Šta je novo?

max payne 2

Mephisto je napisao(la):
Jel neko probao AA/AF x6/x16

cheers


1152x864 AA/AF x6/x16 i brdo frejmova sa 9700np (Manly BIOS 297/264) .Igra je sjajno odradjena kao i prvi deo.
 
Evo i mojih utisaka o Max Payne-u:

1) Grafika :mrgreen:

2) Prica :?

3) Gameplay ctp;

4) Protivnici :rolleyes:

5) Oruzja :D

6) Bullet time :zgran:

Sve u svemu :what:

Ne kapiram sta toliko dobro videste u njemu. Ovo je isti Max Payne 1 sa malko preradjenom grafikom. Igrao sam ga oko 2-3 sata (i po ovde recenom presao oko pola igre) i stvarno nisam imao volje da nastavljam...
 
ne znam zasto imas takvo misljenje o AI-u. na najlaksem nivou lepo se ponsaju, ko zna tek kakvi su na nekom 3-4 nivou tezine....
 
ma dobra je bre igra, filipenko, nego si se ti smorio...
 
Moze biti, ali mene ovo neodoljivo podseca na Dzedaj Smor 3. Samo picim napred, protivnike ubijam kao od sale itd. Samo, ovde sam odustao na vreme, da se ne kajem zbog izgubljenog vremena kao posle Jk3

BTW jel zna neko nesto o pucacini Call Of Duty ?
 
JKIII rullez, a tebi niko nije kriv sto ne volis Starwars ... PS. i ja se slazem da me je Max 2 smorio malo, za razliku od keca (pogotovo stripovi i insistiranje na metaforama u monolozima).
 
OptiPlex je napisao(la):
BTW jel zna neko nesto o pucacini Call Of Duty ?

Igrao sam ja demo-jaaako liči na MOHAA, ja ne vidim neke prevelike razlike (ne ulazim u detalje), možda ih i ima, davno sam igrao MOHAA (Breakthrough još nijesam stigao). Ima fora koja se meni sviđa- da puziš a ne samo ideš čučeći. Nema nekih karakondžula, samo ljudi :) . Imate demo, mislim da je na disku uz posljenji BUG pa probajte.
 
byMaX je napisao(la):
JKIII rullez, a tebi niko nije kriv sto ne volis Starwars ... PS. i ja se slazem da me je Max 2 smorio malo, za razliku od keca (pogotovo stripovi i insistiranje na metaforama u monolozima).

Ma gde ne volim Star Wars. Samo Star Trek volim neuporedivo vise :)

Recimo JK2 mi je fantastican, i uvek cu reci da je izvanredna igra. Jk3 me je strasno smorio, ali ne bih opet po ko zna koji put o tome, vec sam mnogo davio ljude time :d
 
rzeljko je napisao(la):
...
Igrao sam ja demo-jaaako liči na MOHAA, ja ne vidim neke prevelike razlike (ne ulazim u detalje), možda ih i ima, davno sam igrao MOHAA (Breakthrough još nijesam stigao). Ima fora koja se meni sviđa- da puziš a ne samo ideš čučeći. Nema nekih karakondžula, samo ljudi :) . Imate demo, mislim da je na disku uz posljenji BUG pa probajte.

Bedak, nema karakondzula :(
Jel'timska kao sto reklamiraju u PC Gameru, ili je One-man-kills-'em-all ?
 
Igra je super, ali sto promenise coveku facu :confused:
 
rzeljko je napisao(la):
...Igrao sam ja demo-jaaako liči na MOHAA, ja ne vidim neke prevelike razlike (ne ulazim u detalje), možda ih i ima, davno sam igrao MOHAA (Breakthrough još nijesam stigao). Ima fora koja se meni sviđa- da puziš a ne samo ideš čučeći. Nema nekih karakondžula, samo ljudi :) . Imate demo, mislim da je na disku uz posljenji BUG pa probajte.

Citao sam negde da su igru napravili isti likovi koji su i pravili original MOHu samo pod drugom "zastavom" sada...
 
Igra je f e n o m e n a l n a !!!
Tacno je da lici na prvi deo (sva sreca!!! pa nisu kao oni debili s*ebali TombRaider) samo je poboljsna grafika i maximalno je optimizovana, tako da sam morao u 1024x768 i sve na high da usporavam misa!
Krajnji utisak: 5.
 
MP2 Rulez!
MAXPX endzin je fenomenalan i verujem da cemo za godinu -dve kada izadje treci deo ili jos neka igrica videti koliko u njemu jos ima potencijala
Igrica koristi PS sve verzije
DepthOfField i Motion Blur su post procesing efekti
AI je odlican, Havok rulez, mada videcemo st su id i one ruje smislile za DOOM3 i STALKER, koji imaju svoje fizicke modele! Da i FarCry ima svoj fizicki model
 
Evo BONUS poglavlja

http://www.rockstargames.com/maxpayne2/downloads/MaxPayne2BonusChapters.zip

Wuhuu!!!
 
Igra je zakon, ma shta drugi srali po ljoj Ne treba kupiti najnoviju grafichku da bi je igrali!! Optimizovana, grafika, zvuk, AI, irivost... sve the best. Sjajan nastavak!
 
Da li igra moze da se pokrene sa grafickom karticom TNT RIVA M64 32MB?
 
Da li ce mi neko od vas pomoci i odgovoriti na moje pitanje?
 
:mrgreen: :mrgreen:
SUPPORTED GRAPHICS CARDS
Max Payne 2 requires a DirectX 9 compatible graphics card in order to run. The following table lists graphics cards (3D accelerator chipsets) supported by Max Payne 2:

ATI Radeon series
NVIDIA GeForce, GeForce FX and NForce series
Intel Extreme Graphics 2 (integrated i865G)
Matrox Parhelia
SiS Xabre series
3dlabs Wildcat VP

Notes: There may be certain issues with specific settings with the above accelerators. See above for more details. Additionally, most 3D accelerators listed will not run satisfactorily on maximum detail level settings.

The following unsupported 3D Accelerators may work with Max Payne 2, but all game visuals may not be correct and performance may be unsatisfactory:

ATI Rage 128, 128 Pro
Intel Extreme Graphics (integrated i845G)
Matrox G400, G450, G550
NVIDIA RIVA TNT, TNT2, TNT2 m64
PowerVR Kyro II
S3 Savage4, S3 ProSavage and integrated solutions based on S3 cores
SiS 315 series
We recommend that minimum details and 640x480 resolution be used with the above graphics cards. Please note that we can not give technical support for these graphics cards.



:mrgreen: Dakle odgovor je: ne znas dok ne probas :mrgreen:
 
napokon jedna dobra igra,mnogo je dobra fora reload tokom bullet time-a....
 
E,ljudi,stvarno neznam sta vam je,igra jeste odlicna,grafika,gameplay,ali je AL stvarno previse lak,presao sam igru za nekih 6-8 sati,nista posebno,ali se onda otvori novi mod,Last man Standing,stvarno dobro odradjeno.Zadnja misija me je prvo malo mucila,ali sam se setio fore iz prvog dela,kada treba da pucas u sajle,ovde je ista ta fora...Glupo
Poz :wave;
 
Sad ga nabavio i igram ga predobar je
 
e sta treba da se radi na pocetku treceg dela kad u mrtvacnici onaj lik puca na mene a ja nemam nikakvo oruzje. Obalim ga na zemlju ali on ne pusta pistolj a na spratu nemam gde da idem nijedna vrata nece da se otvore
 
set je napisao(la):
e sta treba da se radi na pocetku treceg dela kad u mrtvacnici onaj lik puca na mene a ja nemam nikakvo oruzje. Obalim ga na zemlju ali on ne pusta pistolj a na spratu nemam gde da idem nijedna vrata nece da se otvore

Na spratu ces proci kroz par vrata i zaglaviti
u nekoj velikoj kancelariji, sa dosta pregrada.
Obidji sprat, neka vrata si propustio.

Kada se oba "neprijatelja" dovuku za tobom,
krenuce da te isteraju na cisto, otvorice se vrata
sa strane, kroz njih ce uci 1 pripadnik obezbedjenja
koji ce poginuti a pored koga ce lezati pistolj.
Jedina malo nezgodnija situacija u celom game-u.
Igrica je previse kratka i previse laka.

Pozdrav,
Sasha
 
Avijon je napisao(la):
Zadnja misija me je prvo malo mucila,ali sam se setio fore iz prvog dela,kada treba da pucas u sajle,ovde je ista ta fora...Glupo
Poz :wave;

Ubica je portir!!! :cuss: Sta ti znaci ovo??? Pa ima ljudi koji jos nisu zavrsili igricu a mozda citaju ovo. Mislim ... bez komentara :eek:
 
Igra je veoma dobra i nije zahtevna
 
E bre dokle je doslo ctp;
Pa ispada da je nejveci kvalitet igre sto ne secka :D
Eto na sta smo se navikli zahvaljujuci zlim neoptimizacijama :)
MP2 je isti ko prvi deo, idealan za ubijanje dosade i nista vise. A stvarno svaka cast na optimizaciji radi odlicno i na bas slaboj masini.
 
igor2 je napisao(la):
E bre dokle je doslo ctp;
Pa ispada da je nejveci kvalitet igre sto ne secka :D
Najveci kvalitet ove igre je njen engine koji, prema jednom liku sa Acesovog foruma moze sledece:

"MaxPayne is the only game where the level editor does real finite element radiosity of the level.
And the new client server model for the editor is ultra-neat:
It can move different room of one level to different clients, and store light transfer between them for the next iterations...
...Quake2 &late use a stochastical GI approach by simply sending a few dotzend search rays from each surface spot.

Max Payne uses "real" radiosity. It creates a subdivided mesh , lets the lights sources emmit light, calculates how much light hits each surface, and iterates it with each lit mesh piece as light emitter until all light energy is absorbed.

Thats the correct way to do it and the serious architectural visulization softwares use it, too.

Only problem why bidirectional path traces and photon mapping are more popular now is that its:
a) very hard to do without crashing (everyone can do a stochatical tracer)
b) it doesnt really support BDRF-Surfaces, and especially no mirrors/caustics (you would need to expand the distribution to 4 dimensions, and that wouldnt really work)
"

Lik se zove Markus Weigand, sto zvuci prilicno Finski ;) stoga verujem da je veoma blizak razvojnom timu!

U svakom slucaju, rec je o izuzetnoj grafickoj masini koja racionalno koristi mogucnosti PixelShadera kako bi postigla optimim performansi na razlicitim generacijama GPU-ova. MAX-FX ima jos dosta potencijala i samo se nadam da ce ih neko uskoro iskoristiti na pravi nacin!
Bilo bi super da je Enter The Matrix koristio MAX-FX, a ne onaj budjavi pokusaj kopiranja tog endzina!
 
Sasha je napisao(la):
...



Na spratu ces proci kroz par vrata i zaglaviti
u nekoj velikoj kancelariji, sa dosta pregrada.
Obidji sprat, neka vrata si propustio.

Kada se oba "neprijatelja" dovuku za tobom,
krenuce da te isteraju na cisto, otvorice se vrata
sa strane, kroz njih ce uci 1 pripadnik obezbedjenja
koji ce poginuti a pored koga ce lezati pistolj.
Jedina malo nezgodnija situacija u celom game-u.
Igrica je previse kratka i previse laka.

Pozdrav,
Sasha


hvala ti ali presao sam
 
Nedjo je napisao(la):
igor2 je napisao(la):
E bre dokle je doslo ctp;
Pa ispada da je nejveci kvalitet igre sto ne secka :D
U svakom slucaju, rec je o izuzetnoj grafickoj masini koja racionalno koristi mogucnosti PixelShadera kako bi postigla optimim performansi na razlicitim generacijama GPU-ova.

Znaci stvarno si car :mrgreen: . Covek naprica kako max-ov engine koristi napredan algoritam za fizicki tacnu distribuciju svetla po sceni a ti se odmah napravis pametan i pomenes pixelShadere :mrgreen:

Inace prava radiosty resenja zahtevaju enormno puno CPU snage i memorije, tako da cisto sumnjam da je ona koriscena u enginu... Da je rekao photon maping pa hajde (secate se onog filmica koji sam pastovao ovde...).
 
Nazad
Vrh Dno