Šta je novo?

Microsoft Lumia 550

Telefon je pocetkom Avgusta kupljen, tako da ima malo vise od mesec dana. Odneo je do prodavnice gde je kupljen a oni ce poslati u servis a potom ce mu ovi iz prodavnice javiti da dodje da pokupi nov ili servisiran - tako sam ga makar razumeo. I to moze da potraje (dok mu ne jave da dodje) do dve nedelje.

Recimo da dodje do kvara jos jednom, a da pritom nije proslo 6 meseci od datuma kupovine, da li ima pravo da trazi nov uredjaj?
 
Ima pravo da trazi nov uredjaj i odmah. Za osam dana oni treba da odgovore da li su primetili kvar, i onda samo uz njegovu saglasnost telefon moze na servis.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Treba da ima, prvih šest meseci je na njima teret da sve radi i nema servisiranja. Može i da traži pare ako se dobro sećam.
 
Nema. Imaš samo da pojačavaš i stišavaš ton. Možda doduše ima sa nekom aplikacijom.

Sent from mTalk on Windows 10 phone
 
Oni to sad nisu ubacili jer nisu hteli, koliko sam skontao. Nije to postojalo ni na WP8.1, isto je nekima to smetalo i bilo im glupo. Meni je ok i ovako, ali jeste da bi bilo zgodno da mogu da predjem na rezim u kome bih za primljenu poruku cuo samo jedno kratko bit, umesto repertoara tuturututu koji mi inace radije stavljam ako sam napolju - jer ono prvo bi dosta tesko cuo ispod jakne dok duva vetar na primer ili pljusti kisa.

Mozes pitati u onim temama za WP8.1 aplikacije, i u onoj W10M univerzalne aplikacije. Mozda neko zna za neku koja bi radila taj posao.

EDIT: Sad sam skroz zabagovao, kako ono "rezimi rada" kazemo na engleskom? Mislim na to sa tonovima. :D

DRIGI EDIT: Mislim da je ranije na telefonu meni pisalo "Profiles". Ali nema sad aplikacije sa tako nekim imenom.
 
Poslednja izmena:
Ma da. Vise je nego korisna mogucnost da postoje 3-4 predefinisana profila kojima je na brzinu moguce lako pristupiti u zavisnosti od potrebe. Probacu da nadjem odgovor na toj temi.
 
Setings>dodaci>ekvilajzer

Mislim da pedjoni nije mislio na to, nego na ono kao sto je bilo ranije na svim starim telefonima - da biras glasan resim, normalni rezim, tihi rezim, vibracija rezim, i slicno.

Jeste da je za vecinu stvari dovoljno dobro i ovo sto imamo - samo da stisamo ton, ali bilo bi dobro da bas mozemo jednim tapom da promenimo sve melodije i tone. To bi bilo zgodno da stoji u quick actions da ima opcija, a moglo bi da bude i kao plocica, svejedno.

Isto bi voleo kad bih mogao preko plocice ili preko quick action da ugasim banere na telefonu. Na primer - dajem nekome telefon da obavi neki poziv, on zavrsi poziv, pa moja devojka posalje poruku koju ovaj vidi hteo ne hteo.
 
Vezano za ono sto smo pricali oko zamene tj reklamacije juce sam se informisao u jednoj radnji.

U EU je "nepisano pravilo" da prodavnice vrse zamenu za nov uredjaj ukoliko dodje do kvara u prvih mesec dana. Ako se kvar ponovi/ponavlja tokom prvih 6 meseci postoji "pravo" da se trazi refund ili eventualno zamena za drugi, nov uredjaj ilil u istoj vrednosti (pri cemu se vrsi trzisna vrednost uredjaja koji je se pokvario) - ali to sve zavisi od dobre volje prodavca. Uglavnom i ovde gledaju prodavci da sto bolje prodju - pa se i u tom periodu od prvih 6 meseci insistira na slanje u servis ili zamenom za refurbished model.
(Tako da sam je permutovao to za prvih 6 meseci i zamenu)

Jedino je drugacija prica sa (nemackim) Amazonom, oni 24 meseca garancije ispostuju uvek zamenom za novi uredjaj - ili pak ako nije dostupan isti model kao naknada se dobija vaucer odnosno refund.

Tako da ne verujem da je bas toliko ruzicasta prica kod nas i da ce se usreciti da zapinje za nov i u Srbiji. Jedino ako se kvar ponavlja pa im potegne sa trzisnom inspekcijom.

Doduse znam za redak slucaj gde su drugu koji je pazario ROG laptop iz G751 serije odradili refund posle 18 ili 20 meseci (u garantnom periodu) i to u Srbiji jer mu je flat kabal rikavao i bio menjan par puta na par meseci. Pritom bi mu svaku put zadrzavali lap 30-40 dana. Na kraju im je pripretio trzisnom i vratili su mu novac. Doduse u pitanju je bio jedan od "vecih" lanaca tehnike u Srbiji.
 
Poslednja izmena:
Nemoj da te farbaju. Kad dođeš ljubazan oni bi da te zavlače. Pazi, oni mogu kod sebe da napišu čak i "uređaj nije kompatibilan", ne mora uređaj da bude neispravan. Samo što su oni bezobrazni. I nisu oni jadni ljudi koji treba iz svog džepa da ti daju novi telefon, nego ako telefon ne radi oni ga šalju uvozniku, i tako dalje - kako već ude lanac. Pročitaj zakon i znaćeš. Oni bi voleli da je zakon nešto fiktivno što eto tako postoji, ali da oni ipak rade kako hoće. Zakon važi za sve.

Neka oni budu ljudi i neka shvate da si ti telefon platio odmah da bi ga dobio odmah, a ne da ga oni čačkaju mesec dana. Ne ti da budeš čovek prema njima. Ako je neko kriv, kriv je proizvođač, i neka on tebe ispoštuje i pošalje taj telefon nazad.

Haha, ajde ja tebi da ugradim wc šolju, pa ti vidiš da ne radi, i ja je odnesem na mesec dana u servis, a ti u međuvremenu koristi kofu... :D

Otkud on zna da ti imaš drugi telefon, jel tako? Šta da nemaš, treba da kupiš još jedan telefon jer ti je ovaj na reklamaciji? I šta ako i na tom nešto ne valja... :D

Osam dana servis, do tad moraju da ti kažu šta je, i ne moraš da pristaješ na servis (tj. da te zavlače još tri nedelje). Razumno je samo da imaju osam dana da provere ispravnost telefona. Daj im kulturno do znanja da znaš šta su oni dužni da ispune.

Sent from mTalk on Windows 10 phone
 
Ja ne prodajem telefone ali recimo kad se neka tehnicka roba kupcu pokvari a u garanciji je,moram istu da posaljem uvozniku na servis i od njega zavisi sta ce dalje biti,ili ce popraviti stvar ili ce dati novu u zamenu sto se redje desava,na svaki nacin se trude da poprave ono sto se pokvarilo i da to vrate kupcu.
 
Logicno je da se oni zbog sebe samih trude da tu stvar koja im se pošalje poprave, i ja nemam ništa protiv toga, ali da bude u razumnom roku. Ako uvoznik nije u stanju da popravi uređaj odmah nakon što je uočio problem, onda mi takva popravka ne treba, i hoću nov uređaj.

I još da dodam - mogli bi oni i odmah u tom istom danu da poprave uređaj, ali ti pošalješ to što reklamiraš, pa njima to tako stoji do poslednjeg dana do kada im je rok da ti odgovore na reklamaciju, i onda ti tek to urade. To je bezobrazluk. Ako neće da zaposle kojeg servisera dodatno, neka daju nov uređaj.
 
Poslednja izmena:
Mogli bi mi da budemo i Svajcarska ali ovakvi kakvi smo ,necemo nikad,ljudski faktor je uzrok svega loseg kod nas pa i ovih problema o kojima pisemo.Lenjost,nerad,aljkavost,nedostatak profesionalizma u svakoj oblasti ,to je nasa stvarnost,tu nema pomaka,cini mi se da je situacija svakim danom sve gora.
 
Pa da, ali sve se svodi na to da je ipak do volje prodavca i da nema neke vece vajde ako se ne "pritsnu" u samom startu.

@gari

Nije moj uredjaj u pitanju. Samo se ovde u EU informisao da bih mogao da uporedim sa nasim pravima potrosaca (i uporedim sa onim u Srbiji kako bih mu preneo). Mada opet moracu direktno negde da iskopam konkretno crno na belo.

Da li bi imalo ikakve koristi da je u predstavnistvu MS-a u Beogradu odneo uredjaj na reklamaciju i da li je to uopste moguce?
 
Ako ima račun sa serijskim brojem i svim popunjenim po P.S.-u, onda za telefon kupljen u Srbiji to može. Odneseš ga u ProMobi, to je ovlašćeni servis kod nas. Ali zanima i mene da li to može ako je telefon kupljen u inostranstvu?

I jeste, baš to je kod nas problem, neprofesionalnost, i moraš često da ih pritisneš.

Sent from mTalk on Windows 10 phone
 
Pa da, ali sve se svodi na to da je ipak do volje prodavca i da nema neke vece vajde ako se ne "pritsnu" u samom startu.

@gari

Nije moj uredjaj u pitanju. Samo se ovde u EU informisao da bih mogao da uporedim sa nasim pravima potrosaca (i uporedim sa onim u Srbiji kako bih mu preneo). Mada opet moracu direktno negde da iskopam konkretno crno na belo.

Da li bi imalo ikakve koristi da je u predstavnistvu MS-a u Beogradu odneo uredjaj na reklamaciju i da li je to uopste moguce?
Ima tema ovde na forumu o zaštiti potrošača, pitaj tamo kako tačno ide. Jer će da te vozaju po default-u.
 
bluetooth i handsfree problem

Imam jedan mali problemcic u vezi telefona.

Kad god se prikaci na handsfree uredjaj via bluetooth automatski pocinje da poziva poslednjeg kontakta iz istorije poziva. Iako ga prekinem, on ce poceti opet automatski da bira broj. Jeste cudan problem, ali kako ga resiti? Na svim predhodnim verzijama WP (7.5, 7.8, 8.0, 8.1) nije bilo problema sa istim handsfree uredjajem.
Ima li ko preporuku?
 
Drugari, evo jednog pitanja i molbe za pomoc.
Ja kao novi korisnik Lumie 550, nikako da se snadjem da podesim parametre za slanje MMS poruka. MTS ciji sam korisnik nema automatska podesavanja koja bi poslao putem SMS poruke, a ja nikako da se snadjem sa rucnim podesavanjem.
Bio bih veoma zahvalan ako bi neko ovde napisao kratko uputstvo za ova podesavanja.
 
Ako saznas kako javi, ja imam problem sa Halo Govornice kad pozivam na 550, non stop zauzece.
 
Drugari, evo jednog pitanja i molbe za pomoc.
Ja kao novi korisnik Lumie 550, nikako da se snadjem da podesim parametre za slanje MMS poruka. MTS ciji sam korisnik nema automatska podesavanja koja bi poslao putem SMS poruke, a ja nikako da se snadjem sa rucnim podesavanjem.
Bio bih veoma zahvalan ako bi neko ovde napisao kratko uputstvo za ova podesavanja.
Viber,messenger,watsapp ,skype... ?

Sent from mTalk
 
Pa imas na sajtu kako se podesava, jeste da je za wp8, ali valjda nije toliko drugacije

Edit: tek sada vidim da nemaju za mms samo za net, ja ti mogu okaciti kako je kod mene na androidu ali ne znam da li su sva podesavanja ista (ako ti vec niko sa windowsom ne moze okaciti podesavanja)


Sent from my Nexus 5X
 
Poslednja izmena:
Zar treba to uopste da se podesava,imam drugu karticu mts i sasvim normalno mogu da saljem mms poruke.
 
Postavke>sistem>poruke sms/mms imaš tu da podesiš sve u vezi sms/mms broj centra itd.
 
Vrh Dno