha, ajde ja tebi da ugradim wc šolju, pa ti vidiš da ne radi, i ja je odnesem na mesec dana u servis, a ti u međuvremenu koristi kofu...
Otkud on zna da ti imaš drugi telefon, jel tako? Šta da nemaš, treba da kupiš još jedan telefon jer ti je ovaj na reklamaciji? I šta ako i na tom nešto ne valja...
Osam dana servis, do tad moraju da ti kažu šta je, i ne moraš da pristaješ na servis (tj. da te zavlače još tri nedelje). Razumno je samo da imaju osam dana da provere ispravnost telefona. Daj im kulturno do znanja da znaš šta su oni dužni da ispune.
Sent from mTalk on Windows 10 phone