Šta je novo?

Max Payne 3

hjoooj sto ja ove spoiler-e otvaram :(( :D
 
Radoznalost. :)
 
10tka za igru,ne mogu da se zaustavim,nekako bi je presao u jednom dahu...pravi nastavak dvojke.Kada bi se malo cesce ovako pravile igre...
 
Meni su igru unistili precesti cinematici, ostalo je sve iznenadjujuce odlicno...
 
Meni su igru unistili precesti cinematici, ostalo je sve iznenadjujuce odlicno...

...i sto su staru akciju sveli na cucanje iza zaklona... dodje mi odma da batalim i instaliram keca. Odigrao sam do VIII poglavlja sve u nadi da ce nesto da se promeni, ali jok. Sve se svodi na teturanje od zaklona do zaklona, i na prepucavanje sa isto tako zaglavljenim neprijateljima iza nekog zaklona... stvarno porazavajuce i mucno iskustvo.
Ne preporucujem ovo ****** onima koji su uzivali u akciji i atmosferi prvog Max Payna i presli ga nekoliko puta, a dual bereta im bila omiljeno oruzije:p.
 
Poslednja izmena:
igraj na easy, ne koristi cover i svi srecni i zadovoljni :p :d

edit: eeee... da. Ostario Maxy Boy, ne moze vise samo da trckara okolo :D
 
Poslednja izmena:
igraj na easy, ne koristi cover i svi srecni i zadovoljni :p :d

edit: eeee... da. Ostario Maxy Boy, ne moze vise samo da trckara okolo :D

nema to veze sa tezinom nego sa okruzenjem i dinamikom u igri. Zakloni i zidovi i ostale prepreke su jako blizu, a kretanje mu je kao u lenjivca.... ovi nasi penzosi od 100 god. su brzi i okretniji kada se guraju u redovima ili trce da uvate bus.
Imao sam jednu ili dve prilike i prostora da skocim sa dual ingramsima pa sam posle cekao pola sata da prodje taj usporeni snimak i da sleti..
Ko god da je dizajnirao igru veze nije imao sa sustinom i karakterom pravog Max Payna i samoubilackom bolesnom akcijom koja mu je bila zastitni znak. U Gta je sada veca akcija nego ovde, a mozes i da se vozikas po gradovima. Totalno su obesmislili i u*****ili igranje Max Payna.... greota.
 
Poslednja izmena:
Ja ne znam da sam jednom upotrebio bullet time da ubijem makar dvojicu...na hard tezini beskoristan skroz. Ili ga nemam uopste, ili se iz nekog razloga istrosi za sekund (puna skala), ili se ne puni...Nije dovoljan za ubijanje vise neprijatelja od dvojice-trojice posto su vrlo otporni na sve sto nije cist headshot. Skok u slow mo je valjao samo kad ima gde da se skoci a to je retkost u svim onim kancelarijama, hodnicima...dakle samo cover gde si prikovan posto te botovi vide uvek i svuda.
 
Poslednja izmena:
Izasao apdejt MP3_Patch_Update_1_0_0_22
Compatibility Issues
* Fixed reported issues with needing service packs, compatibility with incorrect OS.

Various Crashes
* Fixed a range of issues which could have led to crashes on startup and in-game.

Audio Crash
* Fixed reported issues of audio dropouts when no audio device was plugged in, or when the headphones/speakers disconnected while in game.

Mouse Sensitivity
* Fixed reported issues of mouse being sluggish, especially in prone and Shootdodge™. Increased top end range of mouse sensitivity, but kept the slider from 1-10, allowing the user more range in their sensitivity setting.

Mouse Acceleration
* Fixed reported issues of mouse acceleration affecting aiming, included commandline option to disable mouse acceleration, -nomouseaccel (In a future update, this will be added as an option in the Mouse Controls menu).

Stretched Image / Wrong Aspect Ratio
* Fixed reported issues of game locked in incorrect aspect ratio, or alt-entering and having incorrect aspect ratio. Added commandline option for locked aspect ratio as commandline option -aspectratio width:height (ie. -aspectratio 4:3 / -aspectratio 16:9) In a future update, this will be added as an option in the Graphics menu.

Video Memory Reporting as 0MB
* Fixed reported issues of the video card reporting having 0MB of video memory available. Users unable to adjust Graphics options because of this (Also helps fix stuttering on some video cards).
 
^^ to se tako igralo, ubijalo se iz trka ili skoka.... Izletis sa bejzbolkom iz nekog podruma, uletis izmedju dvojice, ovaj te vidi digne oruzije da te nanisani, ti napravis mosu skocis obican skok u drugu stranu, on promasi i upuca kolegu, a ti ovog odvalis palicom i uzmes mu oruzije... a ovde cucis iza zaklona, preko u zgradi cuce oni i tako se prepucavate... akcija.

Ja ne znam da sam jednom upotrebio bullet time da ubijem makar dvojicu...
...pa imas one sinematike u usporenom snimku kada slazes headshotove, a oni samo bleje u tebe, kao u onim igrama na vasarima gde gadjas pilice.... to i QTE i eto igre po danasnjim standardima.
 
Poslednja izmena:
LOL Uruk - ovo sa vasarom je super komentar :D

Koliko sam bio odusevljen igrom na pocetku toliko sam sad razocaran - u pocetku logicno ima manje neprijatelja ali koliko protivnika ima u chapteru6 do kog sam stigao to nema ni u Rambu 3 - glava me boli od ovog napucavanja! Mogu da mislim koliko ce ih biti kasnije, tj, ne zelim da znam. Nemam nameru da drugima ogadim igru jer ko voli napucavanje ova igra je pun pogodak ali ja definitivno vise ne mogu da uzivam u sirovom napucavanju citave legije vojnika.
 
Ja sam stigao do polovine 4-tog poglavlja i tu sam definitivno stao!Nije ovo za mene ovakvog matorog!
 
Izasao apdejt MP3_Patch_Update_1_0_0_22

Proradila RLD verzija sa ovim 1 0 0 22 update-om,bez reinstalacije sistema i ubacivanja sp1!!!!no more BSOD :banana::banana::banana: btw,odlicna igra!
 
Stigao sam do mislim 7 chaptera i bas mi se svidja igra.
Gameplay mi je super, a cinematici mi ne smetaju - naprotiv, a i nisu bas TOLIKO cesti...
super igra :)
 
Nisam ga igrao par dana nisam imao vremena ali chapter NN kada postavlam c4 srusi se zgrada svaki put na istom mestu a nemam sile da ubrzam jer je igra radjena po principu koliko predjem od igre... Misija je smorcuga jer me non stop vraca na pocetak pritiska dugmeta za aktivacuju. Sta je resenje?

Edit da napomenem da ceo sarzer spucam na 1 lika njemu nista a meni head non stop i cao...
 
Poslednja izmena:
Resenje je da

ubijes onog poslednjeg sa mitraljezom sto brze...rokaj ga u glavu.
 
zna li neko koja opcija ili opcije najvise opterecuju graficki procesor? GPU-Z pokazuje da mi igra koristi do 800 MB graficke memorije ali je GPU na 100%. Ne bih da smanjujem sve vec kljucnu opciju.

BTW - igra kicks ass a svi kojima se ne svidja su nerasni :p
 
zna li neko koja opcija ili opcije najvise opterecuju graficki procesor? GPU-Z pokazuje da mi igra koristi do 800 MB graficke memorije ali je GPU na 100%. Ne bih da smanjujem sve vec kljucnu opciju.

BTW - igra kicks ass a svi kojima se ne svidja su nerasni :p


MSAA naravno, ubija fps :D
 
probacu. nagurao sam podesavanja na 1010MB od 1024 i nikakav problem mada kao sto sam napisao gpuz pokazuje oko 800. memorija, dakle(bar vecini) nije problem. samo da vidim taj MSAA. Kako uticu teselation i hdao? to mi je isto ukljuceno a ne podizu memoriju.
 
probacu. nagurao sam podesavanja na 1010MB od 1024 i nikakav problem mada kao sto sam napisao gpuz pokazuje oko 800. memorija, dakle(bar vecini) nije problem. samo da vidim taj MSAA. Kako uticu teselation i hdao? to mi je isto ukljuceno a ne podizu memoriju.

Neces moci podesiti MSAA bas na maximum jer se treba imati najmanje 2GB vram-a. Sto se tice tessellation-a i hdao-a bar kod mene ne utjecu negativno na fps, tako da sam sve obrnu na maximum osim naravno MSAA koji sam skroz iskljucio jer smatram da ne vrijedi jer se puno gubi na fps-u, a osim toga nema neke razlike sto se tice grafike, tako da sam zadovoljan sa FXAA na Very high :) i sve to fino klizi na solidnih 60 fps-a :)
 
Stvar koja je potpuno ubila Max Payne osećaj je glupi cover sistem. Sad će neko reći pa nemoj ga koristiti... Pokušao sam ali onda je nemoguće preći igru, pokušao sam da igram u old school Max fazonu, uleti u sobu odradi dodge shoot, uključi bullet time ali u 99% slučajeva završim mrtav (nisam neko ko ne ume da koristi miš i tastaturu u pucačinama). Dakle, primoran si da koristiš cover a to potpuno ubija igrivost... Batalio sam.
 
cekaj, msaa je klasican antialajzing? to mi je 2x. moram, slika je stepenasta na 1280x1024 na 19''. A fxaa je sta?
 
Stvar koja je potpuno ubila Max Payne osećaj je glupi cover sistem. Sad će neko reći pa nemoj ga koristiti... Pokušao sam ali onda je nemoguće preći igru, pokušao sam da igram u old school Max fazonu, uleti u sobu odradi dodge shoot, uključi bullet time ali u 99% slučajeva završim mrtav (nisam neko ko ne ume da koristi miš i tastaturu u pucačinama). Dakle, primoran si da koristiš cover a to potpuno ubija igrivost... Batalio sam.

neko ko se ne koristi misem i tastaturom ne treba ni da igra pucacine !!! bar ne na pc.
 
cekaj, msaa je klasican antialajzing? to mi je 2x. moram, slika je stepenasta na 1280x1024 na 19''. A fxaa je sta?

FXAA malo bluruje sliku, ali zato dobro pegla ivice i ne umanjuje frejmrejt za razliku od MSAA koji je puno zahtevniji, isto tako dobro pegla ivice ali ne bluruje, mada nema sanse da primetis razliku u Max Payne 3 jako lepo izgleda sa FXAA tako da je MSAA i nepotreban cak.

http://international.download.nvidi...ti-Aliasing-Versus-4x-MSAA-Anti-Aliasing.html
 
cekaj, msaa je klasican antialajzing? to mi je 2x. moram, slika je stepenasta na 1280x1024 na 19''. A fxaa je sta?

Bas ovo sto TheBear kaze fxaa pegla ivice, tako isto msaa samo sto msaa ne bluruje toliko sliku i zbog toga obicno daje i ostriju sliku, a slazem se u ovoj igri nije msaa potreban. Cekaj, koja ti je max rez na tom ekranu?
 
1280x1024. stariji malo. ne kupuje mi se veci bas zbog zahtevnosti a ovo mi je ok rezolucija/velicina.
 
neko ko se ne koristi misem i tastaturom ne treba ni da igra pucacine !!! bar ne na pc.

mislim da ga nisi razumeo.
citaj ponovo : "nisam neko ko ne ume da koristi miš i tastaturu u pucačinama"
 
Nazad
Vrh Dno